SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, eerste keer ooit dat ik het draai...quote:Op woensdag 11 november 2020 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je dit eerder gedraaid? Komt bekend voor.
Wow, al bijna 2 uurquote:Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
MadMaster plays The Aggressor - Sculpture
Poeh, ik ben er al vanaf mijn kinderjaren er mee bezig.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
Hoe lang heb je er over gedaan om je dat een beetje eigen te maken eigenlijk?
Ja, ik dacht al dat het zo'n proces zou zijn. Bijzonder hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, ik ben er al vanaf mijn kinderjaren er mee bezig.
Eerst met de bandrecorder van mijn vader, daarna met 2 cassettedecks, toen 2 Technics 1200 draaitafels, daarna 2 CD spelers met controller en mengpaneel (die ik binnenkort weg ga doen, iemand nog geïnteresseerd???) en nu dus al weer wat jaartjes alles digitaal...
We wilden je niet negeren hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:59 schreef Fogel het volgende:
Ik dacht al... waarom komt er geen antwoord...
Maar jullie zijn hier
Adios in het Noors!quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er zo vandoor... Vriendin wil TV gaan kijken en kan dat blijkbaar niet met trance als achtergrondmuziek
Hartelijk bedankt voor de show MadTof dat je een stuk langer doordraaide dan de planning was
Oh, eentje nog moet ze maar aanhorenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de allerlaatste, eentje die Lucky altijd zeer kon waarderen...
Rare vriendin heb jijquote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er zo vandoor... Vriendin wil TV gaan kijken en kan dat blijkbaar niet met trance als achtergrondmuziek
Hartelijk bedankt voor de show MadTof dat je een stuk langer doordraaide dan de planning was
Inmiddels hebben we de Trance wel al een tijdje verlaten...quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, eentje nog moet ze maar aanhoren
Hoe heet het nu?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels hebben we de Trance wel al een tijdje verlaten...
Alstu!quote:Op woensdag 11 november 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
Dat was nog wel even een fijne afsluiter van mijn dag. Dank je wel MadMaster
quote:21:00 : Axel Stephenson - Crossing Land
21:06 : 7 Skies - Caffeine (Original Mix)
21:14 : Ahmed Romel - Moon Glow (Alexandre Bergheau Remix)
21:20 : DJ Fire - Jetlag
21:28 : Nalin & Kane - Beachball (Original Club Mix)
21:36 : Three Drives - Greece 2000 (Matt Davey Remix)
21:42 : Sledstorm - Zonetrax (Original Mix)
21:48 : Johan Gielen - Okinawa Sunset
21:54 : The Orange - Are U Ready For 2012 (Original Mix)
21:59 : Tritonal & Sibicky - Suzu (Ben Gold Remix)
22:05 : Mhammed El Alami & Mehdi Belkadi - Across The Sea (Original Mix)
22:11 : Andrew Rayel - Coriolis (Original Mix)
22:18 : Black Legend - You See The Trouble With Me
22:24 : Mauro Picotto - Komodo (Megavoices Claxixx Mix)
22:27 : Underworld - Born Slippy
22:34 : Costa Pantazis - Esseker (Instrumental Mix)
22:38 : DJ Yves and the Twins - Powerbass
22:42 : The Aggressor - Sculpture
22:47 : Master Techno - My Noise (Hypnobasia Mix)
22:53 : Phutura - Mescaline
22:58 : Members Of Mayday - The Day X (Jon The Dentist Remix)
23:04 : Members Of Mayday - Enter the Arena
Goedemorgen.quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 06:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Bij jullie ook zo'n snertweer?
Jammer, want snert gaat er altijd wel in.quote:
Dan is het wel fijner dat je thuis mag blijven, in plaats van er doorheen moet.quote:
Ja, dat bedacht ik me net ook. Maar maar wel even de regenkleding voor mijn zoon bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het wel fijner dat je thuis mag blijven, in plaats van er doorheen moet.
Ja, die moet er wel doorheen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net ook. Maar maar wel even de regenkleding voor mijn zoon bij elkaar zoeken.
Hopen dat ik zo een sticker krijg bij de mondhygieniste omdat ik zo goed gepoetst hebquote:
Goedemorgen.quote:
Heb je je kaart nog niet vol?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat ik zo een sticker krijg bij de mondhygieniste omdat ik zo goed gepoetst heb
Nog net nietquote:
Je oud ijzer inleveren?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:08 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, gister was national metal day. Daar had ik wel wat mee gekund
Ookquote:
Heb je veel koper om in te leveren dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook
Maar koper levert meer op.
Het meeste koper wat ik in huis heb zit in draadjes, als ik dat in ga leveren, heb ik weer geen stroom...quote:Op donderdag 12 november 2020 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je veel koper om in te leveren dan?
Goed idee voor een show.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het meeste koper wat ik in huis heb zit in draadjes, als ik dat in ga leveren, heb ik weer geen stroom...
quote:
Zeg Raf... niet zo mopperen.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:10 schreef Rafeiro het volgende:
Schuur maar weer op slot gedaan dus, niet iets dat vanuit hun gesuggereerd werd na het verzoek om hem open te doen.....![]()
![]()
Ben nu nog best lief, haha.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg Raf... niet zo mopperen.
Don't worry, be happy en bedenk dat het veel erger had kunnen zijn.
2 nog wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:39 schreef just me het volgende:
2 stickers gekregen bij de mondhygiëniste
En geen tanden meer, weggepoetst.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:41 schreef Melting het volgende:
[..]
2 nog wel.
Dan heb je nu de kaart toch wel vol zeker?
Ik heb als beloning een tandenborstel gekregen, mja.. die is voor de miniquote:Op donderdag 12 november 2020 11:41 schreef Melting het volgende:
[..]
2 nog wel.
Dan heb je nu de kaart toch wel vol zeker?
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En geen tanden meer, weggepoetst.
De mini kabouter heeft toch nog geen tandjes?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb als beloning een tandenborstel gekregen, mja.. die is voor de mini, wel super leuk!
[..]
die komen vanzelf wel als het goed isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef Melting het volgende:
[..]
De mini kabouter heeft toch nog geen tandjes?
Goed van de doktersassistente , en fijn dat je vanmiddag al terecht kuntquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Rafeiro het volgende:
Straks coronatest, heb het echt niet denk ik, maar hoesten terwijl je aan de lijn zit met de doktersassistente geeft je een lichtelijk vermanend verzoek om je toch maar te laten testen. Ach ja, dan kan ik iig zeggen dat ik het niet heb na de uitslag
13:13 zou dat geluk of ongeluk brengenquote:Op donderdag 12 november 2020 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
die komen vanzelf wel als het goed is
[..]
Goed van de doktersassistente , en fijn dat je vanmiddag al terecht kunt
Geluk natuurlijk !quote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
13:13 zou dat geluk of ongeluk brengen
Succes en ik hoop dat je snel een negatieve uitslag hebtquote:Op donderdag 12 november 2020 12:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm Google maps zegt 19 minuten fietsen, mijn hoofd ziet afsnijd mogelijkheden. Half uur voor de afspraak moet dan ruim zat zijn
Ik heb ook reservetandenborstels liggen voor onverwachte logees. Leek me wel handig.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Omi heeft gewoon voor ieder kleinkind een eigen tandenborstel liggen, vet handig. Net als waarschijnlijk wat ondergoed en sokken
Voordat ik op kamers woonde, bleef ik ook vaak slapen bij vriendinnen die wel al een kamer hadden. Goede herinneringen aan inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder had een soort zak gemaakt waar ik mijn opgerolde slaapzak in kon doen en dan gebruikte ik dat als rugkussen als ik op mijn bed zat. Ik had altijd logeerspullen voorhanden in mijn studentenhuis, ik had dan ook echt heel vaak logees. Op sommige momenten lag mijn grote kamer vol met 5 man ofzo. Mijn huisgenoot met de kleinste kamer legde zijn logees op een matras in de gang, was altijd gezellig.
Moet ik nou zeggen dat je stoer bent ?quote:Op donderdag 12 november 2020 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Zo nog even heel stout klein boodschapje doen en dan 48 uur in quarantaine
Nee en nee.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik nou zeggen dat je stoer bent ?
Quarantaine is niet boodschappen doen, gewoon thuis blijven zitten
Maar heb je behalve hoesten nog meer klachten?
48 uur uur en dan ben je weer vrijquote:Op donderdag 12 november 2020 14:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee en nee.
Maar de assistente wou het, dus maar gegaan.
En vanaf nu dus nog meer binnenzitten.
Grote kans dat je morgen al de uitslag hebt.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Zo nog even heel stout klein boodschapje doen en dan 48 uur in quarantaine
Gaan de 10 dagen quarantaine toch weer net iets sneller in...quote:Op donderdag 12 november 2020 16:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Grote kans dat je morgen al de uitslag hebt.
En dan nog 24 uur klachtenvrij zijn, he.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaan de 10 dagen quarantaine toch weer net iets sneller in...
Da's in ieder geval positief...quote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan nog 24 uur klachtenvrij zijn, he.
Maar ik ga er gewoon van uit dat Rafeiro geen corona heeft.
Welkom.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nu mee
Volgens de techneuten van ons streaming platform, werken de meldingen gewoon als de server een half uur niet aan stond..quote:Op donderdag 12 november 2020 19:05 schreef just me het volgende:
Ik hoop dat we weer snel de meldingen krijgen
Ik krijg nu (!!) een meldingquote:Op donderdag 12 november 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens de techneuten van ons streaming platform, werken de meldingen gewoon als de server een half uur niet aan stond..
Helaas stond de server nog aan, toen ik net begon. Dus volgende test is zaterdag wat mij betreft.
Waar zou die melding dan te zien zijn?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens de techneuten van ons streaming platform, werken de meldingen gewoon als de server een half uur niet aan stond..
Helaas stond de server nog aan, toen ik net begon. Dus volgende test is zaterdag wat mij betreft.
Als je de app geïnstalleerd hebt op je telefoon.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar zou die melding dan te zien zijn?
Via mijn telefoon krijg ik een meldingquote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je de app geïnstalleerd hebt op je telefoon.
Ik heb 'm gisteren inderdaad niet uit gezet.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Welkom.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren inderdaad niet uit gezet.
Maar vaak staat 'ie ook al aan als ik iets ga streamen...
Het komt me wel enigszins bekend voor.quote:
Ik heb push notificaties aan staan in de app maar heb nog nooit een melding gezien.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je de app geïnstalleerd hebt op je telefoon.
Op de iPad herkent de app de al jaren aanwezige favorieten niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb push notificaties aan staan in de app maar heb nog nooit een melding gezien.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Audrey Landers - Manuel Goodbye...
Daar loop ik sinds 2 weken ook tegen aan in de app.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de iPad herkent de app de al jaren aanwezige favorieten niet meer.
Denk dat de streamserver er binnenkort ook wel mee op zal houden...
Manuel vaarwel rijmt wel beter.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Och, nog slechter dan het origineel...
Dat dus, debiel toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar loop ik sinds 2 weken ook tegen aan in de app.
Onder favorieten krijg ik geen verbinding maar wanneer ik gewoon op naam zoek wel.
Bij mij werkt het nog wel gewoon onder favorieten.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar loop ik sinds 2 weken ook tegen aan in de app.
Onder favorieten krijg ik geen verbinding maar wanneer ik gewoon op naam zoek wel.
Nee hoor, kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken hebquote:
Rijmelarij van lik me vessie...quote:Op donderdag 12 november 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Manuel vaarwel rijmt wel beter.
Allebei...quote:Op donderdag 12 november 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog wel gewoon onder favorieten.
Heb je Android of iOs?
Zalige onwetendheid kan best fijn zijn, ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef just me het volgende:
moeders hoeven niet alles te weten
Ja, best wel. De app opnieuw installeren helpt ook niet.quote:
iOsquote:Op donderdag 12 november 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog wel gewoon onder favorieten.
Heb je Android of iOs?
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef just me het volgende:
moeders hoeven niet alles te weten
Daar weten jullie alles van natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zalige onwetendheid kan best fijn zijn, ja.
Ik vertelde mijn moeder ook niet alles dus dat verwacht ik ook niet van mijn kinderenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zalige onwetendheid kan best fijn zijn, ja.
Ik heb er met Android geen last van.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, best wel. De app opnieuw installeren helpt ook niet.
[..]
iOs
Ook geprobeerd, op zowel Android telefoon als iPad.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, best wel. De app opnieuw installeren helpt ook niet.
Nee, precies.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn moeder ook niet alles dus dat verwacht ik ook niet van mijn kinderen
En ik maar denken dat je vroeger een brave meid was die thuis alles netjes opbiechtte.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn moeder ook niet alles dus dat verwacht ik ook niet van mijn kinderen
Alleen als het zo uitkwam...quote:Op donderdag 12 november 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vroeger een brave meid was die thuis alles netjes opbiechtte.
Precies als het mij uitkwamquote:
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 12 november 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vroeger een brave meid was die thuis alles netjes opbiechtte.
Sorry, hij ging net over mijn hoofd heen.quote:
Jij bent dan ook niet zo groot.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, hij ging net over mijn hoofd heen.
Was gewoon een slechte voorzet van MadMasterquote:Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo groot.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Was gewoon een slechte voorzet van MadMaster
⚽🏀🎾🏐🏉⚾🥎🎱quote:Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Was gewoon een slechte voorzet van MadMaster
Ik heb ook geen last van Android maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 12 november 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er met Android geen last van.
En dat opnieuw installeren niet helpt is dan wel apart.
Misschien dat ik ze nu krijg met de nieuwe installatie. Alles staat in principe goed om ze te krijgen.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, op zowel Android telefoon als iPad.
Kan je de favoriet wel weer opslaan, maar werkt het vervolgens nog niet.
En ik heb ook nog nooit meldingen ontvangen, op beide niet...
Daar gokte ik op, blind alles doorkoppen.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gokte ik op, blind alles doorkoppen.
Dat zal je leren mij te betichten van slechte voorzetten...
Peter Frampton - Show Me The Way
Do ist der Bahnhofquote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter Frampton - Show Me The Way
Je kent dat verhaal dat een groep Duitsers aan ons in Limburg an der Lahn vroeg of we wisten waar het station was?quote:
Zeg me dat jullie het niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent dat verhaal dat een groep Duitsers aan ons in Limburg an der Lahn vroeg of we wisten waar het station was?
Jawel!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me dat jullie het niet gedaan hebben
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel!![]()
![]()
![]()
Daar wordt het grootste Europese whisky festival gehouden en we hadden al wat achter onze kiezen.
Ik heb echt op de grond liggen rollen van het lachen en de buikpijn daardoor.
En ik was niet de enige...
En die Duiters ons maar aanstaren...![]()
![]()
Nou mis ik even wat jullie gedaan hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel!![]()
![]()
![]()
Daar wordt het grootste Europese whisky festival gehouden en we hadden al wat achter onze kiezen.
Ik heb echt op de grond liggen rollen van het lachen en de buikpijn daardoor.
En ik was niet de enige...
En die Duiters ons maar aanstaren...![]()
![]()
Fijne avond.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek Melting,
Maar ik haak af voor vandaag
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek Melting,
Maar ik haak af voor vandaag
Wo ist den Bahnhof?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou mis ik even wat jullie gedaan hebben.
Nee.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wo ist den Bahnhof?
Do ist den Bahnhof!
Ken je dat?
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou mis ik even wat jullie gedaan hebben.
Zal straks even kijken.quote:
De vader van de zanger had z'n schuifje nooit open moeten zetten...quote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
Hun geluidsman had zijn werk beter moeten doen en het schuifje van de zanger dicht moeten zetten.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vader van de zanger had z'n schuifje nooit open moeten zetten...
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Would I Lie To You - Charles & Eddie
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een avondklok.
Ik was vandaag overdag even op pad om iets te kopen.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een avondklok.
Ja, het is niet de bedoeling om iets voor je lol te doen tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vandaag overdag even op pad om iets te kopen.
Alsof je iets stiekem doet, zo voelde het...
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is niet de bedoeling om iets voor je lol te doen tegenwoordig.
Ik was vanmorgen even naar de markt maar het was daar uitgestorven, de sfeer is niet leuk, ik heb kaas gekocht en ben snel weer naar huis gegaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vandaag overdag even op pad om iets te kopen.
Alsof je iets stiekem doet, zo voelde het...
Nee, maar je moet het niet te leuk gaan vinden, natuurlijk. Verveeld draaien mag wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik nu dus stoppen met draaien?
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar je moet het niet te leuk gaan vinden, natuurlijk. Verveeld draaien mag wel.
Maandag moet ik naar het werk, een nieuwe collega opvangen en even wegwijs maken.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen even naar de markt maar het was daar uitgestorven, de sfeer is niet leuk, ik heb kaas gekocht en ben snel weer naar huis gegaan.
Doel bereiktquote:Op donderdag 12 november 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja.... zo is er niets aan natuurlijk.
Hier zal het in het centrum overdag ook uitgestorven zijn maar dat was het pre-corona eigenlijk ook al.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen even naar de markt maar het was daar uitgestorven, de sfeer is niet leuk, ik heb kaas gekocht en ben snel weer naar huis gegaan.
Wel lekker. Een collega van me gaat tegenwoordig gewoon elke dag naar kantoor. Zit ze helemaal alleen, maar ze vindt dat toch lekker dan thuis. Ik begrijp dat wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag moet ik naar het werk, een nieuwe collega opvangen en even wegwijs maken.
Ik heb zelf geen idee meer hoe de boel daar in elkaar steekt...
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je dan vervolgens weer over het doel kopt...
Jij kan dat niet?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel lekker. Een collega van me gaat tegenwoordig gewoon elke dag naar kantoor. Zit ze helemaal alleen, maar ze vindt dat toch lekker dan thuis. Ik begrijp dat wel.
Je kunt niet alles hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je dan vervolgens weer over het doel kopt...
Nee, ik zit met het ov.quote:
Ik moet toestemming in drievoud aanvragen om binnen te komen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel lekker. Een collega van me gaat tegenwoordig gewoon elke dag naar kantoor. Zit ze helemaal alleen, maar ze vindt dat toch lekker dan thuis. Ik begrijp dat wel.
Is heul geen flapdrol, flapdrolquote:
Een dubbele omhaal werkt beterquote:Op donderdag 12 november 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Is heul geen flapdrol, flapdrol
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet toestemming in drievoud aanvragen om binnen te komen.
Heb desgevraagd gezegd dat ik het doe, maar alleen als ik vervolgens mijn 34” beeldscherm van kantoor mee naar huis mag nemen. Dat mocht...
Gezien de melancholie zou ik dat wel begrijpen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Ik las in het top2000-topic dat men verwacht dat deze op 1 komt.
Ik vind het best een mooi nummer hoor, maar meer ook niet.
Wellusquote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Is heul geen flapdrol, flapdrol
Ja, dat was ook de redenatie.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de melancholie zou ik dat wel begrijpen.
Het is toch een beetje een troost liedje...
Helaas volledig kapot gehyped....quote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de melancholie zou ik dat wel begrijpen.
Het is toch een beetje een troost liedje...
Dat is zowat met heel de top 10 van de top 2000. Als het niet de top 20 is.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas volledig kapot gehyped....
Kan het gewoon niet meer horen
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kan hij, die flapdrol, toch niks aan doen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men het mooi vindt, ik ben er gewoon niet zo kapot van.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan hij, die flapdrol, toch niks aan doen.
En om eerlijk te zijn, het is simpel, maar zo enorm catchy...
Kom op, je weet hoe dit soort dingen werken.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men het mooi vindt, ik ben er gewoon niet zo kapot van.
Maar waarom dit dan meteen op 1 moet in alle lijsten gaat er bij mij ook niet zo lekker in
Dat is nou net wat ik er minder aan vind.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
En hij speelt bij VI, dat zijn gegarandeerde stemmen.
Nou, dat is tegenwoordig geen pré meer.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Radio5 heeft het nummer vakkundig gehyped en door de strot geduwd, en daar staat het dus nu op 1quote:Op donderdag 12 november 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Het is de schuld van VI én Radio5, we zijn er uit...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Radio5 heeft het nummer vakkundig gehyped en door de strot geduwd, en daar staat het dus nu op 1
Dat is hun andere singlequote:Op donderdag 12 november 2020 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hadden er echt zin in die dag
Ze hadden wat meer visite verwacht, zo te zien. Niemand kwam opdagenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hadden er echt zin in die dag
Die waren hun corona-tijd ver vooruit.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hadden wat meer visite verwacht, zo te zien. Niemand kwam opdagen
Anderhalve meter afstand houden... volgens het Sinterklaasjournaalquote:Op donderdag 12 november 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Die waren hun corona-tijd ver vooruit.
En de schuld van Dannyquote:Op donderdag 12 november 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van VI én Radio5, we zijn er uit...
Ik vind het zo leuk dat ze op een leuke manier de corona erin verwerkenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden... volgens het Sinterklaasjournaal
Dat hoeven kinderen nog helemaal niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, geniaal gedaanquote:Op donderdag 12 november 2020 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ze op een leuke manier de corona erin verwerken
Ook zo'n sprookje dat onder alle omstandigheden in stand moet worden gehouden...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
We blijven toch gelukkige mensen![]()
Deze zou hoog in de top2000 moeten staan.
Mee eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
We blijven toch gelukkige mensen![]()
Deze zou hoog in de top2000 moeten staan.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zet hem op de lijst dit jaar
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
Is dit ingezongen terwijl hij op een trilapparaat stond?
Julio was keeper bij Real Madrid en hield alle kopballen van livelink er uit...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
quote:Hij was professioneel voetballer bij Real Madrid, waar hij in het doel stond. In dezelfde tijd begon hij ook aan een studie rechten. Na een ongeluk dat zijn voetbalcarrière beëindigde, begon hij tijdens zijn revalidatie met het schrijven van liedjes.
Dat is mooi terugkomen vanuit een blessurequote:
Ze is ook alweer 72 jaar. Op de hoes bij Toontje Lager wel op haar mooist, vind ik.quote:
Bloedmooie vrouw...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is ook alweer 72 jaar. Op de hoes bij Toontje Lager wel op haar mooist, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |