Wat vond je er verder van?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Isabeau het volgende:
@:vlindertje89 jouw verhuisdrama![]()
![]()
Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden
Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
Ik vond het heel wisselend qua kwaliteit. Soms prachtig gefilmd en geacteerd en dan leek het weer een soort slapstick. Een half uur voor het eind zei ik nog tegen Jross dat ik héél benieuwd was hoe dít nou zou aflopen en het stelde niet teleur, want de afloop kwam voor mij nog behoorlijk onverwacht. De scenes bij het tuinfeestje, zeg maar.quote:
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
Masterchef Profs nu begonnen op de BBC!
Bbc herhaalt vaak ‘s nachts een paar dagen later. Even naar op website kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Voordeel van digitale agenda items... is dat je ze zo kunt instellen dat ze vantevoren een melding geven... en dan vlak voor aanvang nog eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 01:35 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @:Candaas!
Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor
Normaal geef ik altijd een gil ja. Dit keer gewoon niet van gekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Ben jij altijd zo vroeg wakker?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. PfoeBest warm buiten nu voor half november!
Hoeveel loop je nu? Je hebt al eens eerder 5 kilometer kunnen lopen toch? Is het een volgende keer makkelijker opbouwen?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. PfoeBest warm buiten nu voor half november!
Hoiquote:
You met your match Kreaquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.
..alles al geregeld. Genieten.
He??? Dat meen je toch nietquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.
Wtf ...quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt, maar ik vrees van nietquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Krea is niet altijd even subtiel, maar zo'n klotestreek zie ik hem niet leveren.quote:
Prutsersquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wilquote:Op woensdag 11 november 2020 09:15 schreef Candaasje het volgende:
Krea is niet altijd even subtiel, maar zo'n klotestreek zie ik hem niet leveren.
Eind december er in willen, terwijl het eigenlijk al tegen het onredelijke aanzit om dat te eisen, en dan er nu pas mee komen 21 december te laat vinden...
En dat je toch twijfelt kan hoor, maar met zo'n eis weet je ook dat je iemand dwingt om zaken snel te regelen (en andere kijkers af te zeggen) Dan mag je die twijfel dus ook wel eerder uitten..
Volgens mij was 'goede prijs' niet helemaal een probleem bij deze kijkers. Met een beetje geld kun je best een hoop regelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wil![]()
![]()
Wat een teringstreek. Tuurlijk is alles al geregeld als je er de volgende maand uit had gemoetenquote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Maar zo blijkt, fatsoen is niet te koop.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij was 'goede prijs' niet helemaal een probleem bij deze kijkers. Met een beetje geld kun je best een hoop regelen.
Ze hebben vermoedelijk gewoon op meerdere huizen overboden zodat ze keus hadden. Onethisch, maar het mag.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wil![]()
![]()
Fuck, was al verdacht dat ze maar neit kwamen tekenen!quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
GOOOODVERDOMME DAT MEEEEEEN JE NIET!!quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:28 schreef Candaasje het volgende:
Maar zo blijkt, fatsoen is niet te koop.
Djeezus! Wat een klojo’s.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ik zeg niet dat je een huis moet kopen als je twijfelt hè. Absoluut niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.
Doet niets af aan hoe kut het voor Krea is. Maar als het verder gewoon een koop met de beste intenties was, dan heeft het in mijn ogen weinig met fatsoen te maken. Als iemand hier eens aan de andere kant zou staan, zouden we ook allemaal roepen dat hij/zij het vooral niet moet als je niet 100% zeker bent.
Lijkt me ook. Wat klote.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze hebben vermoedelijk gewoon op meerdere huizen overboden zodat ze keus hadden. Onethisch, maar het mag.
Eens. Je weet het verhaal via de ander niet en als het om onszelf ging hadden we het wellicht (waarschijnlijk?) ook gedaan, als het niet oké voelt.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.
Doet niets af aan hoe kut het voor Krea is. Maar als het verder gewoon een koop met de beste intenties was, dan heeft het in mijn ogen weinig met fatsoen te maken. Als iemand hier eens aan de andere kant zou staan, zouden we ook allemaal roepen dat hij/zij het vooral niet moet als je niet 100% zeker bent.
Mijn reactie was achteraf gezien wat lullig. Maar ik vind je niet altijd even makkelijk te lezen en hebt een soort humor waarin ik de plank nu blijkbaar missloeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg ongeneeslijke ziektes Cat!.
Die Amerikanen in de regering zijn echt heel grappigquote:But today, when asked about if the State Department is preparing to engage with the Biden transition team, Pompeo said this:
"There will be a smooth transition to a second Trump administration. Right. The world is watching what's taking place. We're gonna count all the votes. When the process is completed, they'll be electors selected. There's a process, the constitution lays it out pretty clearly. The world should have every confidence that the transition necessary to make sure that the State Department is functional today, successful today and successful with a president who's in office on January 20 a minute after noon will also be successful."
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meteen overbieden is gewoon de markt du moment. Iig in onze regio.
Mwjah. Ik had ook geen aankoopmakelaar en ging ver over de vraagprijs heen. Wel wist ik wat we max konden krijgen en bleven we daar VER onderquote:Op woensdag 11 november 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.
In de regio waar ik werkte (Haarlem) was de red flag dan vooral meteen idioot veel overbieden, geen aankoopmakelaar hebben (en vaak ook nog geen idee hebben wat ze kunnen lenen enz.)
Wanneer werkte je dan daar? Want als ik kijk naar kopende en verkopende vrienden in en rond Rotterdam en Utrecht, is overbieden de norm. De vraag is, hoe graag wil je het huis en de geldende strategie is volgens mij om direct je eigen max te bieden, met eventueel een paar k achter de hand, maar niet al te veel omdat je door die paar k niet buiten de boot wil vallen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.
In de regio waar ik werkte (Haarlem) was de red flag dan vooral meteen idioot veel overbieden, geen aankoopmakelaar hebben (en vaak ook nog geen idee hebben wat ze kunnen lenen enz.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |