Wat vond je er verder van?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Isabeau het volgende:
@:vlindertje89 jouw verhuisdrama![]()
![]()
Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden
Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
Ik vond het heel wisselend qua kwaliteit. Soms prachtig gefilmd en geacteerd en dan leek het weer een soort slapstick. Een half uur voor het eind zei ik nog tegen Jross dat ik héél benieuwd was hoe dít nou zou aflopen en het stelde niet teleur, want de afloop kwam voor mij nog behoorlijk onverwacht. De scenes bij het tuinfeestje, zeg maar.quote:
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
Masterchef Profs nu begonnen op de BBC!
Bbc herhaalt vaak ‘s nachts een paar dagen later. Even naar op website kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Voordeel van digitale agenda items... is dat je ze zo kunt instellen dat ze vantevoren een melding geven... en dan vlak voor aanvang nog eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 01:35 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @:Candaas!
Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor
Normaal geef ik altijd een gil ja. Dit keer gewoon niet van gekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Ben jij altijd zo vroeg wakker?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. PfoeBest warm buiten nu voor half november!
Hoeveel loop je nu? Je hebt al eens eerder 5 kilometer kunnen lopen toch? Is het een volgende keer makkelijker opbouwen?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. PfoeBest warm buiten nu voor half november!
Hoiquote:
You met your match Kreaquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.
..alles al geregeld. Genieten.
He??? Dat meen je toch nietquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.
Wtf ...quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt, maar ik vrees van nietquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Krea is niet altijd even subtiel, maar zo'n klotestreek zie ik hem niet leveren.quote:
Prutsersquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wilquote:Op woensdag 11 november 2020 09:15 schreef Candaasje het volgende:
Krea is niet altijd even subtiel, maar zo'n klotestreek zie ik hem niet leveren.
Eind december er in willen, terwijl het eigenlijk al tegen het onredelijke aanzit om dat te eisen, en dan er nu pas mee komen 21 december te laat vinden...
En dat je toch twijfelt kan hoor, maar met zo'n eis weet je ook dat je iemand dwingt om zaken snel te regelen (en andere kijkers af te zeggen) Dan mag je die twijfel dus ook wel eerder uitten..
Volgens mij was 'goede prijs' niet helemaal een probleem bij deze kijkers. Met een beetje geld kun je best een hoop regelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wil![]()
![]()
Wat een teringstreek. Tuurlijk is alles al geregeld als je er de volgende maand uit had gemoetenquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Maar zo blijkt, fatsoen is niet te koop.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij was 'goede prijs' niet helemaal een probleem bij deze kijkers. Met een beetje geld kun je best een hoop regelen.
Ze hebben vermoedelijk gewoon op meerdere huizen overboden zodat ze keus hadden. Onethisch, maar het mag.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wil![]()
![]()
Fuck, was al verdacht dat ze maar neit kwamen tekenen!quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
GOOOODVERDOMME DAT MEEEEEEN JE NIET!!quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:28 schreef Candaasje het volgende:
Maar zo blijkt, fatsoen is niet te koop.
Djeezus! Wat een klojo’s.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ik zeg niet dat je een huis moet kopen als je twijfelt hè. Absoluut niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.
Doet niets af aan hoe kut het voor Krea is. Maar als het verder gewoon een koop met de beste intenties was, dan heeft het in mijn ogen weinig met fatsoen te maken. Als iemand hier eens aan de andere kant zou staan, zouden we ook allemaal roepen dat hij/zij het vooral niet moet als je niet 100% zeker bent.
Lijkt me ook. Wat klote.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze hebben vermoedelijk gewoon op meerdere huizen overboden zodat ze keus hadden. Onethisch, maar het mag.
Eens. Je weet het verhaal via de ander niet en als het om onszelf ging hadden we het wellicht (waarschijnlijk?) ook gedaan, als het niet oké voelt.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.
Doet niets af aan hoe kut het voor Krea is. Maar als het verder gewoon een koop met de beste intenties was, dan heeft het in mijn ogen weinig met fatsoen te maken. Als iemand hier eens aan de andere kant zou staan, zouden we ook allemaal roepen dat hij/zij het vooral niet moet als je niet 100% zeker bent.
Mijn reactie was achteraf gezien wat lullig. Maar ik vind je niet altijd even makkelijk te lezen en hebt een soort humor waarin ik de plank nu blijkbaar missloeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg ongeneeslijke ziektes Cat!.
Die Amerikanen in de regering zijn echt heel grappigquote:But today, when asked about if the State Department is preparing to engage with the Biden transition team, Pompeo said this:
"There will be a smooth transition to a second Trump administration. Right. The world is watching what's taking place. We're gonna count all the votes. When the process is completed, they'll be electors selected. There's a process, the constitution lays it out pretty clearly. The world should have every confidence that the transition necessary to make sure that the State Department is functional today, successful today and successful with a president who's in office on January 20 a minute after noon will also be successful."
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meteen overbieden is gewoon de markt du moment. Iig in onze regio.
Mwjah. Ik had ook geen aankoopmakelaar en ging ver over de vraagprijs heen. Wel wist ik wat we max konden krijgen en bleven we daar VER onderquote:Op woensdag 11 november 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.
In de regio waar ik werkte (Haarlem) was de red flag dan vooral meteen idioot veel overbieden, geen aankoopmakelaar hebben (en vaak ook nog geen idee hebben wat ze kunnen lenen enz.)
Wanneer werkte je dan daar? Want als ik kijk naar kopende en verkopende vrienden in en rond Rotterdam en Utrecht, is overbieden de norm. De vraag is, hoe graag wil je het huis en de geldende strategie is volgens mij om direct je eigen max te bieden, met eventueel een paar k achter de hand, maar niet al te veel omdat je door die paar k niet buiten de boot wil vallen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.
In de regio waar ik werkte (Haarlem) was de red flag dan vooral meteen idioot veel overbieden, geen aankoopmakelaar hebben (en vaak ook nog geen idee hebben wat ze kunnen lenen enz.)
Nee. fuck off. Als je net nadat ik potentieel 10 tot 20k heb verloren zo'n post plaatst, moet je niet bitchen over een zure reactie.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zou je een volgende keer in andere bewoordingen boos op me kunnen zijn/een grapje maken ajb
Dit is weer zo'n mongolide reactie. Iedereen die zoveel geld kan verdienen zal dat proberen. NIEMAND OP AARDE zegt 'oh nee, laat die 20k maar zitten, ik kan namelijk ook andere opties overwegen."quote:Op woensdag 11 november 2020 10:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook hij had hierin een andere keuze met minder risico kunnen maken.
Hoe gaat de makelaar nu weer zorgen voor kijkers? Dat is belangrijkste nu lijkt me.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. fuck off. Als je net nadat ik potentieel 10 tot 20k heb verloren zo'n post plaatst, moet je niet bitchen over een zure reactie.
Ga je kansloze kutleven op iemand anders projecteren.
[..]
Dit is weer zo'n mongolide reactie. Iedereen die zoveel geld kan verdienen zal dat proberen. NIEMAND OP AARDE zegt 'oh nee, laat die 20k maar zitten, ik kan namelijk ook andere opties overwegen."
Doe toch niet zo dom. Reageer gewoon helemaal niet meer, dat is nog beter.
Dat is hier ook gewoon de norm. Alleen was mijn prijs al redelijk hoog en buiten deze, waren er nog maar 2 andere kijkers, terwijl het huis duizenden keren is bekeken op funda.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wanneer werkte je dan daar? Want als ik kijk naar kopende en verkopende vrienden in en rond Rotterdam en Utrecht, is overbieden de norm. De vraag is, hoe graag wil je het huis en de geldende strategie is volgens mij om direct je eigen max te bieden, met eventueel een paar k achter de hand, maar niet al te veel omdat je door die paar k niet buiten de boot wil vallen.
Die wil de prijs verlagen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe gaat de makelaar nu weer zorgen voor kijkers? Dat is belangrijkste nu lijkt me.
Er zijn geen kijkers?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeker niet gelijk voor een prijsverlaging gaan Krea! Dit ging niet mis vanwege iets met de vraagprijs, dit ging mis door mongole tegenpartij
Kun je de verhuizers/opslag nog afzeggen, of laat je het zo en trek je al eerder bij je vriendin in?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn geen kijkers?
En ik wil er eigenlijk nu ook wel wat sneller vanaf. Halve leven zit nu al in dozen.
Daar heb ik alleen een offerte van, dus dat kan gewoon gecancelled worden.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kun je de verhuizers/opslag nog afzeggen, of laat je het zo en trek je al eerder bij je vriendin in?
En zijn er dingen waar je niet van af kunt? Gemaakte kosten ed?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen een offerte van, dus dat kan gewoon gecancelled worden.
Enige directe kosten zijn storage space a 99 euro per maand, maar dat overleef ik wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En zijn er dingen waar je niet van af kunt? Gemaakte kosten ed?
Want als dat niet of minimaal is zou ik heel even een paar yoga oefeneningen doen en mediteren om even te processen, voor je besluiten neemt die dus idd duizenden euroos kunnen kosten. Je hoeft er nu niet vroeg uit, dus waarom handelen alsof dat nog wel zo is.
Wel goede tip van DP, zou even laten bezinken voor je verdergaat nu.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enige directe kosten zijn storage space a 99 euro per maand, maar dat overleef ik wel.
Maar baal gewoon even enorm. Alles in kannen en kruiken qua planning, dagen vrij genomen, ingepakt, etc. had dit niet verwacht.
Tuurlijk, maar laat je nou niet duizenden euroos door de neus boren door frustratie. Daar heb je die nonkopers niet mee, alleen jezelf.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enige directe kosten zijn storage space a 99 euro per maand, maar dat overleef ik wel.
Maar baal gewoon even enorm. Alles in kannen en kruiken qua planning, dagen vrij genomen, ingepakt, etc. had dit niet verwacht.
Heb ik ook direct tegen de makelaar gezegd. Ik beslis nu niks. Bel eerst de potentiele kijkers nog maar langs en bedenk een strategie, dan hebben we het er later wel over.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel goede tip van DP, zou even laten bezinken voor je verdergaat nu.
Verstandigquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook direct tegen de makelaar gezegd. Ik beslis nu niks. Bel eerst de potentiele kijkers nog maar langs en bedenk een strategie, dan hebben we het er later wel over.
Ik vond dat de makelaar er ook niet genoeg bovenop zat, dus die moet nu wel aan de bak.
Laat hem maar werken voor zijn geldquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook direct tegen de makelaar gezegd. Ik beslis nu niks. Bel eerst de potentiele kijkers nog maar langs en bedenk een strategie, dan hebben we het er later wel over.
Ik vond dat de makelaar er ook niet genoeg bovenop zat, dus die moet nu wel aan de bak.
Doe ff normaal johquote:Op woensdag 11 november 2020 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. fuck off. Als je net nadat ik potentieel 10 tot 20k heb verloren zo'n post plaatst, moet je niet bitchen over een zure reactie.
Ga je kansloze kutleven op iemand anders projecteren.
Dit is weer zo'n mongolide reactie. Iedereen die zoveel geld kan verdienen zal dat proberen. NIEMAND OP AARDE zegt 'oh nee, laat die 20k maar zitten, ik kan namelijk ook andere opties overwegen."
Doe toch niet zo dom. Reageer gewoon helemaal niet meer, dat is nog beter.
Kan me niet voorstellen dat er een boeteclausule is voordat je hebt getekend, als je zelfs na het tekenen als koper nog enkele dagen hebt om er toch vanaf te zien.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
Balen Krea.![]()
Ik heb geen verstand van kopen van huizen tegenwoordig, maar zit er niet ergens een standaard boeteclausule in als je al mondeling hebt toegezegd een huis te willen kopen?
Hopelijk raak je het snel (voor misschien iets minder) alsnog kwijt.
Nee. De koop is pas officieel als de handtekening gezet is en daarna heb je als koper een bedenktijd van 3 dagen. Daarna moet er 10% boete worden betaald als de koop niet doorgaat.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
Balen Krea.![]()
Ik heb geen verstand van kopen van huizen tegenwoordig, maar zit er niet ergens een standaard boeteclausule in als je al mondeling hebt toegezegd een huis te willen kopen?
Dat is gelukkig ook nooit geweest.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
Balen Krea.![]()
Ja hoor. Alleen geldt dat niet bij overeenkomsten tussen 2 particulieren.quote:
Dus nee het is niet geweestquote:Op woensdag 11 november 2020 12:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen geldt dat niet bij overeenkomsten tussen 2 particulieren.
https://www.rechtdoor.nl/(...)-woning-rechtsgeldig
Maar zoals al gezegd: ik heb er geen verstand van hoe dat tegenwoordig gaat.
Iddquote:
Als je dan verlaagd ga dan op 245 zitten. Lager kan later nog. Maar dan komt hij bij een aantal kopers weer naar boven. Zij die een zoekmachine hebben ingesteld. En nu onder die 250 en misschien dus ook bij andere kijkers.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is hier ook gewoon de norm. Alleen was mijn prijs al redelijk hoog en buiten deze, waren er nog maar 2 andere kijkers, terwijl het huis duizenden keren is bekeken op funda.
Ik denk dat ik iets te hoog zit en dat was ok, want ik had een bod. Helaas nu dus niet meer.
Ik denk dat als de potentieel afgehaakte kijker nu niet meer wil kijken, dat ik de prijs iets omlaag doe. 239 ofzo ipv 250. Dat klinkt ook vriendelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bygones.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krea en Cat, let it goooooo. De frustratie van Krea is te begrijpen, maar ik begrijp als groot Krea liefhebber ook zijn onnavolgbaarheid voor minder grote Krea fans. Cat probeerde een Kreagrapje en faalde, Krea ging er rage fueled (vnl niet door Cat) in. Ook niet goed.
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.Ik wil wel met jóu zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bygones.![]()
?
quote:
nope.. sterker nog..quote:Op woensdag 11 november 2020 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er een boeteclausule is voordat je hebt getekend, als je zelfs na het tekenen als koper nog enkele dagen hebt om er toch vanaf te zien.
Jazeker!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij toogoodtogo, kun je er van uitgaan dat aan het begin van het tijdsframe dat ze geven je box ook klaar ligt?
Denk ook een beetje afhankelijk van hoeveel je wil beleggen. Dan lopen die kosten verschillen wel enorm op.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Ik zit in gewetensnood. Bij belegger A krijg ik 65 euro bonus en hun kosten zijn 0.90% van het vermogen per jaar. Bij belegger B krijg ik geen bonus en hun kosten zijn 1.20%. Belegger B is superduperduurzaam. Kies ik voor mezelf of voor de aarde?
Ik kan ook blijven zitten waar ik zit. Wel duurzaam maar voor 1.33% kosten.
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk ook een beetje afhankelijk van hoeveel je wil beleggen. Dan lopen die kosten verschillen wel enorm op.
Duurzaam zijn heeft ook grenzen zeg maar
Ja dan zou ik zeker de goedkopere kiezen!quote:Op woensdag 11 november 2020 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Het verschil in kosten is op dit moment zo'n 12 euro per jaar tussen A en B. Plus dus die 65 euro eenmalig bij A. Dat is toch wel substantieel. Vooral omdat J flink wil gaan inleggen. Deze rekening zou voor de helft van zijn pensioen moeten zorgen. Voor mij is het gewoon een extraatje, ik leg maar 25 euro per maand in (pensioen dus elders). J gaat zeker overstappen, ik twijfel nog even verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DagboekpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DagboekpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ghi, die link van Borisz staat al 100 jaar open op een tabje ververachteraan
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ik heb het in augustus/september gedaan. Onder het mom van niet omdat het moest, maar omdat het kan.
Komt omdat ik qua banen een beetje bleef hangen in de financiële hoek en als er iemand is die dan toch eens je wat verder laat nadenken is hielp mij iig een stukje verder om mijn horizon te verbreden.
Nadeel het is een traject waar je normaal de tijd voor neemt, en nu was het vier gesprekken in drie weken met ook nog voorbereiding.
Maar ja nu wel gratis
Overigens ben niet van plan waar ik nu zit weg te gaan. Ik ben mijn functie juist nog meer eigen invulling aan het geven, doe relatief veel nieuwe dingen. Maar als ik denk wat wil ik doen als ik later groot ben? Dan valt het stil....
[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 11-11-2020 16:09:12 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Bedankt, eigenlijk is die omdat het kan instelling wel eentje waar ik normaal van ben. Maar ALLES werkgerelateerd is me inmiddels teveel ofzo. Ik parkeer het in een ingekapseld deel van mn leven, waarvan ik hoop dat het niet te veel invloed heeft op de rest van mn leven ofzo. Ik kan er bijna niet meer normaal mee omgaan ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:03 schreef borisz het volgende:
Ik heb het in augustus/september gedaan. Onder het mom van niet omdat het moest, maar omdat het kan.
Komt omdat ik qua banen een beetje bleef hangen in de financiële hoek en als er iemand is die dan toch eens je wat verder laat nadenken is hielp mij iig een stukje verder om mijn horizon te verbreden.
Nadeel het is een traject waar je normaal de tijd voor neemt, en nu was het vier gesprekken in drie weken met ook nog voorbereiding.
Maar ja nu wel gratisI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Heb je dan niet een bore out ofzo? Op een gegeven moment trek je het dan ook allemaal niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bedankt, eigenlijk is die omdat het kan instelling wel eentje waar ik normaal van ben. Maar ALLES werkgerelateerd is me inmiddels teveel ofzo. Ik parkeer het in een ingekapseld deel van mn leven, waarvan ik hoop dat het niet te veel invloed heeft op de rest van mn leven ofzo. Ik kan er bijna niet meer normaal mee omgaan ofzo.![]()
Omdat ik nu toch thuis zit geef ik mezelf tot januari om uit te zoeken of het werk wat ik deed nog wel wat voor mij is. Werkt alleen niet mee als je een man met burn out thuis hebt die ook problemen heeft op zijn werk. Al is het voor hem sneuer.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Mja, ik ben geloof ik bored out geboren... de dingen waar ik goed in ben kom ik iig niet in een functie terecht waar ik enthousiast van word en iets uithaal NAAST salaris (en het contact met de enkele collega).quote:Op woensdag 11 november 2020 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je dan niet een bore out ofzo? Op een gegeven moment trek je het dan ook allemaal niet meer.
De dingen waar ik wel enthousiast van word betalen niet of dusdanig matig dat het meer een huisvrouwenhobby voor dr bij is. En onder die condities vind ik het eigenlijk al gelijk niet meer leuk genoeg om te proberen er mn werk van te maken. Dan houd ik het liever als hobby.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Oh jeetje Tally, wat een ellendige mix zo samen heequote:Op woensdag 11 november 2020 16:21 schreef Tally het volgende:
Omdat ik nu toch thuis zit geef ik mezelf tot januari om uit te zoeken of het werk wat ik deed nog wel wat voor mij is. Werkt alleen niet mee als je een man met burn out thuis hebt die ook problemen heeft op zijn werk. Al is het voor hem sneuer.
"Voordeel" van ziek zijn is wel dat je salaris in ieder geval doorloopt, ook al wordt het soms gekort na x-maanden.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Herkenbaar wel hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, ik ben geloof ik bored out geboren... de dingen waar ik goed in ben kom ik iig niet in een functie terecht waar ik enthousiast van word en iets uithaal NAAST salaris (en het contact met de enkele collega).
De dingen waar ik wel enthousiast van word betalen niet of dusdanig matig dat het meer een huisvrouwenhobby voor dr bij is. En onder die condities vind ik het eigenlijk al gelijk niet meer leuk genoeg om te proberen er mn werk van te maken. Dan houd ik het liever als hobby.
Al heb ik het nu voor werk best naar mijn zin in mijn huidige functie. Maar dat komt wel ook door het thuiswerken.
Hopelijk houden we daar dus een deel van.![]()
Ja en al dat gezeik is begonnen om zijn salaris.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh jeetje Tally, wat een ellendige mix zo samen hee
"Voordeel" van ziek zijn is wel dat je salaris in ieder geval doorloopt, ook al wordt het soms gekort na x-maanden.![]()
Morgen moet hij naar de advocaat toe maar bijdrage aan zijn herstel doet het allemaal niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Dat je met je 3D muis in Paint een afbeelding/screenshot probeert te draaien![]()
Tijd om naar huis te gaan.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Je gebruikt geen Paint 3D?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:52 schreef derLudolf het volgende:
Dat je met je 3D muis in Paint een afbeelding probeert te draaien![]()
Tijd om naar huis te gaan.![]()
![]()
Wat een stomme situatie zo Tally![]()
Ik werd midden in het renrondje gebeld door de juf van kind. Mooie indruk maakte ik, hijgend als een postpaard![]()
Nu ga ik maar eens Pho maken en dan kijken of we een indoor-quarantaine-Sint Maarten-alternatief kunnen organiseren.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Zeker!quote:Op elke moderne versie van Windows te vinden.
Het is verre van Photoshop of 3DMax, maar het is wel grappig.![]()
Balen zeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en al dat gezeik is begonnen om zijn salaris.![]()
Morgen moet hij naar de advocaat toe maar bijdrage aan zijn herstel doet het allemaal niet.Hoe gaat het op je werk? Je was laatst je proeftijd door toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:52 schreef derLudolf het volgende:
Dat je met je 3D muis in Paint een afbeelding/screenshot probeert te draaien![]()
Tijd om naar huis te gaan.
@Dancing_Phoebe Ik heb nog steeds geen advies voor je. Duurt je contract nog lang? Misschien eens checken bij die nieuwe manager wat zij van die opmerking over het niet verlengen vindt.Spoilers!![]()
Ja balen is het. Ik merk op momenten dat hij zo diep zinkt in zn burn out dat het een depressie aantikt. Vervelende is dat ik hem nergens mee kan helpen behalve een luisterend oor die hij soms ook aanneemt als kritiek of mening die hem niet aan staat. Daardoor crashen we soms best hevigzoals vanmiddag. En opeens hoorde ik hem zeggen dat hij van alles moest printen voor de advocaat morgen en ik bedacht me dat de inkt bijna op was. Hij werd gebeld door zn werk en ik sprong op de fiets om inkt te halen dacht hij dat ik zo boos was dat ik was weggelopen
dat heb ik nog nooit gedaan en daarom raakt hij in paniek. Vooral omdat ik mijn telefoon niet opnam toen hij belde.
Oh wat een baggersituatie Tally![]()
Heeft je man ook professionele hulp om dit mee te kunnen bespreken? Lijkt me dat je dat als partner inderdaad niet echt kunt of het in elk geval voor veel wrijving kan zorgen![]()
![]()
Ik denk dat een burn out sowieso grote overlap heeft met depressie?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ja via huisarts en arbo.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:23 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat een baggersituatie Tally![]()
Heeft je man ook professionele hulp om dit mee te kunnen bespreken? Lijkt me dat je dat als partner inderdaad niet echt kunt of het in elk geval voor veel wrijving kan zorgenWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ja dat denk ik ook welquote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat een burn out sowieso grote overlap heeft met depressie?
Welke is A? Mag ook per dm/pm.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Ik zit in gewetensnood. Bij belegger A krijg ik 65 euro bonus en hun kosten zijn 0.90% van het vermogen per jaar. Bij belegger B krijg ik geen bonus en hun kosten zijn 1.20%. Belegger B is superduperduurzaam. Kies ik voor mezelf of voor de aarde?
Ik kan ook blijven zitten waar ik zit. Wel duurzaam maar voor 1.33% kosten.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Over 2 dagen gaat het programma waar ik met nog wat mensen de afgelopen 11 maanden aan gewerkt heb, naar productie. Tevens is dat mijn laatste werkdag voor 3 weken vakantie.
En ik wéét dat er van andere programma's - waar ik eigenlijk niet bij betrokken ben, maar wel in mijn grotere team ontwikkeld- lijken in de kast liggen. Ik heb er deze week eentje aan een stinkende teen de kast uit getrokken. Die ligt nou breed grijnzend in het volle zicht, en ik heb er vanochtend wat koppen over tegen elkaar gemept.
Nu ligt er nog een groter en stinkender lijk in het donker, en ik weet het. Ga ik nou vóór mijn vakantie dat lijk nog in het daglicht trekken? Als ik het niet doe gaan ze er heus wel tegenaan lopen, maar dan gaan ze de grootste stank en blunderpartijen uit zicht van de productowner houden, zodat ze er wat minder gekleurd opstaan. En ze verdienen pek en veren. Hmm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Vandaag pannekoeken gebakken. In 1 pan dus enkel n.
Er stonden al een eeuwigheid een half pak bloem en een pak tarwegries. Afgelopen week maar eens een blokje gist gehaald. En vandaag was het dan eindelijk zover. Beslag gemaakt, kom half vol. De kom voor het raam in de zon en zelf even naar de winkel gelopen.
Kom thuis. Weet ook meteen waarom we er vroeger thuis altijd een theedoek overheen legde.Eerst vensterbank reinigen. Daarna bakken.
Mooi lekkere luchtige koeken, die goed vullen. Gedeelte meten op. de rest gaat de koelkast of vriezer in.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Oh, ik zie dit voor me. (Misschien moet ik 's avonds minder gamen, laatst moest ik ook een rottend/opengereteb lijk aan aan de kant trekken. Dus dat zie ik nu ook voor me, iewl)quote:Op woensdag 11 november 2020 17:30 schreef sigme het volgende:
Over 2 dagen gaat het programma waar ik met nog wat mensen de afgelopen 11 maanden aan gewerkt heb, naar productie. Tevens is dat mijn laatste werkdag voor 3 weken vakantie.
En ik wéét dat er van andere programma's - waar ik eigenlijk niet bij betrokken ben, maar wel in mijn grotere team ontwikkeld- lijken in de kast liggen. Ik heb er deze week eentje aan een stinkende teen de kast uit getrokken. Die ligt nou breed grijnzend in het volle zicht, en ik heb er vanochtend wat koppen over tegen elkaar gemept.
Nu ligt er nog een groter en stinkender lijk in het donker, en ik weet het. Ga ik nou vóór mijn vakantie dat lijk nog in het daglicht trekken? Als ik het niet doe gaan ze er heus wel tegenaan lopen, maar dan gaan ze de grootste stank en blunderpartijen uit zicht van de productowner houden, zodat ze er wat minder gekleurd opstaan. En ze verdienen pek en veren. Hmm.
En euh.... tsja..... in hoeverre is het jouw verantwoordelijkheid? En in hoeverre wil je de sfeer tussen jou en die collega's goed houden?![]()
Ik verwachtte een explosie van meelmotten ofzo. Maar misschien projecteer ik teveelquote:Op woensdag 11 november 2020 17:34 schreef z80 het volgende:
Er stonden al een eeuwigheid een half pak bloem en een pak tarwegries. Afgelopen week maar eens een blokje gist gehaald. En vandaag was het dan eindelijk zover. Beslag gemaakt, kom half vol. De kom voor het raam in de zon en zelf even naar de winkel gelopen.
Kom thuis. Weet ook meteen waarom we er vroeger thuis altijd een theedoek overheen legde.Eerst vensterbank reinigen. Daarna bakken.
Mooi lekkere luchtige koeken, die goed vullen. Gedeelte meten op. de rest gaat de koelkast of vriezer in.![]()
![]()
Lijken moet je altijd per ongeluk uit de kast trekken. Nooit expres
Ze moeten denken dat je dom bent, niet snitchy.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Theedoekquote:Op woensdag 11 november 2020 17:34 schreef z80 het volgende:
Mooi lekkere luchtige koeken, die goed vullen. Gedeelte meten op. de rest gaat de koelkast of vriezer in.lekker hoor: luchtige pannenkoeken.
Vanavond Mac and Cheese. Geen idee.🙃
Tja, sterkte met werkperikelen hier DP en daar sigme en P.![]()
Een deel van de collega's, niet geheel toevallig het deel dat het meest verantwoordelijk is voor het lijk, hoef ik niet te vriend te houden.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, ik zie dit voor me. (Misschien moet ik 's avonds minder gamen, laatst moest ik ook een rottend/opengereteb lijk aan aan de kant trekken. Dus dat zie ik nu ook voor me, iewl)
En euh.... tsja..... in hoeverre is het jouw verantwoordelijkheid? En in hoeverre wil je de sfeer tussen jou en die collega's goed houden?
Ik ben niet verantwoordelijk voor het bestaan van het lijk, maar inmiddels natuurlijk wel voor het verzwijgen van het lijk. De anderen hebben geen weet van het lijk, maar weten heel goed dat er iets niet in orde is.Ik denk dat ik een ander baantje heb. Ze moeten niet denken dat ik dom ben, ze moeten denken dat ik altijd gelijk heb. Dat is beter voor ze.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijken moet je altijd per ongeluk uit de kast trekken. Nooit expres
Ze moeten denken dat je dom bent, niet snitchy.
Oh, en ik heb uitgebreid gewaarschuwd dat ze hun zaakjes niet voor elkaar hebben. En toen kwam er laatst eentje doodleuk vertellen dat ze ergens een handgranaat hadden laten liggen, en dat er later wat modder langsvloog. Niemand leek dat belangrijk en niemand ging kijken. Nou, daar ligt dus een lijk.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Dan vol gas toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Een deel van de collega's, niet geheel toevallig het deel dat het meest verantwoordelijk is voor het lijk, hoef ik niet te vriend te houden.
Ik ben niet verantwoordelijk voor het bestaan van het lijk, maar inmiddels natuurlijk wel voor het verzwijgen van het lijk. De anderen hebben geen weet van het lijk, maar weten heel goed dat er iets niet in orde is.
[..]
Ik denk dat ik een ander baantje heb. Ze moeten niet denken dat ik dom ben, ze moeten denken dat ik altijd gelijk heb. Dat is beter voor ze.
Oh, en ik heb uitgebreid gewaarschuwd dat ze hun zaakjes niet voor elkaar hebben. En toen kwam er laatst eentje doodleuk vertellen dat ze ergens een handgranaat hadden laten liggen, en dat er later wat modder langsvloog. Niemand leek dat belangrijk en niemand ging kijken. Nou, daar ligt dus een lijk.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Handgranaten, modder, lijken. Ben ik de enige die hoopt dat Sigme vaker over haar werk gaat vertellen?Spoilers!![]()
Heb jij in je financiële zoektocht ook aparte spaarrekeningen?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handgranaten, modder, lijken. Ben ik de enige die hoopt dat Sigme vaker over haar werk gaat vertellen?
Ik zit erover te denken spaargeld bij een andere bank te zetten. Je hoort nu te vaak dat men bij je spaargeld kan als je eens opgelicht wordt. En dan ben je echt alles kwijt.![]()
sigme moet dringend op vakantieik moet verrassend weinig
Sowieso ben ik dol op andermans werkdrama uit gedeelde smart, maar irl hebben mn matties echt een overzicht van de hoofdrolspelers en wie we waarom haten en hun topfaals.
Hier gaat dat toch wat minder makkelijk
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Een deel van de collega's, niet geheel toevallig het deel dat het meest verantwoordelijk is voor het lijk, hoef ik niet te vriend te houden.
Ik ben niet verantwoordelijk voor het bestaan van het lijk, maar inmiddels natuurlijk wel voor het verzwijgen van het lijk. De anderen hebben geen weet van het lijk, maar weten heel goed dat er iets niet in orde is.
[..]
Ik denk dat ik een ander baantje heb. Ze moeten niet denken dat ik dom ben, ze moeten denken dat ik altijd gelijk heb. Dat is beter voor ze.
Oh, en ik heb uitgebreid gewaarschuwd dat ze hun zaakjes niet voor elkaar hebben. En toen kwam er laatst eentje doodleuk vertellen dat ze ergens een handgranaat hadden laten liggen, en dat er later wat modder langsvloog. Niemand leek dat belangrijk en niemand ging kijken. Nou, daar ligt dus een lijk.![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, die heb ik niet. We hebben zeer matig gevulde spaarrekeningen bij de betaalrekeningen. Het meeste geld blijft in de zaak zitten. Op die rekeningen heb ik ook potjes aangemaakt voor allerlei privézaken.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij in je financiële zoektocht ook aparte spaarrekeningen?
Ik zit erover te denken spaargeld bij een andere bank te zetten. Je hoort nu te vaak dat men bij je spaargeld kan als je eens opgelicht wordt. En dan ben je echt alles kwijt.
Het is echt een zoektocht ja. Ik hoop het allemaal wel afgerond te hebben binnenkort. Ik ben het zat. Mijn man moet alleen nog wel even meewerken. Hij heeft er een handje van om mij dingen uit te laten zoeken en het dan maanden of zelfs jaren voor zich uit te schuiven
Spoilers!![]()
Geef ze schuilnamen.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso ben ik dol op andermans werkdrama uit gedeelde smart, maar irl hebben mn matties echt een overzicht van de hoofdrolspelers en wie we waarom haten en hun topfaals.
Hier gaat dat toch wat minder makkelijkSpoilers!![]()
Ik heb een gouden handdruk hier geparkeerd: https://www.onderlinge.infoquote:Op woensdag 11 november 2020 17:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij in je financiële zoektocht ook aparte spaarrekeningen?
Ik zit erover te denken spaargeld bij een andere bank te zetten. Je hoort nu te vaak dat men bij je spaargeld kan als je eens opgelicht wordt. En dan ben je echt alles kwijt.
Die zijn wel zo bloedstollend saai en veilig, daar komt geen oplichter ooit bij.ik moet verrassend weinig
Een van mijn hoofdrolspelers heet Q. Echt. Ok, met wat letters erachter, maar toch.quote:ik moet verrassend weinig
Heb jij een mening over tayberry, boysenberry of loganberry? Of moet ik ze gewoon allemaal nemen?quote:Spoilers!![]()
Nee, ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb jij een mening over tayberry, boysenberry of loganberry? Of moet ik ze gewoon allemaal nemen?ik moet verrassend weinig
Ah ja dan heeft het weinig toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. We hebben zeer matig gevulde spaarrekeningen bij de betaalrekeningen. Het meeste geld blijft in de zaak zitten. Op die rekeningen heb ik ook potjes aangemaakt voor allerlei privézaken.
Het is echt een zoektocht ja. Ik hoop het allemaal wel afgerond te hebben binnenkort. Ik ben het zat. Mijn man moet alleen nog wel even meewerken. Hij heeft er een handje van om mij dingen uit te laten zoeken en het dan maanden of zelfs jaren voor zich uit te schuiven
Zou hem zeker even pushen ja. Anders kun je het over een jaar weer doen.![]()
Tayberry is heel lekker weet ik. En groeit goedquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb jij een mening over tayberry, boysenberry of loganberry? Of moet ik ze gewoon allemaal nemen?![]()
Vlindertjespasta met rul gebakken gehakt, spekjes, prei, wortel, ui en gesmolten kaas.
Makkelijk en snel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Preiquote:Op woensdag 11 november 2020 18:24 schreef fietsie het volgende:
Vlindertjespasta met rul gebakken gehakt, spekjes, prei, wortel, ui en gesmolten kaas.
Makkelijk en snel.![]()
![]()
Preiquote:![]()
Ook lekker gestoofd in een klontje boter, met een lepel tijm erbij, en daarna afgeblust met een groentebouillonProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga echt heel hard zeuren de komende tijd. Ik geef niet meer op nu. De eindstreep is in zicht.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja dan heeft het weinig toegevoegde waarde.
Zou hem zeker even pushen ja. Anders kun je het over een jaar weer doen.
Ik vind rul gebakken gehakt smeriger klinken dan geruld gehakt.Spoilers!![]()
Preiquote:Op woensdag 11 november 2020 18:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prei![]()
Ook lekker gestoofd in een klontje boter, met een lepel tijm erbij, en daarna afgeblust met een groentebouillon![]()
![]()
En toch is t precies 't zelfde, knapperig in dit gevalquote:Op woensdag 11 november 2020 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind rul gebakken gehakt smeriger klinken dan geruld gehakt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit te wachten op patat, en werd net heel nors aangestaard door een meneer. Misschien komt het door mijn Takkie mondmasker. Dat ie jaloers is omdat hij helemaal geen masker heeft.![]()
Ah hij heeft een Tokkie variant?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit te wachten op patat, en werd net heel nors aangestaard door een meneer. Misschien komt het door mijn Takkie mondmasker. Dat ie jaloers is omdat hij helemaal geen masker heeft.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
eh, say whut?quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ben altijd wat huiverig om dingen over mijn werk hier te plaatsen. Een oud collega had mij heel eenvoudig gevonden op FOKDus eh, laat ik het maar niet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zo hebben we een keer met een cursus onze test account namen op de naambordjes gezet. Cursusleider van slag af. De namen kwamen niet overeen met zijn lijstje.quote:Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Vrij gangbaar hier helaasquote:Op woensdag 11 november 2020 18:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah hij heeft een Tokkie variant?![]()
Ik ken alleen Mr. Broccoli, is er ook een mr. Prei?![]()
De prei variant is een zij.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vrij gangbaar hier helaas![]()
Ik ken alleen Mr. Broccoli, is er ook een mr. Prei?Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Reden waarom ik vaag (probeer te) blijf/ven over mijn hoofdwerkplek. Dan voel ik me toch iets te vindbaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Ben altijd wat huiverig om dingen over mijn werk hier te plaatsen. Een oud collega had mij heel eenvoudig gevonden op FOKDus eh, laat ik het maar niet doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Geluid uit.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vrij gangbaar hier helaas![]()
Ik ken alleen Mr. Broccoli, is er ook een mr. Prei?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
^ ditquote:Op woensdag 11 november 2020 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Reden waarom ik vaag (probeer te) blijf/ven over mijn hoofdwerkplek. Dan voel ik me toch iets te vindbaar.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nopequote:Op woensdag 11 november 2020 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handgranaten, modder, lijken. Ben ik de enige die hoopt dat Sigme vaker over haar werk gaat vertellen?![]()
![]()
Logisch. Ik zou je ook zuur aankijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit te wachten op patat, en werd net heel nors aangestaard door een meneer. Misschien komt het door mijn Takkie mondmasker. Dat ie jaloers is omdat hij helemaal geen masker heeft.![]()
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Huh hoe kan dat?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:35 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Alleen omdat Mayo(naise) zuur is zeker. DISCRIMINATIE!quote:Op woensdag 11 november 2020 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Logisch. Ik zou je ook zuur aankijken![]()
![]()
![]()
Hier kwam de man met indonesch binnen waaien
Mijn andere werkplek daarentegen: thuiszorg! Zoek me maarquote:![]()
Ik ben diegene die in december bonus krijgt, COVID positieve collega heeft en twee collega’s in quarantaine en een stuk of wat cliënten die óf besmet zijn of ook in quarantaine zitten (wsch niet van die collega). Geen Takki masker voor mij
De EcktEckte Belse is altijd wel even wennen jaquote:Op woensdag 11 november 2020 18:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Alleen omdat Mayo(naise) zuur is zeker. DISCRIMINATIE!
Geen prothese maar die nare F?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef Blues het volgende:
Geen versleten heup![]()
Hoogstwaarschijnlijk een vette slijmbeursontsteking
Héél lang geleden was er een meeting van de dieetclub, zo'n 16 jaar terug of zo, en ik had daar mijn emailadres geplaatst. En dat is voornaamachternaam@emailadresquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hoquote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen prothese maar die nare F?voorlopig geen F.
![]()
Nou mss op mn werk. Oefeningen en wat rust en bewegen. Maar eerst even echt laten vaststellen door h.a. vlg week of zo.
![]()
Aiiiquote:Op woensdag 11 november 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Héél lang geleden was er een meeting van de dieetclub, zo'n 16 jaar terug of zo, en ik had daar mijn emailadres geplaatst. En dat is voornaamachternaam@emailadres![]()
![]()
Ai... dan is dat best te doen ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Héél lang geleden was er een meeting van de dieetclub, zo'n 16 jaar terug of zo, en ik had daar mijn emailadres geplaatst. En dat is voornaamachternaam@emailadres
Ik kreeg al een halve hartverzakking toen iemand een oud kitten topic schopte. Ze hadden moederpoes geadopteerd en gegoogled op haar naamMaar achteraf wel leuk, nog een keertje op bezoek geweest. Poes vond me nog steeds niet aardig want ik was (nog steeds) geen man
Slijmbeursontsteking is ook nietquote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef Blues het volgende:
Geen versleten heup![]()
Hoogstwaarschijnlijk een vette slijmbeursontsteking![]()
huh, maar niet versleten is wel goed nieuws!
Sorryquote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Hovoorlopig geen F.
![]()
Nou mss op mn werk. Oefeningen en wat rust en bewegen. Maar eerst even echt laten vaststellen door h.a. vlg week of zo.
![]()
Morgenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prei![]()
Ook lekker gestoofd in een klontje boter, met een lepel tijm erbij, en daarna afgeblust met een groentebouillon
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Prei
Toch mooi, zo'n protestantse school die kinderen "een veilige leeromgeving biedt":Die geaardheid, die passen we nog wel even aan in de jaartjes dat je er zit, wees gerust.quote:,,We denken dat het goed is om voorzichtig te zijn met homoseksuele gevoelens. Als je het als tiener direct expliciet uit, terwijl deze seksuele oriëntatie ook op latere leeftijd nog kan wisselen, dan biedt het veiligheid een kind daarop te wijzen.”Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, prei P+quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Wat progressief! Wijzen ze tieners er ook op dat de heteroseksuele geaardheid ook kan veranderen? Of überhaupt het geloof in een opperwezen?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:57 schreef fietsie het volgende:
Toch mooi, zo'n protestantse school die kinderen "een veilige leeromgeving biedt":
Die geaardheid, die passen we nog wel even aan in de jaartjes dat je er zit, wees gerust."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
In de goede richting ja, in de goede richting.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat progressief! Wijzen ze tieners er ook op dat de heteroseksuele geaardheid ook kan veranderen? Of überhaupt het geloof in een opperwezen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh dat suckt! Langdurig..quote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef Blues het volgende:
Geen versleten heup![]()
Hoogstwaarschijnlijk een vette slijmbeursontsteking![]()
Zoek een goede F. Je kan jaren schade oplopen.ik moet verrassend weinig
Ik wil ook meer sigmewerkverhalen!
Blues, spuit erin? M'n vader had slijmbeursontsteking in z'n schouder en daar veel last van en daar is een corticosteroïden spuit in gezet en die heeft nu helemaal geen last meer. Maar misschien kan dat bij een heup helemaal niet en heb je niks aan m'n proxy-ervaring haha. En je artsen weten dit vast ook allemaal. Maar ik dacht ik noem het toch even.
DP, lijkt me wel lastig als je je werk zo moah vindt! Ik vind m'n werk nu ook niet heel leuk (of eigenlijk, vrij stom) maar ik heb wel het perspectief dat ik per januari met twee heel leuke projecten start en van het huidige project ook het leukere deel eraan komt, dat maakt het wel vol te houden. Fijn dat jij iig wel je collega's hebt. Maar lijkt me moeilijke situatie, geen advies voor je.![]()
Het heeft hier de klassieke prei-met-maispapje en ketchup helemaal vervangenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Relevante cursus onder werktijd klinkt zo lekker, maar ik vergeet altijd dat ik daarna die uren toch gewoon door moet werken om alles weer bij te werken.![]()
![]()
NEEEEE TOCH NIET HET MAIS/KETCHUP-PAPJE!??!?!?!?!?!!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het heeft hier de klassieke prei-met-maispapje en ketchup helemaal vervangen![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEEEEE TOCH NIET HET MAIS/KETCHUP-PAPJE!??!?!?!?!?!!![]()
![]()
De crux was "vervangen" hequote:Op woensdag 11 november 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
NEEEEE TOCH NIET HET MAIS/KETCHUP-PAPJE!??!?!?!?!?!!
Beetje als "in dat groene koepeltentje" op festivalsquote:Op woensdag 11 november 2020 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn andere werkplek daarentegen: thuiszorg! Zoek me maar![]()
Ik ben diegene die in december bonus krijgt, COVID positieve collega heeft en twee collega’s in quarantaine en een stuk of wat cliënten die óf besmet zijn of ook in quarantaine zitten (wsch niet van die collega). Geen Takki masker voor mij
Zelfs mijn katten hebben nicks onlinequote:Op woensdag 11 november 2020 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ai... dan is dat best te doen ja.
Ik kreeg al een halve hartverzakking toen iemand een oud kitten topic schopte. Ze hadden moederpoes geadopteerd en gegoogled op haar naamMaar achteraf wel leuk, nog een keertje op bezoek geweest. Poes vond me nog steeds niet aardig want ik was (nog steeds) geen man
Mijn katten hebben zo van die exotische namen, als je die naast elkaar zet kan je mij daar ook wel aan terugvinden..quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfs mijn katten hebben nicks online
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ik ben heel slecht in onduidelijk blijven over m'n werk.Ik probeer vooral niet te makkelijk te Googlen te zijn. Maar als iemand echt al lang meeleest, dan zijn de verschillende puntjes vast wel aan elkaar te verbinden.
![]()
Mijn opvangers niet, bij mijn eigen katten probeer ik er meestal aan te denken. In het begin lukte me dat niet zo goed *wegduikt*quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zelfs mijn katten hebben nicks online
Maja, via mijn kittens en een telefoontje naar het asiel als iemand zich voordoet als adoptant ben ik voor de echte doorzetter ook al prima vindbaar natuurlijk.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Bij mij vast ook wel hoor.. en inderdaad is hier de insteek om niet googlebaar te zijn..quote:Op woensdag 11 november 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heel slecht in onduidelijk blijven over m'n werk.Ik probeer vooral niet te makkelijk te Googlen te zijn. Maar als iemand echt al lang meeleest, dan zijn de verschillende puntjes vast wel aan elkaar te verbinden.
en zo niet, ach dan niet.. het is ook niet dat ik online totaal anders ben dan irl.. en ook dan wordt er achter de rug van de desbetreffende collega om geluld.. dus het is niet dat het niet bestaat als je het niet kan vinden online..
Niet eeecht exoitisch, maar ook niet in de Minoescategorie.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn katten hebben zo van die exotische namen, als je die naast elkaar zet kan je mij daar ook wel aan terugvinden..I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Geen ananas erdoor?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:24 schreef fietsie het volgende:
Makkelijk en snel.
Wij hadden hutspot met gebakken uitjes...![]()
![]()
Aan de hand van je blog was je best makkelijk te vinden/wie je was.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:24 schreef Myraela het volgende:
Of je moet alles eng op een lijstje bij gaan houden, maar anders zou ik niet aan de hand van je tips kunnen achterhalen wie je bent.
Bestaat die blog nog?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
![]()
Ik keek net dit![]()
Prima Donna met Alzheimer waarbij de choreografie door de muziek ontwaakt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Als je mij voor- en achternaam weet dan weet je precies wie ik ben, ik ben uniek en heb heel veel googlehitsMijn werkplek is ook niet heel moeilijk uit te knobbelen, vermoed ik zo.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Aangezien je al het nodige mbt je woonomgeving hebt gepost moet ook het laatste stukje wel redelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn opvangers niet, bij mijn eigen katten probeer ik er meestal aan te denken. In het begin lukte me dat niet zo goed *wegduikt*
Maja, via mijn kittens en een telefoontje naar het asiel als iemand zich voordoet als adoptant ben ik voor de echte doorzetter ook al prima vindbaar natuurlijk.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Hier inderdaad meer in de categorie "aparte namen voor een kat"quote:Op woensdag 11 november 2020 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet eeecht exoitisch, maar ook niet in de Minoescategorie.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Bij mij ook, combi voor en achternaam kom je in de hele wereld niet tegenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
Als je mij voor- en achternaam weet dan weet je precies wie ik ben, ik ben uniek en heb heel veel googlehitsMijn werkplek is ook niet heel moeilijk uit te knobbelen, vermoed ik zo.
We have far more in common than that which devides us..![]()
Maar is dat ook makkelijk te koppelen aan je fok! account?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
Klopt, ik vind het ook niet erg wanneer mensen weten wie ik ben. Zolang het dus maar niet meteen naar boven komt als je op Google zoekt.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef derLudolf het volgende:
Aan de hand van je blog was je best makkelijk te vinden/wie je was.
Of je moet alles eng op een lijstje bij gaan houden, maar anders zou ik niet aan de hand van je tips kunnen achterhalen wie je bent.
Bestaat die blog nog?
Blog bestaat nog, maar doe er niets mee op het moment.![]()
Ik kan tenminste nog aan plausible deniability doenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij mij ook, combi voor en achternaam kom je in de hele wereld niet tegen
MMijn voornaam zwerft wel ergens rond geloof ik. Achternaam niet vermoed ik zo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar is dat ook makkelijk te koppelen aan je fok! account?
[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 11-11-2020 19:59:05 ]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Zijn er toch meer dan een paar op Fok die dat doen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of je moet alles eng op een lijstje bij gaan houden, maar anders zou ik niet aan de hand van je tips kunnen achterhalen wie je bent.![]()
Mijne ook niet, neequote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij mij ook, combi voor en achternaam kom je in de hele wereld niet tegen
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Ik werk iets verder van mijn huis dan je waarschijnlijk zou verwachtenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Aangezien je al het nodige mbt je woonomgeving hebt gepost moet ook het laatste stukje wel redelijk te vinden zijn.
Leidt immer tot grote verbazing (en bewondering) van cliënten
Met alleen mijn voornaam vind je al mijn accounts al meteen. Dat vind ik in mijn werk soms wel een nadeel. Wij sturen externe berichten zonder onze achternaam, maar toch krijg ik soms uitnodigingen van mensen die boos over een reactie zijn en nog even verder willen klagen.Of mensen die me gewoon op LinkedIn willen toevoegen, want ja, geweldige connecties natuurlijk na één bericht.
![]()
Unieke naam maakt het wel wat uitdagender jaquote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
Ik heb minimaal twee redelijk bekende naamgenoten (en twee onbekende naamgenoten die ik irl tegen ben gekomen) dus Google doet niet veel voor me. Common as muck
He jakkie doe eens niet zo engquote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn er toch meer dan een paar op Fok die dat doen.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
11-11 kortingsdag bij onze oosterse vrienden.
Wat dingen besteld. Iets dat uit de binnenlanden moet komen is reeds op transport. Iets dat uit een magazijn in Polen moet komen nog niet. En dat laatste wil ik NU hebben om mee te nerden.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik heb nog een vriendschapsverzoek op FB staan, volgens mij een fokker. Is iemand hier E de zoveelste?
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat laatste heb ik ook vaak met Ali aankopen: ja , dat, maar dan wel -nu-quote:Op woensdag 11 november 2020 20:00 schreef z80 het volgende:
11-11 kortingsdag bij onze oosterse vrienden.
Wat dingen besteld. Iets dat uit de binnenlanden moet komen is reeds op transport. Iets dat uit een magazijn in Polen moet komen nog niet. En dat laatste wil ik NU hebben om mee te nerden.
Heb eigenlijk grote behoefte aan een stuk of 10 8Gb memory cards maar laatste keer dat ik die op Ali kocht was de helft al kapot na 2x gebruikenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SD kaartjes kun je beter bij de action kopen. Zijn ze goedkoper en garantie.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook vaak met Ali aankopen: ja , dat, maar dan wel -nu-
Heb eigenlijk grote behoefte aan een stuk of 10 8Gb memory cards maar laatste keer dat ik die op Ali kocht was de helft al kapot na 2x gebruiken
Meest kan wel wachten. Maar pakje uit Polen is meer van, eindelijk knoop door. Maar dan wel graag nu.
Koppijnfoon met anc voor weinig is meer om muziek wat harder aan te zetten zonder de buren er last van hebben. De andere dingen zijn meer voor de heb en handig met vakantie, die ik nu toch niet heb.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Die mag hier niet meer komen tochquote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn er toch meer dan een paar op Fok die dat doen.![]()
![]()
Ow dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die mag hier niet meer komen tochvind het persoonlijk niet heel boeiend
Er zullen altijd wel mensen zijn die het interessant vinden om alles bij te houden, zeker in een SC![]()
Ik ben dan weer zo slecht dat ik vaak na een half uur al kwijt ben wat iemand verteld heeft.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat weet ik nietvind het persoonlijk niet heel boeiend
Er zullen altijd wel mensen zijn die het interessant vinden om alles bij te houden, zeker in een SC![]()
Dat heb ik sowieso ookquote:Op woensdag 11 november 2020 20:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo slecht dat ik vaak na een half uur al kwijt ben wat iemand verteld heeft.![]()
![]()
Idemquote:Op woensdag 11 november 2020 20:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo slecht dat ik vaak na een half uur al kwijt ben wat iemand verteld heeft.
Aan de andere kant werkt mijn klooncheck voor ‘bijzondere’ users best aardig. Dan zit er toch iets van een stijl in die ik herken.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn vaste eBay knakker uit Hongkong waar ik film koop die Fuji alleen in Japan op de markt brengt, was op vakantie (Ja, HK ligt niet in Japan, geen idee hoe hij er aan komt). Eindelijk reactie op een bericht dat ik hem eind oktober had gestuurd.
Morgen komt er een zootje film binnen uit Duitsland, een type dat niet meer wordt gemaakt.
Uit Chinezie komen nog wat goedkope riemen voor camera's binnenkort. Voor 35mm camera's goed genoeg. En mocht zo'n ding op de straat vallen, zij het zo.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Bij ons werkt de Action nu met een zelfscan. Die de Action waarschijnlijk bij de Action heeft gekocht.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
SD kaartjes kun je beter bij de action kopen. Zijn ze goedkoper en garantie.
Als in: hij scant meer niet dan wel in 1x goed.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan ga je naar de kassa?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons werkt de Action nu met een zelfscan. Die de Action waarschijnlijk bij de Action heeft gekocht.
Als in: hij scant meer niet dan wel in 1x goed.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die hadden ze dichtgedaan "omdat niemand anders naar de zelfscan gaat"quote:
Goh, gek he als je alles drie keer moet scannen voor je kunt afrekenen....
Stond er bij de laatste zelfscan iemand met een handkassa....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kreeg een onverklaarbare WACHT OP MEDEWERKER . Medewerker kwam, zag, drukte op wat knopjes, apparaat werkte weer en ze vertrok even zwijgend als ze arriveerde. Één groot mysterie.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons werkt de Action nu met een zelfscan. Die de Action waarschijnlijk bij de Action heeft gekocht.
Als in: hij scant meer niet dan wel in 1x goed.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het is de zelfde prut als dat je zelf besteld. Echter de action koopt in bulk. En moet jou garantie geven.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in: hij scant meer niet dan wel in 1x goed.
De carkit met draadloosladen was bij de action bijna de helft goedkoper ivm ali. En nu met garantie.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik vond het hier juist geniaal. Had het nog niet eerder gezien. Maar echt fijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in: hij scant meer niet dan wel in 1x goed.![]()
Hier in Kleve zit nog wel levend personeel. Tenminste er kwam geluid uit toen er een vraag gesteld werd.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kreeg een onverklaarbare WACHT OP MEDEWERKER . Medewerker kwam, zag, drukte op wat knopjes, apparaat werkte weer en ze vertrok even zwijgend als ze arriveerde. Één groot mysterie.
Het is zo niet mijn winkel. Maar bepaalde dingen kan een ander niet tegenop.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik zit hier Somebody Feed Phil te kijken.
Die man is wel zo ongelofelijk vrolijk. Altijd.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
"Thuis in elke straat" is hun slogan toch?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb geen idee. Ik kijk alleen maar omdat ik een tijdje geleden zag dat er opnames gemaakt werden en daar vandaag aan herinnert werd.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Thuis in elke straat" is hun slogan toch?
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Paar weken geleden werd er een lange dag gefilmd in de egelvriendelijke tuin van mijn broer en schoonzus. Afgelopen zondag werd dat uitgezonden bij Zapplanet. Alles bij elkaar hooguit 2 minutenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kijk alleen maar omdat ik een tijdje geleden zag dat er opnames gemaakt werden en daar vandaag aan herinnert werd.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik kijk dat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal kijk ik het nooit, nu bleef ik hangen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Eigenlijk vind ik het vooral altijd een heel pijnlijk programma.
Wat een lieve stadsgenoten heb je. En ‘de andere kant’... vind ik altijd een beetje krokodillentranen als ze met de neus op de feiten worden gedrukt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk het ook nooit, soms blijf ik inderdaad ook hangen. Laatst bleef ik hangen en toen zei de 'arme' man, met zo'n brekende stem 'ik doe toch echt wat verkeerd...'quote:Op woensdag 11 november 2020 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Normaal kijk ik het nooit, nu bleef ik hangen.
Wat een lieve stadsgenoten heb je. En ‘de andere kant’... vind ik altijd een beetje krokodillentranen als ze met de neus op de feiten worden gedrukt.
Daar schoot ik helemaal van vol.Die man werkte zich 3 slagen in de rondte in de fabriek enzo.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh ja, ik kan best pissig worden als mensen zeggen dat rijke mensen het verdienen 'omdat ze er hard voor werken'. Dat is zo'n bullshitquote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik kijk het ook nooit, soms blijf ik inderdaad ook hangen. Laatst bleef ik hangen en toen zei de 'arme' man, met zo'n brekende stem 'ik doe toch echt wat verkeerd...'
Daar schoot ik helemaal van vol.Die man werkte zich 3 slagen in de rondte in de fabriek enzo.
(niet dat mensen met geld per se niet hard werken, ik bedoel dat mensen die arm zijn zich ook vaak uit de naad werken)
Ik heb voor 1500 euro aan medicatie in mijn rugzak en ik bedenk me net dat het in de koelkast bewaard hoort te worden![]()
Ongeveer 10 uur in mijn tas gezeten
Oepsquote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb voor 1500 euro aan medicatie in mijn rugzak en ik bedenk me net dat het in de koelkast bewaard hoort te worden![]()
Gelukkig niet hoogzomer, maar kan het het lijden?
Ik hoor net dat deze rijke meneer het bedrijf heeft georven. Zal hij vast ook hard hebben moeten werken, innovatief zijn etc. Maar het geeft je wel al een mooie voorsprong.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan best pissig worden als mensen zeggen dat rijke mensen het verdienen 'omdat ze er hard voor werken'. Dat is zo'n bullshit(niet dat mensen met geld per se niet hard werken, ik bedoel dat mensen die arm zijn zich ook vaak uit de naad werken)
erven
erfde
geërfdik moet verrassend weinig
georven.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het kan wel een paar uur buiten de koelkast en het stond in het halletje zonder verwarming. Ik ga er maar vanuit dat het in orde is.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
OepsGelukkig niet hoogzomer, maar kan het het lijden?
Blijkbaar kan je het buiten de koelkast bewaren, maar dan moet je het binnen een week gebruiken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Aan de andere kant, sommige mensen geven ook wel makkelijk af op mensen met geld. Dat zijn van die "diknekken" terwijl ze zelf geen enkel initiatief tonen om zelf iets verder te geraken![]()
De vader van de directeur van een vorig bedrijf waar ik zat. Ja hij had op dat moment een Porsche. Ja. Maar twintig jaar geleden wel een extra hypotheek op zijn huis genomen om het familiebedrijf te kunnen redden. En ook die krijgt kanker en paar maand na z'n pensioen. Volgens mij is ie inmiddels al overleden zelfs.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik zit er al jaren met m’n neus bovenop en ja, die mensen werken ook keihard. Verdienen goed geld (wat niet altijd in verhouding staat), maar zijn ook echt 24/7 bereikbaar. Op vakantie ook. Ik heb vakantie/weekend/vrij en mijn laptop gaat in principe niet open. Bij hen altijd.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Aan de andere kant, sommige mensen geven ook wel makkelijk af op mensen met geld. Dat zijn van die "diknekken" terwijl ze zelf geen enkel initiatief tonen om zelf iets verder te geraken![]()
De vader van de directeur van een vorig bedrijf waar ik zat. Ja hij had op dat moment een Porsche. Ja. Maar twintig jaar geleden wel een extra hypotheek op zijn huis genomen om het familiebedrijf te kunnen redden. En ook die krijgt kanker en paar maand na z'n pensioen. Volgens mij is ie inmiddels al overleden zelfs.We have far more in common than that which devides us..![]()
Werkzame stof nu gekooktquote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik hecht aan mijn georvenquote:![]()
Leer er maar mee leven
Mijn vrije middag liep heel anders dan gepland, fiets ging stuk dus weggebracht. Was toen toch in de stad en ben even naar een italiaans delicatesse zaak gegaan, kijken of er truffels waren. En ja, stukje gekocht (duuuur). Morgen komt er risotto rijst binnen, en dan leg ik het daar een paar dagen in en in het weekend ga ik verse pasta maken met schilfertjes truffel er door
Ik dacht van die chocolade slagroom truffelsquote:Op woensdag 11 november 2020 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn vrije middag liep heel anders dan gepland, fiets ging stuk dus weggebracht. Was toen toch in de stad en ben even naar een italiaans delicatesse zaak gegaan, kijken of er truffels waren. En ja, stukje gekocht (duuuur). Morgen komt er risotto rijst binnen, en dan leg ik het daar een paar dagen in en in het weekend ga ik verse pasta maken met schilfertjes truffel er door
![]()
en dacht: stukje???
![]()
![]()
![]()
Kom net dit tegen![]()
Gelukkig nooit meegemaaktWe have far more in common than that which devides us..![]()
Voor dat geld zou ik heel veel,chocolade truffels kunnen kopenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht van die chocolade slagroom truffels![]()
en dacht: stukje???
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[ twitter ]
Kom net dit tegen![]()
Gelukkig nooit meegemaakt
Bizar.![]()
@Myraela dan kies je toch een alias als voornaam? om vinden te ontmoedigen?
@Blues een versleten heup is niet leuk - tell me - alleen is ontstoken ook geen pretje dus.
Vanavond lekker gezongen met 17 mensen via zoom en jamulus in real time en nog eens 4/5 op you tube.
Zangjuf heeft een nieuw liedje gearrangeerd: een mash up van Shout en Mad World van Tears for fear. Klinkt best al aardig. Begin december mét band.
Of dat gaat lukken?
Oh ja, de Mac en Cheese was met een saus van verse pompoen en spinazie.in de oven.
MnX zoekt dan vlees 😉 en eet het dan vervolgens smakelijk op.![]()
Wat dan weer wel is, is dat ze regelmatig in economisch onderzoek laten zien dat rijk geboren worden de grootste voorspeller is voor rijk worden. En dat dat alleen maar meer wordt. (Scholing, gezondheid, hoeveelheid lening die nodig is om door te leren, of je in staat bent om een huis te vinden als starter, de stages/bijbaantjes die je doet tijdens je studie, of je je het kunt veroorloven om vrijwilligerswerk te doen dat dan mooi staat op je CV, enz enz enz)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit er al jaren met m’n neus bovenop en ja, die mensen werken ook keihard. Verdienen goed geld (wat niet altijd in verhouding staat), maar zijn ook echt 24/7 bereikbaar. Op vakantie ook. Ik heb vakantie/weekend/vrij en mijn laptop gaat in principe niet open. Bij hen altijd.![]()
Ik had gewokte spruitjes, tempeh en rijst. Laat, want ik had een certificaat-uitreik-ceremonie voor iets dat ik eigenlijk nog niet af heb maar ze wilden me toch nu het certificaat geven en niet nog een jaar wachten. Was raar. Maar ik heb met het certificaat wel een bloemenbon van ¤15 meegestuurd gekregendie ga ik bij de bloemist om de hoek besteden aan een mooi plantje
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je bijna-certicicaatquote:Op woensdag 11 november 2020 23:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gewokte spruitjes, tempeh en rijst. Laat, want ik had een certificaat-uitreik-ceremonie voor iets dat ik eigenlijk nog niet af heb maar ze wilden me toch nu het certificaat geven en niet nog een jaar wachten. Was raar. Maar ik heb met het certificaat wel een bloemenbon van ¤15 meegestuurd gekregendie ga ik bij de bloemist om de hoek besteden aan een mooi plantje
Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Daar heb je ook gelijk in. Old boys network, ons kent ons. Maar nog steeds, als je niet hard werkt ga je het echt niet redden. Maar als je niet uit dat milieu komt, moet je echt veel harder werken om er te komen. Voor de eerste groep is de weg er naar wat makkelijker, al zit daar wel een “noblesse oblige” factorquote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat dan weer wel is, is dat ze regelmatig in economisch onderzoek laten zien dat rijk geboren worden de grootste voorspeller is voor rijk worden. En dat dat alleen maar meer wordt. (Scholing, gezondheid, hoeveelheid lening die nodig is om door te leren, of je in staat bent om een huis te vinden als starter, de stages/bijbaantjes die je doet tijdens je studie, of je je het kunt veroorloven om vrijwilligerswerk te doen dat dan mooi staat op je CV, enz enz enz)We have far more in common than that which devides us..![]()
Maar als je bijvoorbeeld naar het voorbeeld van die Iraanse asielzoeker kijkt, Salar Azimi ofzo, dan is het wel "kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast"quote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat dan weer wel is, is dat ze regelmatig in economisch onderzoek laten zien dat rijk geboren worden de grootste voorspeller is voor rijk worden. En dat dat alleen maar meer wordt. (Scholing, gezondheid, hoeveelheid lening die nodig is om door te leren, of je in staat bent om een huis te vinden als starter, de stages/bijbaantjes die je doet tijdens je studie, of je je het kunt veroorloven om vrijwilligerswerk te doen dat dan mooi staat op je CV, enz enz enz)Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Lol, weer iets verkocht op eBay. Als je hoog inzet qua prijs en maar lang genoeg wacht, is een gek genoegWas al bijna vergeten dat ik hem te koop had staan.
Er is nog niet betaald, dus kan me nog hetzelfde overkomen als Krea
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Mogguh
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Mja ook rijke mensen... zijn gewoon mensen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
De vader van de directeur van een vorig bedrijf waar ik zat. Ja hij had op dat moment een Porsche. Ja. Maar twintig jaar geleden wel een extra hypotheek op zijn huis genomen om het familiebedrijf te kunnen redden. En ook die krijgt kanker en paar maand na z'n pensioen. Volgens mij is ie inmiddels al overleden zelfs.
Moeten ook poepen en gaan uiteindelijk ook dood.
In sommige gevallen misschien wel eerder dan wanneer ze niet heel hard hadden moeten werken voor hun geld![]()
![]()
hmm ik las hier ergens ooit een goed idee om bloemkool te "versnacken"
iets met bloemkoolroosjes en kruiden en dan in de oven... en heel erg lekker
@minilot was jij dat niet?
anyway.. ik kan het niet terug vinden
iemand hier nog een idee?![]()
Ik had een Action micro sd kaartje in mijn telefoon. Was ineens zo dood als een pier. Zelfs EaseUS betaalde versie kon er niks meer mee.
En nu nieuwsgierig naar wie lijstjes bijhield en niet meer mag komen![]()
![]()
Edits waren omdat ik steeds apps krijg en fok mijn onaffe bericht alvast post voor me
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik denk dat Duderinnetje bedoeld werd, maar haar verdenk ik gewoon van een heel goed geheugen en niet het bijhouden van 'lijstjes'. Sommige mensen onthouden gewoon dingen die ze lezen.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:11 schreef Syrena het volgende:
Ik had een Action micro sd kaartje in mijn telefoon. Was ineens zo dood als een pier. Zelfs EaseUS betaalde versie kon er niks meer mee.
En nu nieuwsgierig naar wie lijstjes bijhield en niet meer mag komen![]()
![]()
Edits waren omdat ik steeds apps krijg en fok mijn onaffe bericht alvast post voor me![]()
GoedemorgenAl veel gedaan hier
Was om 7 uur uit bed, want moest plassen. En toen had ik geen zin om terug te gaan.
Ook om 7 uur uit bed want wakker. Wel zin om terug te gaan maar dat werkt toch niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Duderinnetje bedoeld werd, maar haar verdenk ik gewoon van een heel goed geheugen en niet het bijhouden van 'lijstjes'. Sommige mensen onthouden gewoon dingen die ze lezen.
Was om 7 uur uit bed, want moest plassen. En toen had ik geen zin om terug te gaan.
Achievements: koffie gezet en gedronken. Flauwe memes doorgestuurd. Kleren aangetrokken.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Nu al wel wat wakkerder?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Ook om 7 uur uit bed want wakker. Wel zin om terug te gaan maar dat werkt toch niet.
Achievements: koffie gezet en gedronken. Flauwe memes doorgestuurd. Kleren aangetrokken.
Ik kijk op weeronline. Oh, het gaat regenen/regent.
Kijk naar buiten: klopt.
Shit."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
wakker om 2 uur "mam.. zullen we vast opstaan?"
wakker om 4 uur "het is nu toch WEL ochtend he? ik kan echt niet meer slapen hoor"
wakker om 5 uur "prrrrrr prrrrrrr prrrrrrr prrrrrrrrr"
dus ik ben om half 6 er maar uit gegaan en toen bleek de koffie zo goed als op
achievements:
- de laatste koffie op
- ontdekt dat er er een nieuwe Farmville is (oma en dochter weer blij)
- de nieuwe schoolartsvragenlijsten even doorgesnuffeld
- diezelfde lijsten bij de ex gedropt... die moet dat ook weten natuurlijk.
- kind aangekleed, gevoederd en voorzien van alle spullen de deur uit gewerkt
nu even bijlezen en thee zetten maar.![]()
Mogge! Uitslaap niet stuk denk ik, want wekker liet dat niet toe.
T is hier grauw, grijs en nat buiten. Zometeen even halsbrekende toeren uithalen om een lamp in de keuken kast te vervangen. Er staat een ovenkast voor dus de deur kan niet helemaal open.We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik lig nogze zijn bezig het wcraam te vervangen. Daarna nog voordeur en deur bijkeuken en dan is het hopelijk klaar en kan ik van het weekend alle stof proberen weg te krijgen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ho! Vertel....in het Nederlands?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:
- ontdekt dat er er een nieuwe Farmville is (oma en dochter weer blij)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik bedoelde Dude in ieder geval nietquote:Op donderdag 12 november 2020 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Duderinnetje bedoeld werd, maar haar verdenk ik gewoon van een heel goed geheugen en niet het bijhouden van 'lijstjes'. Sommige mensen onthouden gewoon dingen die ze lezen.
ging er van uit dat die ook gewoon een goed geheugen heeft.
En mag die niet meer komen?
Goedemorgen
Hopelijk wordt het nog droog want ramen wassen staat op het programma.![]()
Om half zeven wakkerToen maar even drie kleuters op bed gehaald, dan doet de slaap het uiteraard helemaal niet meer. En nu achter de PC, kleuters op hun kamer, grote poes op schoot.
MCH?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bedoelde Dude in ieder geval nietging er van uit dat die ook gewoon een goed geheugen heeft.
En mag die niet meer komen?
Goedemorgen
Hopelijk wordt het nog droog want ramen wassen staat op het programma.We have far more in common than that which devides us..![]()
Farmville 3 - Animalsquote:Op donderdag 12 november 2020 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ho! Vertel....in het Nederlands?
maar mijn telefoon staat op engels.. dus Farmville automatisch ook
zag alleen dat dochterlief het op de tablet niet kon vinden... dus kan geen kwaad om zelf even te kijken![]()
![]()
Dat moet ik doorgeven aan mijn moederquote:Op donderdag 12 november 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Farmville 3 - Animals
maar mijn telefoon staat op engels.. dus Farmville automatisch ook
zag alleen dat dochterlief het op de tablet niet kon vinden... dus kan geen kwaad om zelf even te kijken
Maar het is nu dus een app en niet meer op FB?![]()
zag het op mn telefoon als app ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet ik doorgeven aan mijn moeder
Maar het is nu dus een app en niet meer op FB?![]()
Oh is degene geband? Dat wist ik niet. Of nou ja, dat kwartje valt nu pasSorry!
Geeft nietquote:Op donderdag 12 november 2020 09:52 schreef Syrena het volgende:
Oh is degene geband? Dat wist ik niet. Of nou ja, dat kwartje valt nu pasSorry!
![]()
Er zijn inderdaad een aantal users die in de loop der jaren zo ontzettend (en vaak) over de schreef zijn gegaan dat ze hier alleen nog kunnen lezen en niet posten.
Carry on. Ik maak weer niets mee. Financiën, eten, tuin, repeat.Spoilers!![]()
Maar ik weet nog niet wat ik ga eten. Vanavond pizza, maar ik heb eigenlijk zin om de hele dag uitgebreid te eten. Maar geen boodschappen in huis. Struggles.![]()
Werken, fiets ophalen, eten, werken, nog meer werken, eten, boek lezen of zo, en naar bedWe have far more in common than that which devides us..![]()
Califlower buffalo wings!quote:Op donderdag 12 november 2020 08:05 schreef Uhmmpie het volgende:
hmm ik las hier ergens ooit een goed idee om bloemkool te "versnacken"
iets met bloemkoolroosjes en kruiden en dan in de oven... en heel erg lekker
@:minilot was jij dat niet?
anyway.. ik kan het niet terug vinden
iemand hier nog een idee?
Zowel door mijzelf als door golfer geprezen, dus u snapt, dat moet wel hemels zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: