SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben niets zonder jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Sodequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Present! De werkdag zit er weer op.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik las iets anders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daar zal je idd vrij gemakkelijk 1.5 meter afstand kunnen houden ja. Lolquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.Zonder wrijving geen glans![]()
Mooi man, jaren gedaan ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.![]()
Dat mag wel?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las scheetquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoor. Makkelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja daar zal je idd vrij gemakkelijk 1.5 meter afstand kunnen houden ja. Lol![]()
Heb jij gisteren dat nieuwe programma gekeken Plym, alle hens aan dek op SBS?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mits je afstand houd,wat wel slim is met schieten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Binnenkomen op intekenen. We hebben vaste tijdblokken en de schietstanden zijn om en om afgezet zodat 1,5 meter te garanderen isquote:![]()
Bedankt dat je mijn grap even uitlegt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mits je afstand houd,wat wel slim is met schieten.
Zonder wrijving geen glans![]()
Nee?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij gisteren dat nieuwe programma gekeken Plym, alle hens aan dek op SBS?![]()
Ja dat lijkt mij ook wel slimquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mits je afstand houd,wat wel slim is met schieten.
Maar dacht dat wat dat betreft ook alles dicht zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat dat wel mag doorgaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Binnenkomen op intekenen. We hebben vaste tijdblokken en de schietstanden zijn om en om afgezet zodat 1,5 meter te garanderen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou niet weten watquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb jij iets mee had ik begrepen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Omg wat gaan die DTS topics toch snel. Lol het is gewoon niet eens allemaal te volgen enzo want 10 min niet meelezen en we zijn er alweer eentje verder
Do what you love, love what you do!![]()
Vertel anders een leuk verhaaltje.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef kree het volgende:
Omg wat gaan die DTS topics toch snel. Lol het is gewoon niet eens allemaal te volgen enzo want 10 min niet meelezen en we zijn er alweer eentje verderZonder wrijving geen glans![]()
Was wel mooi altijd, laatste tijd was het meer aan de bar hangen dan wat anders. Ff stempel halen en drinkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Binnenkomen op intekenen. We hebben vaste tijdblokken en de schietstanden zijn om en om afgezet zodat 1,5 meter te garanderen is![]()
![]()
En daarna nog schieten werd vast geen succes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was wel mooi altijd, laatste tijd was het meer aan de bar hangen dan wat anders. Ff stempel halen en drinkenZonder wrijving geen glans![]()
Hey Paulquote:
Niet heel veel nieuws voor vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vertel anders een leuk verhaaltje.Dus niet zo inspiratie verder om wat te vertellen.
Lees ff beetje mee
Dat is nu wel anders. De bar hebben we moeten sluiten. Het is nu schieten, stempel en weer weg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was wel mooi altijd, laatste tijd was het meer aan de bar hangen dan wat anders. Ff stempel halen en drinken![]()
Topquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Niet heel veel nieuws voor vandaagDus niet zo inspiratie verder om wat te vertellen.
Lees ff beetje meeZonder wrijving geen glans![]()
Alsof jij grappen kan maken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn grap even uitlegt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi programmaquote:
Dacht misschien ook wel leuk voor jou en voor @Rob
https://www.gids.tv/video(...)r-de-hele-uitzendingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tril je wel minder met je handen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En daarna nog schieten werd vast geen succes.![]()
![]()
Ik begrijp hieruit dat je liever hebt dat ik mijn bakkes maar houquote:
HET IS WEER AANquote:![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
HET IS WEER AAN![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kon alles toen, zetten van alles op de baan, oude bowling kegels helmen en weet ik veel watquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En daarna nog schieten werd vast geen succes.![]()
![]()
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, daar moet jij regelmatig om lachen namelijk.
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar kon alles toen, zetten van alles op de baan, oude bowling kegels helmen en weet ik veel watZonder wrijving geen glans![]()
* Mrsloveable doet net als of ze het niet gelezen heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
HET IS WEER AAN![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow bowlen Dat kan nog wel eens fun worden ik stel voor bowling meet
Bowlingpins doen we nog. Is zelfs een heuse discipline nu.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar kon alles toen, zetten van alles op de baan, oude bowling kegels helmen en weet ik veel wat![]()
Braddie heeft mij gementioned in zn afscheidstopic
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
HET IS WEER AAN![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel leuk jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi programma
Dacht misschien ook wel leuk voor jou en voor @:Rob
https://www.gids.tv/video(...)r-de-hele-uitzending![]()
Nee, kree. Wij schieten op bowlingpins.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef kree het volgende:
Ow bowlen Dat kan nog wel eens fun worden ik stel voor bowling meet![]()
Zou ik een keer met @engine gaan doen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef kree het volgende:
Ow bowlen Dat kan nog wel eens fun worden ik stel voor bowling meet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Paul doet net alsof hij het niet gelezen heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet net als of ze het niet gelezen heeftWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Weer eens wat andersquote:
Deze aflevering waren ze nog niet veel aan het zeilen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha vertel?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, kree. Wij schieten op bowlingpins.
Okquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Solotovski het volgende:
Braddie heeft mij gementioned in zn afscheidstopicZonder wrijving geen glans![]()
Met achterhaald bericht,je hebt al een tijd niet gebruikt toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Solotovski het volgende:
Braddie heeft mij gementioned in zn afscheidstopic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan wel keertje denk maar dat organiseren is niet zo makkelijk enzo ben ik inmiddels achter hier.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ik een keer met @:engine gaan doen.
En ff nog niet voor nu. Maar mss doe ik nog wel weer eens een topic ff om te kijken of zoiets lukt. Beetje voor de fun ook natuurlijk
Zitten ze wel op één lijn?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met achterhaald bericht,je hebt al een tijd niet gebruikt toch?Zonder wrijving geen glans![]()
Oke, ik had toen een automag 111. 30mi.wat een geweldig ding. 900m per sec. Revolver ook leuk hoor dubbele actionquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bowlingpins doen we nog. Is zelfs een heuse discipline nu.![]()
Twee rijen van zes pins. Een rij boven de andere, max 6 patronen in het wapen.quote:
Dan zo snel mogelijk alle pins omschieten vanaf 15 meter. Dus je moet minimaal een keer herladen.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ik een keer met @:engine gaan doen.
Altijd leukEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wss een andere spiegel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee maar serieus. Je doet aan schietsport dan denk?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee rijen van zes pins. Een rij boven de andere, max 6 patronen in het wapen.
Dan zo snel mogelijk alle pins omschieten vanaf 15 meter. Dus je moet minimaal een keer herladen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, hij speelt curling op de schietbaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je doet aan schietsport dan denk?
Ja. Pistoolschieten, lange afstand geweer en kleiduiven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je doet aan schietsport dan denk?![]()
Dat is zeker niet handig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lachspiegel. Lijkt me kut ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, hij speelt curling op de schietbaan.![]()
![]()
Heyyyyy Notturnaquote:
Lig je ineens in een deuk om je rechter neusgat. Wat een feest zeg.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oke, ik had toen een automag 111. 30mi.wat een geweldig ding. 900m per sec. Revolver ook leuk hoor dubbele action![]()
Kost alleen heel veel vegers die voor de kogel uit moet poetsen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, hij speelt curling op de schietbaan.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
En waarom in KLB.Zijn wij te min ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi hoor, bij ons mocht je maar 5 patronen erin en geen snel vuur officieel. Maar werd af en toe oogje dicht geknepen. Waar schiet je mee?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee rijen van zes pins. Een rij boven de andere, max 6 patronen in het wapen.
Dan zo snel mogelijk alle pins omschieten vanaf 15 meter. Dus je moet minimaal een keer herladen.![]()
Moeten wel een top conditie hebben ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Kost alleen heel veel vegers die voor de kogel uit moet poetsen.Zonder wrijving geen glans![]()
Proest je zo 50 euro aan sos weg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lig je ineens in een deuk om je rechter neusgat. Wat een feest zeg.
Best cool ik moet zeggen ik heb nooit wapen afgeschoten nog in mijn leven. Maar had een maat die dat wel deed. Dus wel eens pistool (ongeladen) in mijn hand gehad. Wat me verbaasde btw is dat het nog redelijk zwaarder is in gewicht als wat ik dacht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Pistoolschieten, lange afstand geweer en kleiduiven.
Hij doet dat ook, allemaal btw volgens regels in kluis vergunning etc. Maargoed was ook ff de eerste keer dat ik een pistool in mijn handen had En verbaasde me toch over wat het woog.
Niet onwijs zwaar maar zwaarder als ik dacht.Do what you love, love what you do!![]()
Tja en anders natuurlijke selectie. Dat krijg je als je niet snel genoeg bent.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moeten wel een top conditie hebben ook.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest je zo 50 euro aan sos weg.
Zo heeft elke club eigen regels. Max 5 patronen is knsa doctrine.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi hoor, bij ons mocht je maar 5 patronen erin en geen snel vuur officieel. Maar werd af en toe oogje dicht geknepen. Waar schiet je mee?
Heb pistolen, een sniper en een hagelpijp voor de kleiduiven.![]()
MIsschien komt hij dan af en toe nog wel hier en in niet in KLBquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
En waarom in KLB.Zijn wij te min ofzo?
Klopt maar tochquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met achterhaald bericht,je hebt al een tijd niet gebruikt toch?I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
Hmmmm kleiduiven schieten meet dan maar? Hahaha lijkt mij wel leuk. Hoewel fokkers met wapens is wss niet het beste idee
Als ik met mensen ga schieten nodig ik ze zelf wel uit. Straks wil mario mee en verliest hij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:09 schreef kree het volgende:
Hmmmm kleiduiven schieten meet dan maar? Hahaha lijkt mij wel leuk. Hoewel fokkers met wapens is wss niet het beste idee![]()
![]()
Yeshquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja en anders natuurlijke selectie. Dat krijg je als je niet snel genoeg bent.Zonder wrijving geen glans![]()
Hahaha moest al lachen toen ik het typte. Hmmmm nee laten we dat maar niet doen zo enzo dan beter een bowlingbal ipv een kogel. Maar persoonlijk lijkt het mij wel eens leuk welquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik met mensen ga schieten nodig ik ze zelf wel uit. Straks wil mario mee en verliest hij.
Zullen we samen kegelen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha moest al lachen toen ik het typte. Hmmmm nee laten we dat maar niet doen zo enzo dan beter een bowlingbal ipv een kogel. Maar persoonlijk lijkt het mij wel eens leuk welZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben even haar naam kwijt maar iemand uit 40+ is toch een keer meegeweest?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik met mensen ga schieten nodig ik ze zelf wel uit. Straks wil mario mee en verliest hij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik met mensen ga schieten nodig ik ze zelf wel uit. Straks wil mario mee en verliest hij.
Kan ook hard aankomen hoor, zo’n bowlingbal. Niet bevordelijk voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha moest al lachen toen ik het typte. Hmmmm nee laten we dat maar niet doen zo enzo dan beter een bowlingbal ipv een kogel. Maar persoonlijk lijkt het mij wel eens leuk wel
Dat moet nog gebeuren maar corona kwam er tussen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben even haar naam kwijt maar iemand uit 40+ is toch een keer meegeweest?![]()
Mooie hobby hoor, knsa schietpaspoort had ik idd rood boekje. Hoe gaat het nu eigenlijk met stempels nog? Je moet wel heel braaf zijn en goed gedrag houden. Heb een maat gehad die 2x door een rood stoplicht reed in een week tijd pper ongeluk. Kon mooi zijn licentie inleveren, viel onder misdrijf door rood licht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo heeft elke club eigen regels. Max 5 patronen is knsa doctrine.
Heb pistolen, een sniper en een hagelpijp voor de kleiduiven.![]()
![]()
Sure hoor beetje corona ellende afwachten maar ik ben wel in voor beetje fun meet enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mjah nouja die overleef je wel kogel in je bast nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan ook hard aankomen hoor, zo’n bowlingbal. Niet bevordelijk voor de gezondheid.Of luck hebben
Het is inderdaad allemaal een stuk strenger geworden. Elke overtreding kan je je verlof kosten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie hobby hoor, knsa schietpaspoort had ik idd rood boekje. Hoe gaat het nu eigenlijk met stempels nog? Je moet wel heel braaf zijn en goed gedrag houden. Heb een maat gehad die 2x door een rood stoplicht reed in een week tijd pper ongeluk. Kon mooi zijn licentie inleveren, viel onder misdrijf door rood licht.
En je moet nog steeds schietbeurten halen.![]()
En dan ga jij met haar wadlopen toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moet nog gebeuren maar corona kwam er tussen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet hoor, maar volgens mij kun je doodgaan aan het koppen van een bowlingbal en als iemand beroerd schiet zou je het nog kunnen overleven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah nouja die overleef je wel kogel in je bast nietOf luck hebben
Zal vast wel een vervolg op komen. Wat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ga jij met haar wadlopen toch?![]()
Jij durft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb op een post in KLB gereageerd
Top hoor, moest er 18 stempels voor 2 in een jaar toen. Was jaren 90.en was ook veel bij de baan van dompeling toen te vinden. Prachtige tijd. Maar succes verder ermee, prachtige bezigheidquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een stuk strenger geworden. Elke overtreding kan je je verlof kosten.
En je moet nog steeds schietbeurten halen.![]()
![]()
Ja hequote:![]()
Las het bericht en moest er even op reageren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja wss wel maargoed ik typte het en toen zat ik te denken fok!kers en wapens enzo wss niet het beste idee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij kun je doodgaan aan het koppen van een bowlingbal en als iemand beroerd schiet zou je het nog kunnen overleven.
Lol verwacht ik dat iedereen dan wel serieus zou zijn. Maar toch Lol hahahaha wss is bowlen veiliger.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dichtst bijzijnde trouwens voor mij is in noordwijk.
Maargoed bowlen daar. Hier in katwijk hebben we het niet.
Maar zal voor meesten ook aardig eindje reizen zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ja he wel steeds eerder idd. Naja het is nog wel licht hier hoor. Maar over half uurtje wss niet meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat dus, zit al met licht aanquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja he wel steeds eerder idd. Naja het is nog wel licht hier hoor. Maar over half uurtje wss niet meer.![]()
Oja persco straks weer. Nou ben benieuwd wel weer. Het lijkt de goede kant op te gaan dus verwacht niet heel veel nieuws.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja elk jaar wordt het weer donker en ook weer licht. Het is net magie. Doen ze eigenlijk om je te pesten hoor.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goed dat je het zegt, wist het nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oja persco straks weer. Nou ben benieuwd wel weer. Het lijkt de goede kant op te gaan dus verwacht niet heel veel nieuws.![]()
Alles nog zekers dicht. En matig feestdagen vieren anders heb je zo die 3e golf.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oja persco straks weer. Nou ben benieuwd wel weer. Het lijkt de goede kant op te gaan dus verwacht niet heel veel nieuws.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
19:00 hequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, wist het niet
Afstand is relatief.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:20 schreef kree het volgende:
Dichtst bijzijnde trouwens voor mij is in noordwijk.
Maargoed bowlen daar. Hier in katwijk hebben we het niet.
Maar zal voor meesten ook aardig eindje reizen zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Februari vaccineren, dan klaarquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles nog zekers dicht. En matig feestdagen vieren anders heb je zo die 3e golf.![]()
Ja denk er komt niks extra nieuw bij aan maatregelen. Maar zelfde aanhouden. Dat voorspel ik maar we gaan het straks horenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles nog zekers dicht. En matig feestdagen vieren anders heb je zo die 3e golf.
quote:
Mja soort van wel NL is ook weer niet supergroot. Maar en dat is grappige want ok we hadden heel kaartje gemaakt natuurlijk en dan zit het overal over NL wel aan users. Maar meestal als ik beetje verder klets komen ze zeg maar uit oosten land en toch kan wel maar is wel 2 uur ov op zijn minst.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Voor zover ik weet volgende week pasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R getal onder de één in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor zover ik weet volgende week pas![]()
Ach, ik stap zonder problemen op de trein om drie en een half uur later koffie te gaan drinken bij @ToTquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Mja soort van wel NL is ook weer niet supergroot. Maar en dat is grappige want ok we hadden heel kaartje gemaakt natuurlijk en dan zit het overal over NL wel aan users. Maar meestal als ik beetje verder klets komen ze zeg maar uit oosten land en toch kan wel maar is wel 2 uur ov op zijn minst.
Of om zes uur 's ochtends om 19 km te gaan lopen in 't midden van 't land. 't is maar waar je je druk om maakt. Tijd en en afstand zijn relatief.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kaartje topic en waar wonen we is ook wel beetje dood nu trouwens. En wil hem ook niet steeds bumpen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Die uit het oosten moet je soberso niet willen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Mja soort van wel NL is ook weer niet supergroot. Maar en dat is grappige want ok we hadden heel kaartje gemaakt natuurlijk en dan zit het overal over NL wel aan users. Maar meestal als ik beetje verder klets komen ze zeg maar uit oosten land en toch kan wel maar is wel 2 uur ov op zijn minst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bah.quote:
Haha ik zou ook doen hoor. Nuy ken ik ze verder niet zoveel maar @ToT gezellig dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik stap zonder problemen op de trein om drie en een half uur later koffie te gaan drinken bij @:tot
Of om zes uur 's ochtends om 19 km te gaan lopen in 't midden van 't land. 't is maar waar je je druk om maakt. Tijd en en afstand zijn relatief.Do what you love, love what you do!![]()
Zanger Rinus held.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is geweldig, hoop dat dit zich zo voortzet en ze niet te snel de maatregelingen soepeler latenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
R getal onder de één in ieder geval
Beter 1 of twee weken langer voor we er weer diep inzittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou weet ik niet? Als ik beetje bia DM wat praat of buiten fok om chat vaak komen ze uit het oosten of zuiden enzo en zelden eigenlijk bij mij in de buurt dus ZH randstad dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die uit het oosten moet je soberso niet willen.Do what you love, love what you do!![]()
Echt ppff is eigenlijk een poging tot...... ja toe wat als die man corona heeft......quote:
OnvoorstelbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Maargoed we zullen schieten meet maar laten gaan want denk niet handig. Maar bowlen ff in gedachte houden voor later enzo?Do what you love, love what you do!![]()
moemoe ben jij hetquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:34 schreef kree het volgende:
Maargoed we zullen schieten meet maar laten gaan want denk niet handig. Maar bowlen ff in gedachte houden voor later enzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Levend galgje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bowl meet in noordwijk enzo. Maar kan ergens wat mss centraler ook wel denk. En denk aan utrecht dan. Maargoed geen idee of daar wat is. Nog niet uitgezocht en moet toch ff wachten tot beetje na corona gedoe.. maar ideetje voor later.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je was al eerder bezig met een meet toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
Bowl meet in noordwijk enzo. Maar kan ergens wat mss centraler ook wel denk. En denk aan utrecht dan. Maargoed geen idee of daar wat is. Nog niet uitgezocht en moet toch ff wachten tot beetje na corona gedoe.. maar ideetje voor later.
Wel een leuk ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
dit lijkt me een prima methode om je rug aan gort te helpenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ga niet proberen om het na te doenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit lijkt me een prima methode om je rug aan gort te helpen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Meerdere paintball geprobeerd maar ze zijn allemaal beetje gestrand. Of niks uit gekomen dus. Lijkt mij best leuk hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was al eerder bezig met een meet toch?
Wel een leuk idee
Maargoed lukt wss wel een keer. Maar nu is het sowieso niet onwijs handig met corona. Dus denk beetje begin next jaar enzo en kijken we wel ff wat leuk is. Ok bowlen is altijd fun en ik verlies wss toch dus ok Hahaha maar gaat om de lol enzoDo what you love, love what you do!![]()
Ze zijn het zicht op de besmettingen kwijt door de commerciele teststraten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is geweldig, hoop dat dit zich zo voortzet en ze niet te snel de maatregelingen soepeler laten
Beter 1 of twee weken langer voor we er weer diep inzitten
Ruim een derde van alle coronatesten wordt in Nederland niet uitgevoerd door de GGD maar door commerciële teststraten. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag. Experts zijn bang dat we daardoor het zicht op het virus verliezen.
Waar de commerciële coronateststraat deze zomer nog een onbekend fenomeen was, schieten ze nu als paddenstoelen uit de grond. "Het is snel gegroeid", ziet ook Bert Slagter van het Red Team, dat de overheid voorziet van corona-adviezen. "Begin september werden ze nog nauwelijks ingezet, nu zijn het er meer dan tweehonderd."Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Niet, das nu flauwquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga niet proberen om het na te doen
O, dat is dan weer minder, die geven het dus niet door aan de GGD/ RIVMquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn het zicht op de besmettingen kwijt door de commerciele teststraten.
Ruim een derde van alle coronatesten wordt in Nederland niet uitgevoerd door de GGD maar door commerciële teststraten. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag. Experts zijn bang dat we daardoor het zicht op het virus verliezen.
Waar de commerciële coronateststraat deze zomer nog een onbekend fenomeen was, schieten ze nu als paddenstoelen uit de grond. "Het is snel gegroeid", ziet ook Bert Slagter van het Red Team, dat de overheid voorziet van corona-adviezen. "Begin september werden ze nog nauwelijks ingezet, nu zijn het er meer dan tweehonderd."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja katwijkse strand meet had ik ook nog. Maar allemaal niet gelukt enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dat schijnt niet zo soepel te lopen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is dan weer minder, die geven het dus niet door aan de GGD/ RIVM
Je verwacht het niet!!
Ik heb geen idee of er echt animo voor is. Ik ga nooit naar dat soort dingen toequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Meerdere paintball geprobeerd maar ze zijn allemaal beetje gestrand. Of niks uit gekomen dus. Lijkt mij best leuk hoor.
Maargoed lukt wss wel een keer. Maar nu is het sowieso niet onwijs handig met corona. Dus denk beetje begin next jaar enzo en kijken we wel ff wat leuk is. Ok bowlen is altijd fun en ik verlies wss toch dus ok Hahaha maar gaat om de lol enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een DJMO doen hoor. Zitten blijven in de intercity naar Schagen om dan terug te rijden en aan de goede kant van het station uit te kunnen stappen
Wat een gestuntel toch allemaalquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schijnt niet zo soepel te lopen.
Je verwacht het niet!!
ZItten wij ons hier blij te maken dat het in zo sneltreinvaart afneemt klopt het niet eens misschienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is wel heul luiquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef DJMO het volgende:
Even een DJMO doen hoor. Zitten blijven in de intercity naar Schagen om dan terug te rijden en aan de goede kant van het station uit te kunnen stappenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
U bent van de luie?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef DJMO het volgende:
Even een DJMO doen hoor. Zitten blijven in de intercity naar Schagen om dan terug te rijden en aan de goede kant van het station uit te kunnen stappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ook niet. Maar dat is de vraag dus. Ok bowlen is wss 8 man max of moet 2e baan huren. Maar het hele idee is natuurlijk iets doen wat je normaal niet doetquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er echt animo voor is. Ik ga nooit naar dat soort dingen toeDo what you love, love what you do!![]()
Ik weetquote:maar ik haat het om verplicht om te moeten lopen, en die trein rijdt toch wel
over lui zijn?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef DJMO het volgende:
Even een DJMO doen hoor. Zitten blijven in de intercity naar Schagen om dan terug te rijden en aan de goede kant van het station uit te kunnen stappen![]()
![]()
Ik denk dat het echt wel afneemt nu de horeca dicht is, maar waarschijnlijk niet zo veel als dat het nu lijkt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gestuntel toch allemaal
ZItten wij ons hier blij te maken dat het in zo sneltreinvaart afneemt klopt het niet eens misschienIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dacht trouwens dat die trein door reed naar den helder. maar misschien zit dat verkeerd in m'n geheugenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weetmaar ik haat het om verplicht om te moeten lopen, en die trein rijdt toch wel
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Weet niet voor nu is het geen goed plan enzo. Maar wie weet begin volgend jaar wel. Dus dan kijk ik wel ff verder.
Maar beetje ideetjes kan altijd wel. Wat zouden jullie leuk vinden. ?Do what you love, love what you do!![]()
Extra spitstreim eindigt in Schagen. Normaal rijden ze door naar den helder idd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht trouwens dat die trein door reed naar den helder. maar misschien zit dat verkeerd in m'n geheugenIk heb er één en ik ben er trots op
Dat we weer plannen kunnen maken die door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef kree het volgende:
Weet niet voor nu is het geen goed plan enzo. Maar wie weet begin volgend jaar wel. Dus dan kijk ik wel ff verder.
Maar beetje ideetjes kan altijd wel. Wat zouden jullie leuk vinden. ?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En...... je hebt wel genoeg gelopen vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weetmaar ik het om verplicht om te moeten lopen, en die trein rijdt toch wel
zat het dus toch goed in m'n geheugenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Extra spitstreim eindigt in Schagen. Normaal rijden ze door naar den helder idd.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik hoop dat De Jonge en Rutte die wel meenemen in hun beslissingenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt wel afneemt nu de horeca dicht is, maar waarschijnlijk niet zo veel als dat het nu lijkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
langgeleden dat ik daar geweest ben, den helder had wel een leuk station om te trainen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Euheu na hopelijk begin jaar weer. Voor nu is het ff niet onwijs te doen. Dus daarom ff afwachten. Maar denk kan best wel hoor. Van alles btw en ok ik verzin ff beetje de standaard dingen. Maar ok idee alvast kan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat we weer plannen kunnen maken die door kunnen gaan.
Ja denk ook wel ergens volgend jaar, als het vaccin er isquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Euheu na hopelijk begin jaar weer. Voor nu is het ff niet onwijs te doen. Dus daarom ff afwachten. Maar denk kan best wel hoor. Van alles btw en ok ik verzin ff beetje de standaard dingen. Maar ok idee alvast kan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kind ophalen tijdDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ben nog wel voor paintball enzo. Maargoed doet ff weekl pijn erna dus mss iets minder heftigs HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Apekooien vind ik leuk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef kree het volgende:
Maar beetje ideetjes kan altijd wel. Wat zouden jullie leuk vinden. ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
BolkjeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HAHAHA ja ken het wel 20 jaar terug op de basisschool en denk niet dat er zoiets is voor onze leeftijd. Gemiddeld enzo.quote:
HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Verdient goed denk ik. En de werkgevers betalen wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn het zicht op de besmettingen kwijt door de commerciele teststraten.
Waar de commerciële coronateststraat deze zomer nog een onbekend fenomeen was, schieten ze nu als paddenstoelen uit de grond. "Het is snel gegroeid", ziet ook Bert Slagter van het Red Team, dat de overheid voorziet van corona-adviezen. "Begin september werden ze nog nauwelijks ingezet, nu zijn het er meer dan tweehonderd."![]()
Minigolf kan ook nog in noordwijk bij die bowling. Maar is bowlen denk leuker wel Sowieso wel fun allemaal. Denk ik althans. MaargoedDo what you love, love what you do!![]()
Wel raar dat dit zo maar kan, hoe zit het dan met bron en contact onderzoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gat in de marktquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Verdient goed denk ik. En de werkgevers betalen wel.
Dat doen ze bij de GGD ook nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Wel raar dat dit zo maar kan, hoe zit het dan met bron en contact onderzoekIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
O dacht dat ze dat daar wel dedenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cijfers kloppen sowieso niet he..... en verbaasd mij dat ze er zo op hameren.
Maar ok je hoeft niet helemaal retard te zijn omdat dit net begon dat zeg maar veel meer mensen die test deden.
Nu neemt dat af enzo. Wat logisch is daarom dalen besmettingen en stijgen IC opnamesDo what you love, love what you do!![]()
Dat doen ze idd ook echt wel!quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze dat daar wel deden![]()
![]()
Nou ja we zien het allemaal wel weer,. Maar vind het vreemd dat het allemaal zo maar kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja nou je denkt niet onwijs anders als mij. Idd we zien het wel weer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Nou ja we zien het allemaal wel weer,. Maar vind het vreemd dat het allemaal zo maar kan.
mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat zo? Is dat zonder die wattenstok die bijna je hersenpan ingepropt wordt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook een hele andere test meen ik.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens mij moeten de mensen die positief getest worden zelf hun omgeving op de hoogte stellen omdat de GGD er geen tijd en geen personeel voor heeftquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Met George Clooney? Ik eerst!quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel 10 dagen in quarantaine![]()
Kennen jullie dat? Dat gevoel dat je moet poepen en dat als je dan eindelijk een plee hebt gevonden, het niet lukt?
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
Kennen jullie dat? Dat gevoel dat je moet poepen en dat als je dan eindelijk een plee hebt gevonden, het niet lukt?![]()
Ja heb dat ook wel eensquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
Kennen jullie dat? Dat gevoel dat je moet poepen en dat als je dan eindelijk een plee hebt gevonden, het niet lukt?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En je werk dan, vrij zijn vond je maar niets?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel 10 dagen in quarantaineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ja. Best wel een gedoe is dat.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de mensen die positief getest worden zelf hun omgeving op de hoogte stellen omdat de GGD er geen tijd en geen personeel voor heeft![]()
Of dat je in de trein zit en bijna op je bestemming bent maar niet durft te gaanquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
Kennen jullie dat? Dat gevoel dat je moet poepen en dat als je dan eindelijk een plee hebt gevonden, het niet lukt?![]()
![]()
Lijkt mij ook. Je voelt je nog een soort van schuldig ook denk ik, zelfs als je je best hebt gedaan om je aan de regels te houden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Best wel een gedoe is dat.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Ondertitel: Nattekat die de opdracht probeert af te maken die echt vandaag af moet om niet in de problemen te komen op woensdag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe kunnen wij je mood veranderen ?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel: Nattekat die de opdracht probeert af te maken die echt vandaag af moet om niet in de problemen te komen op woensdag."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een uitgeputte Nattekatquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel: Nattekat die de opdracht probeert af te maken die echt vandaag af moet om niet in de problemen te komen op woensdag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertitel: Nattekat die de opdracht probeert af te maken die echt vandaag af moet om niet in de problemen te komen op woensdag.
Wie is Snoke?!quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
Zie ik daar trouwens Snoke in die vlammen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet. Mijn hersenen proberen overal en nergens makkelijke afleiding te vinden en krijgen praktisch niks voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij je mood veranderen ?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Toen ik me een tijdje geleden liet testen, werd gezegd dat als de uitslag positief zou zijn, dat ze wel degelijk zo'n onderzoek gingen opstarten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de mensen die positief getest worden zelf hun omgeving op de hoogte stellen omdat de GGD er geen tijd en geen personeel voor heeft
Zal wel per regio verschillen; hier liggen anderhalve man en een paardenkop wat te kuchen terwijl de halve randstad over de straten kruipt en de longen die ze er uit hebben gehoest weer in proberen te slikken.![]()
Nee, dat ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Of dat je in de trein zit en bijna op je bestemming bent maar niet durft te gaanIk heb er één en ik ben er trots op
Hhmm dat is wel irritantquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet. Mijn hersenen proberen overal en nergens makkelijke afleiding te vinden en krijgen praktisch niks voor elkaar.
Misschien even kleine pauze houden?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga ff vrouwtje mailen nu was ze vandaag vrij dus kon wel ff wachten.
Maar ok zal ff sollicitatie brief of motivatie enzo mailen. Denk is ok genoeg maar ok wie weet heeft ze nog wat tips of opmerkingen. Altijd wel open voor nieuw ben ik wel. En mss helpt het. En houd ze weer ff bezig ookDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon kut geslapen 2 nachten op rij. Ik voelde vanmorgen al aankomen dat dit geen productieve dag ging worden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhmm dat is wel irritant
Misschien even kleine pauze houden?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wie is vrouwtje?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:09 schreef kree het volgende:
Ik ga ff vrouwtje mailen nu was ze vandaag vrij dus kon wel ff wachten.
Maar ok zal ff sollicitatie brief of motivatie enzo mailen. Denk is ok genoeg maar ok wie weet heeft ze nog wat tips of opmerkingen. Altijd wel open voor nieuw ben ik wel. En mss helpt het. En houd ze weer ff bezig ook![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me rete (!) irritant
En ja, wie is Snoke? Met Star Wars leek het ze een heel verstandig idee om hem eerst als een bitch af te laten slachten en dan, in de hoop dat mensen geïnteresseerd zouden raken in wie die bitch nou eigenlijk was, er allerlei prequels over te gaan maken!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Een ban zou wel weer op z'n plaats zijnBlote billen ban?
![]()
![]()
Ah dat ook nog eens, dat helemaal vervelendquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon kut geslapen 2 nachten op rij. Ik voelde vanmorgen al aankomen dat dit geen productieve dag ging worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik werd uitgelokt door @mailyquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Een ban zou wel weer op z'n plaats zijn
Je weet ze wel te vinden hequote:
Kun je 'm niet als screensaver of bureaublad gebruiken?quote:
Je maakt er verder niemand blij mee hier![]()
![]()
Zoveel mensen zie ik niet klagen andersquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je 'm niet als screensaver of bureaublad gebruiken?
Je maakt er verder niemand blij mee hierIk heb er één en ik ben er trots op
Ze nemen de moeite nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoveel mensen zie ik niet klagen anders![]()
Zal ik de rest van de avond opofferen in de wetenschap dat het toch niet gaat afkomen, of ga ik mijn rust nemen, de strafpunten aanvaarden en dit gewoon in het weekend doen zodat ik morgen niet in de problemen kom met de andere vakken...100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: