Hopelijk is Denemarken ons nog niet ontvallen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef VoMy het volgende:
Het is toch ook nog weer goed misgegaan in Italië, nog geen twee maanden geleden was dat nog een zogenaamd voorbeeldland (met mondkapjes en een volgzame bevolking enzo).
Ik was een maand geleden nog in Italië en daar zag je vooral grote verschillen. De ene keer werd streng gecontroleerd, de andere keer totaal niet. Op het vliegveld bijvoorbeeld zou ik een coronatest moeten doen, was mij vooraf gezegd. Maar we zijn alleen onder een warmtecamera doorgelopen. En veel mensen zijn ook daar het mondkapje zat. Vandaar dat die ergens onderaan de kin hing.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
VS begint nu aan een stijging, VK, Nederland, Tsjechië, Duitsland? vlakken al af. België is onvolledig, maar die stijgen in principe nog door. Het is toch ook nog weer goed misgegaan in Italië, nog geen twee maanden geleden was dat nog een zogenaamd voorbeeldland (met mondkapjes en een volgzame bevolking enzo).
Stond toen nog een heel artikel over in de Volkskrant meen ik waarom het in Italië wel goed ging en o.a. hier en in Spanje niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
VS begint nu aan een stijging, VK, Nederland, Tsjechië, Duitsland? vlakken al af. België is onvolledig, maar die stijgen in principe nog door. Het is toch ook nog weer goed misgegaan in Italië, nog geen twee maanden geleden was dat nog een zogenaamd voorbeeldland (met mondkapjes en een volgzame bevolking enzo).
Je hebt ongetwijfeld meer juridische kennis maar hoe verklaar je dat tientallen KDV's vaccinatie verplicht stellen voor toelating terwijl dat volgens jou ronduit illegaal is?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor bijzondere persoonsgegevens gelden andere regels.
Maar voor toestemming in zn algemeen geldt dat hij vrij moet zijn. “Aanvinken of u rot maar op” is geen vrije toestemming.
Wel apart dat de besmettingen zo hoog blijven in Tsjechië met een complete lockdown. Gisteren ook weer 9000.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat wel eens backlog van weekend kan zijn daar.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel apart dat de besmettingen zo hoog blijven in Tsjechië met een complete lockdown. Gisteren ook weer 9000.
Ook gewoon veel armoede en relatief weinig toezicht. In met name Praag stikt het nog van de illegale feestjes.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Denk dat wel eens backlog van weekend kan zijn daar.
De trend t.a.v. positieve testen ziet er prima uit:quote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel apart dat de besmettingen zo hoog blijven in Tsjechië met een complete lockdown. Gisteren ook weer 9000.
Je bent erquote:
Haha, ik was gewoon even COVID-moe en zat andere dingen te doenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond toen nog een heel artikel over in de Volkskrant meen ik waarom het in Italië wel goed ging en o.a. hier en in Spanje niet.
@:gretzl ook al een poosje niet meer gezien met updates over de situatie in zijn thuisland
Trend van Frankrijk is ook niet mooiquote:Op woensdag 11 november 2020 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De trend t.a.v. positieve testen ziet er prima uit:
[ afbeelding ]
Ah ja, ze kwamen nog van ver.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De trend t.a.v. positieve testen ziet er prima uit:
[ afbeelding ]
Het ging te goed.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, ik was gewoon even COVID-moe en zat andere dingen te doenVond de ontwikkelingen van de laatste twee weken ook niet extreem spannend tbh. Puur toeval dat ik deze ochtend weer eens inschakel op FOK!
Ik mocht verder willen dat Duitsland mijn heimat is
Als enige van de in die grafiek weergegeven landen inderdaad, want ook Italië lijkt nu een piek te bereiken.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Trend van Frankrijk is ook niet mooi
Ik moet bekennen dat ik momenteel niet perfect op de hoogte ben van de huidige Duitse situatie. In de grensregio's en sommige grote steden is de situatie natuurlijk nog verre van ideaal. En het is ook geen positief teken dat het aantallen gevallen vooralsnog nog stijgt.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent er
Hoe is de situatie in Duitsland, hebben ze de boel een beetje onder controle naar jouw idee?
quote:Weer stijging nieuwe besmettingen Duitsland
Het aantal coronabesmettingen dat is vastgesteld in Duitsland is de 700.000 voorbij. Het Duitse Robert Koch Instituut (RKI) registreerde 18.487 nieuwe besmettingen, enkele duizenden meer dan een dag eerder. Het dodental door de uitbraak van het virus steeg met 261 naar 11.767.
In Duitsland zijn sinds het begin van de pandemie in totaal 705.687 besmettingen vastgesteld, aldus het RKI, de Duitse tegenhanger van het Nederlandse RIVM. Duitsland is daarmee minder hard getroffen door het virus dan sommige andere grote Europese landen. In Frankrijk, Rusland en het Verenigd Koninkrijk zijn al meer dan een miljoen besmettingen vastgesteld.
Ik kan niet anders dan beamen dat ik de trieste bashes van usersquote:
Het kabinet dat de afgelopen maanden meer aandacht heeft besteed aan de aantoonbare bullshit van De Hond, Viruswaanzin en andere complotwappies dan constructieve, onderbouwde kritische geluiden van o.a. C19 Red Team.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:55 schreef Momo het volgende:
Mark die schijnbaar regelmatig reageert op mails van Maurice de Hond
Dat nieuwsbericht is moeilijk te wegen. De aantallen positieve testen fluctueren in Duitsland sterk van dag tot dag. Op 4 november waren er ruim 31.000 positieve testen. Da's andere koek dan de ruim 18.000 uit het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik momenteel niet perfect op de hoogte ben van de huidige Duitse situatie. In de grensregio's en sommige grote steden is de situatie natuurlijk nog verre van ideaal. En het is ook geen positief teken dat het aantallen gevallen vooralsnog nog stijgt.
[..]
Dit is toch niet echt zo?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:55 schreef Momo het volgende:
Mark die schijnbaar regelmatig reageert op mails van Maurice de Hond
Niet echt, iedereen is weer een beetje gekalmeerd nu de cijfers een ommezwaai lijken te maken. De week rondom het laatste pakket waren verschrikkelijkquote:Op woensdag 11 november 2020 11:57 schreef Gretzl het volgende:
@:Elan e.a. hier nog iets spannends gemist afgelopen weken?
Máánden roepen hoe kut het allemaal wel niet is en op het moment dat de weg omhoog wordt ingeslagen komen met 'ik vond de ontwikkelingen niet zo spannend'.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan beamen dat ik de trieste bashes van userszoals jij ook behoorlijk zat was hier op FOK. En nog steeds
Wanneer was de laatst keer dat @:Da_Sandman iets inhoudelijks had toe te voegen aan deze reeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |