Heb je het gelezen of is het makkelijker me af te doen als trol?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou een andere username kiezen als je wilt gaan trollen, denk dat dit een van de laatste reacties op je gezever wordt.
Begin het nu pas te lezen, sinds je "mainstream" tussen haakjes zet.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Heb je het gelezen of is het makkelijker me af te doen als trol?
Wie doet dat?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:50 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Heb hier een oud account, maar geen zin in doxing. gek he als men lijsten maakt van de MAGA mensen?
Zelf ook van mening dat je altijd overal schijt aan moet hebben.quote:
https://twitter.com/aoc/status/1324807776510595078quote:
Denk dat je het een beetje onderschat.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Illuminati die een bakje kinderbloed met havermout nuttigen als ontbijt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Illuminatie die een bakje kinderbloed met havermout nuttigen als ontbijt.
Trek je tegenstander in het belachelijke, discussietactiek 1.0quote:Op woensdag 11 november 2020 09:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Illuminati die een bakje kinderbloed met havermout nuttigen als ontbijt.
Ik denk niet dat je snapt waar AOC het over heeft. Verder is BNW een paar deuren verderop.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:58 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
https://twitter.com/aoc/status/1324807776510595078
en meerdere oproepen om mensen niet aan te nemen.
Tuurlijk dat is in america en zal ik hier geen last van hebben. Feit is alleen dat er hier ook groepen zijn die trump aanhangers als fascisten en racisten zien. Het is niet echt goed voor je carriere over het algemeen laat ik het zo zeggen
Oh, das wel een goeie voor mijn vampire: the masquerade tabletop.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat je het een beetje onderschat.
Bloed van opgejaagde kinderen zodat het adrenaline bevat, waardoor de illuminati jaren jonger wordt met elke schep havermout.
Trumpianen zijn niet per definitie racistisch of fascistisch, maar eerder 'dumb as fuck'. Dat is eigenlijk ook behoorlijk schadelijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:58 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
https://twitter.com/aoc/status/1324807776510595078
en meerdere oproepen om mensen niet aan te nemen.
Tuurlijk dat is in america en zal ik hier geen last van hebben. Feit is alleen dat er hier ook groepen zijn die trump aanhangers als fascisten en racisten zien. Het is niet echt goed voor je carriere over het algemeen laat ik het zo zeggen
Dat is wel een leuke naam inderdaad, ik ken hem niet maar ik gok iemand die hier ook postte?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
ik vond epicbeardman toch een meer originele gebruikersnaam.
Iedereen die het niet met je eens is is dom?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trumpianen zijn niet per definitie racistisch of fascistisch, maar eerder 'dumb as fuck'. Dat is eigenlijk ook behoorlijk schadelijk.
Ik heb jou niet ge-quote dus zou niet weten waarom je je aangesproken voelt.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke naam inderdaad, ik ken hem niet maar ik gok iemand die hier ook postte?
Alleen de ~23 miljoen die niet in staat zijn om een verkiezingsuitslag te accepteren.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met je eens is is dom?
70 miljoen amerikanen zijn dom?
Dat gaat wat ver maar ik schat in toch zeker wel de helft.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met je eens is is dom?
70 miljoen amerikanen zijn dom?
Tja, ik vond jou ook wel een goeie kloon van mij.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
ik vond epicbeardman toch een meer originele gebruikersnaam.
Oh het ging net over mijn username, vandaarquote:Op woensdag 11 november 2020 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb jou niet ge-quote dus zou niet weten waarom je je aangesproken voelt.
Het is toch niet gek om bij tekenen van grootschalige fraude of onregelmatigheden de boel te onderzoeken?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alleen de ~23 miljoen die niet in staat zijn om een verkiezingsuitslag te accepteren.
En dat geldt ook voor mensen uit andere landen.
Best genieten.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef Puddington het volgende:
Kostelijk dit, dat wanhopige gedoe van "Jaa Trump heeft toch gewonnen!"
Statistisch gezien heeft een dergelijk grote groep ook een IQ van lager dan 100.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alleen de ~23 miljoen die niet in staat zijn om een verkiezingsuitslag te accepteren.
En dat geldt ook voor mensen uit andere landen.
Absoluut. Alleen zijn die tekenen er niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:07 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is toch niet gek om bij tekenen van grootschalige fraude of onregelmatigheden de boel te onderzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |