Vrij eng idee eigenlijk, als je het over dergelijk grote getallen hebt betekent het dat de helft van de wereld dommer is dan de gemiddelde persoon.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:09 schreef zalkc het volgende:
[..]
Statistisch gezien heeft een dergelijk grote groep ook een IQ van lager dan 100.
Trump wil toevalligerwijs alleen maar onderzoeken in counties en staten waar hij met een kleine marge verloren heeft.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is toch niet gek om bij tekenen van grootschalige fraude of onregelmatigheden de boel te onderzoeken?
Dat is (haast) per definitie zoquote:Op woensdag 11 november 2020 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Vrij eng idee eigenlijk, als je het over dergelijk grote getallen hebt betekent het dat de helft van de wereld dommer is dan de gemiddelde persoon.
Daar wil ik toch even bijschaven. IQ staat niet gelijk aan intelligentie, er zijn daar nog meer vormen van die een IQ test niet meeneemt (zoals emotionele intelligentie). Overigens heb je technisch gezien wel gelijk dat de helft dan "dommer" is, maar intelligentie is in de bevolking normaal verdeeld. Dat betekent dat er meer mensen in de regio 90-100 zitten dan 50-60. En het verschil tussen iemand met een IQ van 100 en een IQ van 95 is vrij klein, zo niet nihil.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Vrij eng idee eigenlijk, als je het over dergelijk grote getallen hebt betekent het dat de helft van de wereld dommer is dan de gemiddelde persoon.
Als ik heel hard ga roepen dat je illegale software op je PC hebt, mag ik dat dan ook onderzoeken? Volgens jou is dat kennelijk normaal.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is toch niet gek om bij tekenen van grootschalige fraude of onregelmatigheden de boel te onderzoeken?
Ik heb het dan ook niet over IQ.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Daar wil ik toch even bijschaven. IQ staat niet gelijk aan intelligentie, er zijn daar nog meer vormen van die een IQ test niet meeneemt (zoals emotionele intelligentie). Overigens heb je technisch gezien wel gelijk dat de helft dan "dommer" is, maar intelligentie is in de bevolking normaal verdeeld. Dat betekent dat er meer mensen in de regio 90-100 zitten dan 50-60. En het verschil tussen iemand met een IQ van 100 en een IQ van 95 is vrij klein, zo niet nihil.
Ik spring ook alleen op de 'bandwagon' omdat tegenwoordig intelligentie als rechtmatiging word gezien. Let maar op hoe vaak mensen op hun vermeende intelligentie worden aangevallen tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Daar wil ik toch even bijschaven. IQ staat niet gelijk aan intelligentie, er zijn daar nog meer vormen van die een IQ test niet meeneemt (zoals emotionele intelligentie). Overigens heb je technisch gezien wel gelijk dat de helft dan "dommer" is, maar intelligentie is in de bevolking normaal verdeeld. Dat betekent dat er meer mensen in de regio 90-100 zitten dan 50-60. En het verschil tussen iemand met een IQ van 100 en een IQ van 95 is vrij klein, zo niet nihil.
Van mij mag je onderzoeken wat je wilt. Ik werk alleen niet mee met jou.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als ik heel hard ga roepen dat je illegale software op je PC hebt, mag ik dat dan ook onderzoeken? Volgens jou is dat kennelijk normaal.
Als er geen aanwijzingen voor fraude zijn, moet de verliezende partij dan toch de rechtstaat ondermijnen en de democratie ondergraven?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee, maar ik twijfel wel aan je intellectuele capaciteiten als je lower- of middle class bent en Trump ondersteunt.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met je eens is is dom?
70 miljoen amerikanen zijn dom?
Zou in principe een slecht idee zijn om dat op fora zoals dit te verkondigen, mits je het over jezelf hebt.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als ik heel hard ga roepen dat je illegale software op je PC hebt, mag ik dat dan ook onderzoeken? Volgens jou is dat kennelijk normaal.
En dat ze ook stemrecht hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Precies dat.quote:
Onderscheid wel even norm en waarde. Als Biden liegt over de jurk van zijn vrouw of valsspeelt met monopolie is wel een overschrijding van een waarde maar de norm ligt iets hoger.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:18 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
Nee, maar ik twijfel wel aan je intellectuele capaciteiten als je lower- of middle class bent en Trump ondersteunt.
Als morgen blijkt dat Biden een fraudeur is, mag ie van mij direct de gevangenis in. Bij Trumpvolgers lijkt dat ethische gewoon weg te zijn. Zoals ie zelf al zei, I could shoot someone on fifth Avenue and nobody would care.
Om te kotsen en voor mensen met ethiek is dit niet goed te praten.
Beleid om kinderen van hun ouders te scheiden. Alleen al daarvoor mag Trump branden in de hel wmb.
Wat maakt jou het uit, je was toch al overtuigd van zijn gelijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:34 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
President Trump lijkt toch wel heel overtuigd. Zou hij bewijs hebben dat het publiek niet heeft?
https://thedonald.win/p/1(...)ling-every-pede-to-/quote:Op woensdag 11 november 2020 10:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump wil toevalligerwijs alleen maar onderzoeken in counties en staten waar hij met een kleine marge verloren heeft.
Daarnaast accepteert hij wel de winst in de senaat, van diezelfde ballots.
Het is gewoon wanhopig gedrag, jezelf boven de wens van het volk stellen. Een narcistische dictator is het. Dat eerste wisten we al, het 2e komt nu naar boven.
Dit kan Trump echt veel gaan kosten, "orange is the new black".
Nobuddy cares dat het iedereen vrij staat om hertellingen aan te vragenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:27 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
https://thedonald.win/p/1(...)ling-every-pede-to-/
daarom onderzoekt hij daar
Het staat de dems vrij om ook hertellingen en audits aan te vragen hoor. gek genoeg willen ze dat niet
Ze hebben pedo fout gespeld op jouw site.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:27 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het staat de dems vrij om ook hertellingen en audits aan te vragen hoor. gek genoeg willen ze dat niet
Zo gek is dat niet, met officiele observers van beide partijen in elk stembureau. En dat weten de republikeinen ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:27 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
M'n virusscanner slaat alarm als ik die link aanklik, ga hem niet meer proberen te openen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:27 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het "BREAKING NEWS" (dat Biden onder 270 electoral votes kwam) video'tje had als headline "BINDEN".quote:Op woensdag 11 november 2020 10:29 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ze hebben pedo fout gespeld op jouw site.
Het leuke is dat dat toch langzaam oplooptquote:Op woensdag 11 november 2020 10:29 schreef illusions het volgende:
Ik blijf toch bij de beslissing van de bookies.
Zolang wedkantoren nog geen odds op Trump bieden, gaat orange man echt niet winnen hoor.
Waar dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:30 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het leuke is dat dat toch langzaam oploopt
Als je er zoveel vertrouwen in hebt dan zou ik all-in gaan.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:30 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het leuke is dat dat toch langzaam oploopt
Over ongefundeerde beweringen, screenshot en merk virusscanner?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n virusscanner slaat alarm als ik die link aanklik, ga hem niet meer proberen te openen.
Het zijn niet de democraten die twijfelen aan de uitslag.
Gisteravond halve meijer op Dwayne Johnson (2024) gezet @ 36.00, ben heilig overtuigd dat hij wint.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je er zoveel vertrouwen in hebt dan zou ik all-in gaan.
Je moet gewoon geen virussen verspreiden hier. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:30 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Over ongefundeerde beweringen, screenshot en merk virusscanner?
Vandeweek meen ik bij betfair,quote:Op woensdag 11 november 2020 10:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zit om me heen te slaan om odds te krijgen, maar ik kan geen bookie vinden, jij wel?
Onzin, het is een forum trhread vandaar, screenshot en merk virusscanner?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen virussen verspreiden hier. Alvast bedankt.
Ik vind het schokkend dat jij een openbaar forum wil gebruiken om onze persoonlijke eigendommen te beschadigen door malware te verspreiden. Hopelijk wordt er tegen opgetreden.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Onzin, het is een forum trhread
Nee, malware verspreiden is verboden volgens de Fok! regels. Mocht je je daar niet aan houden, dan krijg je een ban. Dus gedraag je gewoon normaal. Take it or leave it.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Onzin, het is een forum trhread
"vandeweek" zegtiequote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Vandeweek meen ik bij betfair,
die hebben btw een leuk bericht staan op support site:
https://support.betfair.com/app/home/
Ja, superverdacht van de Democraten als je hertelling zelf moet betalen en je het geld terug krijgt als er sprake van fraude is...quote:Op woensdag 11 november 2020 10:27 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nogmaals, welke malware, ik heb eset draaien, het is een openbaar forum en heb nog niemand over virusmeldingen gehoordquote:Op woensdag 11 november 2020 10:34 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nee, malware verspreiden is verboden volgens de Fok! regels. Mocht je je daar niet aan houden, dan krijg je een ban. Dus gedraag je gewoon normaal.
Lol prachtige website wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n virusscanner slaat alarm als ik die link aanklik, ga hem niet meer proberen te openen.
Het zijn niet de democraten die twijfelen aan de uitslag.
Meerdere mensen bevestigen het. Malware, virussen. Hier moet iets aan gedaan worden, je denkt toch niet dat je hiermee weg kan komen?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:35 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nogmaals, welke malware, ik heb eset draaien, het is een openbaar forum en heb nog niemand over virusmeldingen gehoord
Ik link naar een forumthread
Sorry dat ik niet alle bookies en odds in mijn linkboekje heb staan. Handig dat er hier van alles beweerd mag worden met 1 zinnetje maar de andere kant moet wel met bewijs komen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:34 schreef illusions het volgende:
[..]
"vandeweek" zegtie
Lekker op de hoogte.
Ga lekker heilig doen, je post een link naar the donald . win (zonder spaties, gun ze de linkbuilding niet)... Als je er ook maar 1 moment op hebt gekeken zou je het niet serieus delen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:35 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nogmaals, welke malware, ik heb eset draaien, het is een openbaar forum en heb nog niemand over virusmeldingen gehoord
Ik link naar een forumthread
Het is sinds thedonald van reddit is gebanned de toevlucht en verzamelplek van trump supportersquote:Op woensdag 11 november 2020 10:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Lol prachtige website wel.
Lang in de pijplijn ook, bestaat al ~450 dagen.
Lijkt op Reddit, maar dan door een kleuter gemaakt.
"vandeweek" is een term die niet 1 wedkantoor hanteert vlugge Japie. "Gister" ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:37 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle bookies en odds in mijn linkboekje heb staan. Handig dat er hier van alles beweerd mag worden met 1 zinnetje maar de andere kant moet wel met bewijs komen.
Mja, zal wel. Ik zie het verdienmodel niet echt.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:38 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is sinds thedonald van reddit is gebanned de toevlucht en verzamelplek van trump supporters
over lekker op de hoogte gesproken
Maakt niet uit, als bij meerdere mensen hun virusscanner afgaat dan is het een niet betrouwbare website. Stop met het posten van troep en focus je op meer legale bronnen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:38 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is sinds thedonald van reddit is gebanned de toevlucht en verzamelplek van trump supporters
over lekker op de hoogte gesproken
Denk dat je tegen een muur praat.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:39 schreef Puddington het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als bij meerdere mensen hun virusscanner afgaat dan is het een niet betrouwbare website. Stop met het posten van troep en focus je op meer legale bronnen.
Ik geloof daar geen zak van, vandaar screenshot en bewijs, merk virusscanner?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:39 schreef Puddington het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als bij meerdere mensen hun virusscanner afgaat dan is het een niet betrouwbare website. Stop met het posten van troep en focus je op meer legale bronnen.
To be fair, bij mij gaat niks af. Maar ik ben ook een goedkope joekel met Avast, dus kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen zak van, vandaar screenshot en bewijs, merk virusscanner?
Je hebt gelijk. Trump wint alsnog. Het topic kan dicht.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen zak van, vandaar screenshot en bewijs, merk virusscanner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |