Het is natuurlijk common practice om Trump weg te zetten als mongool, hufter, narcist, racist, idioot, enzovoort. De mainstream media zijn ook allemaal zeer anti-Trump. In SJW kringen is dat ook 'the right thing to do, je MOET tegen Trump zijn.
Maar als we nou al die vooringenomen bullshit even vergeten. En gewoon concreet naar zijn DADEN kijken.
Wat heeft hij nou daadwerkelijk gedaan waaruit duidelijk blijkt dat hij een mongool is?
Want ik zie eigenlijk vooral goede dingen. Kan allerlei voorbeelden noemen maar in een frontpage topic had
@very een
uitgebreide lijst gepost.
En dan zeggen mensen: "ja maar die tweets van hem!"
Whatever, ten eerste plaatst hij die tweets natuurlijk niet zelf, daar zit een heel team achter. Ten tweede is dat gewoon een listige manier van politiek bedrijven, het geeft afleiding zodat mensen zich daar druk om gaan maken zodat hij meer zaken erdoor kan pushen die er wél toe doen. Kun je voor of tegen zijn, maar politiek gezien is dat een prima valide tactiek.
Of: "hij is uit het klimaatakkoord gestapt!"
Hmmja daar heb ik een beetje twijfels over, hoe goed of slecht dat is. Klimaatverandering is een feit, maar het aandeel van de mens daarin en de vraag of wij er iets aan kunnen veranderen, valt te betwijfelen. Maar goed als dat een voorbeeld is van waarom hij een mongool is, zie ik graag onderbouwing waarom het per definitie een mongolen actie is om uit dat dat akkoord te stappen.
Anyway de vraag is duidelijk. Ik bedoel dus niet zijn kapsel, of zijn tweets, of zijn vrouw, of zijn golf handicap, maar zijn
concrete daden als president.
The leader should know how to enter into evil when necessity commands.