Je zou natuurlijk dan niet je....quote:Op woensdag 11 november 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
Zo ontzettend verkeerd gelegen vannacht dat ik nu zenuwpijn heb elke keer als ik mijn linkerschouder beweeg.
rechter schouder bewegen?quote:Op woensdag 11 november 2020 08:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk dan niet je....
PWWWWWWWWWWNED!quote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Grrr, sinds vandaag worden Whatsapp Web en Facebook Messenger geblokkeerd hier. Super irritant.
Je kan het!quote:Op woensdag 11 november 2020 09:05 schreef Academicus het volgende:
Stoppen met roken & blowen tegelijk
Thanks!quote:
Gelukkig. Ik heb echt geen plek voor nog een derde koelkast.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Helaas, je gaat niet door voor de koelkast.
Succes met de dromen.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Thanks!
Het roken vind ik niet zo erg, dat vond ik toch al steeds viezer. Maar mn blowtjes mis ik wel![]()
![]()
Straks moet je nog gaan werkenquote:Op woensdag 11 november 2020 09:03 schreef Q. het volgende:
Grrr, sinds vandaag worden Whatsapp Web en Facebook Messenger geblokkeerd hier. Super irritant.
Mag zuipen en snuiven wel nog?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:05 schreef Academicus het volgende:
Stoppen met roken & blowen tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |