Von der Leyen was stomdronken? Vertel?quote:Op maandag 9 november 2020 11:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Of de stomdronken eu-'president'.
Op naar normalisering en realisme. Graag.
De republikeinen zijn al sinds 2008 de partij van 'nee', wat de democraten ook inbrengen. Dus ik denk niet dat ze gaan samenwerken. Ik hoop alsjeblieft dat ze toch echt de senaat pakken straks, dan kunnen ze in ieder geval wat betere kieswetten en regels doorvoeren en gaten dichttimmeren in de checks en balances die Trump pijnlijk heeft blootgelegd. Tot nu toe blokkeerde de republikeinen dat soort regelgeving ook.quote:Op maandag 9 november 2020 00:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist mooi dat er een evenwicht is. Was net nog een stuk over bij nieuwsuur, delen van het beleid van Trump zullen gewoon onverkort (China economisch aanpakken) doorgaan. Als de Democraten en Republikeinen met elkaar kunnen samenwerken sluit ik niet uit dat het gewoon een succes wordt.
Zou ik niet doen, dat soort pijnlijke stimuli zorgen ervoor dat je trauma minder snel verwerkt wordt.quote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Deze bewaren we voor begin december, en voor midden januari
Niet oordelen, sommige mensen vinden pijn lekkerquote:Op maandag 9 november 2020 12:00 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dat soort pijnlijke stimuli zorgen ervoor dat je trauma minder snel verwerkt wordt.
Schandelijk! En dat in onze huidige anderhalvemetersamenleving! Of moet ik zeggen six feet society.quote:Op maandag 9 november 2020 11:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn wat foto's en filmpjes in omloop van Biden die iets te dichtbij vrouwen en meisjes is.
We zullen zien. Sla voor de zekerheid 0800-0113 op in je telefoon.quote:Op maandag 9 november 2020 12:00 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dat soort pijnlijke stimuli zorgen ervoor dat je trauma minder snel verwerkt wordt.
Hopelijk heeft ie het wel opgeschreven anders is hij het morgen weer vergeten, of hij komt met een recept voor appeltaart tijdens zijn persconferentie.quote:Op maandag 9 november 2020 11:44 schreef Predator40 het volgende:
wat een verschil he, Trump gaat golfen, Biden doet dit:
President-elect Joe Biden will launch an aggressive plan on Monday to control the pandemic that is escalating at an alarming rate and will define his administration as soon as he takes office.
deze hoop hahahahaquote:Op maandag 9 november 2020 12:01 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
We zullen zien. Sla voor de zekerheid 0800-0113 op in je telefoon.
zelfs een recept voor appeltaart is nog meer dan trump doet.....dus tjaquote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie het wel opgeschreven anders is hij het morgen weer vergeten, of hij komt met een recept voor appeltaart tijdens zijn persconferentie.
Je wil barrières opwerpen om democratisch gekozen leiders het implementeren van wetten moeilijk te maken.quote:Op maandag 9 november 2020 11:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De republikeinen zijn al sinds 2008 de partij van 'nee', wat de democraten ook inbrengen. Dus ik denk niet dat ze gaan samenwerken. Ik hoop alsjeblieft dat ze toch echt de senaat pakken straks, dan kunnen ze in ieder geval wat betere kieswetten en regels doorvoeren en gaten dichttimmeren in de checks en balances die Trump pijnlijk heeft blootgelegd. Tot nu toe blokkeerde de republikeinen dat soort regelgeving ook.
Dit plan wordt vandaag toch al gepresenteerd? Dus vanavond of vanmiddag (NL tijd, in VS dan ochtend/middag).quote:Op maandag 9 november 2020 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Biden heeft een plan en een team klaarstaan. Ja, schokkend, een plan.
https://www.npr.org/secti(...)9-heres-what-s-in-it
Interview met Dr Nicole Lurie, Biden adviseur over de aanpak van covid door BIden:
https://www.npr.org/2020/(...)ns-biggest-obstacles
Gewoon net high van zijn dosis copium. Ik trek me er niet veel van aan.quote:
Yep, dat was de bedoeling iig.quote:Op maandag 9 november 2020 12:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit plan wordt vandaag toch al gepresenteerd? Dus vanavond of vanmiddag (NL tijd, in VS dan ochtend/middag).
Haar voorganger. Ook zo'n goed imago:quote:Op maandag 9 november 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Von der Leyen was stomdronken? Vertel?
PS: De EU heeft Biden al gefeliciteerd.
Binnen 3 dagen al een plan klaar hebben, iets wat de trump administration in 8 maanden nog niet voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 9 november 2020 12:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit plan wordt vandaag toch al gepresenteerd? Dus vanavond of vanmiddag (NL tijd, in VS dan ochtend/middag).
Prima dat mensen 24 uur per dag masturberen op Biden, mijn zegen heb je.quote:
Er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag!quote:Op maandag 9 november 2020 12:11 schreef Ericr het volgende:
Er onstaat een nieuw soort lijkt het. Verkiezingsuitslag ontkenners. Met het zelfde soort argumenten als klimaatveranderings ontkenners of andersoortige ontkenners van zaken die vaststaan als feit.
Die barrière heet Mitch. Er liggen 300 wetsvoorstellen van democatisch gekozen leiders op zijn bureau en hij doet er niets mee.quote:Op maandag 9 november 2020 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je wil barrières opwerpen om democratisch gekozen leiders het implementeren van wetten moeilijk te maken.
Gaat niet gebeuren.
4 jaar geleden reageerde je ook zo toen nog niet alle stemmen waren geteld ?quote:Op maandag 9 november 2020 12:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Prima dat mensen 24 uur per dag masturberen op Biden, mijn zegen heb je.
Maar niet FOK, niet CNN, niet de NOS, niet FOX en zelf niet Rutte is gemachtigd om Biden als officiële winnaar te maken. Dat wordt -thank goodness- grondwettelijk bepaald.
Semi officieus is Biden de winnaar, maar nog niet officieel.
die was er 4 jaar geleden ook nog niet toen Trump werd gefeliciteerd met de winst......quote:Op maandag 9 november 2020 12:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag!
Was je vier jaar geleden ook zo afwachtend met het benoemen van een winnaar?quote:Op maandag 9 november 2020 12:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een gecertificeerde uitslag!
Biden heeft al gewonnen gozer. Rechtszaken gebaseerd op niks gaan geen zoden aan de dijk zetten.quote:Op maandag 9 november 2020 10:18 schreef Ensiferum het volgende:
Ik hoop voor dat mensen die (emotioneel) all-in zijn gegaan op de Biden-overwinning dat Biden ook daadwerkelijk wint. Voor mijzelf hoop ik dat Trump wint, want dan kan ik nog eens 4 jaar genieten van zurigheid. Wellicht is het "slechte winnaarschap" dat we hier zien al de (on)bewuste realisatie dat het toch echt Trump is die zal winnen?
Omdat Clinton haar verlies heeft toegegeven. Relevant verschil...quote:Op maandag 9 november 2020 12:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die was er 4 jaar geleden ook nog niet toen Trump werd gefeliciteerd met de winst......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |