SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Heb je die nu open dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb de neiging om ramen en deuren te sluiten bij dit alarm.
die vraag is een open deurquote:
Goed puntquote:
Oh ja.... in mijn slaapkamer ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar ja, op onze slaapkamer staat het raam altijd open. En op de kamer waar ik tegenwoordig werk staat het raam ook open.
Beetje frisse lucht in huis is heerlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Maar ja, op onze slaapkamer staat het raam altijd open. En op de kamer waar ik tegenwoordig werk staat het raam ook open.
Die guano apes kwam me wel bekend voor als naam.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
Hoop electrische nummers die ik niet ken, brother. De bands trouwens ook niet.
Ze hebben ook best stevig werk gemaakt maar vooral hun rustigere albums vind ik geweldig.quote:
Die en Eddy Grant natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Die guano apes kwam me wel bekend voor als naam.
Is de knie van mw. MM alweer wat geslonken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gelopen, dat vind ik voor nu wel even voldoende...
Iets.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Is de knie van mw. MM alweer wat geslonken?
Ja, bij knieën kan dat heel hardnekkig zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets.
Het houdt nog niet over...
zal nog wel even duren denk ik....quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets.
Dat heeft z'n tijd wel nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets.
Haar halve bovenbeen is courgette gekleurd en de wond wil nog niet dicht...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij knieën kan dat heel hardnekkig zijn.
Oh, dat is dan wel erger dan alleen een dikke knie, zeg. Dan is ze echt rottig ten val gekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar halve bovenbeen is courgette gekleurd en de wond wil nog niet dicht...
Ik denk het ook, maar vind het zo sneu voor haar...quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft z'n tijd wel nodig.
Hoe vervelend het ook is.
krijg MwMM wondverzorging of doe jij dat ook ?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar vind het zo sneu voor haar...
Dat doet ze zelf, ik mag slechts toekijken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
krijg MwMM wondverzorging of doe jij dat ook ?
Dit is echt in jouw straatje hè?quote:
Daar heb ik straks een liedje voor klaar staan zelfsquote:
Absoluut. Live is het ook altijd een feestje.quote:
dan weet ze goed wat ze doet en hoe ze het in de gaten moet houdenquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf, ik mag slechts toekijken.
Zij is de EHBO'er, ik de oud-hospik...
Er komen straks nog wel een paar bekende voorbij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net allerlei leuke meezingliedjes voorbij komen.
Dat waren de lokkertjes, denk ik...
Je mag ook meeschreeuwen hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net allerlei leuke meezingliedjes voorbij komen.
Dat waren de lokkertjes, denk ik...
Nee, ik heb de hele dag al lopen schreeuwen...quote:
Nee, ik begin zo aan #10.quote:Zijn je 2 weken van dagelijks drinken al voorbij eigenlijk?
Is het niet ook gewoon een kwestie van voorkeur?quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag al lopen schreeuwen...
[..]
Nee, ik begin zo aan #10.
Gisteren was horror, terwijl de min of meer professionele kenners ,m geweldig vonden.
Apart, ik vraag me dus af wat we anders proeven/ervaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |