Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je serieus bij de gemeente solliciteren?
Lekker niks doen toch, heerlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.Lijkt wel alsof het een ziekte is.
32 vakantiedagenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker niks doen toch, heerlijk.
Ik hoop dat het niks wordt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.Lijkt wel alsof het een ziekte is.
Want?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niks wordt.
En dat hoop ik voor je omdat we vrienden zijn en ik je het beste gun.
Het is echt ontzettend kut om in een dergelijke deprimerende kut organisatie te werken vol boomers die geen fuck hebben bereikt in hun leven en dat prima vinden. Ja, leuk dat je nu wat cash pakt en geen fuck hoeft uit te vreten. Niemand werkt daar immers. Maar dat gaat ook vrij snel vervelen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want?
Ik kan nu toch ook super goed omgaan met werkloze mensen zoals @:drizzt_dourden en @:charrel en @:elan in een verleden?
Dan ga je toch een baan buiten de zorg zoeken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is echt ontzettend kut om in een dergelijke deprimerende kut organisatie te werken vol boomers die geen fuck hebben bereikt in hun leven en dat prima vinden. Ja, leuk dat je nu wat cash pakt en geen fuck hoeft uit te vreten. Niemand werkt daar immers. Maar dat gaat ook vrij snel vervelen.
Oh, haha. Erg grappig user maxi-mus.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga je toch een baan buiten de zorg zoeken?
Ja nee jij komt uit Helmond, dan sta je voor altijd op achterstand.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend kut om in een dergelijke deprimerende kut organisatie te werken vol boomers die geen fuck hebben bereikt in hun leven en dat prima vinden. Ja, leuk dat je nu wat cash pakt en geen fuck hoeft uit te vreten. Niemand werkt daar immers. Maar dat gaat ook vrij snel vervelen.
Kun je nog beter werkloos blijven.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, haha. Erg grappig user maxi-mus.
Nu heb ik spijt van mijn post in WLR.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk gifje
Veel leuker dan de gifjes die Lenny eerder deze avond heeft gepost.
Oh ja die zag ik jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik spijt van mijn post in WLR.
quote:
Ik kreeg een mention.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom lees jij mee in wlr. Stiekem toch een liefhebber?
Oh zonde. Ik heb het sinds kort wel geaccepteerd in mijn leven. Moe en verslagen thuiskomende nog een stukje van een etappe meekunnen pakken genot.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik kreeg een mention.
Ik accepteer je hoe je bent.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh zonde. Ik heb het sinds kort wel geaccepteerd in mijn leven. Moe en verslagen thuiskomende nog een stukje van een etappe meekunnen pakken genot.
Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder weinig aandacht voor mijn onderliggend leed. Ik ga slapen.
Famke Louise haar album komt in de nacht van donderdag op vrijdag uit als troostquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder weinig aandacht voor mijn onderliggend leed. Ik ga slapen.
Bedankt voor deze troostrijke reactie!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Famke Louise haar album komt in de nacht van donderdag op vrijdag uit als troost
Oh zodra je weer naar Ajax mag interesseert mij het geen reet wat voor werk ik heb eigenlijk. Veel vrije dagen en genoeg geld is het belangrijkste. Werk blijft ook maar werk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je nog beter werkloos blijven.
Zit ze daarom ook bij Beau?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor deze troostrijke reactie!
Ging volgens mij over een docu. (maar ik heb gezapt na het item over vrijheid van meningsuiting)quote:
Bedankt dat je hier de moeite en tijd voor nam ondanks het naar bed willenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ging volgens mij over een docu. (maar ik heb gezapt na het item over vrijheid van meningsuiting)
Misschien komt ze vertellen over haar nieuwste plannen tegen het coronavirus.quote:
@Nouriquote:Op woensdag 11 november 2020 08:24 schreef Caland het volgende:
Van 10 tot 8 in een comaslaap gelegen
Die had ik nodig blijkbaar
Na comazuipen?quote:Op woensdag 11 november 2020 08:24 schreef Caland het volgende:
Je wordt oud.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:24 schreef Caland het volgende:
Toch wel het grote voordeel van carona, dat dat volgend jaar niet doorgaat.quote:
*kijonaquote:Op woensdag 11 november 2020 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel het grote voordeel van carona, dat dat volgend jaar niet doorgaat.
Hun probleem.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Mensen die op Baudet stemmen zijn echt mokerdom.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8013155_088d3149quote:Op woensdag 11 november 2020 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik stel voor dat er alles aan gedaan wordt om dat te verhinderen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 is jouw dag mislukt als je straks niet post om 11:11:11 op de 11e van de 11?????
#dtv
Joh.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:00 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik steun mijn vechain makkers, donder op met je pol.
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Je zou maar op jezelf stemmen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee, donder op met je poll.
Evaquote:Op woensdag 11 november 2020 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Op wie zou Baudet stemmen denk je
Trumpquote:Op woensdag 11 november 2020 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BolsonaroGod?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1330quote:Op woensdag 11 november 2020 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe laat is je sollicitatiegesprek?
Jij bent ook spannend.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg spannend. Veel plezier.
Ik ook niet. Link @Tjacka ?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gekeken. Niet kunnen ontdekken.
alle verwarde mensen meteen doodschieten, ben dat woord een beetje zatquote:Op woensdag 11 november 2020 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)met-messen~a6a1d884/
Pleonasme in de titel.
TILBURGED
@:caland
Nounounouquote:Op woensdag 11 november 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
alle verwarde mensen meteen doodschieten, ben dat woord een beetje zat
Frankie de Jong heeft niks speciaals.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet. Link @:tjacka ?
Frankie? Wie?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Frankie de Jong heeft niks speciaals.
Waarom taggen jullie mij hier altijd maar jullie ook weer niet dat ik hier kom meepostenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou
Oh en we roddelen hier niet
@:debraat @:paul @:psvcl @:klaasweetalles
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom taggen jullie mij hier altijd maar jullie ook weer niet dat ik hier kom meeposten
tag dan kingroland ipv paulquote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou
Oh en we roddelen hier niet
@:debraat @:paul @:psvcl @:klaasweetalles
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:51 schreef Coco het volgende:
@:Lenny_Leonard wil jij nooit meer @:Paul taggen? Dank.
Ja geef geldquote:Op woensdag 11 november 2020 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Mag ik je een tip geven?
Moet je bij je collega zijn! Die lokt me steeds!quote:
we leven in een vrij land dus je moet het zelf weten, dat deurbeleid hier laat sowieso te wensen overquote:Op woensdag 11 november 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je bij je collega zijn! Die lokt me steeds!
Kevin Floplandquote:
Volgend jaar weer een kans.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 is jouw dag mislukt als je straks niet post om 11:11:11 op de 11e van de 11?????
#dtv
Kan er zo 1,2,3 niet n vinden.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
Hadden we dit jaar geen wie haalt de kerst niet topic!?!??
@:onlogisch @:el-stinho
Jancees.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
Net als @tong80quote:Op woensdag 11 november 2020 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hoeft alleen even @:GGMM te mailen met sorry
Dat is het absoluut niet waard.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hoeft alleen even @:GGMM te mailen met sorry
Ik vind jou echt liefquote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is het absoluut niet waard.
Het spijt mequote:Op woensdag 11 november 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
Waarom is een crimineel altijd een god bij jou?quote:Op woensdag 11 november 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rklaringen~a0ec29d5/
Wat een god.
Je bent zelf bi.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom is een crimineel altijd een god bi jou?
z'n volgende projectje is vaccinatie rapportenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rklaringen~a0ec29d5/
Wat een god.
Kan alleen een 'Koeman haalt de kerst niet' topic vinden.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
Met je asspussy.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme.
Bedankt! Aangepast.
Yepquote:Op woensdag 11 november 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
Vanavond persco dat de kroegen weer open gaan toch?
weer groepslessen in de sportschool, wel jammer want ik vond het wel lekker rustig zonderquote:Op woensdag 11 november 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
Vanavond persco dat de kroegen weer open gaan toch?
Waarom tag je skysherrif niet? Misschien heeft hij het topic wel gemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
Vanavond kijk ik wel, ja. Geen idee of ik de rest wel mee ga pikken.quote:
Ik merk juist een toename van boomers die nu maar het krachtgedeelte komen vervuilen in plaats van het wekelijkse spinklasje, snel weer oprotten met die lui.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer groepslessen in de sportschool, wel jammer want ik vond het wel lekker rustig zonder
We roddelen hier.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom tag je skysherrif niet? Misschien heeft hij het topic wel gemaakt.
@:lenny_leonard check deze grap.
Veul Gerequote:
Gij ben een frikandel......quote:Op woensdag 11 november 2020 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veul Gere
Baasjes
Geklikt uiteraard.
Ik reageer op de post van sjarrel.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
Van Lenny en Charrell verwacht ik niks beters (Brabant, PVV/FVD, werkloos) maar van coco valt dit me echt tegen.
Hier wordt niet geroddeld
@:lenny_Leonard @:charrell @:coco
Alleen dat werkloos is op @Coco niet van toepassing.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
Van Lenny en Charrell verwacht ik niks beters (Brabant, PVV/FVD, werkloos) maar van coco valt dit me echt tegen.
Hier wordt niet geroddeld
@:lenny_Leonard @:charrell @:coco
Beter dan 's nachts toch.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
De buren zijn aan het boren en timmeren terwijl ik aan het werk ben.
Ik ben woedend nu.
Ik doe niet aan carnaval.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die aan carnaval doen zijn minderwaardige wezens.
Bedankt Marcel van Damquote:Op woensdag 11 november 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je geen minderwaardig wezen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
linkquote:Op woensdag 11 november 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb weer wat happers op twitter
ter info
Mensen die nooit drinken vertrouw ik sowieso niet. Post afgehandeld.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
anoniem durf je dat uiteraard welquote:Op woensdag 11 november 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb weer wat happers op twitter
ter info
Met carnaval is het nog erger, dan heb je ook die boomers die 1 keer per jaar drinken en zich dan flink laten gaan.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die nooit drinken vertrouw ik sowieso niet. Post afgehandeld.
Hetquote:Het Mark, ik ben ook Feyenoord supporter, maar zulke grappen kun je gewoon niet maken!!!!!!!! Doe niet zo achterlijk. Laten we ons in ieder geval fatsoenlijk gedragen!
Of boomers uit boven de rivieren die komen kijken hoe het is om carnaval te vieren.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met carnaval is het nog erger, dan heb je ook die boomers die 1 keer per jaar drinken en zich dan flink laten gaan.
Nepvolk.
Dat heb ik meer met oudjaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met carnaval is het nog erger, dan heb je ook die boomers die 1 keer per jaar drinken en zich dan flink laten gaan.
Nepvolk.
Zullen vooral veel bij jou komen toch? Breda is dan toch het dichtste bij.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:47 schreef Charrell het volgende:
[..]
Of boomers uit boven de rivieren die komen kijken hoe het is om carnaval te vieren.
Boomers die willen vechten?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zullen vooral veel bij jou komen toch? Breda is dan toch het dichtste bij.
Kutvolk ja. Ook altijd willen vechten.
Breda ja. Of verkleed in voetbal kostuum.. tegen de kant geplakt van een cafe.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zullen vooral veel bij jou komen toch? Breda is dan toch het dichtste bij.
Kutvolk ja. Ook altijd willen vechten.
Zou het niet proberen.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik trekoe vaneiges de polonaise in
Je bent zelf een trekkoequote:Op woensdag 11 november 2020 13:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik trekoe vaneiges de polonaise in
Eens. Samen met Den Bosch de enige steden in Brabant die nog wel de moeite waard zijn.quote:
Caland is een laf anoniempje.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
anoniem durf je dat uiteraard wel
'ik ben ook heel gezellig zonder drank, ik ben al gek genoeg van mezelf'.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die nooit drinken vertrouw ik sowieso niet. Post afgehandeld.
Overbodige mentionsquote:Op woensdag 11 november 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:GGMM @:Wereldgozer @:Lenny_leonard @:Caland @:Adolfhitler @:KarlBrandt @:Mengele
Mensen die pretenderen gezellig te zijn zijn vaak minderwaardige mensen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'ik ben ook heel gezellig zonder drank, ik ben al gek genoeg van mezelf'.
Mooi, en nu opdonderen.
Ik ben totaal niet gezellig.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen gezellig te zijn zijn vaak minderwaardige mensen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
Scrummie's recente zoekopdrachten:
pretenderen
Dat vind ik altijd het mooiste aan twitter, doorgaans door boomers die er dan met profielfoto en volledige voor- en achternaam opstaan. Dan ben je ook niet helemaal lekker tenzij je het zakelijk gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
Scrummie's recente zoekopdrachten:
pretenderen
Mij niet gezien inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd het mooiste aan twitter, doorgaans door boomers die er dan met profielfoto en volledige voor- en achternaam opstaan. Dan ben je ook niet helemaal lekker tenzij je het zakelijk gebruikt.
Waarom tag jij wereldgozer maar mij niet?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:GGMM @:Wereldgozer @:Lenny_leonard @:Caland @:Adolfhitler @:KarlBrandt @:Mengele
5400 ofzoiets.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Laatste cijfers? @:Scrummie @:Zipportal @:Coco
Het spijt me user @Cocoquote:Op woensdag 11 november 2020 14:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom tag jij wereldgozer maar mij niet?
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat je crew niet kan blocken.
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Commerciele testuitslagen...quote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
Oei, volgens user @:elan zal alles nu wel dicht moeten
Eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Scrummie het volgende:
dat is mijn bezwaar ook tegen twitter al is dat incognito wel goed in landen waar je hoofd eraf gaat voor een verkeerde opmerkingquote:
Oh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Scrummie het volgende:
hij is al naar de teststraat, want je weet nooitquote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
Elan wordt gedemoniseerdquote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is al naar de teststraat, want je weet nooit
MONDKAPSJES KOPENquote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
Ik droom van een wereld zonder Johan Vlemmixquote:
Zal wel weer @Tjacka humor zijn, net als eerder in het Ajax topic.quote:
Het valt me op dat om @Tjacka humor meestal maar n persoon kan lachen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal wel weer @:Tjacka humor zijn, net als eerder in het Ajax topic.
Daarom past hij wel bij de gemeente. Die boomers hebben ook geen humor.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat om @:Tjacka humor meestal maar n persoon kan lachen.
Dat is @:tjacka zelf.
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef Tjacka het volgende:
ja het pesten is wel weer leuk geweest jongens
mwa.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom past hij wel bij de gemeente. Die boomers hebben ook geen humor.
Hoe ging je gesprek @:tjacka
Als jij mensen hun werkplaats belachelijk maakt krijg ik daar toch een plaatsvervangende schaamte bij.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom past hij wel bij de gemeente. Die boomers hebben ook geen humor.
Hoe ging je gesprek @:tjacka
Waarom?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij mensen hun werkplaats belachelijk maakt krijg ik daar toch een plaatsvervangende schaamte bij.
Omdat het een saaie en niet uitdagende walgelijke omgeving is vol met boomers die niks willen veranderen?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa.
weet niet of het helemaal wat voor mij is
Ik ben niet werkloos. Erg raar dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een lui werkloos stuk vreten bent.
Hij is de laatste tijd wel minder vrolijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij forum admin @:GGMM
Het uitschelden van zijn medespelers lijkt altijd verlichtend te werken voor hem.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is de laatste tijd wel minder vrolijk.
Wellicht dat een stukje rust meepakken tijdens Nederland - Spanje soelaas kan bieden.
mwa dat niet helemaal maar ik ben niet zo goed met boomers iddquote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat het een saaie en niet uitdagende walgelijke omgeving is vol met boomers die niks willen veranderen?
Tijd dat dit beeld wordt vervangen voor een beeld van de Lord.quote:
Rechts van dit beeld zit die tennisclubquote:
Als ik er maar om kan lachen tochquote:Op woensdag 11 november 2020 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna net zo grappig als je Dick Advocaat mopje van gisteren.
In jouw hoofd klinkt over het algemeen een soort grote leegte. Dus wat is je punt?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je hoofd klonk het vast heel leuk, of zo.
Dit is je dag niet he makker?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In jouw hoofd klinkt over het algemeen een soort grote leegte. Dus wat is je punt?
Ik voel me eigenlijk best prima. Ben zelfs alweer klaar voor vandaagquote:
Geniet ervan Caland!quote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk best prima. Ben zelfs alweer klaar voor vandaag
Dat gun ik jequote:Op woensdag 11 november 2020 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk best prima. Ben zelfs alweer klaar voor vandaag
Wapenstilstand.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Dag heren, het is vandaag een feestdag in Belgi.
Moeten hullie wetenquote:Op woensdag 11 november 2020 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Dag heren, het is vandaag een feestdag in Belgi.
Lcherlich.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ze vieren dat ze niet (overal) Duits praten vandaag.
Voor mij maakt het geen hol uit, ik volg geen enkele feestdagenkalender en ben gewoon voor NL-se en Duitse klanten aan het werk.quote:
Vier je ook geen keti koti?quote:Op woensdag 11 november 2020 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor mij maakt het geen hol uit, ik volg geen enkele feestdagenkalender en ben gewoon voor NL-se en Duitse klanten aan het werk.
Ik moest dat googlen and proud of it.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lcherlich.
Ook altijd vrij op 11 november van de unief lekker zuipuhhh.
Meestal gewoon thuis zitten en niks doen.
racistquote:Op woensdag 11 november 2020 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben namelijk pro zwarte piet.
In elk geval niet hypocriet. Ik heb vrienden die zelf nog zwarte piet hebben gespeeld en nu plots anti zijn.quote:
Ik zit in het: 'ik ben niet beledigd en verder interesseert het me geen hol'-kamp.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Ik werd door de leider van mijn voetbalteam geappt of ik zondag mee wil met kleine groepjes rondlopen in de stad omdat KOZP blijkbaar aanwezig is
Ik heb hem hard uitgelachen en vriendelijk bedankt
Een unieke kans om zonder al te grote gevolgen hoer van de zwarten te gaan staan roepen, en dan bedank je.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Ik werd door de leider van mijn voetbalteam geappt of ik zondag mee wil met kleine groepjes rondlopen in de stad omdat KOZP blijkbaar aanwezig is
Willie Wartaal zit daar ook in.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit in het: 'ik ben niet beledigd en verder interesseert het me geen hol'-kamp.
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Willie Wartaal zit daar ook in.
Oei, dan is het een groot kamp...quote:Op woensdag 11 november 2020 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Willie Wartaal zit daar ook in.
Prima reden om onder het mom van het beschermen van een kinderfeest even de teamgeist te versterken toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben toch net niet tokkie genoeg daarvoor denk ik.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima reden om onder het mom van het beschermen van een kinderfeest even de teamgeist te versterken toch?
ik vind dat wel iets voor jouquote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Lekker snatsen en rellen, ja tochquote:Op woensdag 11 november 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Dat kan met Feyenoord nog wel eens leuk zijn, maar niet voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker snatsen en rellen, ja toch
quote:Op woensdag 11 november 2020 16:04 schreef DonRaja het volgende:
Eigenlijk heb ik nergens echt druk om gemaakt, in mijn vroegere team stond op de aanvoerdersband ook Spielfhrer ipv aanvoerder. Uiteraard was dat Spiel weggeplakt.
Ik vind zwarte piet geen racisme.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
zelfs don is al een racist wat is jouw mening hierover
Dat siert je.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben toch net niet tokkie genoeg daarvoor denk ik.
Oh dan lag hij juist plat in de oorlog.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was geen rode band, scheelt dat iets? Hij was groen/wit/groen.
Announce een vrachtwagen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:12 schreef Charrell het volgende:
Sint Maaaaaarten, Sint Maaaaaarten....
De koeien hebben staaaaarten
Wow waar gaat dit heen?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
heb wel lekkere romige melk voor je @:charrell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |