Volgend jaar mag je mij vragen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wist ik veel, ik kijk zelden eredivisie
Ik heb van de juden Mazraoui, Kudus en Tadic. Nou daar ben ik dus mooi klaar mee
Groot gelijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe geen Scorito meer sinds het geld kost.
Dit elftal schreeuwt om hulpquote:
ik deed het daarvoor ook al nooitquote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet. Alhoewel ik ook gewoon betaal voor coach van het jaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar WE doen dit met het oog op Bosniequote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Haal die 5-3-2 maar gewoon van stal Frank... tegen dit soort ploegen is 4-3-3 met verdedigers als Veltman echt zelfmoord
Maar het is niet tegen Whales.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:mexicanobakker
Eensquote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van 'blessa' als woord
Graag gewoon geblesseerd zeggen.
Als er nog meer stuk gaan moeten we Karremans maar oproepen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar WE doen dit met het oog op Bosnie
Zelfde soort gezwam als haxball.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Coco het volgende:
Doe dat scorito geneuzel maar ergens anders.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Coco het volgende:
Doe dat scorito geneuzel maar ergens anders.
Dat is alleen in de rust.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zelfde soort gezwam als haxball.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
Die commentator zit ook geen sjeujigheid aan he. Wat ee saaie lul.
Corona hebben ze binnenkort toch wel allemaal, Vilhena was patient zeroquote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef -XOR- het volgende:
Meteen naar het ziekenhuis voor een coronatest, die Spanjool. Dat was geen anderhalve meter.
Daarom Frank Snoeksquote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
Die commentator zit ook geen sjeujigheid aan he. Wat ee saaie lul.
nou nou nouquote:Op woensdag 11 november 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Vroeger kreeg je een niet in je wenkbrauw een tulband en door
Deze spaanse teringhomo moet door 2 man van het veld afgedragen worden
Jan van Halstquote:Op woensdag 11 november 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Een tulband is racisme.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Het zijn gewoon, ja mietjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Hier zou ik niet om mogen lachenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er nog meer stuk gaan moeten we Karremans maar oproepen.
En dan na de rust nog een kwartier doorposten over wie er won en wie er slecht keepte.quote:
5 minuten maxquote:Op woensdag 11 november 2020 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En dan na de rust nog een kwartier doorposten over wie er won en wie er slecht keepte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |