quote:
Ach zo is de Spaanse Griep uiteindelijk "uitgestorven".. Maar dat is niet de gewenste manier. Gewoon wachten op vaccin dit keer en hopen dat de groep vaccin weigeraars niet al te groot is...quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Joh wat een onzin, griep laten we altijd "los" om goede redenen.
De samenleving kan je niet on hold zetten dan is de kwaliteit van leven namelijk harder achteruit aan het hollen dan de waarde van extra jaren in ouderdom.
Afgezien van de vraag dat het uberhaupt zin heeft omdat je immuunsysteem zwakker zou kunnen worden bijv van weinig in aanraking komen met virussen. - of dat zo is, weet ik niet, maar zou eventueel ook nog eens kunnen -
Elke werkdag in de file staan of in een overvolle trein zitten valt inderdaad onder kwaliteit van het leven.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Joh wat een onzin, griep laten we altijd "los" om goede redenen.
De samenleving kan je niet on hold zetten dan is de kwaliteit van leven namelijk harder achteruit aan het hollen dan de waarde van extra jaren in ouderdom.
Afgezien van de vraag dat het uberhaupt zin heeft omdat je immuunsysteem zwakker zou kunnen worden bijv van weinig in aanraking komen met virussen. - of dat zo is, weet ik niet, maar zou eventueel ook nog eens kunnen -
Als jij wilt thuiswerken en je bent even productief, dan vind ik het fijn voor je dat dat mogelijk wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Elke werkdag in de file staan of in een overvolle trein zitten valt inderdaad onder kwaliteit van het leven.
Gebruik je hetzelfde gezonde scepticisme over de Corona fear propaganda die constant op TV komt?quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Filmpje globaal bekeken. Eerste vraag die in me opkomt: wie zijn deze mensen en wat zijn hun kwalificaties?
In de beschrijving van het filmpje worden geen namen genoemd. Wel een link: "Details in english about the Corona Committee can be found here: en.corona-ausschuss.de". Geklikt, de website is leegOok in het YouTube filmpje waar naar gelinkt wordt staan geen namen. Dus waar kijken we nu precies naar en wie is die mysterieuze vrouw die niet in beeld komt maar blijkbaar als wetenschapper moet fungeren? Daarbij is dit filmpje alleen een fragment.
Verder nog even mijn vragen nalopen.
1. 300 noemt die vrouw ja. Maar hoe komt ze daar aan? En wat maakt het uit?
2. De verschillen zitten hem volgens dit groepje dus in de betrouwbaarheid van de geselecteerde primers volgens hun? Zoals eerder gemeld is het genoom van het virus al lang in kaart evenals dat van verwante virussen. Van de meeste of alle sequenties en genen is (door bijvoorbeeld af te leiden van homologie in andere soorten) ook bekend wat ze doen wat het makkelijker maakt om relevante sequenties te selecteren.
Over die cut of (aantal cycles): dat geldt voor elke PCR test. Toch is PCR een van de meest toegepaste biotechnieken, niet alleen in de medische wereld maar ook in de voedselindustrie en productielabs om pathogenen aan te tonen. Is dat allemaal onbetrouwbaar?
3. Volgens mij is deze niet beantwoord.
Wat ik ook niet helemaal snap is dat ik reageerde op een post van jou over een vaccin, dat je reageert met een verhaal over tests en dat het nu opeens daarover gaat. Waarom stap je direct over van onderwerp?
Ik kijk geen tvquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gebruik je hetzelfde gezonde scepticisme over de Corona fear propaganda die constant op TV komt?
Als niet, waarom niet?
Ik had geen naam gezien, maar oké. En wat maakt haar betrouwbaarder dan de rest, dat ze viroloog is? Kijk, er zijn ook biologen die de evolutietheorie verwerpen en artsen die homeopathie aanprijzen. Het is een grote wereld en je hebt overal wel iemand voor.quote:Je heb me om 'n bron over die '300 commercially available PCR tests' gevraagd en dat heb ik gegeven. Als je echt wil meer info over de claim kan je ook aan de viroloog Ukrike Kammerer vragen. Haar contact gegevens makkelijk te vinden zijn dus zo 'mysterieus' is ze niet.
Maar wat geloof je dan precies? Dat alle tests onbetrouwbaar zijn, of sommigen maar hoeveel en welke dan? En onbetrouwbaar volgens welke criteria? Is de PCR-techniek op zich wel goed, en de RT-PCR? Wat zou men anders moeten gebruiken om te testen?quote:Dr. Wolfgang Wodarg (de vent met de interessante kapsel)
https://www.wodarg.com/
Die andere gasten advocaten zijn:
https://corona-ausschuss.de/ueber-den-ausschuss/
Ik heb 't over de tests omdat de tests de basis van de fearmongery (via stats,cijfers over de aantallen doden,besmetten,cases enz.) vormen....en de vaccinatie agenda te pushen.
........
Disclaimer : I'm not sure how credible these people are or what their motives might be, but they strike me as being a bit more trustworthy than the TV talking heads. Who knows, maybe they are a bunch of half-truthers who are deliberately distracting people who have doubts about the whole Covid plandemic. Nothing surprises me anymore.
Zitten er veel explosies in en reclame?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Hollywood fear mongering ik doe um maar hier
Four years into quarantine the virus has changed and so have we. In the Michael Bay-produced thriller Songbird,
the COVID-23 virus has mutated and the world is in its fourth year of lockdown. Infected Americans are ripped from their homes and forced into quarantine camps known as Q-Zones, from which there is no escape, as a few brave souls fight back against the forces of oppression.
Tuurlijk, het is van Michael Bay.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zitten er veel explosies in en reclame?
Geweldig.quote:
hahaquote:Op zaterdag 14 november 2020 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldig.
In Urk zijn ze wakker![]()
Lul de behanger die verslaggever.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldig.
In Urk zijn ze wakker
Het hebben over the great awakening en dan aankomen met de grote denkers uit Urk die op een goede dag net een haring van een paling weten te onderscheiden.quote:
Urk lekker nuchterquote:Op zaterdag 14 november 2020 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldig.
In Urk zijn ze wakker![]()
Lul de behanger die verslaggever.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee, nog steeds dat geneuzel over die frauduleuze PCR-testen?
Een PCR-test had een betrouwbaarder resultaat gegeven.quote:
Op basis waarvan zeg je dit?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:03 schreef weetjewel5 het volgende:
tis allemaal oplichting, wat voor 'test' ze je ook voorschotelen. alles om de cijfers op de krikken.
Uhu. Net als jij zeker.quote:in urk snappen ze t tenminste.
op basis van de corruptie van de VN.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg je dit?
[..]
Uhu.
Hoe is dit een argument? Welke corruptie? En hoe werkt dit precies? En waarom zou Nederland daaraan meewerken? En zijn positieve uitslagen dan geen positieve uitslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
op basis van de corruptie van de VN.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:20 schreef mootie het volgende:
Is het erg veroordelend als ik zeg dat die Urkers in het filmpje niet al te snugger overkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |