SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Niet lekker vinden en je er dan toch ziek aan eten.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En gewoon dooreten ook... (tenminste, dat doe ik). Vroeger had je die suikerbeesten. Ik vond ze niet eens lekker, maar at me er ook ziek aan.
Eigen verzonnen iets. Keywords waren 'ik wil snoep'quote:
Nog creatief ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigen verzonnen iets. Keywords waren 'ik wil snoep'
Het faat voor geen meter.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Faat het wel weer beter met haar knie trouwens?![]()
Ja, ik weet het. Maar ze zagen er zo lekker uit.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet lekker vinden en je er dan toch ziek aan eten.
Jeetje. Is de wond wel dicht?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het faat voor geen meter.
Vandaag weer naar de huisarts geweest, het is nog te dik om echt goed te kunnen onderzoeken.
Wordt vervolgd...
Dat is mooi waardeloosquote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het faat voor geen meter.
Vandaag weer naar de huisarts geweest, het is nog te dik om echt goed te kunnen onderzoeken.
Wordt vervolgd...
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat voor geen meter.
Wordt vervolgd...
Nog niet, maar dat gaat wel de goede kant op.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jeetje. Is de wond wel dicht?
Als het zo blijft worden de Canarische eilanden volgende zomer overspoeld met corona-vluchtelingen.quote:
Is het daar nog niet geconstateerd?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het zo blijft worden de Canarische eilanden volgende zomer overspoeld met corona-vluchtelingen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar nog niet geconstateerd?
Jawel, maar is als een van de weinige gebieden nog geel.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar nog niet geconstateerd?
maar dan moet je nog met het vliegtuigquote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, maar is als een van de weinige gebieden nog geel.
Daarom gaan al die bootvluchtelingen uit Afrika die kant op...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat toch al heel de week hier de goede kant op?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Diaan & Peaceman zijn ervaringsdeskundigen:quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan moet je nog met het vliegtuig
Ja, gek genoeg mag dat gewoon.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan moet je nog met het vliegtuig
Ik moet er in deze tijd echt niet aan denkenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan & Peaceman zijn ervaringsdeskundigen:
Ga heen met the plane!
Zekerquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat toch al heel de week hier de goede kant op?
Niet overal maar in de meeste regio's welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst de ziekenhuis belasting naar beneden, anders verandert er helemaal niks.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ons kerstmenu gezien, dus ik eis dat dan de regels weer versoepeld zijn.
Al is het maar voor 3 dagen....
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ons kerstmenu gezien, dus ik eis dat dan de regels weer versoepeld zijn.
Al is het maar voor 3 dagen....
De messen zijn nu scherp genoeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit is geen disco meer, dit is ouderwetse slijpmuziek...
Ow, nu even geen slijpen meer.
Ja, steek 'm op, steek 'm neer, zei de ene 13-jarige tegen de andere...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
De messen zijn nu scherp genoeg.
En messen mogen ook al niet meerquote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, steek 'm op, steek 'm neer, zei de ene 13-jarige tegen de andere...
Oei.... hoe moet de Godmother nu de paarden onthoofden dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
En messen mogen ook al niet meer
Dan haal je die gewoon, samen met je vuurwerk, over de grens...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
En messen mogen ook al niet meer
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... hoe moet de Godmother nu de paarden onthoofden dan?
Oh we kunnen Melting wel inschakelen die woont vlakbij de grensquote:Op woensdag 11 november 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan haal je die gewoon, samen met je vuurwerk, over de grens...
De verkeerde grens voor deze doeleinden.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Oh we kunnen Melting wel inschakelen die woont vlakbij de grens
Bij Belgische messen zit het handvat aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij Belgische messen zit het handvat aan de verkeerde kant
We kunnen hier 200 meter over de grens heel het jaar door vuurwerk halen, volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De verkeerde grens voor deze doeleinden.
Waar je voorheen vrachtwagens vuurwerk uit België kon halen, is dat daar flink aan banden gelegd...
Ik val door de mand, ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 11 november 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De verkeerde grens voor deze doeleinden.
Waar je voorheen vrachtwagens vuurwerk uit België kon halen, is dat daar flink aan banden gelegd...
Voorheen hebben we er wel flink wat gehaald, totdat we een keer voor een lege loods stonden en alles opgedoekt was. Ze zijn in België nu strenger qua vuurwerk dan hier.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik val door de mand, ik heb er geen verstand van
dan hou ik het toch maar bij de sterretjesquote:Op woensdag 11 november 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorheen hebben we er wel flink wat gehaald, totdat we een keer voor een lege loods stonden en alles opgedoekt was. Ze zijn in België nu strenger qua vuurwerk dan hier.
Particuliere verkoop is totaal verboden...
Ik hou mij verre van sterretjes..quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan hou ik het toch maar bij de sterretjes
Iedereen met z'n klauw er af tijdens een vuurwerkverbod mag ook weer de grens over om z'n ziekenhuisbehandeling daar te genieten...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Verbod is gewoon debiel.
Hoe stimuleer je illegaal vuurwerk.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
Hoe gaat het met je mede, Fogel? Al bijna klaar voor consumptie?
ik had er al spijt van nadat ik het gepost hadquote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou mij verre van sterretjes..
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Livelink is met haar lampion de straat op, belt overal aan en geeft zichzelf dan een snoepje...
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Livelink is met haar lampion de straat op, belt overal aan en geeft zichzelf dan een snoepje...
Klinkt goed.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef Fogel het volgende:
Dag allemaal
Ik heb de mede gemengd met zelfgemaakte frambozenstroop en om de mixverhouding te testen wat geproefd. Ca 60% mede en 40% framboos kwam er uit, ongeveer 9% alcohol. Naar mijn mening prima balans tussen honing en framboos nu. Vrij zoet, en moet zich nog wat meer ontwikkelen, maar is goed op weg
en dan laat je ons niet even testenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef Fogel het volgende:
Dag allemaal
Ik heb de mede gemengd met zelfgemaakte frambozenstroop en om de mixverhouding te testen wat geproefd. Ca 60% mede en 40% framboos kwam er uit, ongeveer 9% alcohol. Naar mijn mening prima balans tussen honing en framboos nu. Vrij zoet, en moet zich nog wat meer ontwikkelen, maar is goed op weg
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef Fogel het volgende:
Dag allemaal
Het is een verslaving, volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
Onlangs "per ongeluk" nog 7kg honing gekocht
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik had er al spijt van nadat ik het gepost had
Dingen maken?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een verslaving, volgens mij.
Goed dat je het zegt. Heb mezelf net op tijd een wijntje ingeschonken.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Nu nog een distributielijn opzetten.
Na 20.00 uur mag er niet meer geschonken worden...
Maar je kan het toch niet oneindig bewaren, voor zover ik begrepen heb?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
Voorlopig is er nog geen verkeer over de grens mogelijk...
En de mede zit in een 11 liter PET fles om te rijpen nu, moet nog over op kleinere flessen als het klaar is.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen maken?
Ben ook met biermosterd bezig.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Heb mezelf net op tijd een wijntje ingeschonken.
Proost dan maarquote:Op woensdag 11 november 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Heb mezelf net op tijd een wijntje ingeschonken.
Ook goed, ik neem 6 kerstpakketten bij je af.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen maken?
Ben ook met biermosterd bezig.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig!
En na 20.00 uur uit de fles drinken. Dan wordt het niet geschonken.
Hier https://brewshop.no/produ(...)pet-gjaeringskar-11lquote:Op woensdag 11 november 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kan het toch niet oneindig bewaren, voor zover ik begrepen heb?
Waar haal je overigens een 11 liter PET fles vandaan?
Is dat van zo'n gekoeld waterapparaat?
Ik maak het niet, maar dat is wel iets wat ik overal koop, in alle soorten en maten.quote:
Schat, jij nog wat mosterd?quote:
Whehe, tja, de alcohol maken doet het gist, niet ikquote:Op woensdag 11 november 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dingen met alcohol maken in ieder geval.
Ik kan niet zeggen dat ik biermosterd ken, dus kan me er niets bij voorstellen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Schat, jij nog wat mosterd?
Nee dank je. Ik moet nog rijden.
Of:
Politie: Mevrouw, u heeft teveel gedronken.
Livelink: echt niet. Ik heb alleen mosterd op.
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Barry White - You See The Trouble With Me...
Whehe, slavenhandel mag niet meer enzoquote:Op woensdag 11 november 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, ik neem 6 kerstpakketten bij je af.
Maar wel met een paar Noorse boselfjes er dan bij...
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Dit is een beetje het beeld dat ik heb bij Fogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen commentaarquote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal vast heel irritant zijn. Ik heb geen idee wat het inhoudt.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Zwaar irritant dat Facebook de notitie-functie heeft afgeschaft. Blijkt sinds 31 oktober het geval te zijn.
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf 21.00 uur neem ik het stokje wel over van Melting.
Aangezien ik sinds 1,5 week in mijn eigen kamer annex draaihok werk, heb ik eerder geen zin gehad om daar 's avonds weer te gaan zitten...![]()
Disco Duck - Rick Dees
Welnee, niemand hier is een vriend of bekende van je, dus niemand hier mist dat...quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Zwaar irritant dat Facebook de notitie-functie heeft afgeschaft. Blijkt sinds 31 oktober het geval te zijn.
Gewoon een functie om langere berichten / artikelen te plaatsen. Ik gebruikte die altijd voor mijn jaarlijsten en dat soort zaken. Ik ken ook wel anderen die dat deden.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal vast heel irritant zijn. Ik heb geen idee wat het inhoudt.
Je wilt zeggen dat je geen meldingen meer krijgt?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Nee, het is wat anders. Niet zo belangrijk verderquote:Op woensdag 11 november 2020 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je geen meldingen meer krijgt?
[ afbeelding ]
Ik had het antwoord te laat gelezenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het is wat anders. Niet zo belangrijk verder
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee wie dit is, maar hij heeft een goede stem...
quote:
Disco Tex & The Sex-O-Lettes?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat maakt voor zijn stem niet uit.
En je hebt de volgende nog niet gezien.
Monkey Chop.quote:
Het is niet anders. Ik ken iemand die Prins Carnaval geweest is en vandaag jarig is. Ideale verjaardag voor een Prins Carnavalquote:Op woensdag 11 november 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
En carnaval gaat ook al niet door
Dat wil ik niet zien.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Monkey Chop.
Staat gewoon op de website
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een handtekening van Merkel
Ja, dan ben je wel voorbestemd.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik ken iemand die Prins Carnaval geweest is en vandaag jarig is. Ideale verjaardag voor een Prins Carnaval
Alaaf!quote:Op woensdag 11 november 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
En carnaval gaat ook al niet door
Ik ken iemand die mijn broer is en prins carnaval isquote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik ken iemand die Prins Carnaval geweest is en vandaag jarig is. Ideale verjaardag voor een Prins Carnaval
en waar is hij dat ?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die mijn broer is en prins carnaval is
He, dat is toevallig. Die ken ik niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Nederlandquote:
Doen ze in Noorwegen wel aan carnaval?quote:
Okéquote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, deze week in heel Nederland bij alle geopende kroegen gratis bier...quote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéLevert dat nog privileges op, zoals voorrang bij de tap?
Alleen in de kinderopvang eigenlijk. Zonder bier.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Doen ze in Noorwegen wel aan carnaval?
Ja, ik ben al sinds maandag op kroegentochtquote:Op woensdag 11 november 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, deze week in heel Nederland bij alle geopende kroegen gratis bier...
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben al sinds maandag op kroegentocht
Hij heeft pages die bier voor hem halen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéLevert dat nog privileges op, zoals voorrang bij de tap?
Ja, nog geen kroeg gevonden op mijn zoektocht helaasquote:
In limburg dus, daar hebben ze pagesquote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft pages die bier voor hem halen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nog geen kroeg gevonden op mijn zoektocht helaas
Zij sjouwde van kroegie naar kroegie,quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nog geen kroeg gevonden op mijn zoektocht helaas
Mosselman, mosselman?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Pas overleden, de grondlegger van de Mama Appelsap...
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Manu Dibango - Soul Makosa
Dat was even graven...
Ik heb page voor als ik bier knoeiquote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft pages die bier voor hem halen.
Ja, maar ze vragen allemaal om de Wachttorenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij sjouwde van kroegie naar kroegie,
Al deden haar voeten soms zeer,
Aan iedere klant daaraan vroeg ze
Wilt u soms een strijdkreet, meneer?
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb page voor als ik bier knoei
[..]
[..]
Altijd weer die ambtenarenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Ow, ik lees net dat het vuurwerkverbod in onze regio niet van kracht is:
[ afbeelding ]
Kun je je vriendin er ook mee dimmen?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:48 schreef Fogel het volgende:
Ondertussen even een lamp vervangen. Nu ipv een peer van ca 40W drie led-spots. VEEEEEEEL meer licht. De verlichting enzo.
In de huiskamer dit weekend ook alle lampen vervangen, dus laat de donkere winter maar komen.
Trådfri van IKEA is trouwens wel geinig spul. Kan nu dingen dimmen, is wel handig.
misschien wil hij dat juist nietquote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je je vriendin er ook mee dimmen?
Nog niet getest, maar ze is meestal vrij rustig.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je je vriendin er ook mee dimmen?
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog niet getest, maar ze is meestal vrij rustig.
Haar op de kast krijgen?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je het tegenovergestelde proberen te doen. Wat dat ook mag zijn.
Niet echt in slaap vallen in bad hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik val de hele tijd in slaap en het ligt niet aan de muziek, maar aan mij.
Ik ga afhaken en in bad verder slapen.
Dank je wel Melting en sorry dat ik niet verder zal luisteren, MadMaster. Misschien nog als ik uit bad kom.
Badder ze.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting en sorry dat ik niet verder zal luisteren, MadMaster. Misschien nog als ik uit bad kom.
Sop ze en wellicht tot later.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Ritme helemaal van slag. Muziek is prima, maar de ogen zakken me dicht.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Lucifers willen wel eens helpen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ritme helemaal van slag. Muziek is prima, maar de ogen zakken me dicht.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Speciaal voor just me:
MadMaster plays 7 Skies - Caffeine (Original Mix)
Hou het maar op Trance.quote:
Uplifting, omdat het licht en muzikaal is.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
Ik snap waarom ze dit uplifting noemen.
Ben op de climax aan het wachten
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
Ik snap waarom ze dit uplifting noemen.
Ben op de climax aan het wachten
Had ik maar een jetlag...quote:
Hoe zit het met de corona-maatregelingen bij jou ?quote:
Dat bedacht ik me net ook.quote:
Alles rood, zonder hele goede reden kan je het land niet uit en weer in.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe zit het met de corona-maatregelingen bij jou ?
Enigma is inderdaad ook een goede kandidaat.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Deep Forest zou ook kunnen. Of Enigma, één van beiden. Sowieso is het daar een sample van.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Deep Forest zou ook kunnen. Of Enigma, één van beiden. Sowieso is het daar een sample van.
The Eyes Of Truth, geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Enigma is inderdaad ook een goede kandidaat.
Ik had lekker optimistisch een weekend Tokio geboekt eind maart, maar het bleek dat ze pas vanaf april mensen beginnen toe te laten. Dus maar veranderd in een trip naar Maltaquote:Op woensdag 11 november 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook.
We hebben nog even hoop gehad op een weekje Aruba in december, maar dat wordt 'm niet...
heavy allemaal. Kinderen mogen wel naar school toe ?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles rood, zonder hele goede reden kan je het land niet uit en weer in.
Kroegen schenkstop middernacht, maar geen nieuwe gasten vanaf 22u. In vliegtuigen en terminals mondkapjesplicht. In de bus niet verplicht wel gewenst.
Scholen die niet gesloten zijn wegens quarantaine (omdat iemand besmet is) zijn gewoon open ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
heavy allemaal. Kinderen mogen wel naar school toe ?
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Scholen die niet gesloten zijn wegens quarantaine (omdat iemand besmet is) zijn gewoon open ja.
""The Eyes of Truth" is a 1994 song by the German New age band Enigma"quote:Op woensdag 11 november 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure?
De vorige track kwam uit 2002, dus na de highlights van Enigma...
Ja, maar is het ook een sample uit die track?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
""The Eyes of Truth" is a 1994 song by the German New age band Enigma"
Klonk wel zo, net even op spotify geluisterd.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar is het ook een sample uit die track?
Ik ken het werk van Enigma wel, maar die titels zeggen me niet zo veel vanwege dat kerkgezang wat vaak toch niet te herleiden is...quote:Op woensdag 11 november 2020 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klonk wel zo, net even op spotify geluisterd.
Tsjuus!!quote:Op woensdag 11 november 2020 21:39 schreef just me het volgende:
* just me sluipt het topic uit..
dank voor de muziek, was fijn
![]()
Hé, was jij er ook nog?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels hier vinden het wel chill MM
Maken een beetje geluid, maar erg chill
Heb je voor ze gedraaid daar?quote:
Een beetje, maar als ik zelf niet luister dan doen de vogels het meestal wel. Vind ik wel zo leuk voor die beestjes.quote:
In ieder geval prettig dat je niet-commercieel voor onsquote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het maar waar...
Mijn laatste 'commerciële' set is al weer een tijdje terug...
Het is ook een vorm van ontspanning voor mezelf, als ik de hele dag in suffe overleggen en calls heb gezeten.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval prettig dat je niet-commercieel voor ons
Dank...quote:Op woensdag 11 november 2020 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
Vind de sets van MM altijd wel lekker ook ja. Vaak net wat meer richting dance/trance/house etc als de rest.
Ach dat weet je wel, maar de rest zijn de andere DJ's dat is toch meer pop/metal/rock etc.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank...
Maar wat bedoel je met 'de rest'?
Als ik mijn bui heb, dan knal ik er net zo makkelijk een hardcore- of hardstyle set in...
Ow, ik begreep niet dat je personen van hier bedoelde.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach dat weet je wel, maar de rest zijn de andere DJ's dat is toch meer pop/metal/rock etc.
Eitje is wel jammer ja, maar jij maakt er nog een feestje van. Hoe fout ook doet Vout dat ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach dat weet je wel, maar de rest zijn de andere DJ's dat is toch meer pop/metal/rock etc.
Voorlopig nog niet.quote:
Ciao, rustig aan!quote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga wel slapen denk ik. Geen zin meer.
Maar de muziek was even fijn, even ontspannen.
Het eerste nummer dat ik kenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Underworld - Born Slippy (Extended NUXX)
Dat snap ik wel...quote:
Ik ben absoluut geen bierliefhebber of -kenner, dus mij zegt het niks.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:31 schreef Fogel het volgende:
Heb er maar een bier bij gepakt.
Een geslaagd experiment met hibiscus in een saison, hele subtiele smaak.
Alstu!quote:Op woensdag 11 november 2020 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik plof nog even op de bank. Bedankt voor een flinke portie beats
Niks wat een beetje body lotion weer recht kan trekken.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal verschrompeld...?
Heb je dit eerder gedraaid? Komt bekend voor.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays DJ Yves and the Twins - Powerbass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |