Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
The Kill Team is echt een bedroevend slechte film.
Ze is net wakker dus nog een beetje duf.quote:
ADDgenotquote:
5.9 op Imdb. Lekker manquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
The Kill Team is echt een bedroevend slechte film.
Heb je hier lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze is net wakker dus nog een beetje duf.
lolquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier lang over nagedacht?
Alsof ik na kan denkenquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier lang over nagedacht?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADDgenot
Daardoor ben ik altijd zo snel verveeld door de bezigheid 'eten'. Daarom heb ik dus altijd zo'n hekel gehad aan 'saai' eten als rijst, gekookte aardappelen en pasta.
Nee ben gewoon luiquote:
Ik raakte vroeger depressief toen mijn moeder simpele kaastosti's maakte ja, kan daar echt niet tegen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel logisch. Maar in dat geval kan je een tosti natuurlijk ook als saai bestempelen.
En dat verklaart weer waarom je er een shitload aan ingrediënten op pleurt
Ok Janquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
TostiGenot. Heerlijk is dat zeg. Boh werelds.
Je hebt wel vaak de connectie gelegd tussen urineren en Patricia Paay dus er zijn toch wel wat linkjes in je brein die het naar behoren doen.quote:
Lekker wijfie welquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze is net wakker dus nog een beetje duf.
Ja, waargebeurd verhaal over een Amerikaans peloton dat het tof vond om onschuldige Afghanen af te schieten en daarbij souvenirs verzamelden in de vorm van ledematen.quote:
Hoogtepuntje van de avond is dat altijd. Dan is het echt giechelen geblazen!quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel vaak de connectie gelegd tussen urineren en Patricia Paay dus er zijn toch wel wat linkjes in je brein die het naar behoren doen.
Heb haar al een jaar of tien niet gezien.quote:
Klinkt niet zo aardig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, waargebeurd verhaal over een Amerikaans peloton dat het tof vond om onschuldige Afghanen af te schieten en daarbij souvenirs verzamelden in de vorm van ledematen.
Hm dat herken ik niet echt. Als het een lekker stuk vlees is eet ik met alle liefde nog een tweede stukquote:Op dinsdag 10 november 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raakte vroeger depressief toen mijn moeder simpele kaastosti's maakte ja, kan daar echt niet tegen.
Dus ja ik heb liever gewoon een smaaksensatie dan "oké nu weet ik hoe het smaakt, laat maar zitten". Wel irritant hoor, heb je een lekker stuk vlees maar na twee happen weet ik het dan wel en ben ik er klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |