Als de ergste kontkussers overstag gaan dan is het einde nabij.quote:
ik hoop het, ik hoop het, maar eerst zien, dan geloven. De man is in het verleden gladder dan een aal in een emmer snot gebleken.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de ergste kontkussers overstag gaan dan is het einde nabij.
Er volgen er nog een paarquote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de ergste kontkussers overstag gaan dan is het einde nabij.
Ik had 'm al opgeslagenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:08 schreef zalkc het volgende:
Had iemand nog de link van de wikipedia pagina met alle rechtszaken omtrent de verkiezingen? Ik meende dat gisteren iemand die postte
Deze?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:08 schreef zalkc het volgende:
Had iemand nog de link van de wikipedia pagina met alle rechtszaken omtrent de verkiezingen? Ik meende dat gisteren iemand die postte
Heeft nog lang geduurd, Biden is katholiek.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef Kotsemmer het volgende:
Weer een wereldleider die Biden feliciteert:
Pope Francis offers congratulations to Biden
https://politicalemails.org/organizations/415quote:Op donderdag 12 november 2020 19:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
In het "algemeen USA verkiezingen" topic heeft @:Speknek een filmpje geplaatst over hoe Trump nu nog al het geld uit zijn aanhangers (liefst de simpelen van geest) probeert te zuigen met een waar e-mailbombardement.
Misschien is het hier ook al eens gepost, maar in ieder geval staat het hier: AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #59
Ik weet nog dat ik van een Nederlandse twitteraar een tweet met een paar van zulke mails postte, en dat er iemand was die betwijfelde of dit echt waar was, volgens hem/haar was het een verzinsel om Trump zwart te maken, want hij/zij kon op google geen enkele link naar dit soort mails vinden.
Het is nog erger dan ik toen dacht...
Het filmpje is het bekijken waard. (Vind ik)
Daar hadden ze bij de Daily Beans een stukje over, ik meen van Frank Figliuzzi. Je kan een medeplichtige geen pardon geven, en Pence is voor een aantal zaken wegens mogelijkheid bieden als medeplichtige aan te merken. Iets in die geest.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:10 schreef AnneX het volgende:
Bijgelezen en er waren interessante posts en berichten en tweets bij.
Zou donny nou denken, dat hij aan het dealen is als in Art of the Deal.
Misschien dealt hij achter de schermen met Melania?
Of tegen vrijwaring van vervolging met SDNY?
En bedacht ik mij vanmiddag: mócht hij zich nog terugtrekken in ruil voor...en Pence wordt nog 6 weken President en verleent gratie voor zo ver dat kan...
Wie oh wie verleent Pence gratie, die heeft ook wel het en ander misdaan...tóch!?
Uitstekende analyse!quote:Op donderdag 12 november 2020 10:18 schreef Monolith het volgende:
Een user wiens halve posts doorgaans bestaan uit uitroeptekens.
Ze zullen wel een laptop van Eric Trump vinden.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Trump die nu die met FOX ruzie aan het maken maakt me wel enigszins benieuwd naar hoe Sean Hannity, Tucker Carlson, Laura Ingraham en co daar nu mee om zullen gaan. Die kunnen FOX moeilijk gaan aanvallen maar ze zitten nog steeds diep in kamp Trump.
Ze zullen zich er vast wel weer uit weten te spinnen maar toch wel een leuk dilemma voor ze.
Fox heeft Biden al erkend als president-elect. Zaterdag al. Zal ook wel alleen de nieuwsredactie zijn geweest, maar toch...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:45 schreef Bluesdude het volgende:
Trump die ruziet met FOX-nieuwsredactie, Dat lijkt me een van de meerdere breuken in zijn politiek imperium.
Ander verval is als GOP-bonsen openlijk Biden erkennen als president elect, of publiekelijk menen dat Trump met transition moet beginnen.
Maar is er meer bekend over een "rapport" die grootscheepse fraude zou aantonen.
Zgn paar miljoen trumpstemmen verduisterd ?
Ik lees nu m'n post nog een keer en mijn Nederlands is niet best.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze zullen wel een laptop van Eric Trump vinden.
Die zitten daar primair voor het geld met een snufje partijdigheid, of dacht je dat ze pas sinds Trump propaganda bedreven?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Trump die nu die met FOX ruzie aan het maken maakt me wel enigszins benieuwd naar hoe Sean Hannity, Tucker Carlson, Laura Ingraham en co daar nu mee om zullen gaan. Die kunnen FOX moeilijk gaan aanvallen maar ze zitten nog steeds diep in kamp Trump.
Ze zullen zich er vast wel weer uit weten te spinnen maar toch wel een leuk dilemma voor ze.
Op de Frontpage gingen ze ooit zelfs zover een ophemel-item over Louis Gohmert te posten.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Tja hij zit in hun team, dus moet je ze gaaf vinden. Ik heb op Fok zelfs mensen gezien die Ted Cruz of Lindsey Graham goed vinden
Hopelijk wordt Trump zoveel tegengewerkt binnen de GOP dat ie een eigen partij begintquote:Op donderdag 12 november 2020 21:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die zitten daar primair voor het geld met een snufje partijdigheid, of dacht je dat ze pas sinds Trump propaganda bedreven?![]()
Als dit doorzet heb je straks dus (hopelijk) een schisma in het Republikeinse media-landschap - en ja, ik zeg Republikeins, niet conservatief. Ik ben wel benieuwd of zich dat doorzet en wat daar mee gaat gebeuren.
Het was voordelig voor alle partijen om op dezelfde trom te slaan, maar als er een ideologische kloof ontstaat tussen meer normies cq. meer marketable mensen die sponsors kunnen trekken en de schuimbekkers die richting OANN enzo trekken ziet het er naar uit dat er toch ergens iets zal breken aan die kant.
Forum for Democracy.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Trump zoveel tegengewerkt binnen de GOP dat ie een eigen partij begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |