quote:
99% geteld volgens de WaPo maar het verschil is klein, 10K voor Biden.quote:Op maandag 9 november 2020 14:39 schreef Mikeytt het volgende:
Georgia kan eigenlijk ook gewoon gecalled worden..
Er zijn deen aanwijzingen dat het bij de laatste stemmen fors een andere richting op gaat. En de recount gaat ook echt het verschil niet makenquote:Op maandag 9 november 2020 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
99% geteld volgens de WaPo maar het verschil is klein, 10K voor Biden.
Dus alle Trump tweets direct naar dat topic?quote:Op maandag 9 november 2020 14:12 schreef Starhopper het volgende:
- Als het grappig is doe het dan in het grappige filmpjes en meme topic?-
Die zijn niet per se grappigquote:Op maandag 9 november 2020 15:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus alle Trump tweets direct naar dat topic?
Meer dan 100K swing van vier jaar geleden.quote:Op maandag 9 november 2020 15:08 schreef Peunage het volgende:
Laatste batch van PA
5002 stemmen. 91% voor Biden.
Biden loopt nu 45K stemmen voor op Trump.
Ik zag een grafiek van NYT dat Biden de winst daar vooral geboekt heeft in de meer republikeinse buitengebieden.quote:Op maandag 9 november 2020 15:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Meer dan 100K swing van vier jaar geleden.
Welnee. Presidentiele gratie is er om politieke vervolging te voorkomen, dat past helemaal in de M.O. van Trump en zijn Trumpanzees snuiven die scheten al vier jaar lang elke dag.quote:Op maandag 9 november 2020 15:06 schreef qajariaq het volgende:
Trump hangt nogal wat rechtszaken boven het hoofd. Een uitweg (die ik in dit topic heb gelezen) zou kunnen zijn nog voor 20 januari aftreden en dan Pence hem gratie laten verlenen. Dan laat hij zich wel kennen en dan is elke kans op rehabilitatie ook wel verkeken verwacht ik.
Trumpanzees?quote:Op maandag 9 november 2020 15:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Welnee. Presidentiele gratie is er om politieke vervolging te voorkomen, dat past helemaal in de M.O. van Trump en zijn Trumpanzees snuiven die scheten al vier jaar lang elke dag.
Volgens mij sprak Joe Biden tegen en over Amerikanen, niet naar FOK! users, welk leuk dat je zijn accceptance speech kent, blijkbaar vindt jij ook dat hij de President-Elect isquote:Op maandag 9 november 2020 15:26 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat is het verbindende uit Bidens oproep.
Dat is een onlogische conclusie. Alhoewel, het is wel een logische conclusie voor iemand die van mening is dat de media bepalen wie de winnaar van de verkiezingen is.quote:Op maandag 9 november 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij sprak Joe Biden tegen en over Amerikanen, niet naar FOK! users, welk leuk dat je zijn accceptance speech kent, blijkbaar vindt jij ook dat hij de President-Elect is
Zijn hele leven lang zijn er al rechtzaken tegen hen, net zoals hij er ook duizenden heeft ingediend.quote:Op maandag 9 november 2020 15:06 schreef qajariaq het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ooggerechtshof-komen
Trump hangt nogal wat rechtszaken boven het hoofd. Een uitweg (die ik in dit topic heb gelezen) zou kunnen zijn nog voor 20 januari aftreden en dan Pence hem gratie laten verlenen. Dan laat hij zich wel kennen en dan is elke kans op rehabilitatie ook wel verkeken verwacht ik.
Ik acht het ook niet onmogelijk dat Biden voor een hoop zaken gratie gaat verlenen om te verbinden. Doet ie dat niet dan kan nog wel eens de pleuris uitbreken.
Dat denkt niemand. De stemmers bepalen de winnaar van de verkiezing, de media rapporteren daar alleen maar over.quote:Op maandag 9 november 2020 15:31 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat is een onlogische conclusie. Alhoewel, het is wel een logische conclusie voor iemand die van mening is dat de media bepalen wie de winnaar van de verkiezingen is.
Dit zijn strafzaken. Da's wat anders dan civiele zaken.quote:Op maandag 9 november 2020 15:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zijn hele leven lang zijn er al rechtzaken tegen hen, net zoals hij er ook duizenden heeft ingediend.
Hij heeft ook al de nodige strafzaken overleefd hoorquote:Op maandag 9 november 2020 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit zijn strafzaken. Da's wat anders dan civiele zaken.
Ehm, nee. De media hebben toch echt Biden tot winnaar uitgeroepen. En of dit nu terecht is of niet, het is simpelweg hun taak niet.quote:Op maandag 9 november 2020 15:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat denkt niemand. De stemmers bepalen de winnaar van de verkiezing, de media rapporteren daar alleen maar over.
Nee. Je lijkt het niet echt te snappen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ehm, nee. De media hebben toch echt Biden tot winnaar uitgeroepen. En of dit nu terecht is of niet, het is simpelweg hun taak niet.
Nee, de media concluderen dat Biden heeft gewonnen. Dat doen zij op basis van officiële cijfers die zij de afgelopen dagen doorgespeeld kregen van de staten.quote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ehm, nee. De media hebben toch echt Biden tot winnaar uitgeroepen. En of dit nu terecht is of niet, het is simpelweg hun taak niet.
Welnee. Als je ziet waar hij allemaal mee weg komt en is gekomen en hoe hij verdedigt wordt door zijn fans, die malen daar echt niet om.quote:Op maandag 9 november 2020 15:06 schreef qajariaq het volgende:
Ik acht het ook niet onmogelijk dat Biden voor een hoop zaken gratie gaat verlenen om te verbinden. Doet ie dat niet dan kan nog wel eens de pleuris uitbreken.
Weet ik niet. Nixon heeft ook gratie gekregen maar niemand beweerd nog dat ie onschuldig was.quote:Op maandag 9 november 2020 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En zou Biden hem die gratie verlenen dan wordt dat juist een stok om de Democraten mee te slaan:'Biden zou Trump nóóit gratie hebben gegeven als er echt iets aan de hand was! Hier BEKENT Joe dus eigenlijk dat alle aanklachten vals waren! Wat een walgelijk vuil spel van de Dems! LOCK HIM UP!"
Het is zelfs een troefkaart van Biden om Trump tot een vlotte, soepele overdracht te bewegen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:06 schreef qajariaq het volgende:
Van Four Seasons Total Landscaping zelf?quote:Op maandag 9 november 2020 18:08 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb een four seasons total landscaping trui gekocht. Leek me het ultieme aandenken aan deze rollercoaster
quote:Op maandag 9 november 2020 18:30 schreef Peunage het volgende:
Batch van North Carolina. 99 stemmen. Hebben ze daar 1 mannetje die de stemmen telt? 100 stemmen om de 2 dagen
Officieel gaan ze ~12 november pas verder met tellen, als ik het goed heb begrepen.quote:Op maandag 9 november 2020 18:30 schreef Peunage het volgende:
Batch van North Carolina. 99 stemmen. Hebben ze daar 1 mannetje die de stemmen telt? 100 stemmen om de 2 dagen
Ik vermoed dat ze nu enkel nog bezig zijn met stemmen of stembiljetten die beschadigd of moeilijk leesbaar zijn of zo.quote:Op maandag 9 november 2020 18:30 schreef Peunage het volgende:
Zo heb ik dat hier gelezen ja. Maar ik zie wel elke dag een kleine batch voorbij komen. Vandaag 99. Gisteren 13, eergisteren 199.quote:Op maandag 9 november 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Officieel gaan ze ~12 november pas verder met tellen, als ik het goed heb begrepen.
Ze hebben er nog 188,000 te gaan. Lijkt mij niet dat het allemaal beschadigde of moeilijk leesbare biljetten zijn.quote:Op maandag 9 november 2020 18:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze nu enkel nog bezig zijn met stemmen of stembiljetten die beschadigd of moeilijk leesbaar zijn of zo.
Jazekerquote:Op maandag 9 november 2020 18:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van Four Seasons Total Landscaping zelf?
Vraag is of dat een gok is of niet, bv aan de hand van het aantal aanmeldingen voor stemmen in het buitenland oid. Sommige mensen zullen het alsnog niet doen.quote:Op maandag 9 november 2020 18:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo heb ik dat hier gelezen ja. Maar ik zie wel elke dag een kleine batch voorbij komen. Vandaag 99. Gisteren 13, eergisteren 199.
[..]
Ze hebben er nog 188,000 te gaan. Lijkt mij niet dat het allemaal beschadigde of moeilijk leesbare biljetten zijn.
Ik had al een "bbq-beer-freedom"-hemd besteld voor iemandquote:Op maandag 9 november 2020 18:08 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb een four seasons total landscaping trui gekocht. Leek me het ultieme aandenken aan deze rollercoaster
quote:Op maandag 9 november 2020 18:08 schreef trein2000 het volgende:
fraud toch ?quote:Op maandag 9 november 2020 18:27 schreef Monolith het volgende:
Goed nieuws voor Trump, een batch in Pennsylvania die hij met bijna 90% wint!
Goed, het was een batch van 67 stemmen, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik vind China nog het minst passen in dat rijtje zelfs.quote:Op maandag 9 november 2020 18:57 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Vier leiders die Biden nog niet hebben gefeliciteerd.
Zoek de overeenkomsten
Hmm, vreemd, ik las eergisteren (?) nog dat hij ontslag had genomen (of iig een ontslagbrief had geschreven).quote:
Die worden rijk hierdoorquote:Op maandag 9 november 2020 18:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van Four Seasons Total Landscaping zelf?
Ja, ik hoop dat North Carolina ook nog spannend wordt. Het zou kunnen. Als er nog Biden gunstig gezinde counties volgen maakt hij nog een kansje om te winnen. Biden is averaging 64.4%, Biden needs 70.3%quote:Op maandag 9 november 2020 18:30 schreef Peunage het volgende:
Super scherpe en accurate opmerking dit. Trouwens wel de resultaten accepteren van de house en senate verkiezingen, maar niet die van het presidentiele stukje, allen tot stand gekomen met dezelfde stembiljettenquote:Op maandag 9 november 2020 15:31 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat is een onlogische conclusie. Alhoewel, het is wel een logische conclusie voor iemand die van mening is dat de media bepalen wie de winnaar van de verkiezingen is.
Dat is dan de president van de VS. Echt, niveautje kleuterklas.quote:
Ja!!quote:Op maandag 9 november 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is dan de president van de VS. Echt, niveautje kleuterklas.
Pietje: Ik vind de tekening van Kees het mooist
Jantje: JOUW TEKENING IS OOK STOM, STOMME PIETJE
Dat is de situatie nu in de VS.
Dan is ie 78. Maar Biden was te oud?quote:Op maandag 9 november 2020 19:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Nouja, aan de andere kant betekend dit ook dat hij dus niet verwacht een 2e termijn te hebben nu
Jaquote:Op maandag 9 november 2020 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij zal de geschiedenis ingaan als de "Toddler in Chief".
Oh ja, ongetwijfeld. Wat een kleuter is het ookquote:Op maandag 9 november 2020 19:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Fauci zal ook wel officieel vervangen worden, omdat het kan.
Dag 1,Biden stelt hem gelijk weer aan.quote:Op maandag 9 november 2020 19:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja, ongetwijfeld. Wat een kleuter is het ook
Fauci wordt dan meteen door Biden opgenomen in zijn transitie team en gaat dan gewoon weer aan het werk op 21 januari in zijn oude functie, natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2020 19:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja, ongetwijfeld. Wat een kleuter is het ook
Biden vraagt hem direct al voor zijn team vermoed ik.quote:Op maandag 9 november 2020 19:28 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dag 1,Biden stelt hem gelijk weer aan.
Ja dat zeg ik toch manquote:Op maandag 9 november 2020 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fauci wordt dan meteen door Biden opgenomen in zijn transitie team en gaat dan gewoon weer aan het werk op 21 januari in zijn oude functie, natuurlijk.
Yup, hij heeft ook Rick Bright in zijn team opgenomen en die was ook al door Trump ontslagen.quote:Op maandag 9 november 2020 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fauci wordt dan meteen door Biden opgenomen in zijn transitie team en gaat dan gewoon weer aan het werk op 21 januari in zijn oude functie, natuurlijk.
"To get power, you must display absolute pettiness, to wield that power, you must display greatness. And seldomly these two traits are found in one man" aldus de keizer van Europa in 1802, Napoleon Bonaparte.quote:Op maandag 9 november 2020 19:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is dan de president van de VS. Echt, niveautje kleuterklas.
Pietje: Ik vind de tekening van Kees het mooist
Jantje: JOUW TEKENING IS OOK STOM, STOMME PIETJE
Dat is de situatie nu in de VS.
Het is ook gewoon gevaarlijk om dit soort dingen nu te doen. Even gaan spelen met belangrijke posities twee maanden voordat je moet vertrekken. Snap niet dat de burgers dit pikken en snap niet dat de Republikeinen hierin meegaan.
If they ask anything about it, just tell them the Democrats are fraudsquote:Op maandag 9 november 2020 19:34 schreef Predator40 het volgende:
https://www.huffpost.com/(...)ix_NS18&guccounter=2
DeJoy and the U.S.Postal Service presented the excuse in a response filed Wednesday to a nationwide order issued by U.S. District Judge Stanley Bastian in Yakima, Washington, last week demanding the return of some 700 machines that had been taken out of service.
"Dismantled machines 'are generally dissembled for their usable parts, with such parts being removed to maintain or enhance other machines,'" DeJoy, a loyalist and major contributor to President Donald Trump's campaign, stated in his response. "It is therefore not possible to return such machines to service."
But witnesses reported that many of the expensive machines were quickly dismantled and tossed into dumpsters as scrap. The injunction noted that 72% of the ripped out machines were in counties Hillary Clinton won in the 2016 presidential election.
Ziek dit.....
Nee, dit is schijnbaar om te laten zien dat Trump nog de baas is. Over zijn eigen mensen dusquote:Op maandag 9 november 2020 19:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
= Minister van defensie toch?
Zou hij nog even een oorlog willen beginnen
nee maar dit soort zaken zijn gewoon eerlijk natuurlijkquote:Op maandag 9 november 2020 19:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
If they ask anything about it, just tell them the Democrats are frauds
Het is zo doorzichtig en het is allemaal al maanden geleden opgezet. Alles wat er nu gebeurt was al maanden geleden voorspeld.
Deze is ook geniaalquote:Op maandag 9 november 2020 19:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee maar dit soort zaken zijn gewoon eerlijk natuurlijk
quote:Biden announces a 13-member virus task force as cases soar.
Mr. Biden named Dr. Rick Bright, a former top vaccine official in the Trump administration who submitted a whistle-blower complaint to Congress, as a member of the Covid-19 task force advising him during the transition, officials announced Monday morning.
Dr. Bright, who was ousted as the head of a federal medical research agency, told lawmakers that officials in the government had failed to heed his warnings about acquiring masks and other supplies, and that the failure to act may have cost American lives.
Mr. Biden had already revealed the three co-chairs of the panel: Dr. Vivek Murthy, a surgeon general under former President Barack Obama, who has been a key Biden adviser for months and is expected to take a major public role; David Kessler, a former commissioner of the Food and Drug Administration for former Presidents George H. W. Bush and Bill Clinton; and Dr. Marcella Nunez-Smith, a professor of public health at Yale University.
The 13-member panel will also include Dr. Zeke Emanuel, the chair of the Department of Medical Ethics and Health Policy at the University of Pennsylvania and the brother of Rahm Emanuel, an Obama administration adviser; Dr. Luciana Borio, a vice president at In-Q-Tel; Dr. Atul Gawande, a professor of surgery at Brigham and Women’s Hospital; Dr. Celine Gounder, a clinical assistant professor at the N.Y.U. Grossman School of Medicine; Dr. Julie Morita, the executive vice president of the Robert Wood Johnson Foundation; Dr. Michael Osterholm, the director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota; Loyce Pace, the executive director and president of Global Health Council; and Dr. Robert Rodriguez and Dr. Eric Goosby, both professors at the University of California San Francisco School of Medicine.
https://www.nytimes.com/l(...)-force-as-cases-soar
13?! DERTIEN!?quote:Op maandag 9 november 2020 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, dit is dus het verschil tussen Trump en Biden:
[..]
Nobody cares what you're announcing, Donald Lame Duck!quote:Op maandag 9 november 2020 19:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Trump: "I am pleased to announce that..."
Trump 8 maanden aan het downplayen, twitteren, golfenquote:Op maandag 9 november 2020 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, dit is dus het verschil tussen Trump en Biden:
[..]
Neuh, Biden heeft Rick Bright onmiddelijk ingehuurd toen hij vertrok. Dit is al wat langer in voorbereidingquote:Op maandag 9 november 2020 19:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Trump 8 maanden aan het downplayen, twitteren, golfen
Biden binnen 2 dagen een task force opzetten en een plan maken
13 brengt ongeluk ;-)quote:Op maandag 9 november 2020 19:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep. Kan 14 worden als Trump Fauci ook ontslaat
het is ook wel een figuur hoor .....man man manquote:
quote:Op maandag 9 november 2020 19:54 schreef Nicksanders het volgende:
Biden heeft een vaccin in januari jan die roepen heb ik geregeld jullie beste president ooit.
quote:
Wat heeft Jan hiermee te maken?quote:Op maandag 9 november 2020 19:54 schreef Nicksanders het volgende:
Biden heeft een vaccin in januari jan die roepen heb ik geregeld jullie beste president ooit.
Katie Porter sowieso, die is altijd heel goed in het "to the point" komen in vraagstellingen.quote:
Een gooi ja, maar of ze het wordt betwijfel ik. Te links. Maar ik zie haar nog wel als senator eindigen.quote:Op maandag 9 november 2020 20:02 schreef Kyran het volgende:
Klein beetje off-topic. Vraag mij echt af of Ocasio-Cortez een keer een gooi mag gaan doen. Nu nog te jong, maar ik vind haar echt geniaal.
Ik moest wel lachen om een reactie op die tweetquote:
quote:Get ready America, your crazy ex is coming. If he can't have you, no one will.
Zij is wel te "links" ja, maar toch denk ik dat zij wel een kans zou hebben.quote:Op maandag 9 november 2020 20:03 schreef Puddington het volgende:
[..]
Een gooi ja, maar of ze het wordt betwijfel ik. Te links. Maar ik zie haar nog wel als senator eindigen.
Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 9 november 2020 20:05 schreef beantherio het volgende:
Donald moet het gewoon nog even een plekje geven. Komt wel goed.
Niet dat ik Donald als held zie verre van.quote:Op maandag 9 november 2020 19:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niet de beste president ooit maar zo moeilijk is het niet om beter te zijn dan Trump hoor
Ja, mooi toch? Net als Trump in 2017 kon opscheppen hoe goed de economie was.quote:Op maandag 9 november 2020 19:54 schreef Nicksanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |