Welke smaken heb je gekozen?quote:Op maandag 9 november 2020 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Net een bestelling geplaatst bij Peppernutsook dit jaar weer rare smaakjes proeven
Hallo mijn Facebook feedquote:Op maandag 9 november 2020 09:00 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullie een diepzinnige eeuwenoude en wijze tekst!
Best een ideequote:Op maandag 9 november 2020 08:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
zaden door doen en dan als vogelvoer (geen idee of varkensvet daarvoor gebruikt kan worden)
ja dus
https://harmonycenter.nl/vetbollen-voor-vogels/
volgens mij zolang er geen zout in zit is het goedquote:Op maandag 9 november 2020 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Best een idee
Tia niet helemaal puur, er heeft ook nog wel een en ander meegekookt in dat water, maar da's vast des te lekkerder.
Appeltaartquote:
Ga maar even slapen fiets. Beter voor iederen.quote:Op maandag 9 november 2020 09:40 schreef fietsie het volgende:
*gaap* serie-bingen en dan constateren dat je nog 2 afleveringen " moet" maar dat het echt te laat begint te worden....
Welke serie?quote:Op maandag 9 november 2020 09:40 schreef fietsie het volgende:
*gaap* serie-bingen en dan constateren dat je nog 2 afleveringen " moet" maar dat het echt te laat begint te worden....
quote:Op maandag 9 november 2020 10:04 schreef minilot het volgende:
Jeej, kruidnoten![]()
Hier toevallig thuis net in wording:
[ afbeelding ]
Over zes minuten mogen ze de oven uit
mrRobotquote:
Ja, da's heel apart. Of gewoon vergaderingen inplempen zonder te kijken of iemand al iets anders heeft staan. Dat jij kan wil nog niet zeggen dat 10 anderen ook kunnen.quote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post-vakantiemails bijgewerkt.
Het blijft toch bijzonder dat mensen me een brandje mailen, mijn afwezigheidsmelder krijgen en de melding niet doorzetten. Maar hey, na een week zijn er geen doden gevallen dus zo spoed was het blijkbaar toch niet
Pardon?? peanutbutter?quote:Op maandag 9 november 2020 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Appeltaart
Cafe noir
Irish whisky cream
Peanut butter crunch
Ruby
En 3 biertjes in de smaken: kruidnoten, taaitaai en chocolade
Deze zien er een stuk mooier uit dan die wij thuis maakte. Dat waren meer klodders en mislukte koekjes ipv bolletjes.quote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Hoppa! Niet perfect, maar dat krijg je als je een peuter de ballen laat draaien, wel erg lekker
[ afbeelding ]
Ja dit. Wij hebben net Young Wallander gebinged, dus er moet iets nieuws. Ben ook nog bezig met Bly Manor.quote:Op maandag 9 november 2020 10:22 schreef minilot het volgende:
Dank voor de Queens Gambit-aanbeveling, @:Isabeau - toch maar eens aan beginnen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2020 10:56 schreef AnneX het volgende:
Met pepernoten bakken, wacht ik nog even. Lekker bezig met minimine aan het bakken.
De brownies worden eerst gegeten.
Gister digitaal gewinkeld en nu al in huis!
Een keukenschort: En hendig, met een tunnel om de hoogte van het schort aan te passen.
👍🏼Van de HEMA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag m toevallig net liggen in de winkel![]()
Net even een paar meier uitgegeven aan kleding in de HEMA. Bulkkopen yoooOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
peuterprefect.. niks mis meequote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Hoppa! Niet perfect, maar dat krijg je als je een peuter de ballen laat draaien, wel erg lekker
[ afbeelding ]
hier ook gisteren... kwam er steeds niet vanquote:Op maandag 9 november 2020 11:46 schreef AnneX het volgende:
Zelf hoef ik niks tzt en eindelijk https://www.donorregister.nl/ ingevuld.
volgens mij wel, maar ik moet nog even verder boodschappen doen. Ze staan er wel bij op mijn voorlopige boodschappenlijst, maar ik heb nog niet besteld.quote:Op maandag 9 november 2020 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al iemand gelukt om de AH Bonusbox te activeren? Er gebeurt niets als ik de producten aanklik die ik wil.
Hmm, dan ligt het aan mij denk ik. Ik heb die box geactiveerd. Ik zie nu een lijst met voor mij geselecteerde producten en daar moet ik er maximaal 5 van selecteren. Als ik op zo'n product klik, gebeurt er gewoon niets. Ik heb al opnieuw opgestart, opnieuw ingelogd, op de laptop uitgelogd. Dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 9 november 2020 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar ik moet nog even verder boodschappen doen. Ze staan er wel bij op mijn voorlopige boodschappenlijst, maar ik heb nog niet besteld.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 9 november 2020 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmm, dan ligt het aan mij denk ik. Ik heb die box geactiveerd. Ik zie nu een lijst met voor mij geselecteerde producten en daar moet ik er maximaal 5 van selecteren. Als ik op zo'n product klik, gebeurt er gewoon niets. Ik heb al opnieuw opgestart, opnieuw ingelogd, op de laptop uitgelogd. Dan weet ik het ook niet.
Oja het gaat er inderdaad wel af.quote:Op maandag 9 november 2020 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is gelukt, In de bestelling zie je de spullen voor normale prijs, maar onderaan (waar ook de bonusvoordelen staan) zie je de korting.
De mensen die dat steeds doen ontvolg ik, net als de mensen die alleen maar delen x1000. Of ze gaan er af. Inmiddels nog maar 39 fb mensjesquote:Op maandag 9 november 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hallo mijn Facebook feed
Goedemorgen.
Warm he?quote:Op maandag 9 november 2020 12:45 schreef Blues het volgende:
In het park met lunchwandel. Ik zit te verbranden in de zon joh![]()
![]()
huh? Het is hier waterkoud en het regentquote:
Serieus? Ik heb het gevoel alsof het weer bijna 19 graden is ofzo.quote:Op maandag 9 november 2020 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Het is hier waterkoud en het regent
Hm 16 en zonnig.. nog niet buiten geweest maar als ik naar voorbijgangers kijk... is het prima weerquote:Op maandag 9 november 2020 13:36 schreef fietsie het volgende:
Het is hier waterkoud, grijs met af en toe een loerend zonnetje
Ik zag puur kokosquote:Op maandag 9 november 2020 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Appeltaart
Cafe noir
Irish whisky cream
Peanut butter crunch
Ruby
En 3 biertjes in de smaken: kruidnoten, taaitaai en chocolade
Als je mij laat draaien is het 10x erger. Wat nou peuterquote:Op maandag 9 november 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon blijkbaar dichter bij jou dan bij gcjoelquote:Op maandag 9 november 2020 13:36 schreef fietsie het volgende:
Het is hier waterkoud, grijs met af en toe een loerend zonnetje
Lege pringlesbus, met wat toiletpapier meenemen als je gaat wandelen. Weegt niets en je kunt altijd plassen.quote:Op maandag 9 november 2020 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren ruim 15 km gewandeld maar wat een ellende als je naar het toilet moet. Door deze tijd sluiten al hun supermarkten en afhaaltenten hun toiletten. Zo stimuleert het niet om juist iets veiligs te kunnen doen maar toch sportief (want sport is gesloten (zwemmen en dansen)).
Uiteindelijk gesmeekt bij een kledingwinkel. Waren ze niet happy mee maar gelukkig kon het.
Dat heeft van doen met die exponentiele curve waarmee afstanden relatief groter ervaren worden wanneer ze dichterbij de randstad worden afgelegd toch? 10km tussen twee randstaddorpen weegt ongeveer even zwaar als 200km van groningen naar venlo?quote:Op maandag 9 november 2020 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik woon blijkbaar dichter bij jou dan bij gcjoel
Ik woon ook dichter bij jou dan bij gcjoel.quote:Op maandag 9 november 2020 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik woon blijkbaar dichter bij jou dan bij gcjoel
Gelukkig werk ik niet op kantoor vandaag danquote:Op maandag 9 november 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik woon ook dichter bij jou dan bij gcjoel.
quote:Op maandag 9 november 2020 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet op kantoor vandaag dan![]()
Dat is namelijk dichtbij jou
Slimquote:Op maandag 9 november 2020 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lege pringlesbus, met wat toiletpapier meenemen als je gaat wandelen. Weegt niets en je kunt altijd plassen.
Herkenbaar probleem. Heb ook best een kleine blaas en normaal ging ik dan even ergens wat koffie drinken oid om te plassen. Of hij de Hema of McDonald's plassen. Maar alles is nu dicht.quote:Op maandag 9 november 2020 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren ruim 15 km gewandeld maar wat een ellende als je naar het toilet moet. Door deze tijd sluiten al hun supermarkten en afhaaltenten hun toiletten. Zo stimuleert het niet om juist iets veiligs te kunnen doen maar toch sportief (want sport is gesloten (zwemmen en dansen)).
Uiteindelijk gesmeekt bij een kledingwinkel. Waren ze niet happy mee maar gelukkig kon het.
Oh inderdaad ellendig ja.quote:Op maandag 9 november 2020 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Heb ook best een kleine blaas en normaal ging ik dan even ergens wat koffie drinken oid om te plassen. Of hij de Hema of McDonald's plassen. Maar alles is nu dicht.
quote:Op maandag 9 november 2020 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut, nu al een brok in mijn keel van die lege... lege aula in het crematorium
KutCorona! En dan kende ik de overledene niet eens goed.
Dan steek ik het volgend jaar wel afquote:Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]dat blijven verdrietige zaken
Inzake corona: NWS / BREAKING: Kabinet komt voor dit jaar met algeheel vuurwerkverbod
Er lijkt een algeheel vuurwerkverbod te komen dit jaar.
Goed zo! Mag tijd worden.quote:Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Candaasje het volgende:
Inzake corona: NWS / BREAKING: Kabinet komt voor dit jaar met algeheel vuurwerkverbod
quote:Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben voor vuurwerk, maar inderdaad, ik heb de twee zelfde argumenten. Vorig jaar was het mistig dus nog veel vuurwerk van vorig jaar. We mogen toch niet met de familie bij elkaar, dus we wachten wel een jaartje.quote:Op maandag 9 november 2020 15:12 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van een vuurwerkverbod vind. Ik heb niets met vuurwerk, of nouja, ik heb er gewoon een hekel aan. Ik heb het ook nog nooit afgestoken. Maar net dit jaar lijkt het me juist een van de weinige dingen die mensen in een lockdown nog wel kunnen doen.
En ik snap wel dat ze de zorgverleners en politie willen ontlasten. Maar hoor ik alweer dagelijks vuurwerk knallen. Mag niet, doen ze toch wel.
Ik ben een beetje bang dat een verbod:
1. Voor meer onrust gaat zorgen, dus nog altijd druk voor politie
2. De brave burgers, die ook eerder fatsoenlijk met vuurwerk omgaan, netjes binnen gaan zitten, terwijl het stunten met illegaal vuurwerken gewoon net zo hard doorgaat.
Mijn man houdt niet van kokosquote:Op maandag 9 november 2020 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zag puur kokos![]()
Appeltaart nootjes zijn best lekker.
[..]
quote:Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Candaasje het volgende:
Story of my life.quote:Op maandag 9 november 2020 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
AL de hele dag aan het lijnen. Nog steeds dik. Whyyyyyyy!
Dit overigens ook sowieso wel hoor. Ondanks dat ik er zelf bijzonder weinig mee heb, vind ik het er op dat ene momentje in het jaar wel een beetje bij horen. Die kan ik ook makkelijk vermijden door binnen te blijven zitten. Het zijn al die andere momenten waarop ik vuurwerk vervelend vind.quote:Op maandag 9 november 2020 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets tegen vuurwerk. Afgestoken in de avond en nacht van 31 december en 1 januari
Ik vind het ook zo mooi, kan waarschijnlijk bij niemand O&N vieren, dus dan vanaf m'n galerij naar buiten kijken naar al het mooie vuurwerk vind ik prachtig.quote:Op maandag 9 november 2020 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets tegen vuurwerk. Afgestoken in de avond en nacht van 31 december en 1 januari
Ik zou het wel bijzonder jammer vinden als dat verdwijntik genoot er elk jaar enorm van en het hoort bij ons oud & nieuw vieren.
Maar tsja, het gaf ook enorm veel zooi, milieuvervuiling, luchtvervuiling, bange huisdieren, gehoorschade, oogletsels.... * Isabeau zucht
Ik vind het maar moeilijk.
Ik heb filmpjes laten zien van de jaarwisseling hier in NL aan Belgen en aan Oostenrijkers. Kinnen op de grond, echt waar. Het Nederlandse 'vuurwerkgeweld' is gewoon geschift. En er zullen altijd mensen zijn die zich niet aan de regels zullen houden, maar het gros zal dat waarschijnlijk wel doen, want legaal vuurwerk is niet te krijgen. Illegaal vuurwerk halen is voor vele mensen toch net een drempel te ver.quote:Op maandag 9 november 2020 15:12 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van een vuurwerkverbod vind. Ik heb niets met vuurwerk, of nouja, ik heb er gewoon een hekel aan. Ik heb het ook nog nooit afgestoken. Maar net dit jaar lijkt het me juist een van de weinige dingen die mensen in een lockdown nog wel kunnen doen.
En ik snap wel dat ze de zorgverleners en politie willen ontlasten. Maar hoor ik alweer dagelijks vuurwerk knallen. Mag niet, doen ze toch wel.
Ik ben een beetje bang dat een verbod:
1. Voor meer onrust gaat zorgen, dus nog altijd druk voor politie
2. De brave burgers, die ook eerder fatsoenlijk met vuurwerk omgaan, netjes binnen gaan zitten, terwijl het stunten met illegaal vuurwerk gewoon net zo hard doorgaat.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 9 november 2020 14:52 schreef Candaasje het volgende:
Oh, maar ik ben 'normaal' ook wel voor een vuurwerkverbod en shows op centrale plekken. En dan zou ik alternatieven van drone shows oid nog veel gaver vinden. Maar ik vind het juist dit jaar gewoon een ongelukkige timing en het argument vanwege corona gewoon wat zwak. Er is al zoveel onrust, dit is echt olie op het vuur.quote:Op maandag 9 november 2020 15:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes laten zien van de jaarwisseling hier in NL aan Belgen en aan Oostenrijkers. Kinnen op de grond, echt waar. Het Nederlandse 'vuurwerkgeweld' is gewoon geschift. En er zullen altijd mensen zijn die zich niet aan de regels zullen houden, maar het gros zal dat waarschijnlijk wel doen, want legaal vuurwerk is niet te krijgen. Illegaal vuurwerk halen is voor vele mensen toch net een drempel te ver.
Ik vind siervuurwerk prachtig, en op zich zou ik voor in de toekomst nog wel iets voelen voor centrale locaties. Dan heb je al het geweld op één locatie en afgestoken door mensen die weten wat ze doen. (Dit jaar natuurlijk even minder handig)
Scheelt énorm voor het milieu, en het scheelt ook veel doodsbange dieren. Zowel in de natuur, die we geen relaxerende pilletjes kunnen geven, als huisdieren (mijn hemel, echt, die medicatie was niet aan te slepen...). Naast natuurlijk gewonde mensen, maar afgezien van onschuldige omstanders op de verkeerde plaats en tijd die onverhoopt geraakt worden, kun je je als mens er wel enigszins tegen beschermen.
Ja in China doen ze dat geloof ik al hè, met drones? Zag er in elk geval wel gaaf uit!quote:Op maandag 9 november 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben 'normaal' ook wel voor een vuurwerkverbod en shows op centrale plekken. En dan zou ik alternatieven van drone shows oid nog veel gaver vinden. Maar ik vind het juist dit jaar gewoon een ongelukkige timing en het argument vanwege corona gewoon wat zwak. Er is al zoveel onrust, dit is echt olie op het vuur.
Vuurpijlen zijn al verbodenquote:Op maandag 9 november 2020 15:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja in China doen ze dat geloof ik al hè, met drones? Zag er in elk geval wel gaaf uit!
Hm, ja weet je, vanuit GL en PvdD spelen natuurlijk andere zaken een nog belangrijke rol (milieu, dieren). Dit is gewoon nog even een extra reden waarvoor de VVD misschien wel eens overstag wil. Maar ook artsen roepen al jaren om een verbod. Zeker dit jaar kan ik me voorstellen dat je als arts/verpleegkundige echt denkt bij vuurwerkslachtoffers (mits eigen schuld): stik er maar in. We hebben uren genoeg gedraaid.
En natuurlijk, illegaal vuurwerk zorgt voor letsel, en mogelijk ook het meeste levensbedreigende soort, maar ook siervuurwerk is niet onschuldig in de handen van buurman Jan of tante Lea, als die de fles niet goed neerzetten. (Ik woonde bij mijn ouders op een pleintje. Je wil niet weten hoeveel vuurpijlen daar langs mensen en in huizen vlogen...)
Huh? Vuurpijlen werden hier vorig jaar afgestoken? Of heten die dingen anders dan? Van die gillende keukenmeiden enzo. (Man ik ken niet alle types, ik weet gewoon dat er van die projectielen alle kanten op vlogen. Het waren niet enkel van die 'dozen') Of misschien waren het restanten van voorgaande jaren?quote:Op maandag 9 november 2020 15:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vuurpijlen zijn al verbodenAls je ergens argumenten tegen hebt wel up to date blijven.
Pijlen in een fles is overigens ook dom. Iemand die serieus met vuurwerk om gaat heeft dat nooit gedaan.
Wanneer ik hierachter rondloop op 1 januari zie je de restanten hiervan ook overal liggen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huh? Vuurpijlen werden hier vorig jaar afgestoken? Of heten die dingen anders dan? Van die gillende keukenmeiden enzo. (Man ik ken niet alle types, ik weet gewoon dat er van die projectielen alle kanten op vlogen. Het waren niet enkel van die 'dozen') Of misschien waren het restanten van voorgaande jaren?
En pijlen in een fles is hier standaard. Fles vullen met zand, pijl er in. Dat is hoe het echt gewoon heel vaak gaat. Of ging dan, als ze niet meer verkocht mogen worden.
En dat was natuurlijk ook zo geweest als ze vorig jaar met een verbod waren gekomen. Maar nu voelt het even extra vervelend omdat het het zoveelste is waarbij je dat ziet gebeuren. Als brave burgers zitten we alle maatregelen op te volgen en voelen we ons al schuldig over een nutteloos bezoekje aan de supermarkt om toch nog een reep chocolade te halen. Terwijl andere mensen toch wel doen wat ze zelf willen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Probleem is al-tijd dat de verstandige mensen eronder lijden en de aso's gewoon gaan afsteken.
Waar weet ik niet meer, maar las in een krant dat een carbidschietclub dit jaar zou overslaan. Kwam er niet achter of dat een overkoepelende club was of een localequote:Op maandag 9 november 2020 15:44 schreef sigme het volgende:
Geen vuurwerk? Mooi! Van mij mag die hele traditie worden vervangen door een mooie vuurwerkshow in elk dorp/stad. Mooier, gezelliger, veiliger.
Ik neem aan dat carbidschieten niet speciaal verboden wordt, dus die ene dag drama voor mijn hond blijft dan wel. Maar die komen we wel door.
Veel groepen hebben zelf al besloten dit jaar niks te doen omdat het met de huidige regels toch niet leuk is om te doen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar weet ik niet meer, maar las in een krant dat een carbidschietclub dit jaar zou overslaan. Kwam er niet achter of dat een overkoepelende club was of een locale
Je mag hier wel appelflappen komen brengen hoor ;-)quote:Op maandag 9 november 2020 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel groepen hebben zelf al besloten dit jaar niks te doen omdat het met de huidige regels toch niet leuk is om te doen.
Wordt saai dan. 's avonds niet met een groep bij elkaar, geen carbid schieten. Dus ook amper afname voor oliebollen. Dus 's ochtends ook niks te doen
Hier ook ja, geen idee of er een conference is en van wie.quote:Op maandag 9 november 2020 15:57 schreef Myraela het volgende:
Hoe zullen we O&N dit jaar dan eens invulling geven?![]()
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als elk jaar. Lekker thuis op de bank met een dekentje. Filmpje en een spelletje.
+1quote:Op maandag 9 november 2020 15:57 schreef Myraela het volgende:
Hoe zullen we O&N dit jaar dan eens invulling geven?![]()
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als elk jaar. Lekker thuis op de bank met een dekentje. Filmpje en een spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |