SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben niets zonder jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Sodequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Present! De werkdag zit er weer op.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik las iets anders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daar zal je idd vrij gemakkelijk 1.5 meter afstand kunnen houden ja. Lolquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.Zonder wrijving geen glans![]()
Mooi man, jaren gedaan ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.![]()
Dat mag wel?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las scheetquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanavond weer lekker naar de schietbaan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoor. Makkelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja daar zal je idd vrij gemakkelijk 1.5 meter afstand kunnen houden ja. Lol![]()
Heb jij gisteren dat nieuwe programma gekeken Plym, alle hens aan dek op SBS?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mits je afstand houd,wat wel slim is met schieten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Binnenkomen op intekenen. We hebben vaste tijdblokken en de schietstanden zijn om en om afgezet zodat 1,5 meter te garanderen isquote:![]()
Bedankt dat je mijn grap even uitlegt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mits je afstand houd,wat wel slim is met schieten.
Zonder wrijving geen glans![]()
Nee?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij gisteren dat nieuwe programma gekeken Plym, alle hens aan dek op SBS?![]()
Ja dat lijkt mij ook wel slimquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mits je afstand houd,wat wel slim is met schieten.
Maar dacht dat wat dat betreft ook alles dicht zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat dat wel mag doorgaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Binnenkomen op intekenen. We hebben vaste tijdblokken en de schietstanden zijn om en om afgezet zodat 1,5 meter te garanderen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou niet weten watquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb jij iets mee had ik begrepen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Omg wat gaan die DTS topics toch snel. Lol het is gewoon niet eens allemaal te volgen enzo want 10 min niet meelezen en we zijn er alweer eentje verder
Do what you love, love what you do!![]()
Vertel anders een leuk verhaaltje.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef kree het volgende:
Omg wat gaan die DTS topics toch snel. Lol het is gewoon niet eens allemaal te volgen enzo want 10 min niet meelezen en we zijn er alweer eentje verderZonder wrijving geen glans![]()
Was wel mooi altijd, laatste tijd was het meer aan de bar hangen dan wat anders. Ff stempel halen en drinkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Binnenkomen op intekenen. We hebben vaste tijdblokken en de schietstanden zijn om en om afgezet zodat 1,5 meter te garanderen is![]()
![]()
En daarna nog schieten werd vast geen succes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was wel mooi altijd, laatste tijd was het meer aan de bar hangen dan wat anders. Ff stempel halen en drinkenZonder wrijving geen glans![]()
Hey Paulquote:
Niet heel veel nieuws voor vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vertel anders een leuk verhaaltje.Dus niet zo inspiratie verder om wat te vertellen.
Lees ff beetje mee
Dat is nu wel anders. De bar hebben we moeten sluiten. Het is nu schieten, stempel en weer weg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was wel mooi altijd, laatste tijd was het meer aan de bar hangen dan wat anders. Ff stempel halen en drinken![]()
Topquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Niet heel veel nieuws voor vandaagDus niet zo inspiratie verder om wat te vertellen.
Lees ff beetje meeZonder wrijving geen glans![]()
Alsof jij grappen kan maken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn grap even uitlegt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi programmaquote:
Dacht misschien ook wel leuk voor jou en voor @Rob
https://www.gids.tv/video(...)r-de-hele-uitzendingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tril je wel minder met je handen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En daarna nog schieten werd vast geen succes.![]()
![]()
Ik begrijp hieruit dat je liever hebt dat ik mijn bakkes maar houquote:
HET IS WEER AANquote:![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
HET IS WEER AAN![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kon alles toen, zetten van alles op de baan, oude bowling kegels helmen en weet ik veel watquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En daarna nog schieten werd vast geen succes.![]()
![]()
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, daar moet jij regelmatig om lachen namelijk.
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar kon alles toen, zetten van alles op de baan, oude bowling kegels helmen en weet ik veel watZonder wrijving geen glans![]()
* Mrsloveable doet net als of ze het niet gelezen heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
HET IS WEER AAN![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow bowlen Dat kan nog wel eens fun worden ik stel voor bowling meet
Bowlingpins doen we nog. Is zelfs een heuse discipline nu.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar kon alles toen, zetten van alles op de baan, oude bowling kegels helmen en weet ik veel wat![]()
Braddie heeft mij gementioned in zn afscheidstopic
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
HET IS WEER AAN![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
HET IS WEER AAN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel leuk jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi programma
Dacht misschien ook wel leuk voor jou en voor @:Rob
https://www.gids.tv/video(...)r-de-hele-uitzending![]()
Nee, kree. Wij schieten op bowlingpins.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef kree het volgende:
Ow bowlen Dat kan nog wel eens fun worden ik stel voor bowling meet![]()
Zou ik een keer met @engine gaan doen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef kree het volgende:
Ow bowlen Dat kan nog wel eens fun worden ik stel voor bowling meet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Paul doet net alsof hij het niet gelezen heeftquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet net als of ze het niet gelezen heeftWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Weer eens wat andersquote:
Deze aflevering waren ze nog niet veel aan het zeilen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha vertel?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, kree. Wij schieten op bowlingpins.
Okquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Solotovski het volgende:
Braddie heeft mij gementioned in zn afscheidstopicZonder wrijving geen glans![]()
Met achterhaald bericht,je hebt al een tijd niet gebruikt toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Solotovski het volgende:
Braddie heeft mij gementioned in zn afscheidstopic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan wel keertje denk maar dat organiseren is niet zo makkelijk enzo ben ik inmiddels achter hier.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ik een keer met @:engine gaan doen.
En ff nog niet voor nu. Maar mss doe ik nog wel weer eens een topic ff om te kijken of zoiets lukt. Beetje voor de fun ook natuurlijk
Zitten ze wel op één lijn?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met achterhaald bericht,je hebt al een tijd niet gebruikt toch?Zonder wrijving geen glans![]()
Oke, ik had toen een automag 111. 30mi.wat een geweldig ding. 900m per sec. Revolver ook leuk hoor dubbele actionquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bowlingpins doen we nog. Is zelfs een heuse discipline nu.![]()
Twee rijen van zes pins. Een rij boven de andere, max 6 patronen in het wapen.quote:
Dan zo snel mogelijk alle pins omschieten vanaf 15 meter. Dus je moet minimaal een keer herladen.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ik een keer met @:engine gaan doen.
Altijd leukEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wss een andere spiegel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee maar serieus. Je doet aan schietsport dan denk?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee rijen van zes pins. Een rij boven de andere, max 6 patronen in het wapen.
Dan zo snel mogelijk alle pins omschieten vanaf 15 meter. Dus je moet minimaal een keer herladen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, hij speelt curling op de schietbaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je doet aan schietsport dan denk?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja. Pistoolschieten, lange afstand geweer en kleiduiven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je doet aan schietsport dan denk?![]()
Dat is zeker niet handig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lachspiegel. Lijkt me kut ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, hij speelt curling op de schietbaan.![]()
![]()
Heyyyyy Notturnaquote:
Lig je ineens in een deuk om je rechter neusgat. Wat een feest zeg.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oke, ik had toen een automag 111. 30mi.wat een geweldig ding. 900m per sec. Revolver ook leuk hoor dubbele action![]()
Kost alleen heel veel vegers die voor de kogel uit moet poetsen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, hij speelt curling op de schietbaan.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
En waarom in KLB.Zijn wij te min ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi hoor, bij ons mocht je maar 5 patronen erin en geen snel vuur officieel. Maar werd af en toe oogje dicht geknepen. Waar schiet je mee?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twee rijen van zes pins. Een rij boven de andere, max 6 patronen in het wapen.
Dan zo snel mogelijk alle pins omschieten vanaf 15 meter. Dus je moet minimaal een keer herladen.![]()
Moeten wel een top conditie hebben ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Kost alleen heel veel vegers die voor de kogel uit moet poetsen.Zonder wrijving geen glans![]()
Proest je zo 50 euro aan sos weg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lig je ineens in een deuk om je rechter neusgat. Wat een feest zeg.
Best cool ik moet zeggen ik heb nooit wapen afgeschoten nog in mijn leven. Maar had een maat die dat wel deed. Dus wel eens pistool (ongeladen) in mijn hand gehad. Wat me verbaasde btw is dat het nog redelijk zwaarder is in gewicht als wat ik dacht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Pistoolschieten, lange afstand geweer en kleiduiven.
Hij doet dat ook, allemaal btw volgens regels in kluis vergunning etc. Maargoed was ook ff de eerste keer dat ik een pistool in mijn handen had En verbaasde me toch over wat het woog.
Niet onwijs zwaar maar zwaarder als ik dacht.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: