quote:
2 maanden vakantie, daarna weer met frisse moed er tegenaanquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trump gooit er nog even iemand uit
Echt zo'n "ik niets, jullie ook niets" houding. Geeft wel aan dat hij doorheeft dat hij heeft verloren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trump gooit er nog even iemand uit
Maar Trump werd vier jaar geleden dus ook uitgeroepen tot president-elect, nog voordat de staten de uitslag hadden gecertificeerd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:30 schreef dellipder het volgende:
[..]
De Constitutie. Je hoeft het niet persoonlijk te maken.
304-227 wás de stand na de certificering in december.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:29 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil met mijn antwoord niet per sé stellen dat Donald Trump op 8 november 2016 president-elect werd, maar wel dat als de uitslag zo overduidelijk is de certificering in december ook zo duidelijk zal zijn.
Pleasequote:
Verrassendquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Typisch. Wie had het gedacht.
Er staan nog wat vragen aan je open...quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:45 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wat is de huidige populatie van Guantanamo Bay?
Hoezo? Wil je daar iedereen in stoppen die nu een belangrijkste positie heeft en niet mee gaat in het verhaal van Trump?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:45 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wat is de huidige populatie van Guantanamo Bay?
Laat hem/haar eerst de openstaande vragen maar beantwoordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je daar iedereen in stoppen die nu een belangrijkste positie heeft en niet mee gaat in het verhaal van Trump?
Nee, ik heb het gevoel dat er mensen bij gaan komen. Ik kan me ook iets herinneren tussen Graham en Kavanaugh over militaire tribunalen. (Misschien wel Trump!)quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je daar iedereen in stoppen die nu een belangrijkste positie heeft en niet mee gaat in het verhaal van Trump?
Hij hoopt door het hele ministerie van Defensie te reorganiseren dat het leger hem niet uit het WH gooit in januari?quote:
Project Veritas weer hoor. Hoe verrassendquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Typisch. Wie had het gedacht.
En er vanuit gaande dat minimaal 70% nog naar Biden gaat, is dat wel een ruime overwinning iig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:46 schreef Arcee het volgende:
In Pennsylvania is op een haar na het aantal nog te tellen stemmen nu gelijk aan de marge tussen beiden. Met Biden in het voordeel dus.
We zijn in het stadium beland waar we niet meer moeten kijken naar wat erbij gaat komen, maar wat er af gaat worden gehaald.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En er vanuit gaande dat minimaal 70% nog naar Biden gaat, is dat wel een ruime overwinning iig.
Er staan nog wat vragen aan je openquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:51 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
We zijn in het stadium beland waar we niet meer moeten kijken naar wat erbij gaat komen, maar wat er af gaat worden gehaald.
Ja... voor iets dat pretendeert de waarheid te verkondigen doen ze het wel bar slechtquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Project Veritas weer hoor. Hoe verrassend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |