SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Niet lekker vinden en je er dan toch ziek aan eten.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En gewoon dooreten ook... (tenminste, dat doe ik). Vroeger had je die suikerbeesten. Ik vond ze niet eens lekker, maar at me er ook ziek aan.
Eigen verzonnen iets. Keywords waren 'ik wil snoep'quote:
Nog creatief ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigen verzonnen iets. Keywords waren 'ik wil snoep'
Het faat voor geen meter.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Faat het wel weer beter met haar knie trouwens?![]()
Ja, ik weet het. Maar ze zagen er zo lekker uit.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet lekker vinden en je er dan toch ziek aan eten.
Jeetje. Is de wond wel dicht?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het faat voor geen meter.
Vandaag weer naar de huisarts geweest, het is nog te dik om echt goed te kunnen onderzoeken.
Wordt vervolgd...
Dat is mooi waardeloosquote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het faat voor geen meter.
Vandaag weer naar de huisarts geweest, het is nog te dik om echt goed te kunnen onderzoeken.
Wordt vervolgd...
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat voor geen meter.
Wordt vervolgd...
Nog niet, maar dat gaat wel de goede kant op.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jeetje. Is de wond wel dicht?
Als het zo blijft worden de Canarische eilanden volgende zomer overspoeld met corona-vluchtelingen.quote:
Is het daar nog niet geconstateerd?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het zo blijft worden de Canarische eilanden volgende zomer overspoeld met corona-vluchtelingen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar nog niet geconstateerd?
Jawel, maar is als een van de weinige gebieden nog geel.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar nog niet geconstateerd?
maar dan moet je nog met het vliegtuigquote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, maar is als een van de weinige gebieden nog geel.
Daarom gaan al die bootvluchtelingen uit Afrika die kant op...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat toch al heel de week hier de goede kant op?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Diaan & Peaceman zijn ervaringsdeskundigen:quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan moet je nog met het vliegtuig
Ja, gek genoeg mag dat gewoon.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan moet je nog met het vliegtuig
Ik moet er in deze tijd echt niet aan denkenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan & Peaceman zijn ervaringsdeskundigen:
Ga heen met the plane!
Zekerquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat toch al heel de week hier de goede kant op?
Niet overal maar in de meeste regio's welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst de ziekenhuis belasting naar beneden, anders verandert er helemaal niks.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ons kerstmenu gezien, dus ik eis dat dan de regels weer versoepeld zijn.
Al is het maar voor 3 dagen....
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ons kerstmenu gezien, dus ik eis dat dan de regels weer versoepeld zijn.
Al is het maar voor 3 dagen....
De messen zijn nu scherp genoeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit is geen disco meer, dit is ouderwetse slijpmuziek...
Ow, nu even geen slijpen meer.
Ja, steek 'm op, steek 'm neer, zei de ene 13-jarige tegen de andere...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
De messen zijn nu scherp genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |