Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
The Kill Team is echt een bedroevend slechte film.
Ze is net wakker dus nog een beetje duf.quote:
ADDgenotquote:
5.9 op Imdb. Lekker manquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
The Kill Team is echt een bedroevend slechte film.
Heb je hier lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze is net wakker dus nog een beetje duf.
lolquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier lang over nagedacht?
Alsof ik na kan denkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier lang over nagedacht?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADDgenot
Daardoor ben ik altijd zo snel verveeld door de bezigheid 'eten'. Daarom heb ik dus altijd zo'n hekel gehad aan 'saai' eten als rijst, gekookte aardappelen en pasta.
Nee ben gewoon luiquote:
Ik raakte vroeger depressief toen mijn moeder simpele kaastosti's maakte ja, kan daar echt niet tegen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel logisch. Maar in dat geval kan je een tosti natuurlijk ook als saai bestempelen.
En dat verklaart weer waarom je er een shitload aan ingrediėnten op pleurt
Ok Janquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
TostiGenot. Heerlijk is dat zeg. Boh werelds.
Je hebt wel vaak de connectie gelegd tussen urineren en Patricia Paay dus er zijn toch wel wat linkjes in je brein die het naar behoren doen.quote:
Lekker wijfie welquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze is net wakker dus nog een beetje duf.
Ja, waargebeurd verhaal over een Amerikaans peloton dat het tof vond om onschuldige Afghanen af te schieten en daarbij souvenirs verzamelden in de vorm van ledematen.quote:
Hoogtepuntje van de avond is dat altijd. Dan is het echt giechelen geblazen!quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak de connectie gelegd tussen urineren en Patricia Paay dus er zijn toch wel wat linkjes in je brein die het naar behoren doen.
Heb haar al een jaar of tien niet gezien.quote:
Klinkt niet zo aardig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, waargebeurd verhaal over een Amerikaans peloton dat het tof vond om onschuldige Afghanen af te schieten en daarbij souvenirs verzamelden in de vorm van ledematen.
Hm dat herken ik niet echt. Als het een lekker stuk vlees is eet ik met alle liefde nog een tweede stukquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raakte vroeger depressief toen mijn moeder simpele kaastosti's maakte ja, kan daar echt niet tegen.
Dus ja ik heb liever gewoon een smaaksensatie dan "oké nu weet ik hoe het smaakt, laat maar zitten". Wel irritant hoor, heb je een lekker stuk vlees maar na twee happen weet ik het dan wel en ben ik er klaar mee.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb haar al een jaar of tien niet gezien.
Ziet er prima uit!quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft haar natuurlijke plicht al gedaan zo te zien.
Dat heb ik dus zelden, zelfs als het echt lekker was maar dan heb ik niet nog behoefte aan ineens een extra stuk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat herken ik niet echt. Als het een lekker stuk vlees is eet ik met alle liefde nog een tweede stuk
Ja, precies. Normaal begin je er niet aan, maar als het waargebeurd is en het verhaal aangrijpend dan wil je het toch even zien.quote:
Bij zo'n laag cijfer echt niet hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, precies. Normaal begin je er niet aan, maar als het waargebeurd is en het verhaal aangrijpend dan wil je het toch even zien.
XDDquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat vind je van Hilary Duff?
Nja het cijfer is er niet voor niksquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, precies. Normaal begin je er niet aan, maar als het waargebeurd is en het verhaal aangrijpend dan wil je het toch even zien.
Star Wars A New Hope heeft een 8,6 hahahahaha.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de Marvelfilms best hoog gerate zijn daarentegen
Zelfs Phantom Menace heeft nog 6,5, de meest gehate Star Wars film onder liefhebbersquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Star Wars A New Hope heeft een 8,6 hahahahaha.
Imdb
Het hoogste wat een HP-film heeft is een 8,1 (lol)quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs Phantom Menace heeft nog 6,5, de meest gehate Star Wars film onder liefhebbers
Prisoner of Azkaban zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hoogste wat een HP-film heeft is een 8,1 (lol)
Klopt, maar sommige dingen wil ik even zien, ook al is dat tegen beter weten in. (Fred van leer hah xd) Pak zelden een film onder de 7, tenzij je een bepaalde acteur ofzo aan het werk wil zien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja het cijfer is er niet voor niksHeel soms hebben ze een lager cijfer wat best hoger had kunnen zijn maar dat zijn meestal wat artistiekere films
Nee die heeft maar een 7,9.quote:
Daar heb ik toevallig een topic tegen geopend! ONZ / Het levende topicspelquote:
Flodder in Amerika scoort ook laag zo te zien. Ja oke niet waargebeurd maar aan je avatar te zien ben je fanquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zo'n laag cijfer echt niet hoor.
Die avatar komt gewoon uit Flodder 1.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flodder in Amerika scoort ook laag zo te zien. Ja oke niet waargebeurd maar aan je avatar te zien ben je fan
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flodder in Amerika scoort ook laag zo te zien. Ja oke niet waargebeurd maar aan je avatar te zien ben je fan
Heerlijke scčne was dat.quote:
Op Goodreads is laatste boek ook beste gerate, en in Nederland (boekmeter) Zelfs in top 10 beste boeken ooit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die heeft maar een 7,9.
Part 7.2 hoogste rating, en die hebben gewoon een hoop verkloot.
Een kennerquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die avatar komt gewoon uit Flodder 1.
Het boek is ook gewoon goed (al is HBP mijn favoriet denk ik), maar die film meh.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Goodreads is laatste boek ook beste gerate, en in Nederland (boekmeter) Zelfs in top 10 beste boeken ooit.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boek is ook gewoon goed (al is HBP mijn favoriet denk ik), maar die film meh.
Ik vind Yates ook geen hele bijzondere regisseur.
Populaire boeken staan toch altijd in dat soort lijstjes omdat meer mensen het lezen en erop stemmen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
6/10 gelezen. Maar 3 van de 10 boeken zijn van ASOIAF. Om dat nou meteen beste boeken ooit te noemen
Lucinda Riley dus over paar jaar in de lijstjesquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Populaire boeken staan toch altijd in dat soort lijstjes omdat meer mensen het lezen en erop stemmen.
Come to the good side, we have cookies (and books)quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk is een film maar lame. Laat niks meer aan je verbeelding over.
Is dat wat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucinda Riley dus over paar jaar in de lijstjes
Allebei verschillende sterktes en limieten, niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk is een film maar lame. Laat niks meer aan je verbeelding over.
Geen idee, populair bij hoop vrouwen die boeken.quote:
Ik hou van koekjesquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Come to the good side, we have cookies (and books)
Net als 50 Shades of Gray ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, populair bij hoop vrouwen die boeken.
Daar ben ik toch wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als 50 Shades of Gray ja.
Doe eens niet zo gekquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8556 Die Hard with a Bolk
Wat is jouw ongezouten mening over dat doldwaze leuke spelletje?quote:
Piece of shit -Steve Jobsquote:Op dinsdag 10 november 2020 01:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is jouw ongezouten mening over dat doldwaze leuke spelletje?
quote:
Enigquote:
Bolk bolk XDquote:
Hangt van je referentiekader af.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
6/10 gelezen. Maar 3 van de 10 boeken zijn van ASOIAF. Om dat nou meteen beste boeken ooit te noemen
Volgens mij is die avonden inderdaad echt gortdroog ja. Maar klopt wel ja. Al werd ASOIAF door fantasy liefhebbers al wel gelezen voor de serie uitkwam alquote:Op dinsdag 10 november 2020 06:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van je referentiekader af.
Als je normaal gesproken alleen maar populaire boeken leest (omdat ze bv verfilmd worden) kom je daar best snel uit.
Vind het best knap, dat zulke lijvige boeken gelezen worden nu iedereen een tekort aan aandacht heeft en zoveel entertainment tot zijn beschikking.
Daarnaast is het altijd in de eye of the beholder. Ik vind bijvoorbeeld de Avonden een teringboek. Toch staat het er in het algemeen goed op.
Dune kwam ik niet door heen, terwijl het immens populair is.
Verdomme hij pakte hem gewoon hoor. In een klap streeft die mij voorbijquote:
Ja volgens mij vond supermario het niet heel leukquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdomme hij pakte hem gewoon hoor. In een klap streeft die mij voorbij
quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja volgens mij vond supermario het niet heel leuk
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je kan oprotten in je topic overigensquote:
Rtquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, weer een half uur vergadering gehad die ook een mail had kunnen zijn.
Weet niet eens of ze nog bezig zijn, heb hem uit gezet.quote:
Lol ik ben altijd bang dat ik dan ineens geroepen wordquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet eens of ze nog bezig zijn, heb hem uit gezet.
Dan sturen ze me maar een mailtje.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lol ik ben altijd bang dat ik dan ineens geroepen word
Deze struggle had ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, weer een half uur vergadering gehad die ook een mail had kunnen zijn.
Op zulke momenten denk ik dat ik leidinggevende moet worden. Gewoon om deze nonsens tegen te gaan.quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:35 schreef Fugue het volgende:
Ik heb er zojuist een topic over geopend
Wtf heb ik gekekenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet hoe het in mijn Youtube feed komt maar ik ben een youtube filmpje over Nikocado Avocado aan het kijken en oh my lord. Dit is echt 1000000 keer weerzinwekkender dan welk Braddie filmpje dan ook.Ik heb echt nog nooit zoiets gezien
Rustig aanquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet hoe het in mijn Youtube feed komt maar ik ben een youtube filmpje over Nikocado Avocado aan het kijken en oh my lord. Dit is echt 1000000 keer weerzinwekkender dan welk Braddie filmpje dan ook.Ik heb echt nog nooit zoiets gezien
Waar maak je op uit dat ik niet rustig ben?quote:
Ziet er smakelijk uit op dat laatste filmpje !quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Het begint met ''oh my lord'' dan ben je geschokt. Dan komt het verder overdrijven met ''10000000 keer huppeldeup dan welk filmpje van die dikke dan ook.'' Gevolgd door een; ''echt nog nooit zoiets gezien'' je zit nog steeds in dezelfde emotie en het is erger dan gedacht. Afgetopt met een kotssmiley.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar maak je op uit dat ik niet rustig ben?
Goeie psychologische analyse welquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het begint met ''oh my lord'' dan ben je geschokt. Dan komt het verder overdrijven met ''10000000 keer huppeldeup dan welk filmpje van die dikke dan ook.'' Gevolgd door een; ''echt nog nooit zoiets gezien'' je zit nog steeds in dezelfde emotie en het is erger dan gedacht. Afgetopt met een kotssmiley.
Komt op mij wat onrustig over.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit op dat laatste filmpje !
Ah fijn, ja soms schieten woorden alleen gewoon tekort.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Maar nee, gewoon pure verwondering ipv onrust
Niks mis met een beetje overdrijven overigensquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah fijn, ja soms schieten woorden alleen gewoon tekort.
Bedoel je dat je vrij luidruchtig klaarkomt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje overdrijven overigens
Oh nee, gewoon deze reacties.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedoel je dat je vrij luidruchtig klaarkomt?
Even aan Fugue vragen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon deze reacties.
Mijn vocale orgasmes zijn oprecht
Kan, ik ben daar niet zo van. Als je zoiets zegt dan verwacht ik iets dat niet toegestaan is om op Youtube te mogen staan. Dit heeft een erg hoog huisvrouwen- gehalte.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon deze reacties.
Mijn vocale orgasmes zijn oprecht
Vond het een erg absurde film, maar wel in het hoogtij tijdperk van Jim Carrey. Niet die infantiele humor, maar een stuk daarna.quote:
Is een dramafilm toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het een erg absurde film, maar wel in het hoogtij tijdperk van Jim Carrey. Niet die infantiele humor, maar een stuk daarna.
Ik denk dat dat het genre het beste dekt, ja.quote:
Noemen ze comedyquote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit ook veel humor in, maar weet niet of dat dan onder een apart genre valt.
Maar zit wel drama in, want was een tragisch figuur.quote:
Dat symboliseert Jim Carrey als persoon dan ook welquote:Op woensdag 11 november 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zit wel drama in, want was een tragisch figuur.
Ik zie op wikipedia dat ze het een tragikomedie noemen.
Vind het wel bijzonder dat hij een paar keer open is geweest over zijn geestelijke struggles. Lijkt me niet eenvoudig als je zo onder een vergrootglas ligt.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat symboliseert Jim Carrey als persoon dan ook wel
Denk dat ze ook wel vinden dat het hun plicht is omdat ze zo'n fanbase hebben en dus ook een voorbeeld kunnen zijn voor velen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat hij een paar keer open is geweest over zijn geestelijke struggles. Lijkt me niet eenvoudig als je zo onder een vergrootglas ligt.
Je hebt er een aantal die daadwerkelijk sociaal bewogen zijn die zulke dingen doen, maar niet veel.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel vinden dat het hun plicht is omdat ze zo'n fanbase hebben en dus ook een voorbeeld kunnen zijn voor velen.
Wel beetje treurig hoor die oefeninterlands in dit drukke programma.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt er een aantal die daadwerkelijk sociaal bewogen zijn die zulke dingen doen, maar niet veel.
Nederland aan het kijken?
Bij de introductie van de Nations League zeiden ze dat dit soort interlands tot het verleden zou behoren.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel beetje treurig hoor die oefeninterlands in dit drukke programma.
Ja in FM is PSV echt verzamelaar van spelers van hun concurrenten. Meestal niet de beste overigensquote:Op woensdag 11 november 2020 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de introductie van de Nations League zeiden ze dat dit soort interlands tot het verleden zou behoren.
Nou, we zien het
In FM trouwens net Onana en Unuvar verkocht. Schuurs ook. Heb ik weer wat centjes om te sparen.
Unuvar verkocht voor 50 miljoen aan PSV, na een handjevol wedstrijden in het eerste. Ze zochten een vervanger voor Ihataren, die ze voor 92 miljoen verkocht hadden.
Hebben de afgelopen jaren al veel van dat soort spelers gehaald. De Roon, Bozenik, Adekanye (speelde bij AZ), Vilhena, Hoedt, Cilessen, verder veel jeugdspelers van andere Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in FM is PSV echt verzamelaar van spelers van hun concurrenten. Meestal niet de beste overigens
Gewoon ook echt veel spelers die ik in mijn FM-game ook tegenkwam bij PSVquote:Op woensdag 11 november 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben de afgelopen jaren al veel van dat soort spelers gehaald. De Roon, Bozenik, Adekanye (speelde bij AZ), Vilhena, Hoedt, Cilessen, verder veel jeugdspelers van andere Nederlandse clubs.
Het verschil tussen de have's en de have nots is wel enorm. Net als in het echt. Net tegen Olympiacos uit gespeeld. Gewoon 54 shots van mijn kant, en 1 van hen. En dan ben ik nog volslagen kansloos tegen een club als Real.
Die linksback van Spanje had niet veel leven meer in zichquote:
Ik ben een serie gaan kijken rond de 60e minuut en verder vooral op mijn telefoon gekeken.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die linksback van Spanje had niet veel leven meer in zich
Nee, gaat ook nergens over. Al vond ik tweede helft niet heel verkeerd.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een serie gaan kijken rond de 60e minuut en verder vooral op mijn telefoon gekeken.
Het kan mij echt niet boeien die oefenpotjes.
Ja zolang De Boer er zit neem ik het niet serieus.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gaat ook nergens over. Al vond ik tweede helft niet heel verkeerd.
Dan kan je het EK half via je telefoon volgenquote:Op donderdag 12 november 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zolang De Boer er zit neem ik het niet serieus.
Daar heb ik toch geen zin in.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je het EK half via je telefoon volgen
Nja, hopelijk gaat er nu wat meer vaart in vaccin zitten. Nog 8 maanden hebben zequote:Op donderdag 12 november 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen zin in.
Dat worden toch een enorme hoop kutpartijen. En waarschijnlijk ook weer in lege stadions.
Eerst maar afwachten of dat vaccin wat ze nu hebben echt goed werkt.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, hopelijk gaat er nu wat meer vaart in vaccin zitten. Nog 8 maanden hebben ze
90 procent is niet slechtquote:Op donderdag 12 november 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of dat vaccin wat ze nu hebben echt goed werkt.
Voor 90 procent effectief claimen ze tochquote:
Geen idee, niet zoveel over gelezen.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 90 procent effectief claimen ze toch
Dat sowieso. Zal ook wel eerst naar zorgpersoneel enzo gaan voor het voor iedereen toegankelijk wordt.quote:Op donderdag 12 november 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, niet zoveel over gelezen.
Maar is nog maar afwachten allemaal, ook hoe het gedistribueerd wordt.
Voor wie zou je wel online komen?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
Is hier ook niemand om online voor te komen
Hele dag hard gewerkt, daarna eten. Nu even gamen.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Jullie zijn echt allemaal dood he mon dieu godnondeju
Heb je al 1 minuut stilte gehouden voor Samuel met je leerlingen?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele dag hard gewerkt, daarna eten. Nu even gamen.
Snowbellsquote:Op donderdag 12 november 2020 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor wie zou je wel online komen?
Work, eat, sleep repeatquote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele dag hard gewerkt, daarna eten. Nu even gamen.
Die is druk bezig met het daten van kakkersquote:
Die Franse docent?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al 1 minuut stilte gehouden voor Samuel met je leerlingen?
Ja, werd toch opgeroepen vanuit Frankrijkquote:
Wat eenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is druk bezig met het daten van kakkers
Denk niet dat kaneel een mis tussen z'n ribben gaat riskeren voor een Fransoosquote:Op donderdag 12 november 2020 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, werd toch opgeroepen vanuit Frankrijk
Denk dat dit meer past bij maatschappijleer.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, werd toch opgeroepen vanuit Frankrijk
Werd ons een keer opgedragen, na zoeen aanslag. Jaar of 5 geleden.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat kaneel een mis tussen z'n ribben gaat riskeren voor een Fransoos
Tijd om je te bekerenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd ons een keer opgedragen, na zoeen aanslag. Jaar of 5 geleden.
Stond eentje gewoon op Tafel te dansen.
Parijs of niet?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd ons een keer opgedragen, na zoeen aanslag. Jaar of 5 geleden.
Stond eentje gewoon op Tafel te dansen.
Zou het niet meer weten. Al die aanslagen zijn voor mij hetzelfde geworden.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 12 november 2020 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten. Al die aanslagen zijn voor mij hetzelfde geworden.
Ik zet mijn verwarming nog een graadje hoger uit wraakquote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de linksen
Raampje open voor een fris briesje erbijquote:Op donderdag 12 november 2020 20:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zet mijn verwarming nog een graadje hoger uit wraak
Moeten we jou daar nou ook al de schuld voor geven?quote:
Ook al? Wat is dit allemaal Fok itquote:Op donderdag 12 november 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeten we jou daar nou ook al de schuld voor geven?
Dacht dat jij daar beetje bekend om stondquote:Op donderdag 12 november 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook al? Wat is dit allemaal Fok it
Wel meer dan een beetjequote:Op donderdag 12 november 2020 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar beetje bekend om stond
Die Haxbal hoogtepuntenquote:
Misschien vroeger eens, geen idee meerquote:Op donderdag 12 november 2020 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ooit haxball meegedaan?
Oh het is best grappig hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vroeger eens, geen idee meer
Aardige video wel hč? Genot was dat.quote:
Heb je geen nieuwe? Van al mijn hoogtepuntenquote:Op donderdag 12 november 2020 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aardige video wel hč? Genot was dat.
Ben bezig. Heb er tot nu toe twee kunnen vinden maatquote:Op donderdag 12 november 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je geen nieuwe? Van al mijn hoogtepunten
Ik kan me niet meer heugen of ik dat zelf een beetje konquote:Op donderdag 12 november 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen @:tagliano en @:ggmm inmiddels iets beter daarin zijn
Tagliano doet echt nooit mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen @:tagliano en @:ggmm inmiddels iets beter daarin zijn
Maar twee?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben bezig. Heb er tot nu toe twee kunnen vinden maat![]()
(allebei eigen goals)
Helaas niet meer inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano doet echt nooit mee.
Wat ben jij slecht zeg!quote:Op donderdag 12 november 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar twee?
Bij een gemiddelde rambo heb ik vaak al drie eigen goals.
In dat filmpje welquote:Op donderdag 12 november 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano doet echt nooit mee.
Paxcon doet ook nog regelmatig mee, erg gezellig is dat altijd.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dat filmpje wel
Paxcon ook. Rip
Jij hebt anders ook flink wat blunders gemaakt de afgelopen tijd. Waar je dan alle anderen de schuld van geeft uiteraard.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas niet meer inderdaad.
[..]
Wat ben jij slecht zeg!
Beetje uit vorm de laatste tijd. Kan gebeuren. Morgen weer een kansquote:Op donderdag 12 november 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook flink wat blunders gemaakt de afgelopen tijd. Waar je dan alle anderen de schuld van geeft uiteraard.
TRUMPED
Oh dacht dat hij er niet meer wasquote:Op donderdag 12 november 2020 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Paxcon doet ook nog regelmatig mee, erg gezellig is dat altijd.
Hij schijnt onder een ander account te postenquote:Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij er niet meer was
Hij ook al.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij schijnt onder een ander account te posten
Durf je nog wel vrijuit te praten nuquote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ook al.
Straks lezen er nog meer oudgedienden hier allemaal mee
@supersof @Insomnia @Etsoquote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ook al.
Straks lezen er nog meer oudgedienden hier allemaal mee
Ik zal nooit negatief spreken over wie dan ookquote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Durf je nog wel vrijuit te praten nu
Etsoquote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:supersof @:Insomnia @:Etso
@Etsu sukkelquote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:supersof @:Insomnia @:Etso
Saaiquote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal nooit negatief spreken over wie dan ook
Nou ja, @Stuart was wel een freak of naturequote:
Dat was echt een debiel.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, @:Stuart was wel een freak of nature
Die kon ook flink wat wegdrinken op een avond. Had niet misstaan in het DTS-topicquote:
Af en toe wel eens een biertje, maar ook niet bijster veel.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt al heul lang geen alcohol meer gedronken
Vind het qua smaak ook veel minder boeiend wordenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe wel eens een biertje, maar ook niet bijster veel.
Volgens mij heb jij je ook weleens negatief uitgelaten over uitstralingquote:Op donderdag 12 november 2020 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal nooit negatief spreken over wie dan ook
Laffe herderquote:Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt al heul lang geen alcohol meer gedronken
Uitstraling en ik gaan way backquote:Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je ook weleens negatief uitgelaten over uitstraling
Ik hou sowieso niet van veel alcoholische dranken, dus dat is prima.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het qua smaak ook veel minder boeiend wordenHeb dan liever iets anders
Oh, meende me te herinneren dat jij whisky enzo wel lekker vondquote:Op donderdag 12 november 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van veel alcoholische dranken, dus dat is prima.
Weet niet of braaf het woord is wat bij de meeste users opkomt als ze mij zouden moeten beschrijven.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo braaf geweest
Is dit satire?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, meende me te herinneren dat jij whisky enzo wel lekker vond
Oh laat maar, dan zal het wel juist zijn dat je het walgelijk vond.quote:
Ja ik vind het meer iets om in je auto te gooien dan in je slokdarm.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh laat maar, dan zal het wel juist zijn dat je het walgelijk vond.
Ja veel beter kan je het niet beschrijven inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vind het meer iets om in je auto te gooien dan in je slokdarm.
Ik zie je vooral hier posten natuurlijk, maar zie alleen een brave hendrik.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet of braaf het woord is wat bij de meeste users opkomt als ze mij zouden moeten beschrijven.
Dat is dan maar goed ookquote:Op donderdag 12 november 2020 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zie je vooral hier posten natuurlijk
Noem je Fok-it nu saai?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zie je vooral hier posten natuurlijk, maar zie alleen een brave hendrik.
Ben het schrijven weer beetje aan het oppakkenquote:
Waar schrijf je over?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben het schrijven weer beetje aan het oppakkenGratis cursusje aan het doen online om er weer beetje in te komen. Wel weer motiverend
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar schrijf je over?
Bakjes dadels?
Is dat op Coursera ofzo? Had daar ook wat openstaan ooit maar kan mezelf daar toch nooit tot zetten lol.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nog niks. Is meer theorie met filmpjes en interviews met schrijvers, wat techniek, beetje schrijfopdrachten die je kan opsturen
Ja ik wilde het op Coursera doen maar daar is alles weer betaald volgens mij. Ze hadden dat een paar maanden lang gratis gemaakt vanwege cojona. Futurelearn doe ik het, soortgelijke websitequote:Op donderdag 12 november 2020 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat op Coursera ofzo? Had daar ook wat openstaan ooit maar kan mezelf daar toch nooit tot zetten lol.
ADHDED
Verhaalstructuur, maar ook hoe je inspiratie opdoet, creėren van personagesquote:Op donderdag 12 november 2020 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor techniek oefen je dan? Verhaalstructuur of meer je proza.
En je moet goed research doen over het onderwerp waar je over schrijft.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verhaalstructuur, maar ook hoe je inspiratie opdoet, creėren van personages
Ja en je niet doodstaren op de openingszin. Al is die in sommige boeken wel heel erg sterkquote:Op donderdag 12 november 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je moet goed research doen over het onderwerp waar je over schrijft.
Maar wel interessant ja, goede achtergrondverhalen verzinnen voor je personages
Oh dat sowieso niet, herschrijven kan altijd nog. Lijkt me dat je dat sowieso beter kan doen als je het hele verhaal al weet zodat je iets sterks kan bedenken.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en je niet doodstaren op de openingszin. Al is die in sommige boeken wel heel erg sterk
Denk het verhaal zijn gang laat gaan maar dat kan ik natuurlijk onmogelijk al weten gezien ik vooralsnog vooral korte verhalen geschreven heb, maar ik hoop nu wel een keer door te drukken en iets groters te makenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat sowieso niet, herschrijven kan altijd nog. Lijkt me dat je dat sowieso beter kan doen als je het hele verhaal al weet zodat je iets sterks kan bedenken.
Ben jij iemand die alles gaat uitplannen of meer die het verhaal natuurlijk zijn gang laat gaan? Een JK Rowling of een George RR Martin
Fantasy?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ooit echt een goed boek schrijven.
Is wel het beste voor karakterontwikkeling denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het verhaal zijn gang laat gaan maar dat kan ik natuurlijk onmogelijk al weten gezien ik vooralsnog vooral korte verhalen geschreven heb, maar ik hoop nu wel een keer door te drukken en iets groters te maken
Ik zou dat denk ik niet kunnen schrijven. Teveel personages, en daarvoor heb ik net iets te weinig verbeeldingsvermogen denk ikquote:Op donderdag 12 november 2020 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou kunnen, of gewoon een normale thriller ofzo.
Is ook wel lastig hoor, en denk dat je erg snel in clichés zal vervallen daarmee.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat denk ik niet kunnen schrijven. Teveel personages, en daarvoor heb ik net iets te weinig verbeeldingsvermogen denk ik
Zou toch wel heel tof zijn als je zoiets in je leven voor elkaar zou krijgen hequote:Op donderdag 12 november 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel lastig hoor, en denk dat je erg snel in clichés zal vervallen daarmee.
Maar daarom wel uitdagend, al zal ik dat nooit als eerste verhaal schrijven.
De tip die je ook echt meekrijgt overigens, is lezen, lezen, lezen. Mocht je nog wat motivatie nodig hebben om zowel lezen als schrijven op te pakkenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ooit echt een goed boek schrijven.
Ja enige probleem is dat ik snel interesse in een project verlies.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou toch wel heel tof zijn als je zoiets in je leven voor elkaar zou krijgen he
Dat beschouw je echt als je creatieve kindje dan
Oh dat sowieso ja, en analyseren wat iets goed maakt en slecht uiteraard.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tip die je ook echt meekrijgt overigens, is lezen, lezen, lezen. Mocht je nog wat motivatie nodig hebben om zowel lezen als schrijven op te pakken
Wat wel? Tekenen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja enige probleem is dat ik snel interesse in een project verlies.
[..]
Oh dat sowieso ja, en analyseren wat iets goed maakt en slecht uiteraard.
Maar het is vooral gewoon een keer beginnen, maar goed schrijven staat niet op mijn creatieve prioriteitenlijst nu.
Heb je al ideeėn wat je daar verder mee wilt doen dan? Gezien het hoog op je prioriteitenlijstje staatquote:
Zakelijk gezien niet zoveel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al ideeėn wat je daar verder mee wilt doen dan? Gezien het hoog op je prioriteitenlijstje staat
Op een gegeven moment zou je toch wel iets willen wat je ook financieel wat oplevert?quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zakelijk gezien niet zoveel.
Maar ideeėn en inspiratie genoeg wat eruit moet.
Daar moet ik dan wel eerst genoeg skills voor opbouwen hč.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zou je toch wel iets willen wat je ook financieel wat oplevert?
Nou ja, heb je toch al redelijk? Ergens bij een creatief bureau of waar je ook zou willen werken kan je intern natuurlijk ook gewoon verder blijven leren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet ik dan wel eerst genoeg skills voor opbouwen hč.
Maar ja, op een gegeven moment zul je dat ook wel moeten laten beoordelen door iemand andersquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben heel zelfkritisch dus vind het eigenlijk nooit goed genoeg.
Ik ben helaas niet zo goed in kijken naar de lange termijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, op een gegeven moment zul je dat ook wel moeten laten beoordelen door iemand anders
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo goed in kijken naar de lange termijn.
Halloquote:
Insinueer je dan dat ik er niks mee doe? Dat het niet (direct) voor geld is maakt nog niet dat het voor niks is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar je komt hoe ouder je wordt er wel achter dat je iets moet blijven doen. Anders blijf je stilstaan hoe creatief je ook bent.
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar je komt hoe ouder je wordt er wel achter dat je iets moet blijven doen. Anders blijf je stilstaan hoe creatief je ook bent.
Nee nee, het is ook niet erg dat geld niet je primaire doel is. Maar het is op een gegeven moment in je leven wel nodigquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insinueer je dan dat ik er niks mee doe? Dat het niet (direct) voor geld is maakt nog niet dat het voor niks is.
Ja dat is het matige aan het leven ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, het is ook niet erg dat geld niet je primaire doel is. Maar het is op een gegeven moment in je leven wel nodig
Dan moet je hopen dat een basisinkomen ingevoerd gaat worden .quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het matige aan het leven ja.
Ik denk niet dat een basisinkomen gaat werken op grote schaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat een basisinkomen ingevoerd gaat worden .En hopen dat je straks goedkoop genoeg kan wonen zodat dat genoeg is. Dan heb je geen betaald werk nodig
Ik VERBOUW KK AMSTERDAM VRIENDquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verbouw die bouwval in Napels maar.
Hoeft ook niet. Dat die situatie al een tijdje geldt zegt al genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een basisinkomen gaat werken op grote schaal eigenlijk.
Maar ik heb wel mijn redenen waarom alles zo is zoals het nu is zeg maar, ga alleen niet alles hier neergooien natuurlijk.
Jeetje.quote:
Hoi Rajiv van La Parra.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:35 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben para moet ik jonko smoken of niet?
Waar ben je tegen?quote:
Uiteindelijk zal ik wel een keer doodgaan, dus dat is wel een aardige verandering.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Dat die situatie al een tijdje geldt zegt al genoeg natuurlijkMaar ik ben wel benieuwd of het ooit gaat veranderen voor je, ik hoop en gun het je eigenlijk wel, zou een hoop schelen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ok Ria bedanktquote:
Is een ontzettend GAVE premier manquote:
Bestoken met vuurwerk die homoquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een ontzettend GAVE premier man
Dat zal lastig gaan, vuurwerk is tijdens de komende jaarwisseling niet toegestaan.quote:
Nou, zo beroemd ben je nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:43 schreef Aiciu het volgende:
Popo gaat gelijk komen als nu naar buiten ga
Ik wist niet dat Pipo een broer had.quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:43 schreef Aiciu het volgende:
Popo gaat gelijk komen als nu naar buiten ga
Boeiend, ik ga gewoon afsteken vorig jaar kon ook al niet door de mistquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan, vuurwerk is tijdens de komende jaarwisseling niet toegestaan.
Vorige keer wel had niks gedaan alsnog kwamen zequote:Op vrijdag 13 november 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, zo beroemd ben je nou ook weer niet
Het zijn gewoon ja mietjes!quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vorige keer wel had niks gedaan alsnog kwamen ze
Misschien had iemand gebeld had zaterdag fittie maar alsnog maakt niet uit als ik woensdag kom is andere dag tochquote:
Jij laat je toch door FOK!-kers in je reet neuken? Had je zoveel geluidsoverlast veroorzaakt?quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:47 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien had iemand gebeld had zaterdag fittie maar alsnog maakt niet uit als ik woensdag kom is andere dag toch
Kijk deze kk boelerquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij laat je toch door FOK!-kers in je reet neuken? Had je zoveel geluidsoverlast veroorzaakt?
Trusten jrquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een zwakzinnigheid ineens allemaal.
Slapen, doei.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een zwakzinnigheid ineens allemaal.
Slapen, doei.
Ga je ook slapenquote:
Nog niet. Maar hier is het ook dood dus maar even wat anders doenquote:
Fijne nacht nogquote:Op vrijdag 13 november 2020 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Maar hier is het ook dood dus maar even wat anders doen
jij ookquote:
Voetbal is ook voor proletenquote:Op vrijdag 13 november 2020 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vuurwerk is voor proleten.
Weg ermee voor altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |