abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196178645
Carry on.
pi_196178756
@vlindertje89 jouw verhuisdrama :o :o :o Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden :7

Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196178817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Isabeau het volgende:
@:vlindertje89 jouw verhuisdrama :o :o :o Wat erg! Maar wel een leuk verhaal aan over gehouden :7

Wij keken eindelijk Parasite. En mijn fitbit dacht dat ik lag te slapen, dus qua spanning viel het wel mee.
Wat vond je er verder van?
pi_196178895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:26 schreef Sarabi het volgende:

Wat vond je er verder van?
Ik vond het heel wisselend qua kwaliteit. Soms prachtig gefilmd en geacteerd en dan leek het weer een soort slapstick. Een half uur voor het eind zei ik nog tegen Jross dat ik héél benieuwd was hoe dít nou zou aflopen en het stelde niet teleur, want de afloop kwam voor mij nog behoorlijk onverwacht. De scenes bij het tuinfeestje, zeg maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196179894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
Masterchef Profs nu begonnen op de BBC!

Dat had ik wel een beetje eerder willen weten om te programmeren.
Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196180129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Enfin, staat nu voor de rest van de serie geprogrammeerd voor mij om (met vertraging) te bekijken.
Bbc herhaalt vaak ‘s nachts een paar dagen later. Even naar op website kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_196180772
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @Candaas! :D

Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_196181325
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196181328
Moggeh Pee!
pi_196181335
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. Pfoe :) Best warm buiten nu voor half november!
pi_196181378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 01:35 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik misselijk zou worden van maar één zak kruidnoten, @:Candaas! :D

Altijd te ADHD geweest voor een papieren agenda, sinds een paar jaar hou ik op mijn telefoon Google Agenda aan, wat ik erg halfslachtig invul en dat scheelt ietsje ten opzichte van überhaupt geen agenda in de decennia ervoor :')
Voordeel van digitale agenda items... is dat je ze zo kunt instellen dat ze vantevoren een melding geven... en dan vlak voor aanvang nog eens.

De digitale agenda heeft zo wel een goede invloed op mijn sociaal leven... _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 november 2020 @ 06:52:27 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196181451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Normaal geef ik altijd een gil ja. Dit keer gewoon niet van gekomen. :s)
/druk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196181543
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoppa, dat was dag 1 van week 5 van Couch tot 5km weer. Pfoe :) Best warm buiten nu voor half november!
Ben jij altijd zo vroeg wakker?
pi_196181544
Ik werd vanochtend een uur voor mijn wekker wakker, en daar baal ik van. :') Slapen. O+
pi_196181574
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:09 schreef minilot het volgende:
Hoeveel loop je nu? Je hebt al eens eerder 5 kilometer kunnen lopen toch? Is het een volgende keer makkelijker opbouwen?

Wij rennen vanmiddag weer want de muziekles mag niet doorgaan, dus we hebben tijd B-) ik ben gisteren gekraakt door de fysio dus ik voel me als een beurs appeltje dus ik ben wel benieuwd hoe dat gaat :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196181656
Ik ben laat. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196181657
Nieuwe dag :O Nieuwe testronde :O Dit keer beginnen we echt fysiek met een voorbespreking om 07:30. Echt, het wordt steeds vroeger -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196181668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 06:08 schreef minilot het volgende:
Moggeh Pee!
Hoi :W
pi_196181672
Ik ben gisteravond begonnen aan The Man in The High Castle op Amazon. Intrigerende serie wel moet ik zeggen.
pi_196181894
Mogge!

Warm voor november idd, @minilot.
Ik was anderhalf uur wandelen, heb halverwege de jas maar uitgedaan en om het middel geknoopt.

Langs de kudde Schoonebekers gelopen:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 november 2020 @ 08:59:18 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196182084
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.

..alles al geregeld. Genieten.
pi_196182107
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 08:59 schreef Kreator het volgende:
Ah, toen de kopers het contract onder ogen kregen, besloten ze toch maar te zeggen dat de locatie niet goed was en dat 21 december te laat is.

You met your match Krea :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196182120
quote:

He??? Dat meen je toch niet :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_196182169
quote:

Wtf ...
pi_196182224
quote:

Ik hoop dat je een grapje maakt, maar ik vrees van niet -O- wtf!
pi_196182239
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Krea is niet altijd even subtiel, maar zo'n klotestreek zie ik hem niet leveren.

Eind december er in willen, terwijl het eigenlijk al tegen het onredelijke aanzit om dat te eisen, en dan er nu pas mee komen 21 december te laat vinden...

En dat je toch twijfelt kan hoor, maar met zo'n eis weet je ook dat je iemand dwingt om zaken snel te regelen (en andere kijkers af te zeggen) Dan mag je die twijfel dus ook wel eerder uitten..
pi_196182240
quote:

Prutsers :{
pi_196182286
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:15 schreef Candaasje het volgende:

Krea is niet altijd even subtiel, maar zo'n klotestreek zie ik hem niet leveren.

Eind december er in willen, terwijl het eigenlijk al tegen het onredelijke aanzit om dat te eisen, en dan er nu pas mee komen 21 december te laat vinden...

En dat je toch twijfelt kan hoor, maar met zo'n eis weet je ook dat je iemand dwingt om zaken snel te regelen (en andere kijkers af te zeggen) Dan mag je die twijfel dus ook wel eerder uitten..
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wil 8)7 8)7 8)7
pi_196182308
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
En waar ga je in godsnaam nu nog een fatsoenlijk huis voor een goede prijs vinden als je er vóór 21 december in wil 8)7 8)7 8)7
Volgens mij was 'goede prijs' niet helemaal een probleem bij deze kijkers. Met een beetje geld kun je best een hoop regelen.
pi_196182331
quote:

Wat een teringstreek. Tuurlijk is alles al geregeld als je er de volgende maand uit had gemoeten :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196182405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij was 'goede prijs' niet helemaal een probleem bij deze kijkers. Met een beetje geld kun je best een hoop regelen.
Maar zo blijkt, fatsoen is niet te koop. :{
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 november 2020 @ 09:33:57 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196182475
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Krijg ongeneeslijke ziektes Cat! :D.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 november 2020 @ 09:35:12 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196182490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben vermoedelijk gewoon op meerdere huizen overboden zodat ze keus hadden. Onethisch, maar het mag.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:35:29 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196182492
quote:

Fuck, was al verdacht dat ze maar neit kwamen tekenen!
pi_196182511
quote:

GOOOODVERDOMME DAT MEEEEEEN JE NIET!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196182541
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:28 schreef Candaasje het volgende:
Maar zo blijkt, fatsoen is niet te koop. :{
Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.

Doet niets af aan hoe kut het voor Krea is. Maar als het verder gewoon een koop met de beste intenties was, dan heeft het in mijn ogen weinig met fatsoen te maken. Als iemand hier eens aan de andere kant zou staan, zouden we ook allemaal roepen dat hij/zij het vooral niet moet als je niet 100% zeker bent.
pi_196182542
Wat een eikels! :{w :(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196182598
quote:

Djeezus! Wat een klojo’s.
Laat mij raden...dat heeft de makelaar nog nooit meegemaakt.
pi_196182616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, alles leuk en aardig. Natuurlijk is het kut. Maar uit fatsoen een huis kopen waar je toch twijfels over hebt gekregen, is ook geen optie. Die bedenktijd na tekenen is er natuurlijk ook niet voor niets.

Doet niets af aan hoe kut het voor Krea is. Maar als het verder gewoon een koop met de beste intenties was, dan heeft het in mijn ogen weinig met fatsoen te maken. Als iemand hier eens aan de andere kant zou staan, zouden we ook allemaal roepen dat hij/zij het vooral niet moet als je niet 100% zeker bent.
Ik zeg niet dat je een huis moet kopen als je twijfelt hè. Absoluut niet.
Ik zeg wel dat als je niet zeker van de koop bent, (dat kan natuurlijk), je ook wel even mag bedenken dit tijdig aan te geven als je wel eist dat iemand alles al regelt voor je omdat je zelf met een heel korte, vrij ongewone termijn komt en daar niet vanaf wil wijken. En dat als je zegt er 'voor eind december in te willen', 21 december gewoon heel schappelijk is en het dus geen eerlijk argument meer is om van de koop af te zien. Laat dat dan maar achterwege.

Andere twijfel; prima. Maar in combinatie met een dergelijke eis.... getuigt het gewoon van meer fatsoen iets eerder je knopen door te hakken. Je weet dat de ander zaken (snel) moet regelen omwille van jou. Zeker voor de periode net voor/rond kerst.
pi_196182663
Kut zeg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196182698
quote:
9s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ze hebben vermoedelijk gewoon op meerdere huizen overboden zodat ze keus hadden. Onethisch, maar het mag.
Lijkt me ook. Wat klote.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_196182852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eens. Je weet het verhaal via de ander niet en als het om onszelf ging hadden we het wellicht (waarschijnlijk?) ook gedaan, als het niet oké voelt.
Het is immers nogal een uitgave en verplichting die je aangaat.

Krea is akkoord gegaan met die korte termijn, waardoor hij gedwongen werd verhuiszaken te gaan regelen voordat hij 100% zekerheid had. Ook hij had hierin een andere keuze met minder risico kunnen maken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 11 november 2020 @ 10:08:57 #43
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196182880
Het is vooral jammer dat de makelaar hier niks mee heeft gedaan.
Sorry maar dit zag je echt al aankomen als je vaker huizen verkoopt.

Zo snel meteen overbieden, snel willen intrekken, en dan ineens het tekenen komen uitstellen. Allemaal red flags.
(ik heb bij een makelaar gewerkt en dit komt echt vaker voor helaas)
pi_196182890
quote:
13s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Krijg ongeneeslijke ziektes Cat! :D.
Mijn reactie was achteraf gezien wat lullig. Maar ik vind je niet altijd even makkelijk te lezen en hebt een soort humor waarin ik de plank nu blijkbaar missloeg.

Ik neem aan dat jouw reactie op mij komt omdat je (logischerwijze) baalt en mijn reactie niet helpend was. Want ik hoop dat dit niet jouw gevoel voor humor is. Want dat vind ik smakeloos.

Zou je een volgende keer in andere bewoordingen boos op me kunnen zijn/een grapje maken ajb :{
pi_196182906
Meteen overbieden is gewoon de markt du moment. Iig in onze regio.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196182923
quote:
But today, when asked about if the State Department is preparing to engage with the Biden transition team, Pompeo said this:

"There will be a smooth transition to a second Trump administration. Right. The world is watching what's taking place. We're gonna count all the votes. When the process is completed, they'll be electors selected. There's a process, the constitution lays it out pretty clearly. The world should have every confidence that the transition necessary to make sure that the State Department is functional today, successful today and successful with a president who's in office on January 20 a minute after noon will also be successful."
Die Amerikanen in de regering zijn echt heel grappig _O-
  woensdag 11 november 2020 @ 10:13:23 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196182925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meteen overbieden is gewoon de markt du moment. Iig in onze regio.
Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.

In de regio waar ik werkte (Haarlem) was de red flag dan vooral meteen idioot veel overbieden, geen aankoopmakelaar hebben (en vaak ook nog geen idee hebben wat ze kunnen lenen enz.)
pi_196182942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gezien de verbaasdheid van Krea op het overbieden daar blijkbaar niet. Tenminste dat verwacht ik.

In de regio waar ik werkte (Haarlem) was de red flag dan vooral meteen idioot veel overbieden, geen aankoopmakelaar hebben (en vaak ook nog geen idee hebben wat ze kunnen lenen enz.)
Mwjah. Ik had ook geen aankoopmakelaar en ging ver over de vraagprijs heen. Wel wist ik wat we max konden krijgen en bleven we daar VER onder :P
pi_196182948
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wanneer werkte je dan daar? Want als ik kijk naar kopende en verkopende vrienden in en rond Rotterdam en Utrecht, is overbieden de norm. De vraag is, hoe graag wil je het huis en de geldende strategie is volgens mij om direct je eigen max te bieden, met eventueel een paar k achter de hand, maar niet al te veel omdat je door die paar k niet buiten de boot wil vallen.
pi_196182954
Balen zeg }:|
Spoilers!
pi_196183032
Leuk, zo'n testdag die niet soepel verloopt :P Probleem ligt gelukkig nu even niet bij mij :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')