Wat ook bijzonder is want er zijn er zat die er vanuit gaan dat de mens zondig geboren wordt.quote:Op maandag 9 november 2020 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iemand die ter dood veroordeeld is, zelf iets fout heeft gedaan en een foetus nog niet schuldig aan wat dan ook is
Ze was toch altijd al crimineel, Strani.quote:Op maandag 9 november 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou, ze is net één nachtje prostituee en jij gaat er direct al van uit dat ze steelt?
Heb ik de nieuwe rolverdeling hoer gemist?quote:Op maandag 9 november 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou, ze is net één nachtje prostituee en jij gaat er direct al van uit dat ze steelt?
quote:Op maandag 9 november 2020 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik de nieuwe rolverdeling hoer gemist?
Het is me om het even,quote:Op maandag 9 november 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks meer van het hele leven
Ja okay, het zat er altijd wel aan te komen inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2020 20:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ze was toch altijd al crimineel, Strani.
Da's de schuld van de vrouw natuurlijkquote:Op maandag 9 november 2020 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ook bijzonder is want er zijn er zat die er vanuit gaan dat de mens zondig geboren wordt.
Dat is een zekerheidquote:Op maandag 9 november 2020 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's de schuld van de vrouw natuurlijk
JoBi had weer een rare droomquote:Op maandag 9 november 2020 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat @Strani al zegt, dat klopt dan weer niet met het idee dat iedereen van zichzelf al zondig isquote:Op maandag 9 november 2020 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou denken dat iemand die ter dood veroordeeld is, zelf iets fout heeft gedaan en een foetus nog niet schuldig aan wat dan ook is
Er valt niks te stelen als alles al van mij isquote:
Maar wat heb ik gemist dat jij hoer wasquote:Op maandag 9 november 2020 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er valt niks te stelen als alles al van mij is
quote:Op maandag 9 november 2020 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er valt niks te stelen als alles al van mij is
Ja precies, het een heeft niet met het ander te maken!quote:Op maandag 9 november 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2020 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En wat gaan we daar doen?quote:Op maandag 9 november 2020 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders tussendoor, gaan jullie zaterdag ook naar Zwalk?
Grand Theft Prostitute.quote:Op maandag 9 november 2020 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, het een heeft niet met het ander te maken!
Hopelijk staat niet half Nederland straks in Zalk te wachten op een boot die nooit komt.quote:Op maandag 9 november 2020 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders tussendoor, gaan jullie zaterdag ook naar Zwalk?
Bij GTA ging ik juist altijd de hoertjes neerstekenquote:
Ik ben hoer zo vaakquote:Op maandag 9 november 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wat heb ik gemist dat jij hoer was
Of lees ik weer eens selectief?
quote:Op maandag 9 november 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij GTA ging ik juist altijd de hoertjes neerstekenIk was er nooit zelf een
Dit is niet geruststellend.quote:Op maandag 9 november 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij GTA ging ik juist altijd de hoertjes neerstekenIk was er nooit zelf een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |