Ik vind dit een lastige zin om te lezen...quote:Op woensdag 11 november 2020 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je moet wat als je op internet boos op iemand bent.
Ga jij nou maar hard werken.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tenzij deze post moderatie betreft, kan de post van deze user met een satirisch en sarcastisch korreltje zout genomen worden.
oke
Dan was het weer @onlogischquote:Op woensdag 11 november 2020 16:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk niets gedaan waardoor jij je racistisch uitliet.
Derhalve geen medelijden mee.
ik heb gewoon werk hoor???quote:Op woensdag 11 november 2020 16:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hard werken.
Oh wacht
het is niks voor mij denk ikquote:
Dat snap ik. Maar de note is niet van mij gezien ik niet op VBL modereer, dat kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan was het weer @:onlogisch
Ik werk alle namen af hier.
ik moest hard lachenquote:Op woensdag 11 november 2020 16:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station?
Oh wacht
Je gedraagt je maar gewoon voortaan.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zie je toch?Verwijder het dan gewoon.
Zo, dat is even een indrukwekkend staaltje machtsvertoon!quote:Op woensdag 11 november 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon voortaan.
Nou zegquote:Op woensdag 11 november 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben even weg hier. Aangezien hier alleen maar matige users aanwezig zijn. Fijne dag nog en tot vanavond!
Of hij moet maar beter voetballen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon voortaan.
Gelukkig is er nu eentje minder, dankzij jouw inzet. Bedankt voor je bijdrage en tot vanavond!quote:Op woensdag 11 november 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben even weg hier. Aangezien hier alleen maar matige users aanwezig zijn. Fijne dag nog en tot vanavond!
Ja daar maak jij je opeens druk om (lol)quote:Op woensdag 11 november 2020 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of hij moet maar beter voetballen.
Ik niet helaas. Jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |