Kan één van de mods even een note maken zodat anderen in de toekomst weten wat voor iemand Jobi is?quote:Op maandag 9 november 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij GTA ging ik juist altijd de hoertjes neerstekenIk was er nooit zelf een
Voor een x bedrag per uur.quote:Op maandag 9 november 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je in dat spel ook met auto's rijden?
De auto’s schijnen soms ook achter een raam te staan!quote:Op maandag 9 november 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaaf!! Lekker in een donker steegje 's nachts rondscheuren!
Bohquote:Op maandag 9 november 2020 20:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De auto’s schijnen soms ook achter een raam te staan!
Nee daar wordt wat anders beredenquote:Op maandag 9 november 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je in dat spel ook met auto's rijden?
Ik zit nooit ergens anders.quote:Op maandag 9 november 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat mij en Mendie maar even, we zitten eventjes in ons eigen humorwereldje.
Ik snap de humor, ik loop alleen achterquote:Op maandag 9 november 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat mij en Mendie maar even, we zitten eventjes in ons eigen humorwereldje.
2 MINUTEN is kort voor jouw doenquote:Op maandag 9 november 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap de humor, ik loop alleen achter
Dat heb ik gemerkt ja. Ik steel natuurlijk niet echt!quote:
Mijn internet lag er ook even uitquote:
Maar je drinkt wel korrelkoffie?quote:Op maandag 9 november 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja. Ik steel natuurlijk niet echt!
Oeh goed plan,quote:Op maandag 9 november 2020 20:28 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar je drinkt wel korrelkoffie?
Jazeker! Over de echt belangrijke zaken lieg ik NOOITquote:Op maandag 9 november 2020 20:28 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar je drinkt wel korrelkoffie?
Gelukkig. Mijn vertrouwen in de wereld is weer ietsje hersteld.quote:Op maandag 9 november 2020 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker! Over de echt belangrijke zaken lieg ik NOOIT
In deze verknipte samenleving zijn er toch nog zekerhedenquote:Op maandag 9 november 2020 20:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gelukkig. Mijn vertrouwen in de wereld is weer ietsje hersteld.
* Aoibhin klinkt haar bakkie troost tegen die van Koen aanquote:
Je bent verslaafd geraaktquote:Op maandag 9 november 2020 20:32 schreef Strani het volgende:
Ik heb CNN aanstaan. Blijkbaar miste ik het toch een beetje, dat achtergrondgeluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |