Zoek het op, als je dat zo graag wil wetenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grapje hoor.
Even serieus dan:
Welke percentage van de hele bevolking geen goed werkende immuun systeem heeft ?
Miniscule percentage dus. Je pro-vaccin BS slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoek het op, als je dat zo graag wil weten
Spanning en stress trouwens zijn grote boosdoeners voor het immuunsysteem. Te bedenken dat er nu heel wat mensen rondlopen met angst en in de stress zitten voor het grote boze virus aangepraat door al die charlatans inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Neerbuigende alles weters en de vuile leugenaars op CoronaHysteria TV.
Vandaar heel veel mensen doodmisselijk van worden.
Is er geen vaccine tegen spanning en stress?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Spanning en stress trouwens zijn grote boosdoeners voor het immuunsysteem. Te bedenken dat er nu heel wat mensen rondlopen met angst en in de stress zitten voor het grote boze virus aangepraat door al die charlatans inderdaad.
Alcohol. Dat is tevens het meeste gebruikte 'medicijn ' ter wereld. Het is alleen niet op recept en dus alleen voor zelfmedicatie.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er geen vaccine tegen spanning en stress?
Toon maar aan dan waar ik het fout heb.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Miniscule percentage dus. Je pro-vaccin BS slaat nergens op.
Toon maar op waar jij het goed heb.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Toon maar aan dan waar ik het fout heb.
Oh een paar goede geneeskunde boeken werken daar wel voor denk ik. Of iets in de biotech opleiding hoek.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toon maar op waar jij het goed heb.
Dus dat minuscule percentage (waaronder kankerpatiënten en mensen met auto-immuunziekten, nee die bestaan praktisch niet indetdaad) mag gewoon dood vallen wat jou betreftquote:Op woensdag 11 november 2020 18:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Miniscule percentage dus. Je pro-vaccin BS slaat nergens op.
Heb wel met die mensen te doen hoor, vooral de hele erge gevallen met een mondvod op achter het stuur, of op de fiets.. wordt wat straks als het wat kouder wordt en de mutsen en sjaals te voorschijn komen en dan nog hun vodje om...de angstzombies.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er geen vaccine tegen spanning en stress?
Ik vraag gewoon om percentages, niet een of ander wishy-washy BS van een of ander part-time psuedo-wetenschaaper.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus dat minuscule percentage (waaronder kankerpatiënten en mensen met auto-immuunziekten, nee die bestaan praktisch niet indetdaad) mag gewoon dood vallen wat jou betreft
Welke percentage? 0,004, 0,001?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus dat minuscule percentage (waaronder kankerpatiënten en mensen met auto-immuunziekten, nee die bestaan praktisch niet indetdaad) mag gewoon dood vallen wat jou betreft
Half the fckin world is shut down.quote:
Ik had het over het herhaaldelijk vragen naar een percentage.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Half the fckin world is shut down.
Niks aan de hand hoor- vaccineren maakt alles goed right?
En dan de goedpraters hiero....tsja.
Welke boeken? Quote maar wat dan om je ~weg~ over vaccinatie te steunen.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh een paar goede geneeskunde boeken werken daar wel voor denk ik. Of iets in de biotech opleiding hoek.
Welk percentage mensen mag dood vallen voor jouw waanbeelden?quote:
ze verzinnen maar tot ze een ons wegen , ik laat me niet chanterenquote:Op donderdag 12 november 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.billboard.com(...)-check-concerts-plan
Ticketmaster doet uiteraard ook mee.
Welke waanbeelden?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Welk percentage mensen mag dood vallen voor jouw waanbeelden?
... Het correcte antwoord is natuurlijk "geen", en daarom is je vraag ook zo irrelevant.
Dat is shit inderdaad.Ach ja, die grote eventementen meestal steriel zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.billboard.com(...)-check-concerts-plan
Ticketmaster doet uiteraard ook mee.
De jouwe... Dat je die niet herkent is een onderdeel ervan.quote:
Minder dan je er anders had gehad dankzij Covid.quote:Welke percentage van het hele bevolking van zo'n magik corona vaccin ernstig bijwerkingen kunnen krijgen of dood gaan?
Een test en een vaccin zijn twee verschillende dingen die een ander doel dienen. Staat los van elkaar en sluit elkaar dus ook niet uit. Valse tegenstelling dit.quote:Ze kunnen eerst beter 'n betrouwbare,international standard 'covid' test uitvinden.
1. Bron voor dit aantal?quote:Maar nee - er zijn al meer dan 300 verschillende commercially available tests.Welke test heb jij gehad? Weet 't zeker dat 't 'n goeie was?
Mensen persoonlijk aanvallen vind ik niet zo tof. Je punt maken kan ook op een andere manierquote:Op donderdag 12 november 2020 14:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De jouwe... Dat je die niet herkent is een onderdeel ervan.
[..]
Vergeleken met wat hier af en toe geroepen wordt vond ik dit niet zo heftig... Maar oké, je hebt wel een punt.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mensen persoonlijk aanvallen vind ik niet zo tof. Je punt maken kan ook op een andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |