Zoek het op, als je dat zo graag wil wetenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grapje hoor.
Even serieus dan:
Welke percentage van de hele bevolking geen goed werkende immuun systeem heeft ?
Miniscule percentage dus. Je pro-vaccin BS slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoek het op, als je dat zo graag wil weten
Spanning en stress trouwens zijn grote boosdoeners voor het immuunsysteem. Te bedenken dat er nu heel wat mensen rondlopen met angst en in de stress zitten voor het grote boze virus aangepraat door al die charlatans inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Neerbuigende alles weters en de vuile leugenaars op CoronaHysteria TV.
Vandaar heel veel mensen doodmisselijk van worden.
Is er geen vaccine tegen spanning en stress?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Spanning en stress trouwens zijn grote boosdoeners voor het immuunsysteem. Te bedenken dat er nu heel wat mensen rondlopen met angst en in de stress zitten voor het grote boze virus aangepraat door al die charlatans inderdaad.
Alcohol. Dat is tevens het meeste gebruikte 'medicijn ' ter wereld. Het is alleen niet op recept en dus alleen voor zelfmedicatie.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er geen vaccine tegen spanning en stress?
Toon maar aan dan waar ik het fout heb.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Miniscule percentage dus. Je pro-vaccin BS slaat nergens op.
Toon maar op waar jij het goed heb.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Toon maar aan dan waar ik het fout heb.
Oh een paar goede geneeskunde boeken werken daar wel voor denk ik. Of iets in de biotech opleiding hoek.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toon maar op waar jij het goed heb.
Dus dat minuscule percentage (waaronder kankerpatiënten en mensen met auto-immuunziekten, nee die bestaan praktisch niet indetdaad) mag gewoon dood vallen wat jou betreftquote:Op woensdag 11 november 2020 18:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Miniscule percentage dus. Je pro-vaccin BS slaat nergens op.
Heb wel met die mensen te doen hoor, vooral de hele erge gevallen met een mondvod op achter het stuur, of op de fiets.. wordt wat straks als het wat kouder wordt en de mutsen en sjaals te voorschijn komen en dan nog hun vodje om...de angstzombies.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er geen vaccine tegen spanning en stress?
Ik vraag gewoon om percentages, niet een of ander wishy-washy BS van een of ander part-time psuedo-wetenschaaper.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus dat minuscule percentage (waaronder kankerpatiënten en mensen met auto-immuunziekten, nee die bestaan praktisch niet indetdaad) mag gewoon dood vallen wat jou betreft
Welke percentage? 0,004, 0,001?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus dat minuscule percentage (waaronder kankerpatiënten en mensen met auto-immuunziekten, nee die bestaan praktisch niet indetdaad) mag gewoon dood vallen wat jou betreft
Half the fckin world is shut down.quote:
Ik had het over het herhaaldelijk vragen naar een percentage.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Half the fckin world is shut down.
Niks aan de hand hoor- vaccineren maakt alles goed right?
En dan de goedpraters hiero....tsja.
Welke boeken? Quote maar wat dan om je ~weg~ over vaccinatie te steunen.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh een paar goede geneeskunde boeken werken daar wel voor denk ik. Of iets in de biotech opleiding hoek.
Welk percentage mensen mag dood vallen voor jouw waanbeelden?quote:
ze verzinnen maar tot ze een ons wegen , ik laat me niet chanterenquote:Op donderdag 12 november 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.billboard.com(...)-check-concerts-plan
Ticketmaster doet uiteraard ook mee.
Welke waanbeelden?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Welk percentage mensen mag dood vallen voor jouw waanbeelden?
... Het correcte antwoord is natuurlijk "geen", en daarom is je vraag ook zo irrelevant.
Dat is shit inderdaad.Ach ja, die grote eventementen meestal steriel zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
De jouwe... Dat je die niet herkent is een onderdeel ervan.quote:
Minder dan je er anders had gehad dankzij Covid.quote:Welke percentage van het hele bevolking van zo'n magik corona vaccin ernstig bijwerkingen kunnen krijgen of dood gaan?
Een test en een vaccin zijn twee verschillende dingen die een ander doel dienen. Staat los van elkaar en sluit elkaar dus ook niet uit. Valse tegenstelling dit.quote:Ze kunnen eerst beter 'n betrouwbare,international standard 'covid' test uitvinden.
1. Bron voor dit aantal?quote:Maar nee - er zijn al meer dan 300 verschillende commercially available tests.Welke test heb jij gehad? Weet 't zeker dat 't 'n goeie was?
Mensen persoonlijk aanvallen vind ik niet zo tof. Je punt maken kan ook op een andere manierquote:Op donderdag 12 november 2020 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De jouwe... Dat je die niet herkent is een onderdeel ervan.
[..]
Vergeleken met wat hier af en toe geroepen wordt vond ik dit niet zo heftig... Maar oké, je hebt wel een punt.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mensen persoonlijk aanvallen vind ik niet zo tof. Je punt maken kan ook op een andere manier
Omdat je heb zo vriendelijk gevraagd....quote:Op donderdag 12 november 2020 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De jouwe... Dat je die niet herkent is een onderdeel ervan.
[..]
Minder dan je er anders had gehad dankzij Covid.
[..]
Een test en een vaccin zijn twee verschillende dingen die een ander doel dienen. Staat los van elkaar en sluit elkaar dus ook niet uit. Valse tegenstelling dit.
[..]
1. Bron voor dit aantal?
2. Waarin verschillen die tests en wat is daarvan de invloed? En schroom niet om de diepte in te gaan qua technische en statistische details.
3. Waarom zouden er niet meerdere betrouwbare tests kunnen bestaan?
Artikel x grondwet? Geen discriminatie?quote:Op donderdag 12 november 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
Artikel x grondwet? Geen discriminatie?quote:Op donderdag 12 november 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
??? Er valt helemaal niemand dood vanwege denkbeelden, geloof je in psychische krachten? Jomanda?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Welk percentage mensen mag dood vallen voor jouw waanbeelden?
... Het correcte antwoord is natuurlijk "geen", en daarom is je vraag ook zo irrelevant.
Ach hou op, zo werkt een virus, met halfzachte maatregelen hou je dit niet tegen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, het geeft het virus de kans om meer te circuleren, en daarmee een grotere kans op mutaties.
Dat was het punt toch ook niet? Het ging erom dat de kans op mutatie bestaat wanneer een groot deel zich niet laat vaccineren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach hou op, zo werkt een virus, met halfzachte maatregelen hou je dit niet tegen.
Ja, klopt, en de kans op mutatie bestaat ook in de situatie dat als een groot deel zich wel laat vaccineren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:47 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat was het punt toch ook niet? Het ging erom dat de kans op mutatie bestaat wanneer een groot deel zich niet laat vaccineren.
De gevolgen daarvan op de vaccinatiegraad. Was die redenatiestap serieus te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
??? Er valt helemaal niemand dood vanwege denkbeelden, geloof je in psychische krachten? Jomanda?
Ik stelde een vraag waar iemand anders een antwoord op gaf.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, klopt, en de kans op mutatie bestaat ook in de situatie dat als een groot deel zich wel laat vaccineren.
Je isoleert een begrip alsof dat een bijzondere eigenschap heeft, waarom doe je dat?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach hou op, zo werkt een virus, met halfzachte maatregelen hou je dit niet tegen.
Denken an sich heeft geen invloed op wat dan ook. Je zult het eerst met de wereld moeten delen voordat het überhaupt gaat leven. Maar mensen met bepaalde denkbeelden worden wel vaker op basis van gedachtegoed aangewezen als oorzaak en dan niet het gedrag.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De gevolgen daarvan op de vaccinatiegraad. Was die redenatiestap serieus te moeilijk voor je?
Het zal blijven muteren zolang het bestaat. Het corona virus blijkt net als influenza snel te muteren. Die info is gewoon gedeeld met de wereld.quote:
Lees nou nog eens goed wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zal blijven muteren zolang het bestaat. Het corona virus blijkt net als influenza snel te muteren. Die info is gewoon gedeeld met de wereld.
Veel of weinig corona, het muteert.
Filmpje globaal bekeken. Eerste vraag die in me opkomt: wie zijn deze mensen en wat zijn hun kwalificaties?quote:Op vrijdag 13 november 2020 03:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat je heb zo vriendelijk gevraagd....
Hele vid de moeite waard is om te luisteren.
The Problem of Trying to Determine Sars-Cov-2 Using the PCR Test (Full version)
https://vimeo.com/443416775
Duitse viroloog Ulrike Kammerer...
08:12....What exactly is the PCR test
13:40...But it is never reported which PCR test and under which specifications these positive results are being obtained and for this reason you cannot just read anything from the results. It's like trying to deduce something from looking at tea leaves in the bottom of a cup.
14:39.....We have an empowerment from the Ministry of Health to deploy non-medically trained people to places to carry out these tests.
16:30...So this means we have a much broader spectrum in use than just the 300 commercially available variants.
16:50.....In addition we have various tests in use but not validated.
...........................
Many years ago a wise man (my dad) said to me : What we don't get told is often more important.
What a shame that we only see government/MSM science whores telling us one side of the Covid story on CoronaHysteriaTV
Lying by omission....
https://www.fastcompany.c(...)youre-not-being-told
By Art Markan Phd PhD is a professor of Psychology and Marketing at the University of Texas at Austin
'In other words, what makes the puzzle difficult is that there is something you are not being told that is important to know. The puzzle-maker is holding back information in order to make the situation more challenging.
This type of omission happens all the time. We know that it is unethical to tell a lie, but there is a gray area in our beliefs about glossing over important details. Misleading someone by leaving out key information feels less ethically compromised (and is often less likely to be punished legally) than lying overtly.'
Nee joh. Denken dat vaccins onbetrouwbaar zijn heeft geen enkele relatie tot het al of niet laten vaccineren. Echt raar van mij om dat te denken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denken an sich heeft geen invloed op wat dan ook. Je zult het eerst met de wereld moeten delen voordat het überhaupt gaat leven. Maar mensen met bepaalde denkbeelden worden wel vaker op basis van gedachtegoed aangewezen als oorzaak en dan niet het gedrag.
Raar gedoe.
Dan deel je het met de wereld.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Denken dat vaccins onbetrouwbaar zijn heeft geen enkele relatie tot het al of niet laten vaccineren
Ik zie een emoticon.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lees nou nog eens goed wat ik schrijf.
quote:
Lees nou gewoon waar je in eerste instantie op reageerde....quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:58 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Waar doel je op dan
Post je eigen bericht even opnieuw.
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, het geeft het virus de kans om meer te circuleren, en daarmee een grotere kans op mutaties.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
De kans op mutaties is 100%. De kans op een vergroot aantal mutaties zal inderdaad zo zijn, maar dat het zal muteren is een feit, dat je dat tegenhoudt met halfzachte maatregelen is een illusie.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lees nou nog eens goed wat ik schrijf.
Precies, het aantal mutaties is anders en dus is de kans dat het virus kan muteren ook anders. Je hebt het dus wel door. Geef een virus minder ruimte, en die kans wordt kleiner.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
[..]
De kans op mutaties is 100%. De kans op een vergroot aantal mutaties zal inderdaad zo zijn, maar dat het zal muteren is een feit, dat je dat tegenhoudt met halfzachte maatregelen is een illusie.
Corona is niet dodelijk genoeg om een andere methodiek op los te laten dan die van influenza, iedereen een jaarlijkse griepprik of coronaprik die dat wilt, en de show can go on.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Precies, het aantal mutaties is anders en dus is de kans dat het virus kan muteren ook anders. Je hebt het dus wel door. Geef een virus minder ruimte, en die kans wordt kleiner.
Of je laat het virus z'n gaan zodat het aantal gastheren vanzelf minder wordt door sterfte. Maar dat is niet echt ethisch...quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Precies, het aantal mutaties is anders en dus is de kans dat het virus kan muteren ook anders. Je hebt het dus wel door. Geef een virus minder ruimte, en die kans wordt kleiner.
Joh wat een onzin, griep laten we altijd "los" om goede redenen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Of je laat het virus z'n gaan zodat het aantal gastheren vanzelf minder wordt door sterfte. Maar dat is niet echt ethisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |