quote:Op woensdag 11 november 2020 15:46 schreef methodmich het volgende:
Meike nam deel aan seizoen 2 van Idols. Dit seizoen werd uiteindelijk gewonnen door Boris. Met welk nummer deed Boris auditie?
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:17 schreef cafca het volgende:
Was dat niet iets van Stevie Wonder? Isn't she lovely
Daar heb ik nog steeds trauma's van dus ik ben niet zo moeilijk. Ik vond het evident dat ie precies wist om wie ik vroeg.😉😀quote:Op woensdag 11 november 2020 09:50 schreef methodmich het volgende:
Soepele jury hoor @:lubje25, McGargille ook goed rekenen waar het McGarrigle is. Dat was vroeger op de middelbare school niet bij elke repetitie gelukt denk ik.
Haha, nou vooruit. Maakt verder ook niet uit hoor, maar je zou wensen dat alle docenten zo soepel waren.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog steeds trauma's van dus ik ben niet zo moeilijk. Ik vond het evident dat ie precies wist om wie ik vroeg.😉😀
Gokje op Kiss dan. I was made for loving you.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, nou vooruit. Maakt verder ook niet uit hoor, maar je zou wensen dat alle docenten zo soepel waren.
Het antwoord op de openstaande vraag is toch wel een vervolgvraag trouwens. Kleine hint.
Zal ik dan ook maar de hint geven dat het een vervolgvraag is?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:35 schreef methodmich het volgende:
Die tweede van rechts lijkt vaag op Aboutaleb in zijn jongere jaren, maar daar kan ik geen band aan koppelen.
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef pipster het volgende:
Ik meen Anne en Trevor te herkennen. Art of Noise.Alleen Tom ontbreekt.
quote:What Noise is the second studio album by English synth-pop band, released in 1984 by Magnet Records. It is the last
album to feature founding members including saxophonist Josephine Wells, and violinist Peter Barnett. Second keyboardist George Stewart would also leave the band after this album but would later rejoin the band.
Kissing The Pink?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:25 schreef pipster het volgende:
Denk dat de gezochte band hier het bekendst is van hun nummer One Step uit 1986.
quote:
Hoppa 60% waarvan 50% goedgegokt.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef methodmich het volgende:
Weet het helaas niet.
Voor wie tussendoor even een lastig quizje over teksten uit Nederpop wil doen:
https://www.quizyourfrien(...)011120529178447&lnk&
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |