SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, eerste keer ooit dat ik het draai...quote:Op woensdag 11 november 2020 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je dit eerder gedraaid? Komt bekend voor.
Wow, al bijna 2 uurquote:Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
MadMaster plays The Aggressor - Sculpture
Poeh, ik ben er al vanaf mijn kinderjaren er mee bezig.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
Hoe lang heb je er over gedaan om je dat een beetje eigen te maken eigenlijk?
Ja, ik dacht al dat het zo'n proces zou zijn. Bijzonder hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, ik ben er al vanaf mijn kinderjaren er mee bezig.
Eerst met de bandrecorder van mijn vader, daarna met 2 cassettedecks, toen 2 Technics 1200 draaitafels, daarna 2 CD spelers met controller en mengpaneel (die ik binnenkort weg ga doen, iemand nog geïnteresseerd???) en nu dus al weer wat jaartjes alles digitaal...
We wilden je niet negeren hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:59 schreef Fogel het volgende:
Ik dacht al... waarom komt er geen antwoord...
Maar jullie zijn hier
Adios in het Noors!quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er zo vandoor... Vriendin wil TV gaan kijken en kan dat blijkbaar niet met trance als achtergrondmuziek
Hartelijk bedankt voor de show MadTof dat je een stuk langer doordraaide dan de planning was
Oh, eentje nog moet ze maar aanhorenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Hierna de allerlaatste, eentje die Lucky altijd zeer kon waarderen...
Rare vriendin heb jijquote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er zo vandoor... Vriendin wil TV gaan kijken en kan dat blijkbaar niet met trance als achtergrondmuziek
Hartelijk bedankt voor de show MadTof dat je een stuk langer doordraaide dan de planning was
Inmiddels hebben we de Trance wel al een tijdje verlaten...quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, eentje nog moet ze maar aanhoren
Hoe heet het nu?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels hebben we de Trance wel al een tijdje verlaten...
Alstu!quote:Op woensdag 11 november 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
Dat was nog wel even een fijne afsluiter van mijn dag. Dank je wel MadMaster
quote:21:00 : Axel Stephenson - Crossing Land
21:06 : 7 Skies - Caffeine (Original Mix)
21:14 : Ahmed Romel - Moon Glow (Alexandre Bergheau Remix)
21:20 : DJ Fire - Jetlag
21:28 : Nalin & Kane - Beachball (Original Club Mix)
21:36 : Three Drives - Greece 2000 (Matt Davey Remix)
21:42 : Sledstorm - Zonetrax (Original Mix)
21:48 : Johan Gielen - Okinawa Sunset
21:54 : The Orange - Are U Ready For 2012 (Original Mix)
21:59 : Tritonal & Sibicky - Suzu (Ben Gold Remix)
22:05 : Mhammed El Alami & Mehdi Belkadi - Across The Sea (Original Mix)
22:11 : Andrew Rayel - Coriolis (Original Mix)
22:18 : Black Legend - You See The Trouble With Me
22:24 : Mauro Picotto - Komodo (Megavoices Claxixx Mix)
22:27 : Underworld - Born Slippy
22:34 : Costa Pantazis - Esseker (Instrumental Mix)
22:38 : DJ Yves and the Twins - Powerbass
22:42 : The Aggressor - Sculpture
22:47 : Master Techno - My Noise (Hypnobasia Mix)
22:53 : Phutura - Mescaline
22:58 : Members Of Mayday - The Day X (Jon The Dentist Remix)
23:04 : Members Of Mayday - Enter the Arena
Goedemorgen.quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 06:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Bij jullie ook zo'n snertweer?
Jammer, want snert gaat er altijd wel in.quote:
Dan is het wel fijner dat je thuis mag blijven, in plaats van er doorheen moet.quote:
Ja, dat bedacht ik me net ook. Maar maar wel even de regenkleding voor mijn zoon bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het wel fijner dat je thuis mag blijven, in plaats van er doorheen moet.
Ja, die moet er wel doorheen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net ook. Maar maar wel even de regenkleding voor mijn zoon bij elkaar zoeken.
Hopen dat ik zo een sticker krijg bij de mondhygieniste omdat ik zo goed gepoetst hebquote:
Goedemorgen.quote:
Heb je je kaart nog niet vol?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat ik zo een sticker krijg bij de mondhygieniste omdat ik zo goed gepoetst heb
Nog net nietquote:
Je oud ijzer inleveren?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:08 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, gister was national metal day. Daar had ik wel wat mee gekund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |