Once Upon a Time in Hollywood was gewoon matigquote:
Asensio is al uit vorm sinds die 1-4 tegen Ajax.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
Elshoff denkt dat Asensio in vorm is.
Ik snapte hem wel, ik vond het gewoon een gigantische teringfilm. Maar je hebt van die Tarantinofanboys die ook dit soort prutswerk dan mooi vinden.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef GGMM het volgende:
Altijd als @:caland een film of serie aanraadt moet ik weer denken aan het feit dat hij Once Upon a Time in Hollywood niet snapte.
RIPquote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie al dat Asensio een Nederlandse moeder heeft?
Heeft ie niet meerquote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
@Scrummiequote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel, ik vond het gewoon een gigantische teringfilm. Maar je hebt van die Tarantinofanboys die ook dit soort prutswerk dan mooi vinden.
Het zijn net applegebruikers wat dat betreft.
Sterker nog: een Rotterdamse moeder.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
when someone gets excited about somethingquote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=hype
Helpt ook wel mee als je een jaar geblesseerd bent.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Asensio is al uit vorm sinds die 1-4 tegen Ajax.
Wist jij dat Depay geen Nederlandse vader heeft?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Hollywood was gewoon matig
Oh, daarom moest ze een Spanjaard pakkenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog: een Rotterdamse moeder.
Jij vindt pizza met ananas ook lekkerquote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen idee. Solskjaer in ieder geval nietquote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
when someone gets excited about something
Wie is er 'excited' 'about' Van de Beek?²
Jij begreep het gewoon ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Opstappenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:31 schreef DeeBee het volgende:
Hoe moet Frank de Boer dit nog omdraaien?
Paul kijkt zeker ook Promenade.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt pizza met ananas ook lekker
Ik zie een verband.
Dat gebeurt na de rust.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:31 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Asensio ooit een goal vierde door een broodje pindakaas te smeren?
Gewoon op een papiertje ‘gon tid’ zetten.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:31 schreef DeeBee het volgende:
Godver wat flauwquote:Op woensdag 11 november 2020 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon op een papiertje ‘gon tid’ zetten.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ƃou ʇıpquote:Op woensdag 11 november 2020 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GGMM moest heel hard lachen (ware het niet dat hij Hax speelt)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee met Schuurs zit je lekker rustig op het bankje thuis.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo blij dat ik me bij Ajax niet meer wekelijks aan Veltman en zijn verkeerde positionering en wapperende handjes hoef te ergeren
Eigenlijk wel ja, zeker in de competitiequote:Op woensdag 11 november 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee met Schuurs zit je lekker rustig op het bankje thuis.
Wel een beetje jammer dat uitgerekend vd Vaart dat dan zegt.quote:
Ik werd ook niet geaccepteerd omdat ik 116' Iniesta 0-1 heette, ik vind dit klassenjustitie.quote:
Dan heb je de Europese wedstrijden overgeslagen zeker?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, zeker in de competitie
Wel fijn om te zien dat user @wateropmars op de 11e van de 11e een userscore van 111 heeft.quote:
Europees moet ie nog stappen zetten, maar hij kan nog groeien. Veltman staat al 8 jaar stil in ontwikkelingquote:Op woensdag 11 november 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je de Europese wedstrijden overgeslagen zeker?
Tegen VVV kan ik ook nog wel naast Blind staan.
GMTAquote:Op woensdag 11 november 2020 21:45 schreef RipCity het volgende:
Belgium
0
-
1
Switzerland
zeg maar doei tegen geplaatste status.
Schuurs kan er geen reet van.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Europees moet ie nog stappen zetten, maar hij kan nog groeien. Veltman staat al 8 jaar stil in ontwikkeling
Zou het wat uitmakenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland gaat Frankrijk loten.
U las het hier.
Okquote:
Ik denk dat er ook landen zijn die ze wel kunnen hebben met een fitte selectie en een goede coach.quote:
Op basis van zijn paspoort.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Op basis waarvan zit Stengs bij Oranje, eigenlijk? Die zie ik in de samenvattingen ook nooit iets prikkelends doen.
Voetbalt anders gewoon bij Ajax, dus die is safequote:
Patricia Paay kwam weer buurten?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
oh en @:chevycaprice niemand vindt je grappig
Zou die er dan al zijn?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook landen zijn die ze wel kunnen hebben met een fitte selectie en een goede coach.
Onder andere, ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patricia Paay kwam weer buurten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |