abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2020 @ 20:38:48 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196158717
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 20:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik haat Biden niet. Sterker nog, ik denk dat hij het potentieel heeft om er een succes van te maken als hij kan samenwerken met Republikeinen, en de sterke punten van Obama en Trump overneemt.
Biden is echt slaapverwekkend. Misschien is dit juist goed, helemaal na zo'n apparaat als Trump, maar ik blijf me verbazen dat dit dan blijkbaar het beste is wat zo'n enorm land naar voren kan schuiven en vind het veelzeggend dat zo'n grijze muis Trump kan verslaan. De meeste stemmen waren tegen Trump en niet voor hem denk ik.

Maar goed, hopelijk bewijst Biden dat hij het geweldig aankan juist omdat zoals jij zegt hij de samenwerking kan bevorderen. Daarbij kan zijn niet-aanstootgevendheid goed te pas komen. Het is geen mannetje waarbij iedereen zijn borst gaat opblazen in een soort alfa-reflex.
pi_196158772
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:34 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Andere landen hebben meer doden per hoofd van de bevolking wat doen we met hun leiders België bijvoorbeeld?
De Belgen kunnen besluiten hun leiders weg te stemmen. Maar dat is toch echt aan de Belgen zelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 november 2020 @ 20:47:15 #128
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196158896
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:36 schreef Predator40 het volgende:
ik zit eens wat meer te lezen op diverse sites hoe dat nu gegaan is met de USPS en de aanstelling van DeJoy.

Het is duidelijk dat de pandemie is misbruikt door Trump om problemen te creëren met de mail in ballots.

binnen een paar maanden waren er 650 high speed sorteermachines gesloopt en er zouden ook mailboxen weg gehaald zijn.

werknemers mochten niet meer overwerken, ook kreeg de USPS geen extra funding meer.

ondertussen zegt Trump tegen zijn supporters dat ze vooral niet via de mail moeten stemmen !!

Louis DeJoy, is a Republican political operative beholden to President Trump

A longtime Republican megadonor, DeJoy has a background in the logistics and shipping sector. A government contract years ago with the Postal Service helped him launch his business. Now he leads that same agency and finds himself at the center of a fight over whether voters' ballots will be delivered and counted fairly in this year's presidential election.

Since he started in the job June 15, DeJoy has launched a series of organizational shake-ups that have attracted bipartisan criticism that the changes would delay mail delivery just as more Americans are expected to vote by mail. Earlier this month, he announced an "organizational realignment" at the agency, which lost $9 billion last year. These changes included a reduction in employee overtime hours and the elimination of postal-sorting machines.

Then Trump weighed in. He said that he opposes additional funding for the Postal Service because he wants to make it harder to expand voting by mail — ostensibly to prevent voter fraud, for which there is no evidence.

hoe de fuck komen de republikeinen hiermee weg ?
Van het spreekwoord "brutalen hebben de halve wereld" zal ook wel een Amerikaanse variant bestaan. Als je dit soort obsceen corrupt gedrag maar zo openlijk mogelijk vertoond zijn mensen te veel in shock om er echt tegenstand tegen te bieden.
  maandag 9 november 2020 @ 20:50:09 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196158966
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:19 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Want trump is verantwoordelijk voor mensen die zo zwak zijn dat hun immuunsysteem niet functioneert.

Daarbij zijn er landen ik noem een België met extreme lockdowns met meer doden per hoofd van de bevolking.
UK, Peru doen t ook slechter.

Goed argument dus.
Of regering België ook opstappen?
Lees wat ik schrijf: "Iedere leider van een land die het --->>nalaat<---- om..."

Doen ze dat in Belgie? NEE. Doen ze dat in het VK? Het lijkt er niet op. Doen ze dat in Peru? Geen idee. Maar mochten ze het inderdaad nalaten dan ja.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_196159003
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:36 schreef Predator40 het volgende:
ik zit eens wat meer te lezen op diverse sites hoe dat nu gegaan is met de USPS en de aanstelling van DeJoy.

Het is duidelijk dat de pandemie is misbruikt door Trump om problemen te creëren met de mail in ballots.

binnen een paar maanden waren er 650 high speed sorteermachines gesloopt en er zouden ook mailboxen weg gehaald zijn.

werknemers mochten niet meer overwerken, ook kreeg de USPS geen extra funding meer.

ondertussen zegt Trump tegen zijn supporters dat ze vooral niet via de mail moeten stemmen !!

Louis DeJoy, is a Republican political operative beholden to President Trump

A longtime Republican megadonor, DeJoy has a background in the logistics and shipping sector. A government contract years ago with the Postal Service helped him launch his business. Now he leads that same agency and finds himself at the center of a fight over whether voters' ballots will be delivered and counted fairly in this year's presidential election.

Since he started in the job June 15, DeJoy has launched a series of organizational shake-ups that have attracted bipartisan criticism that the changes would delay mail delivery just as more Americans are expected to vote by mail. Earlier this month, he announced an "organizational realignment" at the agency, which lost $9 billion last year. These changes included a reduction in employee overtime hours and the elimination of postal-sorting machines.

Then Trump weighed in. He said that he opposes additional funding for the Postal Service because he wants to make it harder to expand voting by mail — ostensibly to prevent voter fraud, for which there is no evidence.

hoe de fuck komen de republikeinen hiermee weg ?
Klopt, spijker op z'n kop.

Dat is eigenlijk vanaf juli al opgepakt door diverse media maar men kwam er nog lang mee weg.

31 juli bijvoorbeeld (deze video heb ik in m'n download archief met zo'n 630 video's sinds februari):

pi_196159015
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:47 schreef beantherio het volgende:

[..]

Van het spreekwoord "brutalen hebben de halve wereld" zal ook wel een Amerikaanse variant bestaan. Als je dit soort obsceen corrupt gedrag maar zo openlijk mogelijk vertoond zijn mensen te veel in shock om er echt tegenstand tegen te bieden.
Dat blijkt wel ja.......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 9 november 2020 @ 20:52:40 #132
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196159049
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:47 schreef beantherio het volgende:

[..]

Fortune favors the bold.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_196159151
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk vanaf juli al opgepakt door diverse media maar men kwam er nog lang mee weg.

31 juli bijvoorbeeld (deze video heb ik in m'n download archief met zo'n 630 video's sinds februari):

hoe kunnen de republikeinen hiermee wegkomen dan ????
dit valt toch gewoon onder ECHTE fraude ? of in ieder geval zware voter supression
pi_196159233
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:56 schreef Predator40 het volgende:

[..]

hoe kunnen de republikeinen hiermee wegkomen dan ????
dit valt toch gewoon onder ECHTE fraude ? of in ieder geval zware voter supression
Er is wel een hearing geweest dacht ik, stond in dit deel (?) of bij POL nog een filmpje van o.a. Katie Porter.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 november 2020 @ 21:03:22 #135
862 Arcee
Look closer
pi_196159314
twitter

Iets met de handtekening, of zo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 november 2020 @ 21:05:22 #136
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196159354
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ook een mooi tweeluik:
pi_196159450
Bwin heeft net de Presidential Election bets uitbetaald.

Dat kost ze waarschijnlijk tientallen zo niet honderden miljoenen, dus dat is waarschijnlijk geen beslissing die lichtelijk gemaakt is. Denk dat die "4 more years" echt compleet uitgesloten zijn. :P
pi_196159513
Ik heb nog steeds niemand die Trumps claims steunt horen uitleggen waarom er dan geen fraude is bij de downballot races, waarom zijn die dan niet allemaal gewonnen door Democraten? Zouden Democraten niet begrijpen dat je zonder het Huis en de Senaat weinig aan het Witte Huis hebt? Lijkt mij nogal sterk.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 november 2020 @ 21:11:45 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196159549
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:03 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]

Iets met de handtekening, of zo.
Waarom snapt die man nog steeds het gebruik van hoofdletters niet (even buiten zijn Caps Lock-tirades om)? ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 november 2020 @ 21:13:08 #140
284411 crew  heywoodu
pi_196159582
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:08 schreef illusions het volgende:
Bwin heeft net de Presidential Election bets uitbetaald.

Dat kost ze waarschijnlijk tientallen zo niet honderden miljoenen, dus dat is waarschijnlijk geen beslissing die lichtelijk gemaakt is. Denk dat die "4 more years" echt compleet uitgesloten zijn. :P
Nou ja, of het een beslissing is hangt vooral af van de voorwaarden die Bwin erbij heeft :P

Zo zijn er bookmakers die pas uitbetalen aan de hand van wie op 20 januari na het middaguur president is, bookmakers die letterlijk kijken wie na Trump de eerstvolgende is, bookmakers die kijken naar het kiescollege in december en bookmakers die uitgaan van de call van de media :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_196159601
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, of het een beslissing is hangt vooral af van de voorwaarden die Bwin erbij heeft :P

Zo zijn er bookmakers die pas uitbetalen aan de hand van wie op 20 januari na het middaguur president is, bookmakers die letterlijk kijken wie na Trump de eerstvolgende is, bookmakers die kijken naar het kiescollege in december en bookmakers die uitgaan van de call van de media :P
Waarbij dat laatste vermoedelijk niet "Jensen z'n Youtube kanaal" zal zijn.
pi_196159647
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat zijn ook de voorwaarden van Bwin, dat ze het recht hebben op de officiële uitspraak te wachten, afhankelijk van eventuele rechtzaken. Dat zou dan overigens om 6 januari gaan, wanneer het congres de officiële uitspraak doet.

Dat hebben ze dus niet gedaan, en dat is een beslissing die met enorm veel geld gepaard gaat en niet terug te draaien is. Het zou de eerste keer zijn, als ze dat foutief doen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 november 2020 @ 21:18:37 #143
284411 crew  heywoodu
pi_196159708
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zijn ook de voorwaarden van Bwin, dat ze het recht hebben op de officiële uitspraak te wachten, afhankelijk van eventuele rechtzaken. Dat zou dan overigens om 6 januari gaan, wanneer het congres de officiële uitspraak doet.

Dat hebben ze dus niet gedaan, en dat is een beslissing die met enorm veel geld gepaard gaat en niet terug te draaien is. Het zou de eerste keer zijn, als ze dat foutief doen.
'Niet terug te draaien' is relatief voor een bookmaker :D

Nou ja, tenzij je je geld er snel af gaat halen.
pi_196159720
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

'Niet terug te draaien' is relatief voor een bookmaker :D

Nou ja, tenzij je je geld er snel af gaat halen.
Voor 6 januari heeft iedereen z'n geld er wel af hoor. ;)

Bij mij staat het morgen op m'n rekening in ieder geval.
  maandag 9 november 2020 @ 21:32:02 #145
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_196159975
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wow :X
Dat dus.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196160014
twitter
pi_196160056
twitter

Euh, McConnell is dus opeens all-in voor Trump.
Weet niet wat er achter de schermen afspeelt, maar normaal gesproken zou je zeggen dat McConnell slimmer is dan dit. Zorgwekkend, want er zit waarschijnlijk een gedachte achter. :{
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 9 november 2020 @ 21:37:47 #148
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196160069
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Koekkoek 8)7
Schokkend he andere mening dan de standaard deug covid is ergste wat er is mening.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_196160116
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:37 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Schokkend he andere mening dan de standaard deug covid is ergste wat er is mening.
Nee, hoor, ik ben wel wat gewend als COR mod maar blijf wel gewoon ontopic hier aub

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2020 21:40:37 ]
  maandag 9 november 2020 @ 21:41:13 #150
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_196160141
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:37 schreef Cara het volgende:
[ twitter ]

Euh, McConnell is dus opeens all-in voor Trump.
Weet niet wat er achter de schermen afspeelt, maar normaal gesproken zou je zeggen dat McConnell slimmer is dan dit. Zorgwekkend, want er zit waarschijnlijk een gedachte achter. :{
Ik zag er vanmiddag ook al wat op CNN over , heel typisch idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')