SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Heb je die nu open dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb de neiging om ramen en deuren te sluiten bij dit alarm.
die vraag is een open deurquote:
Goed puntquote:
Oh ja.... in mijn slaapkamer ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar ja, op onze slaapkamer staat het raam altijd open. En op de kamer waar ik tegenwoordig werk staat het raam ook open.
Beetje frisse lucht in huis is heerlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar ja, op onze slaapkamer staat het raam altijd open. En op de kamer waar ik tegenwoordig werk staat het raam ook open.
Die guano apes kwam me wel bekend voor als naam.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
Hoop electrische nummers die ik niet ken, brother. De bands trouwens ook niet.
Ze hebben ook best stevig werk gemaakt maar vooral hun rustigere albums vind ik geweldig.quote:
Die en Eddy Grant natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Die guano apes kwam me wel bekend voor als naam.
Is de knie van mw. MM alweer wat geslonken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gelopen, dat vind ik voor nu wel even voldoende...
Iets.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Is de knie van mw. MM alweer wat geslonken?
Ja, bij knieën kan dat heel hardnekkig zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets.
Het houdt nog niet over...
zal nog wel even duren denk ik....quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets.
Dat heeft z'n tijd wel nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets.
Haar halve bovenbeen is courgette gekleurd en de wond wil nog niet dicht...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij knieën kan dat heel hardnekkig zijn.
Oh, dat is dan wel erger dan alleen een dikke knie, zeg. Dan is ze echt rottig ten val gekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar halve bovenbeen is courgette gekleurd en de wond wil nog niet dicht...
Ik denk het ook, maar vind het zo sneu voor haar...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft z'n tijd wel nodig.
Hoe vervelend het ook is.
krijg MwMM wondverzorging of doe jij dat ook ?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar vind het zo sneu voor haar...
Dat doet ze zelf, ik mag slechts toekijken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
krijg MwMM wondverzorging of doe jij dat ook ?
Dit is echt in jouw straatje hè?quote:
Daar heb ik straks een liedje voor klaar staan zelfsquote:
Absoluut. Live is het ook altijd een feestje.quote:
dan weet ze goed wat ze doet en hoe ze het in de gaten moet houdenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf, ik mag slechts toekijken.
Zij is de EHBO'er, ik de oud-hospik...
Er komen straks nog wel een paar bekende voorbij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net allerlei leuke meezingliedjes voorbij komen.
Dat waren de lokkertjes, denk ik...
Je mag ook meeschreeuwen hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net allerlei leuke meezingliedjes voorbij komen.
Dat waren de lokkertjes, denk ik...
Nee, ik heb de hele dag al lopen schreeuwen...quote:
Nee, ik begin zo aan #10.quote:Zijn je 2 weken van dagelijks drinken al voorbij eigenlijk?
Is het niet ook gewoon een kwestie van voorkeur?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag al lopen schreeuwen...
[..]
Nee, ik begin zo aan #10.
Gisteren was horror, terwijl de min of meer professionele kenners ,m geweldig vonden.
Apart, ik vraag me dus af wat we anders proeven/ervaren...
Sterkte dan alvast.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag al lopen schreeuwen...
[..]
Nee, ik begin zo aan #10.
Gisteren was horror, terwijl de min of meer professionele kenners 'm geweldig vonden.
Apart, ik vraag me dus af wat we anders proeven/ervaren...
Huiskamervraag en een verzoekje voor brother:quote:
Tuurlijk, maar meestal zit ik wel op hun lijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Sterkte dan alvast.
Maar smaken verschillen, dus dat kan altijd wel, toch?
Nee, doet geen lampje brandenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag en een verzoekje voor brother:
Electriciteit van mij naar jou,
Electriciteit van jou naar mij...
Bij mij gaat er ook geen lampje branden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag en een verzoekje voor brother:
Electriciteit van mij naar jou,
Electriciteit van jou naar mij...
En dat er terwijl er electriciteit is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij gaat er ook geen lampje branden.
Ik heb inmiddels gegoogled.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij gaat er ook geen lampje branden.
Ja, ik had het al gevonden. Ik ken het echt niet volgens mij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook niet je favoriete zanger, maar dit nummer is wel leuk.
Frank Boeijen - Kontakt...
Ik heb niet zoveel van hem, alleen een paar hitjes die hij gehad heeft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook niet je favoriete zanger, maar dit nummer is wel leuk.
Frank Boeijen - Kontakt...
Duidelijk Black Sabbath inderdaad.quote:
Ik stuur je zo per DM wel wat toe...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel van hem, alleen een paar hitjes die hij gehad heeft.
Qua zang zeker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:36 schreef brother52 het volgende:
AC/DC - High Voltage
Ook al zo herkenbaar.
Qua gitaar ookquote:
Done...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stuur je zo per DM wel wat toe...
Over herkenbaar gesproken...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:44 schreef brother52 het volgende:
Die batterijen heb je natuurlijk nodig voor de zaklamp
Marillion - Torch Song
ik hoor nu helemaal nietsquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij of hapert de stream bij jullie ook steeds?
Nee, heb ik ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij of hapert de stream bij jullie ook steeds?
Je kan ook gewoon vuur gebruikenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:44 schreef brother52 het volgende:
Die batterijen heb je natuurlijk nodig voor de zaklamp
Marillion - Torch Song
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
Ik moet nodig gaan upgraden geloof ik.... Downloaden en draaien gaat niet samen.
Als dan apple music ook nog eens automatisch opstart door die download, gaat het helemaal mis...
Moet je eerst weer zo'n lap in olie drenken en om een stuk hout draaien.quote:
Ja, raar dat dat ineens veranderde. Net alsof hij zich ging schamen voor zijn eigen teksten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Uit z'n begintijd, toen het nog verstaanbaar was...
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, raar dat dat ineens veranderde. Net alsof hij zich ging schamen voor zijn eigen teksten.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, raar dat dat ineens veranderde. Net alsof hij zich ging schamen voor zijn eigen teksten.
Verjaardagsfeest vind ik echt een geweldige song.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit meer naar een verjaardagsfeestquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verjaardagsfeest vind ik echt een geweldige song.
Linda is ook wel grappig.
Daarna werd het allemaal wat onbegrijpelijker qua teksten.
En qua uitspraak...
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit meer naar een verjaardagsfeest
Op je telefoon toch nog wel?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:51 schreef brother52 het volgende:
Rishloo - Radio
Ja, die deed het dus niet...
Precies, iedereen is 364 dagen per jaar welkom, maar niet op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit meer naar een verjaardagsfeest
Ja, daar heb ik gelukkig ook nog genoeg muziek op staan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Op je telefoon toch nog wel?
Hoe lang had je trouwens geen stroom?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:55 schreef brother52 het volgende:
Zonder radio ook geen...
Slade - Radio Wall Of Sound
Dat gaat niet zonder stroom hè? Die koffie zet zichzelf niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Ik was wel toe aan een...
Mew - Coffee Break
Maar ja, gaat ook lastig.
Kan wel hoor. Met kokend water (gas) en die beetje bij beetje filteren. Nooit op een camping gezeten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaat niet zonder stroom hè? Die koffie zet zichzelf niet.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Met kokend water (gas) en die beetje bij beetje filteren. Nooit op een camping gezeten?
Verdorie... bedenk me nu ineens dat ik ergens zo'n campingpruttelpotje heb....quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Met kokend water (gas) en die beetje bij beetje filteren. Nooit op een camping gezeten?
Ja, ik heb ook nog een kist met campingspullen. Hadden we vroeger zo'n beetje standaard in de auto staan. Nu al jaren onaangeraakt in de berging.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie... bedenk me nu ineens dat ik ergens zo'n campingpruttelpotje heb....
U heeft helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben geen campingmens.
Maar dan zet hij nog steeds zichzelf niet. Je moet er even wat voor doen.
wie weet komen ze ooit nog van pasquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog een kist met campingspullen. Hadden we vroeger zo'n beetje standaard in de auto staan. Nu al jaren onaangeraakt in de berging.
Vast wel. Ik heb de kist vorig jaar wel uitgeruimd. Dropjes, kruiden en koffie van jaren oud toch maar eens weggegooid. En servies maar weer eens gewassen. Maar we hebben echt een mooi pannensetje en een mooie colemanbrander. Die blijven altijd van pas komen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
wie weet komen ze ooit nog van pas
Merel heeft nog steeds de pannenset die we in de vouwwagen hadden en de colemanbrander staat in de schuur voor je weet maar nooit wanneerquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb de kist vorig jaar wel uitgeruimd. Dropjes, kruiden en koffie van jaren oud toch maar eens weggegooid. En servies maar weer eens gewassen. Maar we hebben echt een mooi pannensetje en een mooie colemanbrander. Die blijven altijd van pas komen.
Moest even zoeken wat dat voor brander was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb de kist vorig jaar wel uitgeruimd. Dropjes, kruiden en koffie van jaren oud toch maar eens weggegooid. En servies maar weer eens gewassen. Maar we hebben echt een mooi pannensetje en een mooie colemanbrander. Die blijven altijd van pas komen.
Die heb ik niet en downloaden durf ik ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we OMD met Electricity al gehad?
De Free Electric Band van Albert Hammond zeker ook niet?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik niet en downloaden durf ik ook niet meer aan.
Nee, al jaren niet meer. De laatste keer toen de kinderen nog klein waren. Ik vind het ook eerlijk gezegd niet zo heel leuk meer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest even zoeken wat dat voor brander was.
Maar al jaren niet meer gecrepeerd op een camping dus?
Check, die heb ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Free Electric Band van Albert Hammond zeker ook niet?
Waar kan ik dan nog bij meezingen?
Fijne avond, just me.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:20 schreef just me het volgende:
Dank je wel voor de muziekjes brother, het was weer aangenaam
fijne avond verder!
Welterusten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:20 schreef just me het volgende:
fijne avond verder!
Welterustenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:20 schreef just me het volgende:
fijne avond verder!
Had zo in je korte show gepast.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:22 schreef brother52 het volgende:
The Presidents Of The United States Of America - Toob Amplifier
Elektrisch spelen ging dus niet...
Stil zitten en bidden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Hoe ben je die twee uur in hemelsnaam doorgekomen brother52
Daar zat hij ook in. Deel 1 was dat geloof ik.quote:
Gratis stroom! Zal wel zonnecollectoren zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
Gitaar... piano... dan heb je bijna
Albert Hammond - The free electric band
Daar kom ik op terug met het laatste liedje van vanavondquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Hoe ben je die twee uur in hemelsnaam doorgekomen brother52
Laat me raden. Je bent lekker een wandeling gaan maken of je hebt eindelijk dat boek uitgelezen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar kom ik op terug met het laatste liedje van vanavond
Ik heb al tijden een legpuzzel op tafel liggen, ik heb weer een stuk of 4 stukjes gevonden die passen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent lekker een wandeling gaan maken of je hebt eindelijk dat boek uitgelezen.
Welterustenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
Brother, dank voor de muziekjes.
Ik ga ook mijn bed in.Was een lange zware dag vandaag.
Fijne avond nog allemaal.
Welterusten Melting. Hopelijk morgen een minder zware dagquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
Brother, dank voor de muziekjes.
Ik ga ook mijn bed in.Was een lange zware dag vandaag.
Fijne avond nog allemaal.
4 stukjes in 2 uur. Het enige excuus is lucht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb al tijden een legpuzzel op tafel liggen, ik heb weer een stuk of 4 stukjes gevonden die passen.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Hopelijk morgen een minder zware dag
Het is nog bezig, je kunt nog luisteren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb niet geluisterd
Maar bedankt voor de moeite dan toch maar.
Net mijn eerste film via Amazon Prime gekeken (Mortal engines), Netflix is uitgespeeld nu zo ongeveer en de eerste maand is gratiesj
Is bos ook goed?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
4 stukjes in 2 uur. Het enige excuus is lucht.
Nog een half uurtje schat ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Oh je draait nog? Dan tune ik nog even in.
Nou, moet wel een heel dicht bos zijn dan.quote:
Brother52 laat ons zien wat hij allemaal niet kon doen toen hij 2 uur zonder stroom zat.quote:
Akoestische gitaren nu.quote:
Een herfstbos, allemaal geel en oranje met een paar kleine stukjes groen en lucht maar die heb ik allemaal al liggen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, moet wel een heel dicht bos zijn dan.
quote:
Oaar kilo paprika toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
L7 - Freezer Burn
Ook dat lampje brandde niet. Gelukkig heb ik er niet zo heel veel in liggen.
En een half brood.quote:
Nee, de horrorverhalen van mensen die een hele vrieskist aan eten weg moeten gooien heb ik ook niet gelukkig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
L7 - Freezer Burn
Ook dat lampje brandde niet. Gelukkig heb ik er niet zo heel veel in liggen.
Nu wel weer of echt stuk?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
Trafassi - Wasmasjien
Ook die doet het niet.
Nou ja zolang het geen weken aanhoudt is dat niet het grootste probleemquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
Trafassi - Wasmasjien
Ook die doet het niet.
Nu gelukkig wel weer, heb deze ook pas een paar jaar.quote:
Oh, dat zou wel echt zonde zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
Oh, ik heb er ook nog een paar kilo frambozen in liggen.
Maak je zoveel vies in 2 uur?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
All Time Low - Dirty Laundry
Dat blijft dan even liggen
Ik moet nog eens kijken wat ik daar mee ga doen.quote:
Als ik heel goed mijn best doequote:
Door sinaasappelsap blenderen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet nog eens kijken wat ik daar mee ga doen.
IJs heb ik er al van gemaakt.
Door de yoghurt, gewoon los eten of een frambozentaart maken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet nog eens kijken wat ik daar mee ga doen.
IJs heb ik er al van gemaakt.
Volgens mij vind je het toch wel erg leuk om te doen, ook al zag je er tegenop.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er uit.
Moeilijke keuze weer...
Frambozenbavaroistaart zou nog kunnen maar dat moet dan met agar agar en dat blijft best wel een uitdaging. Dat werkt anders dan gelatine.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Door de yoghurt, gewoon los eten of een frambozentaart maken.
Bavaroisquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Frambozenbavaroistaart zou nog kunnen maar dat moet dan met agar agar en dat blijft best wel een uitdaging. Dat werkt anders dan gelatine.
Dat is wel heel erg simpelquote:
Maar ook met munt en chocola!quote:
Ja, ik ben soms best wel bezorgd...quote:
Om eerlijk te zijn, toch niet echt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het toch wel erg leuk om te doen, ook al zag je er tegenop.
Dank je wel brother52. Het heeft me dik 2,5 uur gekost om erachter te komen dat je twee uur voor je uit hebt gestaard en 4 puzzelstukjes hebt aangelegd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef brother52 het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal!
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Eddy Grant - Electric Avenue
03. Icehouse - Electric Blue
04. Phil Oakey & Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
05. Tubeway Army - Are Friends Electric
06. Moby - Electricity
07. Guano Apes - Electric Nights
08. Anathema - Electricity
09. Against Me! - Mutiny On The Electronic Bay
10. Electric Six - Danger! High Voltage
11. Black Peaks - Electric Fires
12. Primus - Electric Uncle Sam
13. Rival Sons - Electric Man
14. Suede - Electricity
15. The Kik - Elektriciteit
16. The Gathering - My Electricity
17. Allah-Las - Electricity
18. Black Sabbath - Electric Funeral
19. AC/DC - High Voltage
20. Millencolin - Battery Check
21. Marillion - Torch Song
22. Frank Boeijen - Kontakt
23. Rishloo - Radio
24. Slade - Radio Wall Of Sound
25. Mew - Coffee Break
26. IDLES - Television
27. Incubus - Made for TV Movie
28. Sparks - Mickey Mouse
29. Living Colour - TV News
30. Radiohead - Anyone Can Play Guitar
31. The Presidents Of The United States Of America - Toob Amplifier
32. Seven Mary Three - Player Piano
33. Albert Hammond - The Free Electric Band
34. Cast - Burn the Light
35. Jerry Cantrell - Keep The Light On
36. The Posies - Lights Out
37. L7 - Freezer Burn
38. Trafassi - Wasmasjien
39. All Time Low - Dirty Laundry
40. Sufjan Stevens - Dear Mr. Supercomputer
41. Level 42 - Hot Water
42. Led Zeppelin - Dazed And Confused
43. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
En natuurlijk op lichtknopjes gedrukt, versterker, piano en wasmachine aan proberen te doen en zoquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel brother52. Het heeft me dik 2,5 uur gekost om erachter te komen dat je twee uur voor je uit hebt gestaard en 4 puzzelstukjes hebt aangelegd.
Maar de weg er naar toe was erg aangenaam!
Oh ja, dat klinkt ook wel heel logischquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
En natuurlijk op lichtknopjes gedrukt, versterker, piano en wasmachine aan proberen te doen en zo
Goedemorgen Melting. Hopelijk heb je goed geslapen?quote:
Goed nieuws dan.quote:Op woensdag 11 november 2020 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Hopelijk heb je goed geslapen?
Ik ben voor het eerst sinds tijden met wat meer energie wakker geworden.
quote:Op woensdag 11 november 2020 09:21 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Wat een drukte ineens.
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.nu.nl/284285/(...)laten-stuiteren.html
@:justme nog even oefenen?
Oh dat noemen we een Jezus balquote:Op woensdag 11 november 2020 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.nu.nl/284285/(...)laten-stuiteren.html
@:justme nog even oefenen?
dan heb je toch mooi 9 sinterklaas of kerstkadootjes om uit te delenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:09 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh binnen 1,5 uur heb ik als het goed is 9 gratis LED-lampen binnen.
Leuke actie wel van de gemeente hier, ¤ 45 te besteden aan verduurzaaming voor gratis.
Boeit me dat niet zo veel maar 9 gratis lampen is wel leuk
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je toch mooi 9 sinterklaas of kerstkadootjes om uit te delen![]()
![]()
Ik ga niet proberen of ik over het water kan lopenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die liep ook over het water.
Kun jij dat ook?
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet proberen of ik over het water kan lopen
Maar soms probeer ik over een water te slaan en dan ketst mijn golfbal een paar keer op het water om daarna langzaam maar zeker te verdwijnen....
nu wel ja, leuk om in de zomer uit te proberenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doelde uiteraard op het laatste.....
Misschien moet de Godmother het over water maar eens proberen.![]()
Wel even wachten tot het beter weer is, want als ze dan zinkt, is het wel erg koud.
Goed bezigquote:Op woensdag 11 november 2020 12:30 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik had het al een beetje aangekondigd, maar ik had voor mezelf een deadline gezet (11-11) en die is gehaald. Mijn Top 200 allertijden is herzien en is meteen een Top 250 geworden.
Vandaag ga ik 'm privé publiceren; de komende weken ga ik 'm op Radio 49 uitzenden.
ik ben vooral benieuwd waar ik die lijst kan vindenquote:
Ik ga z.s.m. beginnen met uitzenden. Vanavond is denk ik te kort dag, maar misschien morgen al. Anders na het weekendquote:
De lijst houd ik nog even privé en wordt vanzelf duidelijk op Radio 49quote:Op woensdag 11 november 2020 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd waar ik die lijst kan vinden
Niets mis mee om met fijne muziek in huis bezig te zijn
Dat ook, ik kan wel wat inspiratie gebruikenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd waar ik die lijst kan vinden
Niets mis mee om met fijne muziek in huis bezig te zijn
quote:Op woensdag 11 november 2020 12:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga z.s.m. beginnen met uitzenden. Vanavond is denk ik te kort dag, maar misschien morgen al. Anders na het weekend
Privé publiceren? Hoe wil je dat doen dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 12:30 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag ga ik 'm privé publiceren; de komende weken ga ik 'm op Radio 49 uitzenden.
Op Facebook, maar die pagina is alleen toegankelijk voor vrienden en bekenden.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Privé publiceren? Hoe wil je dat doen dan?
Google: zoek DJ11 op Facebookquote:Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op Facebook, maar die pagina is alleen toegankelijk voor vrienden en bekenden.
Dat het maar even duidelijk is, ja... !?!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op Facebook, maar die pagina is alleen toegankelijk voor vrienden en bekenden.
Dank je wel. Ik was nog niet zo scherp.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat het maar even duidelijk is, ja... !?!
quote:Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik was nog niet zo scherp.
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Disco classics
quote:
Vergeten het vermelden.... het zijn disco classics op draaiorgel.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan kindergejengel aan de deur of bloaskappellekes voorafgaande aan de peuleunaise...
Kinderdisco soms ook nog?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergeten het vermelden.... het zijn disco classics op draaiorgel.
Nee, dat niet.quote:
En mijn rollerskatesquote:Op woensdag 11 november 2020 19:01 schreef Melting het volgende:
@:Symph: heb je je glitterpakje al aan?
Goede avond.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Hier voor de zekerheid wel snoep in huis gehaald, maar geen kind gezien. De ouders houden zich duidelijk aan het advies
Ik weet nog wel een adresje waar je het kwijt kanquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Hier voor de zekerheid wel snoep in huis gehaald, maar geen kind gezien. De ouders houden zich duidelijk aan het advies
quote:
Welkom beide.quote:
Ja, ik ook. Een bijna 17-jarige een verdieping hoger aast er al op.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een adresje waar je het kwijt kan
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Een bijna 17-jarige een verdieping hoger aast er al op.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
je laat hem toch wel eerst een liedje zingenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet goed op die leeftijd johquote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mw. MM had vorige week een kilo Sinterklaas schuim in huis gehaald.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
je laat hem toch wel eerst een liedje zingen
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM had vorige week een kilo Sinterklaas schuim in huis gehaald.
Daar kan je je goed misselijk aan eten...
Zo lekker, maar inderdaad ook zo gevaarlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het bewust in de winkel lagen liggenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij vraagt hem een snoepje te halen, "Ja schat" *nom nom nom*quote:Op woensdag 11 november 2020 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die moet je ook niet in je eentje opeten.
Ja, mijn man heeft hem gedwongen een liedje te zingenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
je laat hem toch wel eerst een liedje zingen
Volgende keer onbewust een klein zakje meenemen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het bewust in de winkel lagen liggen
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn man heeft hem gedwongen een liedje te zingen
[..]
Heel goedquote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, die kabouters snoepen vrijwel niet, alleen tomaatjes en dat soort dingenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer onbewust een klein zakje meenemen.
Ik heb uit betrouwbare bron dat kabouters dat erg lekker vinden.
Zo laat nog?quote:
Ja, inderdaad. En gewoon dooreten ook... (tenminste, dat doe ik). Vroeger had je die suikerbeesten. Ik vond ze niet eens lekker, maar at me er ook ziek aan.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Gweneth Guthrie - Nothing Going On But The Rent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |