Erg leuk ja, kan ik iedereen aanraden.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Er schijnt een leuke serie te zijn die gaat over schaken.
@:Caland
Middelenmisbruik, daarom vond hij hem leukquote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Er schijnt een leuke serie te zijn die gaat over schaken.
@:Caland
Gvd spoilersquote:Op woensdag 11 november 2020 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Middelenmisbruik, daarom vond hij hem leuk
Wat is een hype?quote:
Nee hoor. Hij heeft gewoon een erg slechte keuze gemaakt, het ligt aan iedereen behalve Donny.quote:
Deed jij maar eens wat met je kut.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
De Spanjaarden hebben een hoog gekutgehalte achterin. Doe daar eens wat mee. Man man man.
Die had in 2004 naar het EK gemoeten.quote:
Once Upon a Time in Hollywood was gewoon matigquote:
Asensio is al uit vorm sinds die 1-4 tegen Ajax.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
Elshoff denkt dat Asensio in vorm is.
Ik snapte hem wel, ik vond het gewoon een gigantische teringfilm. Maar je hebt van die Tarantinofanboys die ook dit soort prutswerk dan mooi vinden.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef GGMM het volgende:
Altijd als @:caland een film of serie aanraadt moet ik weer denken aan het feit dat hij Once Upon a Time in Hollywood niet snapte.
RIPquote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie al dat Asensio een Nederlandse moeder heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |