Welke smaken heb je gekozen?quote:Op maandag 9 november 2020 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Net een bestelling geplaatst bij Peppernutsook dit jaar weer rare smaakjes proeven
Hallo mijn Facebook feedquote:Op maandag 9 november 2020 09:00 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie een diepzinnige eeuwenoude en wijze tekst!
Best een ideequote:Op maandag 9 november 2020 08:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
zaden door doen en dan als vogelvoer (geen idee of varkensvet daarvoor gebruikt kan worden)
ja dus
https://harmonycenter.nl/vetbollen-voor-vogels/
volgens mij zolang er geen zout in zit is het goedquote:Op maandag 9 november 2020 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Best een idee
Tia niet helemaal puur, er heeft ook nog wel een en ander meegekookt in dat water, maar da's vast des te lekkerder.
Appeltaartquote:
Ga maar even slapen fiets. Beter voor iederen.quote:Op maandag 9 november 2020 09:40 schreef fietsie het volgende:
*gaap* serie-bingen en dan constateren dat je nog 2 afleveringen " moet" maar dat het echt te laat begint te worden....
Welke serie?quote:Op maandag 9 november 2020 09:40 schreef fietsie het volgende:
*gaap* serie-bingen en dan constateren dat je nog 2 afleveringen " moet" maar dat het echt te laat begint te worden....
quote:Op maandag 9 november 2020 10:04 schreef minilot het volgende:
Jeej, kruidnoten![]()
Hier toevallig thuis net in wording:
[ afbeelding ]
Over zes minuten mogen ze de oven uit
mrRobotquote:
Ja, da's heel apart. Of gewoon vergaderingen inplempen zonder te kijken of iemand al iets anders heeft staan. Dat jij kan wil nog niet zeggen dat 10 anderen ook kunnen.quote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post-vakantiemails bijgewerkt.
Het blijft toch bijzonder dat mensen me een brandje mailen, mijn afwezigheidsmelder krijgen en de melding niet doorzetten. Maar hey, na een week zijn er geen doden gevallen dus zo spoed was het blijkbaar toch niet
Pardon?? peanutbutter?quote:Op maandag 9 november 2020 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Appeltaart
Cafe noir
Irish whisky cream
Peanut butter crunch
Ruby
En 3 biertjes in de smaken: kruidnoten, taaitaai en chocolade
Deze zien er een stuk mooier uit dan die wij thuis maakte. Dat waren meer klodders en mislukte koekjes ipv bolletjes.quote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Hoppa! Niet perfect, maar dat krijg je als je een peuter de ballen laat draaien, wel erg lekker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |