Die kerel had een heel circus in zijn hoofd zitten.quote:Op maandag 9 november 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
We hebben ooit Kazim gehad, die had ook niemand in z'n hoofd zitten.
Zijn carrière is na ons en Celtic wel een waar circus geworden.quote:Op maandag 9 november 2020 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel had een heel circus in zijn hoofd zitten.
Hij kan bijna zeggen dat hij een wereldreis heeft gemaakt.quote:Op maandag 9 november 2020 21:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn carrière is na ons en Celtic wel een waar circus geworden.
Waarschijnlijk ook soa’s (en hersenschade) opgelopen in al die landen.
Guidetti ook maar toen vonden we het geweldig.quote:Op maandag 9 november 2020 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel had een heel circus in zijn hoofd zitten.
Ja als je gestoord bent en presteert dan vindt iedereen het mooi.quote:Op maandag 9 november 2020 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guidetti ook maar toen vonden we het geweldig.
Ervoor ook alquote:Op maandag 9 november 2020 21:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn carrière is na ons en Celtic wel een waar circus geworden.
Waarschijnlijk ook soa’s (en hersenschade) opgelopen in al die landen.
Sterker zelfs dat is de reden dat het vrij lang heeft geduurd totdat hij ook echt populair werd in de Kuip (en nu nog niet de absolute status heeft). Hij speelt best wel vaak slecht en in een deel van die wedstrijden straalt hij ook een vervelende houding uit. Het is iets minder geworden gelukkig maar gisteren was het wel weer een keer zo ver.quote:Op maandag 9 november 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
Zelfde als met Berghuis, die trekjes van hem worden echt niet gepikt als je niet week in week uit presteert.
Inderdaad, hebben we hard totdat Sinisterra weer volledig fit is. Anders glibbert Linssen toch weer terug in de basiself als Jørg weer fit is.quote:
Als Sini terug is zou ik er toch sterk over nadenken Haps te gaan lozen in de winter. Staat er nu goed op, goals, is fit, en Malacia vind ik eigenlijk beter en moet gewoon spelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we hard totdat Sinisterra weer volledig fit is. Anders glibbert Linssen toch weer terug in de basiself als Jørg weer fit is.
Ik vind Haps beter dan Malacia maar verder ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Sini terug is zou ik er toch sterk over nadenken Haps te gaan lozen in de winter. Staat er nu goed op, goals, is fit, en Malacia vind ik eigenlijk beter en moet gewoon spelen.
Ik vind het onnodig om de selectie verder uit te dunnen in de winter om Malacia maar een garantie op de speeltijd te geven. Haps gaat echt niet alle resterende wedstrijden spelen en in de winterse transfermarkt worden meestal geen topbedragen op tafel gelegd. Ik zou Haps aan het eind van het seizoen verkopen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Sini terug is zou ik er toch sterk over nadenken Haps te gaan lozen in de winter. Staat er nu goed op, goals, is fit, en Malacia vind ik eigenlijk beter en moet gewoon spelen.
Staat er nou Gravenberch naar het Nederlands Elftal?quote:
De OP zou geupdate worden volgens mij, maar dat is nog niet gebeurd.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:46 schreef Qarrad het volgende:
Voor Haps als ie heel is en blijft kun je straks cashen inderdaad. Vind hem stukken beter dan Malacia hoor, maar voor een goede prijs zou ik geen moment nadenken en bij die laatste op meer ontwikkeling durven gokken.
Tevens staat de selectie van de eerste helft van vorig seizoen in de OP denk ik?
Wanbeleid.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De OP zou geupdate worden volgens mij, maar dat is nog niet gebeurd.
Oei.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De OP zou geupdate worden volgens mij, maar dat is nog niet gebeurd.
Werken voor je kankergeldquote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oei.
Ik start mijn PC even op en werk hem eens even af, excuus
Top!quote:Op woensdag 11 november 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oei.
Ik start mijn PC even op en werk hem eens even af, excuus
+5 miljoenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:05 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü in de basis tegen Kroatië zometeen
Als je een rijtje maakt van users zonder seizoenkaart mag je mij daar best bij zetten.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet nog het nodige formatteren (en hem van A5 naar A4 formaat omzetten per sectie) maar de OP komt aardig op wegZal voor de Interlandperiode af zijn.
Als er nog users in de OP willen die er momenteel niet in staan ga je gang. Baseer het nu naast de seizoenskaarthouders op wie ik de laatste tijd veel zie posten
Goh. Het zal eens niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Maastoren het volgende:
Kokcu geblesseerd geraakt bij Turkije..
quote:Op woensdag 11 november 2020 18:05 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü in de basis tegen Kroatië zometeen
That escalated quickly.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Maastoren het volgende:
Nooit meer interlandsquote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind het allemaal wat vreemd.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef fetX het volgende:
Het moet toch bijna wel dat er iets zit in die trainingsmethoden? Of hebben we oprecht gewoon veel pech?
Lijkt wel alsof we de afgelopen seizoenen niet 2 keer achter elkaar met de sterkste opstelling hebben kunnen spelen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef fetX het volgende:
Het moet toch bijna wel dat er iets zit in die trainingsmethoden? Of hebben we oprecht gewoon veel pech?
Dat gevoel heb ik dus oprecht ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof we de afgelopen seizoenen niet 2 keer achter elkaar met de sterkste opstelling hebben kunnen spelen.
Ja, inmiddels is het wel teveel om pech te noemen denk ik. Maar het is hoe dan ook frustrerend.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wat vreemd.
Vorig jaar toen die Cost (of hoe heet die gast) kwam was iedereen laaiend enthousiast, werden we geprezen om onze fitheid etc. Corona komt, competitie stopt, en ineens klopt er niets meer van.
Maar het zijn er inmiddels wel wat veel om zomaar te roepen dat het pech is. Denk ik.
Geldt ook voor mij. Kijk trouw elke wedstrijd vanuit thuis.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je een rijtje maakt van users zonder seizoenkaart mag je mij daar best bij zetten.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft er trouwens iemand een transparante headshot van Cor Pot en die Joegoslaaf? Mijn Photoshop crasht en beetje en in principe is dit het enige wat niet in Indesign gedaan moet worden.
Baas!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht je andere headshots willen, stuur dan even de originelen.
Berghuis, Spajic en die Schotse zaterdagamateur van de kerstfoto zijn nog heelquote:Op woensdag 11 november 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die interlandperiode wel goed zou uitkomen gezien de blessures
Je kunt altijd JR vragen om een mooie tekening te maken.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft er trouwens iemand een transparante headshot van Cor Pot en die Joegoslaaf? Mijn Photoshop crasht en beetje en in principe is dit het enige wat niet in Indesign gedaan moet worden.
Dat is maar de vraag.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
BlessureGenot
Beter dat Fer na de interlandbreak terug is. Had net vrede met het tijdperk Diemers.
Werd al besproken in dat podcastje, maar heel veel verder dan ‘ik hoor dit nu vanuit zoveel kanten’ kwam Krabby ook niet.quote:
Nee, ik luisterde het pas na het posten maar vrij oppervlakkig allemaal ja. Krabbygod.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd al besproken in dat podcastje, maar heel veel verder dan ‘ik hoor dit nu vanuit zoveel kanten’ kwam Krabby ook niet.
Je zou zeggen dat als het al concreet is/wordt het bijna niet anders kan dan dat het ook een partij is die (flink) mee investeert in dat nieuwe stadion.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik luisterde het pas na het posten maar vrij oppervlakkig allemaal ja. Krabbygod.
Onder mijn CTRL + V: https://twitter.com/Feyenoord/status/1326902579666833410quote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FISSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
#DickOutquote:Feyenoord speelt gelijk in besloten oefenduel
Feyenoord heeft donderdagmiddag een oefenwedstrijd gespeeld. In De Kuip was ADO Den Haag de trainer, zo meldt Marijn Abbenhuijs van het Algemeen Dagblad op Twitter. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 3-3 gelijkspel.
stagiairequote:Op donderdag 12 november 2020 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de Kuip was Ado Den Haag de trainer?
Genieten.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Toch mooi als Bryan 'daar koop je 15 doelpunten mee' Linssen straks definitief naar het bankie verhuist.
beter dan kuytquote:Op donderdag 12 november 2020 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de Kuip was Ado Den Haag de trainer?
quote:Feyenoord scoort niet in oefenduel tegen ADO Den Haag donderdag 12 november 2020 16:17 865 keer bekeken
Feyenoord en ADO Den Haag hebben vanmiddag tegen elkaar geoefend. De Rotterdammers speelden met 0-0 gelijk in De Kuip tegen de Haagse club. Bij de tegenstander zat trainer Ruud Brood voor het eerst op de bank.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Goed nieuws voor Dick Advocaat is het meespelen van Nicolai Jørgensen. De Deen kwam voor het eerst weer in actie na zijn blessure die hij opliep in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. De spits is op de weg terug van een liesblessure en is klaar om meer minuten te maken.
In mijn nachtmerries hebben wij Frons als trainer. Ja, eeeeeuh, ik hep eeeeeeuh altijd eeeeeeeuh een mooie club eeeeeuh ja, mooi eeeeeeeuh stadion, eeeeeeeuh historie.quote:
Na Verbeek, Been en Teringjaap ben ik nergens meer bang voorquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In mijn nachtmerries hebben wij Frons als trainer. Ja, eeeeeuh, ik hep eeeeeeuh altijd eeeeeeeuh een mooie club eeeeeuh ja, mooi eeeeeeeuh stadion, eeeeeeeuh historie.
Godquote:Op donderdag 12 november 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nu een God. In andere tijden:quote:
En deze vond ik ook leuk.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinisterra is een hele matige speler.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik redelijk snel door heb of een speler potentie heeft of niet. Senesi is een waterdrager.
koekoekquote:Op donderdag 12 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu een God. In andere tijden:
[..]
En deze vond ik ook leuk.
[..]
en z'n broer als assistent?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In mijn nachtmerries hebben wij Frons als trainer. Ja, eeeeeuh, ik hep eeeeeeuh altijd eeeeeeeuh een mooie club eeeeeuh ja, mooi eeeeeeeuh stadion, eeeeeeeuh historie.
Ach ja, na een paar maanden Narsingh, Linssen en Bozenik is een kinderhand gauw gevuld.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu een God. In andere tijden:
[..]
En deze vond ik ook leuk.
[..]
Als Sinisterra uiteindelijk voor 20 miljoen of meer vertrekt kunnen we deze post weer terughalen. Nu al zin inquote:Op donderdag 12 november 2020 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, na een paar maanden Narsingh, Linssen en Bozenik is een kinderhand gauw gevuld.
Net als Berghuis die voor +17 weg gaat, toch @kapiteintje ?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Sinisterra uiteindelijk voor 20 miljoen of meer vertrekt kunnen we deze post weer terughalen. Nu al zin in
waarom noem je dit nouquote:Op donderdag 12 november 2020 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk Sinisterra verlengd nu maar bidden dat het geen Sven van Beek of Jorgenson verhaal gaat worden:
Die post wordt dus uiteindelijk niet teruggehaald.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Sinisterra uiteindelijk voor 20 miljoen of meer vertrekt kunnen we deze post weer terughalen. Nu al zin in
De Boussaad is terug! Maar hij heeft zijn vorm nog niet te pakkenquote:Op donderdag 12 november 2020 21:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die post wordt dus uiteindelijk niet teruggehaald.
Het is wel echt slappe hap met hem de laatste tijd, ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Boussaad is terug! Maar hij heeft zijn vorm nog niet te pakken
@:fetx
@:slobeend
Hij was oprecht irritant meen ik mij te herinneren, maar dit is hem gewoon niet. Ik denk dat al die lockdowns hem zwaar zijn gevallen. Hopelijk weet ie zijn act te herpakkenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel echt slappe hap met hem de laatste tijd, ja.
Dat klinkt allemaal wel heel vaag.quote:Feyenoord in volgende fase onderzoek naar investering
Feyenoord heeft investeringsbank Lazard aangesteld om het proces omtrent het aantrekken van een financiële injectie in de vorm van extern kapitaal voor te bereiden en te begeleiden. De club maakt dit vandaag bekend in navolging van eerdere berichtgeving aangaande dit proces.
Deze stap is genomen in nauw overleg met Directie, Raad van Commissarissen en Feyenoords huidige aandeelhouders, de Stichting Continuïteit Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord. Feyenoord heeft de ambitie om structureel mee te doen om de prijzen en de club naar een hoger sportief niveau te brengen, zowel nationaal als internationaal. Het externe kapitaal is nodig om deze ambitie te realiseren en zal aangewend worden om verder te investeren in de selectie, het scoutingsapparaat en de jeugdopleiding.
De beoogde kapitaalinjectie staat in principe los van de lopende gesprekken rondom het nieuwe stadion, maar potentiële investeerders zal wel de mogelijkheid geboden worden om via de club ook in het nieuwe stadion te investeren.
Er is op dit moment geen garantie dat er een transactie plaats zal vinden. Wat vaststaat is dat de onafhankelijkheid en het unieke karakter van Feyenoord behouden zullen blijven. Verdere mededelingen zullen worden gedaan als daar aanleiding toe is.
Wat moet je hiervan vindenquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel heel vaag.
Als je dit soort berichten naar buiten brengt moet het toch achter de schermen wel wat concreter dan dit zijn zou je zeggen.quote:
Exact. Ik vind het heel vaag. Ook helemaal niet des Feyenoords.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit soort berichten naar buiten brengt moet het toch achter de schermen wel wat concreter dan dit zijn zou je zeggen.
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit soort berichten naar buiten brengt moet het toch achter de schermen wel wat concreter dan dit zijn zou je zeggen.
Zit in het vastgoed die man, dus misschien krijgen we dan het 'The Great Donald Trump Stadium'.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trump zoekt misschien nog een leuk projectje zo.
Dan komt het vast goed met Feyenoord ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zit in het vastgoed die man, dus misschien krijgen we dan het 'The Great Donald Trump Stadium'.
Tsja, als ze dit tot de deal rond is stilhouden begint men weer te schuimbekken dat het allemaal niet transparant genoeg isquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
Voordat je reageert geen woorden maar daden, zouden ze dat bij de directie ook weten?
Vind ‘t maar niks vooralsnog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij redeneert Feyenoord dat ze geld nodig hebben om dat goede transferbeleid te kickstarten. Ik weet niet of dat waar is, maar investeerders geven dat geld niet zomaar weg inderdaad. Ben bang dat er allemaal nadelen aan zitten waardoor je er netto niks mee op bent geschotenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zou je als buitenlandse investeerder je geld stoppen in een voetbalclub,die niet bekend staat om zijn fantastische transferbeleid en daar ook nog eens geen zeggenschap voor terug te krijgen? Dan wil je wel erg graag van je geld af.
Feyenoord first.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed met Feyenoord ja.
Klopt. Is heel vaag. Vandaar ook vooralsnog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is vooralsnog eigenlijk niet zoveel te vinden toch.
Als we geen kampioen worden heeft Ajax gefraudeerd met de punten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trump zoekt misschien nog een leuk projectje zo.
Van uitsupporters worden alleen knappe vrouwen toegelaten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden heeft Ajax gefraudeerd met de punten.
Cor met het Jaap argumentquote:Cor Pot, assistent-trainer van Feyenoord, was blij met het spel van de Rotterdammers in de oefenwedstrijd van donderdag. 'Naar behoren', zegt Pot bij FC Rijnmond van Rijnmond. 'Hij is nog niet op niveau, maar hij komt er wel weer denk ik', doelt Pot op Jørgensen. 'Dat is positief. De jonge jongens hebben de kans gekregen om zich te laten zien. Azarkan, Wehrmann, Vente, Bannis, die hebben allemaal meegedaan.' Ook Hendriks en Smeulers mochten minuten maken.
De ogen waren donderdag vooral gericht op Jørgensen. De Deen heeft vaak last van blessures en kan daardoor nog niet op het niveau komen waarin hij zat in het kampioensjaar. 'Hij wordt er echt apart op getraind. Hij moet in de wedstrijden het ritme pakken. Als hij dus in het veld staat, dan staat er wel iemand.'
Miljoenen aan een investeringsbank vooruitbetalen om erachter te komen dat geen hond in Feyenoord wil investerenquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe investeerders staan natuurlijk al klaar, anders breng je zo’n bericht niet naar buiten.quote:Op zaterdag 14 november 2020 07:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Miljoenen aan een investeringsbank vooruitbetalen om erachter te komen dat geen hond in Feyenoord wil investerenFeyenoord Tactics
dat vraag ik me toch echt af, al is dat miljoenen vooruit betalen natuurlijk ook onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe investeerders staan natuurlijk al klaar, anders breng je zo’n bericht niet naar buiten.
Oh eens hoor, en bij Feyenoord is het een nog moeilijker verhaal gezien alle belangetjes, VVF die dan ook uitgekocht zullen moeten worden etc. En zo’n partij die er nu (volgens de geruchten) 130 miljoen in willen steken willen daar ook gewoon rendement op maken. Helemaal als het Amerikanen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vraag ik me toch echt af, al is dat miljoenen vooruit betalen natuurlijk ook onzin.
Blijft een moeilijke business dat voetbal in NL, het verschil tussen 1e worden en de rest is veel te groot.
Sure, net als die keer met de havenbaronnen, De Nieuwe Kuip etc etc.quote:Op zaterdag 14 november 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe investeerders staan natuurlijk al klaar, anders breng je zo’n bericht niet naar buiten.
quote:Feyenoord is al langere tijd bezig met buitenlandse investeerders. Waar dat tot voor kort steeds stukliep, daar lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten. De bedoeling is om meer dan 130 miljoen euro los te weken bij de investeerders. De club heeft daarvoor investeringsbank Lazard in de arm genomen. De Telegraaf: "De markt is verkend, de gegadigden zijn in beeld en nu moeten alle partijen hun kaarten op tafel leggen."
Er was al sprake van vier serieuze serieuze investeerders, maar dat zouden er inmiddels meer geworden zijn, vooral uit de Verenigde Staten. De investeerders zullen wel genoegen moeten nemen met een minderheidspakket aandelen van 49 procent.
Mocht dit plan daadwerkelijk slagen, dan is het de grootste investering die ooit in een voetbalclub in Nederland gedaan is. Financieel expert en Feyenoord-aanhanger Edwin van Leeuwen denkt dat de deal zelfs al binnen twee weken rond kan zijn. "Maar over de garanties, de voorwaarden en details moet Feyenoord het langste onderhandelen. Je moet hierover vooraf echt keihard met die gasten onderhandelen. Je moet zorgen dat je nooit de controle kan kwijtraken. Vooral bij een bedrijf als Feyenoord waar de emoties soms de overhand kunnen hebben."
Mike Forde, oud-directeur van Chelsea, heeft in een eerder stadium rijke Amerikanen op de hoogte gebracht van het potentieel van Feyenoord. "De club heeft net als Ajax een sterke Academy, waar eigen talent naar de top wordt gebracht. Feyenoord is een club met een ’hardcore fanbase’ en de club is in staat om de sprong naar de Champions League te maken.” Ook de kans op een nieuw stadion ziet Forde als een pluspunt. Mocht de overname plaatsvinden, dan zal ook een substantieel deel van de inkomsten in de jeugdopleiding gestoken worden.
Lekker man.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
Lekker man, hotdogje kopen op het vak binnenkort
In het Feyenoord vakkie https://www.dumpert.nl/item/7241511_e7c5a638quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man.
Zie je dit al voor je in de Kuip
Denk dat je weinig verschil proeft ten opzichte van heineken lightquote:Op zaterdag 14 november 2020 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ze dat ranzige Bud Light gaan schenken ben ik trouwens weg.
is veel te weinig, hoeveel moet aan die vrienden betaald worden?quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hmm, 130 miljoen voor nog niet eens de helft van je ziel, das een mooi bedrag toch wel. Hopelijk behoort Kuyt tot dat stukje ziel wat we verkopen.
25 nog ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
is veel te weinig, hoeveel moet aan die vrienden betaald worden?
Volgens die vent van de VVF die laatst bij rijnmond zat minimaal 32.quote:
Ziyech, de Ligt en de Jong leverden toch al meer op dan 130 miljoen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Met 130 miljoen kan je best wat doen.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ziyech, de Ligt en de Jong leverden toch al meer op dan 130 miljoen?
Ik zit tussen 2 bejaarde kerels in. Fml.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man.
Zie je dit al voor je in de Kuip
dat hangt ook van de voorwaarden af, maar als je 130 miljoen erin stopt en daar ben je meteen al 30 van kwijt plus dat je daarvan13 miljoen per jaar aan rente kwijt bent (tenminste ik neem aan dat ze het niet voor minder doen) dan ga je daar niet de oorlog mee winnen, wordt al moeilijk om financieel aan te haken bij PSV, laat staan bij Ajax wat uiteraard het doel zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:50 schreef Haringkop het volgende:
Is wel het failliet van de VVF, als een stel Amerikanen wel de sprong in het diepe durven te maken en de potentie wel zien.
Ik moet het nog maar zien in deze coronatijden.
Ze doen nu ook net alsof het (nog) volledig los staat van het nieuwe stadion maar dat is natuurlijk ook gelul voor de bühne.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt ook van de voorwaarden af, maar als je 130 miljoen erin stopt en daar ben je meteen al 30 van kwijt plus dat je daarvan13 miljoen per jaar aan rente kwijt bent (tenminste ik neem aan dat ze het niet voor minder doen) dan ga je daar niet de oorlog mee winnen, wordt al moeilijk om financieel aan te haken bij PSV, laat staan bij Ajax wat uiteraard het doel zou moeten zijn.
Dat kan Feyenoord ook prima. Als een Porto dat ook kan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ziyech, de Ligt en de Jong leverden toch al meer op dan 130 miljoen?
Nee, waarschijnlijk kopen we weer wat Kazims and such.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij kopen toch geen spelers voor die bedragen
Ik dacht dat ze die jeugdopleiding net helemaal vernieuwd hadden?quote:
Dat klopt. Varkenoord & 1908 zijn gebouwd van de Sjempions liek miljoenen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die jeugdopleiding net helemaal vernieuwd hadden?
Je hebt geen idee wat je wil zeggen hè. Dus kom je maar hier mee.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk kopen we weer wat Kazims and such.
Feyenoord heeft in de afgelopen 10 jaar ongeveer 67 miljoen aan transfers uitgegeven, ongeveer de helft dus.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:47 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat je wil zeggen hè. Dus kom je maar hier mee.
130 miljoen is zo op.Denk dat Feyenoord dat in nog geen 10 jaar aan transfers heeft uitgegeven.
Definitief zou ik niet durven zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu Arnesen als TD, geen vGeel. Feyenoord gaat vermoedelijk voornamelijk in talent investeren, dus je moet meer aan de categorie Senesi / Kudus denken.
Tijdperk bord-op-schoot scouting is denk ik definitief voorbij als Advocaat vertrokken is.
Nee oké, das wel erg voorbarig, maar denk dat we er echt voorlopig van af gaan zijn. Denk niet dat Arnesen nu Linssen en Diemers ziet ballen en zijn beleid wil heroverwegen in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Definitief zou ik niet durven zeggen:{
Het blijft Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu Arnesen als TD, geen vGeel. Feyenoord gaat vermoedelijk voornamelijk in talent investeren, dus je moet meer aan de categorie Senesi / Kudus denken.
Tijdperk bord-op-schoot scouting is denk ik definitief voorbij als Advocaat vertrokken is.
Waarom zou je 130 miljoen in Feyenoord pompen, nee investeren. Waar zit de winst dan in?quote:
Zodra je de details niet weet kan je er weinig zinnigs over zeggen. Maar het lijkt me alleen maar een goede zaak dat er wat vaart achter het uitkopen van VVF en eenwording entiteiten wordt gezet. Want zonder dat laatste gaat er geen investeerder instappen, volgens mij zijn ze daar iig al redelijk ver meequote:Op zaterdag 14 november 2020 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je 10 Senesi’s kan kopen, en de helft ervan kan verkopen voor de bedragen die nu rondgaan voor die gast, laten we zeggen 20 miljoen, is dat een mooi startpunt.
Nee klopt. VVF zijn een behoorlijk blok aan je been, waardoor stappen zetten moeilijk is. (Hugo kijk je mee?)quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra je de details niet weet kan je er weinig zinnigs over zeggen. Maar het lijkt me alleen maar een goede zaak dat er wat vaart achter het uitkopen van VVF en eenwording entiteiten wordt gezet. Want zonder dat laatste gaat er geen investeerder instappen, volgens mij zijn ze daar iig al redelijk ver mee
De VVF kocht destijds 49% van de aandelen voor 40-45 miljoenquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Pakweg 130 tot 150 miljoen voor 49 procent van de aandelen lijkt me helemaal geen slechte deal. Dat betekent dat Feyenoord zo'n 260 tot 300 miljoen waard zou zijn als club. Dat lijkt mij realistisch.
En daar zat nauwelijks nieuw geld bij, gewoon schuld naar aandelen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De VVF kocht destijds 49% van de aandelen voor 40-45 miljoen
Arnesen wilde toch ook Ejuke halen? En Veerman? Dus zal vast nog wel in de Eredivisie wat gescout worden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar je onafhankelijkheid kwijt is wel een slechte zaak, ook voor het Nederlandse voetbal en zaken voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Pakweg 130 tot 150 miljoen voor 49 procent van de aandelen lijkt me helemaal geen slechte deal. Dat betekent dat Feyenoord zo'n 260 tot 300 miljoen waard zou zijn als club. Dat lijkt mij realistisch.
Ik zie geen verschil met hoe de situatie nu al 10 jaar isquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar je onafhankelijkheid kwijt is wel een slechte zaak
Ze krijgen aandelen, het wordt geen lening. Dus rente zou wellicht preferent dividend worden. Maar als Feyenoord een injectie krijgt van stel effectief 90 miljoen dan ga je PSV financieel gewoon ruim voorbij. De begrotingen liggen nu al gelijk, alleen geeft PSV nog tien miljoen aan salarissen extra uit, dat ze dekken met het transferresultaat.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt ook van de voorwaarden af, maar als je 130 miljoen erin stopt en daar ben je meteen al 30 van kwijt plus dat je daarvan13 miljoen per jaar aan rente kwijt bent (tenminste ik neem aan dat ze het niet voor minder doen) dan ga je daar niet de oorlog mee winnen, wordt al moeilijk om financieel aan te haken bij PSV, laat staan bij Ajax wat uiteraard het doel zou moeten zijn.
Dat het keiharde buitenlanders zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met hoe de situatie nu al 10 jaar is
In dat geval zie ik alleen maar voordelen tov de VVF.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat het keiharde buitenlanders zijn.
Is kut, blijft kut?quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met hoe de situatie nu al 10 jaar is
Zie ik niet. De lijntjes zullen minder kort zijn en ze staan er minder als supporters in.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat geval zie ik alleen maar voordelen tov de VVF.
De VVF hebben eigenlijk gewoon de openstaande schulden omgezet in aandelen en zijn verder een beetje stil blijven zitten. Pakten natuurlijk een stuk minder dividend dan wat nieuwe investeerders zullen beogen maar vonden dat eigenlijk ook wel prima. Een beetje de dikke lul uithangen rondom wedstrijden en bestuurlijk alleen maar in de weg liggen.quote:
Ik denk alleen dat het gerichter gaat zijn op jong talent ipv enkel de spelers halen die het goed doen op Studio Sport. Zo’n Antonucci is al een voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Arnesen wilde toch ook Ejuke halen? En Veerman? Dus zal vast nog wel in de Eredivisie wat gescout worden.
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVF hebben eigenlijk gewoon de openstaande schulden omgezet in aandelen en zijn verder een beetje stil blijven zitten. Pakten natuurlijk een stuk minder dividend dan wat nieuwe investeerders zullen beogen maar vonden dat eigenlijk ook wel prima. Een beetje de dikke lul uithangen rondom wedstrijden en bestuurlijk alleen maar in de weg liggen.
Als straks stadion, sportclub en club één wordt (minstens zo belangrijk) en deze nieuwe investeerders instappen zullen ze hopelijk wat harder zijn tov de geleverde prestaties en dat kan Feyenoord eigenlijk alleen maar ten goede komen in plaats van de pappen en nathouden cultuur die er nu is. Want daar kom je al helemaal geen steek mee verder.
Denk oprecht dat Feyenoord die Henk Veerman ook in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het gerichter gaat zijn op jong talent ipv enkel de spelers halen die het goed doen op Studio Sport. Zo’n Antonucci is al een voorbeeld.
Veerman had van mij absoluut mogen komen overigens. Ejuke ben ik blij mee dat we die niet hebben. Wat was die slecht tegen Feyenoord zeg
Maar waarom moeten dit Amerikanen zijn (die lekker handjeklap doen met andere Amerikanen mocht Feyenoord in het vaarwater komen van de echt grote jongens, zoals Ajax ambieert) en geen Nederlanders zelf? Is Nederland zo een straatarm land dan?quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVF hebben eigenlijk gewoon de openstaande schulden omgezet in aandelen en zijn verder een beetje stil blijven zitten. Pakten natuurlijk een stuk minder dividend dan wat nieuwe investeerders zullen beogen maar vonden dat eigenlijk ook wel prima. Een beetje de dikke lul uithangen rondom wedstrijden en bestuurlijk alleen maar in de weg liggen.
Als straks stadion, sportclub en club één wordt (minstens zo belangrijk) en deze nieuwe investeerders instappen zullen ze hopelijk wat harder zijn tov de geleverde prestaties en dat kan Feyenoord eigenlijk alleen maar ten goede komen in plaats van de pappen en nathouden cultuur die er nu is. Want daar kom je al helemaal geen steek mee verder.
Wie zegt dat het Amerikanen moeten zijn? Volgens Krabbendam zit er ook een Nederlandse partij tussen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar waarom moeten dit Amerikanen zijn (die lekker handjeklap doen met andere Amerikanen mocht Feyenoord in het vaarwater komen van de echt grote jongens, zoals Ajax ambieert) en geen Nederlanders zelf? Is Nederland zo een straatarm land dan?
Mja, ze hadden ondertussen wel de Cup met de grote oren opgehaald, en het Bosman-arrest raakte ze daardoor harder dan elke andere club in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Ajax haalde in '96 130 miljoen gulden op uit m'n hoofd. Met de inflatie gerekend zal dat destijds een vergelijkbare injectie zijn geweest als de ¤130m nu voor Feyenoord.
Ajax had het er zo doorheen gejaagd.
Die cup hadden ze dus voor de injectie al gewonnen. Drie jaar later waren ze zo goed als bankroet. Mijn punt is dat een eenmalige injectie niet zoveel doet op het gebied van operationeel resultaat. Opleiden en verkopen en dan een keer of een aantal keer geluk hebben om de CL te halen, dat is de route, maar zelfs die is verre van zeker.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mja, ze hadden ondertussen wel de Cup met de grote oren opgehaald, en het Bosman-arrest raakte ze daardoor harder dan elke andere club in Europa.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:21 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)ten-hangen~afab54e4/
Goede column!
quote:(Het stadiondossier zal ik u hier even besparen. Ik heb maar vijfhonderd woorden.)
De hoeder van de vicieuze cirkels.quote:
Het ligt ook aan hoe je het investeert. Vaak ziende in de voetballerij dat er weinig aandeel lange termijn wordt gedacht en het geld in korte tijd wordt opgebrand. Zo’n enorme kapitaalsinjectie geeft de club natuurlijk wel een enorme boost waardoor er ineens mogelijkheden ontstaan die er daarvoor niet waren.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die cup hadden ze dus voor de injectie al gewonnen. Drie jaar later waren ze zo goed als bankroet. Mijn punt is dat een eenmalige injectie niet zoveel doet op het gebied van operationeel resultaat. Opleiden en verkopen en dan een keer of een aantal keer geluk hebben om de CL te halen, dat is de route, maar zelfs die is verre van zeker.
Klopt wat je zegt. 100%. Maar wat ik dan ook bedoelde is eigenlijk dat de spelers met het winnen van de CL overal voor enorme salarissen terecht konden (en dat ook deden) maar dat de club daar niets aan transfergeld voor terug kreeg. Maar om mee te kunnen in de CL wel deels mee moest in de salarissen van de nieuwe spelers en dan is 130 miljoen inderdaad binnen 3 jaar helemaal op als en geen CL-kwalifikatie tegenover staat.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die cup hadden ze dus voor de injectie al gewonnen. Drie jaar later waren ze zo goed als bankroet. Mijn punt is dat een eenmalige injectie niet zoveel doet op het gebied van operationeel resultaat. Opleiden en verkopen en dan een keer of een aantal keer geluk hebben om de CL te halen, dat is de route, maar zelfs die is verre van zeker.
quote:De Nations League-wedstrijd Roemenië-Noorwegen gaat zondag niet door omdat de Noorse selectie in quarantaine moet vanwege een positieve coronatest bij verdediger Omar Elabdellaoui.
Van Bommelquote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef Slobeend het volgende:
Interessant om te lezen:
[ twitter ]
Wie is Jorrit en waarom is zijn analyse belangrijk?quote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef Slobeend het volgende:
Interessant om te lezen:
[ twitter ]
Jonkquote:Op maandag 16 november 2020 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Bommel![]()
![]()
![]()
![]()
Jonk![]()
![]()
![]()
Het maakt niet uit wat de spelopvatting van de trainer is, het beste voetbal speelden we onder Fredsj en die is er ook gewoon uitgetyft na het uitblijven resultaten.
Geen idee. Het is niet belangrijk, wel interessant. Jonk en Tomasson worden kennelijk overwogen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is Jorrit en waarom is zijn analyse belangrijk?
Gestopt met lezen toen bleek dat @Generationalpha dit heeft geschreven met al die onzin over Xg.quote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef Slobeend het volgende:
Interessant om te lezen:
[ twitter ]
Een combi van Kees en Fräser. We spelen dan alles gelijk met 0-0.quote:Op maandag 16 november 2020 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon keesie wonderboy toch als hij met Eagels promoveert.
Ik heb hier helemaal niets mee te maken!!quote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gestopt met lezen toen bleek dat @:GenerationAlpha dit heeft geschreven met al die onzin over Xg.
Mwah de manier hoe het hier wordt gebruikt is prima, gewoon door te zeggen dat Volendam wat effectiever is dan de kansen die het creëert waardoor het twijfelachtig is of Volendam het vele scoren van de laatste tijd doorzet. Het verschil is significant over 12 wedstrijden dus dan is deze conclusie wel ok. Ik kijk verder geen wedstrijden van Volendam dus dan is het wel een prima indicator.quote:Op maandag 16 november 2020 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gestopt met lezen toen bleek dat @:GenerationAlpha dit heeft geschreven met al die onzin over Xg.
Die wordt geen trainer.quote:Op maandag 16 november 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
Zowel Jonk als Tomasson véél liever dan onze pastoor.
Zal een combinatie van beiden zijn. Senesi gaat dan in de salarisschaal van Jørg (quote:Op maandag 16 november 2020 18:58 schreef fetX het volgende:
Feyenoord gaat proberen Senesi bij te laten tekenen.
Dilemma, want genot als hij blijft maar we hebben ook wel centjes nodig.
Ik vind het wel mooi om te lezen dat hij zelf ook wel zin heeft om te verlengen.quote:Op maandag 16 november 2020 18:58 schreef fetX het volgende:
Feyenoord gaat proberen Senesi bij te laten tekenen.
Dilemma, want genot als hij blijft maar we hebben ook wel centjes nodig.
Zeker. En denk ook dat het helemaal niet zo slecht is voor hem om nog een jaartje te blijven. Hij is goed, en absoluut een van de beste lcv's, maar ook nog niet Feyenoord ontgroeid of zo.quote:Op maandag 16 november 2020 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te lezen dat hij zelf ook wel zin heeft om te verlengen.
Als er investeerders komen heb je natuurlijk ook de ruimte om spelers als Senesi voor nog een seizoen te behouden, dat zou ook al erg mooi zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. En denk ook dat het helemaal niet zo slecht is voor hem om nog een jaartje te blijven. Hij is goed, en absoluut een van de beste lcv's, maar ook nog niet Feyenoord ontgroeid of zo.
Dat zal toch ook niet? Er is niets wat daarop wijst.quote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sterker zelfs, denk dat je met investeerders aan een echt tof team kan bouwen terwijl je jongens als Bijlow, Malacia, Senesi, Kökcü en Sinisterra langer aan de club kunt binden. Vul dat aan met Fer en je hoeft nog maar vijf plekken in te vullen, en dat is nog als je Geertruida, Teixeira, Burger, Antonucci en Bozenik op de bank houdt. Dat ziet er dan ineens prima uitje moet alleen dan wel af van spelers als Linssen, Nieuwkoop en Jørg.
Volgend seizoen moet je ook echt niet starten met Dickie. Dat zou een waardeloos plan zijn.
Als Arnesen zijn beleid wil voortzetten hebben we gewoon een flink budget nodig, en momenteel heb ik er niet vertrouwen in dat we direct de Champions League gaan halen. Dus wanneer er flink in onze club geïnvesteerd wordt zijn er mogelijkheden om de selectie ècht een boost te geven en tegelijkertijd kapitaal te genereren voor de toekomst. Het doorbreekt ook die afschuwelijke sleur waar Feyenoord nu al jaren in zit. Ben die doodsaaie seizoenen waarin we met lelijk voetbal derde of vierde worden (en voor de winter Europees uitgeschakeld zijn) compleet zat. Aan investeerders zullen een hoop nadelen kleven maar iig gebeurt er dan weer iets.quote:Op maandag 16 november 2020 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zal toch ook niet? Er is niets wat daarop wijst.
Verder snap ik dat optimisme rondom die investeerders helemaal niet. Ik zie veel meer slechte scenario's dan goede.
Deze man gaat mondjes snoeren in 2021.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mooi zo. Ook al zie ik het totaal niet zitten dat hij ooit echt door gaat breken, maar we zullen zien.
Denk ook niet dat hij het gaat redden. Zou ‘m volgend jaar wel lekker verhuren aan Zwolle of zo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mooi zo. Ook al zie ik het totaal niet zitten dat hij ooit echt door gaat breken, maar we zullen zien.
Toch jammer dat ie nu geen kansen in de basis krijgt. Een betere leerschool is er niet en slechter dan Linssen kan simpelweg niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Vooral jammer dat O21 compleet stil ligt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie nu geen kansen in de basis krijgt. Een betere leerschool is er niet en slechter dan Linssen kan simpelweg niet.
Na de winterstop gaat het hopelijk weer van start.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral jammer dat O21 compleet stil ligt.
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na de winterstop gaat het hopelijk weer van start.
Vroeger toen ik nog wel eens trainingen ging kijken ging ik altijd een beetje in de buurt staan van Pim Doesburg die feitelijk gewoon urenlang zijn keepers aan het uitkafferen was. Geweldige vent.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[ twitter ]
RIP Pimmetje (en zijn sportzaken)
He bah. Vind 77 toch nog wel iets te vroeg of zo (al is het een mooie leeftijd), maar heb geen idee of hij wat onder de leden had.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[ twitter ]
Voor mijn gevoel niet eens zo lang geleden ook dat hij nog keeperstrainer was, maar zie nu dat hij al in 2007 gestopt is bij Feyenoord.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
He bah. Vind 77 toch nog wel iets te vroeg of zo (al is het een mooie leeftijd), maar heb geen idee of hij wat onder de leden had.
Toen het trainingsveld nog bij het stadion lag gingen ze wel eens voor de wedstrijd trainen, Lodewijks en Doesburg. Dat was echt fantastisch ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog wel eens trainingen ging kijken ging ik altijd een beetje in de buurt staan van Pim Doesburg die feitelijk gewoon urenlang zijn keepers aan het uitkafferen was. Geweldige vent.
Dat hoop ik ook maat. Het is nog steeds by far onze beste spits namelijkquote:Op woensdag 18 november 2020 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is vast het zetje wat hij nodig heeft!
Wel leuk om te zien hoe mooi hij dit vindt als je z'n Instagram ziet.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maat. Het is nog steeds by far onze beste spits namelijk
Ik dacht iemand die in januari 2016 debuteerde of werd gehaald. Maar volgens mij voldoet alleen Tapia daaraan en die deed alleen de laatste 2 nederlagen van die reeks mee.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Iemand een idee? Niet dat ik dat boekje wil winnen, maar ik vraag me dit nu al een dag af.
Doet me er aan denken.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Iemand een idee? Niet dat ik dat boekje wil winnen, maar ik vraag me dit nu al een dag af.
Ik dacht ook eerst Tapia met die belachelijke reeks van Van Bronkhorst, maar dat kan inderdaad niet. Het hoeft natuurlijk ook geen echte reeks te zijn, dan wordt het helemaal lastig zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht iemand die in januari 2016 debuteerde of werd gehaald. Maar volgens mij voldoet alleen Tapia daaraan en die deed alleen de laatste 2 nederlagen van die reeks mee.
Als het eerder is heb ik geen idee wanneer dan
De Jørgensen cyclusquote:Op woensdag 18 november 2020 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is vast het zetje wat hij nodig heeft!
Ik was ook sarcastisch.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Jørgensen cyclus
Jørg bakt er geen kut van -> Jørg raakt langdurig geblesseerd -> Zijn vervanger doet het nog slechter -> We hopen dat Jørg goed terugkeert want ja hij was toch ooit heel goed -> Jørg keert terug -> Jørg bakt er geen kut van -> langdurige blessure en etc...
Komt nooit meer goed
Als je hem zo bij (o.a.) Oranje ziet zou ik er toch niet over twijfelen anders voor dat bedrag als ik een AS Roma was of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doet me er aan denken.
KrabbyGod zei in de podcast dat de vertrekclausule van Berghuis dus niet geldt in een winterse transferperiode. Zou wel lekker zijn.
En dan vind ik dit nog één van zijn zwakkere perioden in de laatste 3 jaar ofzoquote:Op woensdag 18 november 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hem zo bij (o.a.) Oranje ziet zou ik er toch niet over twijfelen anders voor dat bedrag als ik een AS Roma was of iets dergelijks.
Ik heb hem bij Oranje nog niet eerder zo goed gezien (krijgt ook niet vaak minuten natuurlijk) en dat is, niet flauw, toch een stuk hoger niveau. Bij Feyenoord was het misschien wat minder maar staat toch ook alweer op een goal of 7,8? Zie hem daar zich ook heel vaak ergeren aan de rest.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan vind ik dit nog één van zijn zwakkere perioden in de laatste 3 jaar ofzo
Ja maar dat soort statistieken zijn ook niet echt vreemd voor hem.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Oranje nog niet eerder zo goed gezien (krijgt ook niet vaak minuten natuurlijk) en dat is, niet flauw, toch een stuk hoger niveau. Bij Feyenoord was het misschien wat minder maar staat toch ook alweer op een goal of 7,8?
Toch fijn als dat je mindere periode is. En hij wordt ook echt veel beter met goede spelers om hem heen. Om er maar eens een open deur in te gooien. Ik zou niet twijfelen in ieder geval voor dat bedrag.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat soort statistieken zijn ook niet echt vreemd voor hem.
Ik betwijfel het toch wel een beetje hoor. Niet in de laatste plaats omdat ie gewoon niet helemaal wijs is. Voor Feyenoord is ie te goed om dat een probleem te laten zijn maar bij Roma, mjah.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch fijn als dat je mindere periode is. En hij wordt ook echt veel beter met goede spelers om hem heen. Om er maar eens een open deur in te gooien. Ik zou niet twijfelen in ieder geval voor dat bedrag.
(wel al 21 wedstrijden droog in Oranje)
Denk dat hij zich daar wel wat minder ergert en met wat minder frustratie rondloopt.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik betwijfel het toch wel een beetje hoor. Niet in de laatste plaats omdat ie gewoon niet helemaal wijs is. Voor Feyenoord is ie te goed om dat een probleem te laten zijn maar bij Roma, mjah.
Blijf het bij hem sowieso raar vinden dat er al niet veel eerder een club is gekomen. Tuurlijk is hij al een keer geflopt in het buitenland, maar vanaf het punt dat hij fit is (laatste deel kampioensjaar) haalt hij echt een bizar rendement.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch fijn als dat je mindere periode is. En hij wordt ook echt veel beter met goede spelers om hem heen. Om er maar eens een open deur in te gooien. Ik zou niet twijfelen in ieder geval voor dat bedrag.
(wel al 21 wedstrijden droog in Oranje)
Die jongen heeft wat dat betreft ook wel een engeltje op zijn schouder. Kan mij in ieder geval compleet idiote tackles herinneren tegen AZ en Trencin die echt 100% rood waren, maar hij heeft ook wel eens vBeek een rottrap gegeven op een training. Het is ook zijn houding dan een beetje, hij heeft soms van die potjes waarin hij enkel loopt te zeuren en met een geïrriteerde kop rondloopt (Groningen laatst was een voorbeeld, ook al zat er toen niemand in zijn hoofd). Ik weet niet hoe dat gaat zijn met betere spelers om hem heen, ik hoop beter want hij kan het dan zich simpelweg ook niet meer permitteren om zich zo te gedragen. Bij Feyenoord zijn we (te) afhankelijk van hem.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat hij zich daar wel wat minder ergert en met wat minder frustratie rondloopt.Maar het is niet zo dat hij aan de lopende band rode kaarten pakt of zo toch. Kan mij er niet één herinneren in ieder geval, wel wat rare tackles als het niet loopt.
Zo was hij in het begin toch ook niet. Zal vooral met status te maken hebben en dat hij veelal in kwaliteitsarme en lekker behoudende teams aan het spelen is, daar gaat hij nogal slecht opquote:Op woensdag 18 november 2020 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen heeft wat dat betreft ook wel een engeltje op zijn schouder. Kan mij in ieder geval compleet idiote tackles herinneren tegen AZ en Trencin die echt 100% rood waren, maar hij heeft ook wel eens vBeek een rottrap gegeven op een training. Het is ook zijn houding dan een beetje, hij heeft soms van die potjes waarin hij enkel loopt te zeuren en met een geïrriteerde kop rondloopt (Groningen laatst was een voorbeeld, ook al zat er toen niemand in zijn hoofd). Ik weet niet hoe dat gaat zijn met betere spelers om hem heen, ik hoop beter want hij kan het dan zich simpelweg ook niet meer permitteren om zich zo te gedragen. Bij Feyenoord zijn we (te) afhankelijk van hem.
Ik kan mij sowieso niet herinneren na 17/18 dat er veel om hem te doen was. Volgens mij speelde hij dat seizoen best veel slechte wedstrijden maar ja, zijn rendement is dan weer helemaal top.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het bij hem sowieso raar vinden dat er al niet veel eerder een club is gekomen. Tuurlijk is hij al een keer geflopt in het buitenland, maar vanaf het punt dat hij fit is (laatste deel kampioensjaar) haalt hij echt een bizar rendement.
Het eerste volledige seizoen doodleuk 18 goals en 14 assists en daarna altijd in de dubbele cijfers.
Dan zou je toch zeggen dat de Sevilla’s van deze wereld wel weer een gokje wagen
Er zijn toch ook gewoon clubs gekomen? Maar die boden niet genoeg, Berghuis vond het niet aantrekkelijk of het was niet het goede moment.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het bij hem sowieso raar vinden dat er al niet veel eerder een club is gekomen. Tuurlijk is hij al een keer geflopt in het buitenland, maar vanaf het punt dat hij fit is (laatste deel kampioensjaar) haalt hij echt een bizar rendement.
Het eerste volledige seizoen doodleuk 18 goals en 14 assists en daarna altijd in de dubbele cijfers.
Dan zou je toch zeggen dat de Sevilla’s van deze wereld wel weer een gokje wagen
In het kampioensjaar kan ik vrij weinig moeilijks van hem herinneren, maar bij AZ was ie een best lastige gozer volgens mij.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo was hij in het begin toch ook niet. Zal vooral met status te maken hebben en dat hij veelal in kwaliteitsarme en lekker behoudende teams aan het spelen is, daar gaat hij nogal slecht op
Nouja een club van het kaliber Roma, Bilbao, Sevilla, misschien een Wolfsburg, Leverkussen had hij zelf ook best oren naar gehad denk ik. En daar heb ik toch weinig over gehoord.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook gewoon clubs gekomen? Maar die boden niet genoeg, Berghuis vond het niet aantrekkelijk of het was niet het goede moment.
Denk niet dat Bilbao een optie wasquote:Op woensdag 18 november 2020 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een club van het kaliber Roma, Bilbao, Sevilla, misschien een Wolfsburg, Leverkussen had hij zelf ook best oren naar gehad denk ik. En daar heb ik toch weinig over gehoord.
https://app.clubcollect.c(...)n-we-het-stadion-volquote:Samen krijgen we het stadion vol!
Het coronavirus heeft ook het voetbal in zijn greep. Helaas zijn de tribunes leeg en het stadion vol krijgen met supporters gaat helaas nog wel even duren. Daarom willen wij het stadion op een andere, unieke manier vol krijgen! Met als ultieme doel om 47.212 Kuipstoeltjes vol te krijgen met aanmoedigingen.
Steun Feyenoord
Het zijn zware maanden voor de Feyenoordsupporters, de ploeg heeft ons nodig maar helaas kunnen we door de omstandigheden op dit moment niet de 12e man op de tribune zijn. Om de ploeg een steuntje in de rug te geven zijn we begonnen om het stadion vol te leggen met spandoeken. Met als doel om ieder stoeltje dat leeg is te bedekken. Op die spandoeken komen Feyenoord gerelateerde boodschappen ter ondersteuning van het elftal. Jij kunt hierbij helpen en de afmeting van het doek bepaal je zelf. Voor ieder spandoek dat jouw stoeltje bedekt betaal je ¤5,-. Dit betekent dat jij met je familie, kameraden of je werk zelf de boodschap én de grootte van het doek bepaalt! Een deel van de opbrengst gaat naar de club, een toekomstige grote sfeeractie en het materiaal van de spandoekenactie.
Goede podcast, Krabby is zelfs te pruimen.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad, dit kon niet lang uitblijvenquote:Op donderdag 19 november 2020 12:19 schreef Haringkop het volgende:
Push bericht Feyenoord: Haps weer geblesseerd.
Het duurde al lang dit seizoen
Nog steeds oneensquote:Op donderdag 19 november 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Mocht er nou toch een club komen in de winter, verkoop die gozer gewoon.
Man man man.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]x 10000000
Dit is toch niet te geloven meer.
Weet niet hoe het zit met Kökcü en Malacia maar blijft er nog iets over komende zondag? Of gaan we moeten spelen met Linssen, Diemers en die Schotse amateur van de kerstfoto?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:31 schreef hhh38 het volgende:
Iedereen zeiken over die interlands in het propvolle programma, onze spelers hebben die interlands niet eens nodig om geblesseerd te raken
behalve Kökcü
En Malaciaquote:Op donderdag 19 november 2020 12:31 schreef hhh38 het volgende:
Iedereen zeiken over die interlands in het propvolle programma, onze spelers hebben die interlands niet eens nodig om geblesseerd te raken
behalve Kökcü
Smeulers of die rooie van de kerstfoto.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet hoe het zit met Kökcü en Malacia maar blijft er nog iets over komende zondag? Of gaan we moeten spelen met Linssen, Diemers en die Schotse amateur van de kerstfoto?
Het wordt nu zoiets denk ik als dat lijstje met geblesseerden van KuipTalk kloptquote:Op donderdag 19 november 2020 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet hoe het zit met Kökcü en Malacia maar blijft er nog iets over komende zondag? Of gaan we moeten spelen met Linssen, Diemers en die Schotse amateur van de kerstfoto?
Duurt ook langer dan verwacht zei Krabby laatst, ook na december denk ik dus.quote:
Pff.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Duurt ook langer dan verwacht zei Krabby laatst, ook na december denk ik dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 19 november 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar we missen dus nu Bijlow, Haps, Bozenik en Fer tot aan ongeveer de winterstop en Sini, Jørg, Malacia en Kökcü zijn ook nog een tijdje afwezig verwacht ik
Hier valt echt niet tegenop te boksen. Het is dat we voorlopig enkel matige tegenstanders krijgen in de Eredivisie (buiten Vitesse) en Zagreb en Wolfsberger minstens zo beroerd zijn, anders had je dit seizoen nu wel in de prullenbak kunnen gooienSpeelt vanaf zondag gewoon weer om de 3-4 dagen een wedstrijd dus zullen nog wel wat blessures en coronagevallen bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar we missen dus nu Bijlow, Haps, Bozenik en Fer tot aan ongeveer de winterstop en Sini, Jørg, Malacia en Kökcü zijn ook nog een tijdje afwezig verwacht ik
Hier valt echt niet tegenop te boksen. Het is dat we voorlopig enkel matige tegenstanders krijgen in de Eredivisie (buiten Vitesse) en Zagreb en Wolfsberger minstens zo beroerd zijn, anders had je dit seizoen nu wel in de prullenbak kunnen gooienIk was Malacia helemaal vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering zeg, wat een blessures.
Hier valt echt niet tegenop te boksen. Het is dat we voorlopig enkel matige tegenstanders krijgen in de Eredivisie (buiten Vitesse) en Zagreb en Wolfsberger minstens zo beroerd zijn, anders had je dit seizoen nu wel in de prullenbak kunnen gooienMwah ik vind het Eredivisieprogramma nog best pittig hoor. Je hebt ook Heerenveen en Utrecht nog voor de winterstop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met een beetje pech nog een zware bekerwedstrijd
Exact, je komt eigenlijk nu van je relatief rustige programma af.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah ik vind het Eredivisieprogramma nog best pittig hoor. Je hebt ook Heerenveen en Utrecht nog voor de winterstop.
Mwah, Utrecht is echt helemaal niks dit jaar en Heerenveen lijkt het ook niet te kunnen belopen tegen betere tegenstanders (alhoewel het de vraag is hoeveel beter je nog bent met rotzooi als Johnston en Linssen op het veld). Denk dat die tegenstanders ons sowieso beter liggen dan de Sparta’s van de wereld.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah ik vind het Eredivisieprogramma nog best pittig hoor. Je hebt ook Heerenveen en Utrecht nog voor de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |