Niets mis met mijn patroonherkenning hoor. Dingen zien die er nie zijn, echter, getuigt wel weer van een kapotte patroonherkenner. Ik durf te wedden dat de persoon waar ik op reageerde overigens nooit één van die boeken gelezen heeft, en nog niet eens de film met John Hurt heeft gezien.quote:Op zaterdag 21 november 2020 23:55 schreef Orwell het volgende:
[..]
Mmmm... het is misschien meer een zaak van patroon-herkenning.
voor de werkelijk ge-interresseerde...
Geen idee hebben van Amerika, Amerikaanse politiek, Amerikaanse geschiedenis...quote:
Jij hebt nergens idee van , het is echt zo schrijnendquote:Op zondag 22 november 2020 02:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee hebben van Amerika, Amerikaanse politiek, Amerikaanse geschiedenis...
... maar anderen verwijten blind van alles over te nemen. Je kopieert werkelijk alles van internet zonder ook maar een moment zelf te checken.
Prima. Laten we eens over de Amerikaanse geschiedenis babbelen...quote:Op zondag 22 november 2020 03:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij hebt nergens idee van , het is echt zo schrijnend
quote:Op zondag 22 november 2020 03:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij hebt nergens idee van , het is echt zo schrijnend
Ik heb dat boek ook ... misschien nog maar een lezen dan.... is wel 20 jaar geledenquote:Op zondag 22 november 2020 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aangezien YouTube best populair is.. hier de samenvatting deel 1
Zie verder op kanaal voor deel 2 etc.
The Ministry of Trump Truth!quote:Op zondag 22 november 2020 11:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ook ... misschien nog maar een lezen dan.... is wel 20 jaar geleden![]()
ik lees te weinig
De ironie (die jou hopelijk niet ontgaat) is dat dit karakter er in de film juist voor kiest om permanent in de Matrix te verkeren. Dus wat is zijn quote en al zijn wijsheid dan waard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Naast dat Trump dus net zo nep is als de rest (maar helaas wordt verward met Neoquote:Op zondag 22 november 2020 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De ironie (die jou hopelijk niet ontgaat) is dat dit karakter er in de film juist voor kiest om permanent in de Matrix te verkeren. Dus wat is zijn quote en al zijn wijsheid dan waard?
Een paar maanden geleden stond dit topic nog vol met plaatjes van Obama achter de tralies. Wat is daarmee gebeurd?quote:Op zondag 22 november 2020 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou Biden de gevangenis in moeten, precies?
Dat vind ik nog het engste aan complotdenkers; die niet afziende wens ingebeelde tegenstanders op basis van de meest labiele onderbouwingen de gevangenis (of erger) in wensen. Vinden ze het nu echt vreemd dat steeds meer mensen een afkeer van hen krijgen?quote:Op zondag 22 november 2020 18:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden stond dit topic nog vol met plaatjes van Obama achter de tralies. Wat is daarmee gebeurd?
quote:Op zondag 22 november 2020 11:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ook ... misschien nog maar een lezen dan.... is wel 20 jaar geleden![]()
ik lees te weinig
Dat deed hij wel vaker die prison-electquote:
Waarom zou Biden naar de cel moeten, Summers...quote:Op zondag 22 november 2020 23:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat deed hij wel vaker die prison-elect
prison-electquote:Op zondag 22 november 2020 23:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat deed hij wel vaker die prison-elect
Nou, gaat lekker hoor, die systematische destructie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |