En het ziet er desondanks nog Rembrandt-waardig uit…quote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh dan hebben we samen tegelijkertijd in dezelfde OP zitten kloten
Allebei precies hetzelfde gedaanquote:Op zondag 23 januari 2022 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het ziet er desondanks nog Rembrandt-waardig uit…
Helemaal goed gekomen iig.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Moira het volgende:
Oh dan hebben we samen tegelijkertijd in dezelfde OP zitten kloten
Misschien dat er nog meer mensen deze aflevering afvallen?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:48 schreef svann het volgende:
Vijftien van de dertig gaan blijven, dus dan vallen er elke week twee af?
De vorige serie lijkt langer dan een ruim jaar geleden.
Yvon-Allergie allicht?quote:
Er vallen idd straks nog 5 personen af.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien dat er nog meer mensen deze aflevering afvallen?
Heb het begin gemist, maar was dit in de Pieterskerk?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:28 schreef svann het volgende:
Ze laten sommigen wel omlopen, zo vanaf de Burcht.
Maar mooi voor het beeld.
Iris is ogenschijnlijk altijd de vriendelijke, gezellige tante, maar is in werkelijkheid de bad cop…quote:Op zondag 23 januari 2022 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Als mijn geheugen me niet in de steek laat, weet ik nog dat iris het HEEL belangrijk vindt dat je haar adviezen opvolgt.
Hooglandse kerk.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Heb het begin gemist, maar was dit in de Pieterskerk?
Die ken ik van heel andere activiteiten, maar dan was het nooit leeg…
Ik dacht in eerste instantie dat het de Pieterskerk was.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Heb het begin gemist, maar was dit in de Pieterskerk?
Die ken ik van heel andere activiteiten, maar dan was het nooit leeg…
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het de Pieterskerk was.
Die ken je van Whisk(e)y festivals? (Om maar wat te noemen.)
Sculpteren? Is dat een woord?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:41 schreef Quotidien het volgende:
Kapsel van Annechien lijkt wel uit marmer gesculpteerd
Haar hele gezicht is bijgewerkt. Lijkt net een schilderij.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:30 schreef JanGroen het volgende:
Zie ik het goed dat mevrouw Iris haar bovenlip helemaal heeft op laten spuiten? Hij ziet er dik en bewegingsloos uit. Bah.
O, ik ben niet de enige die die opliggende spieren en aderen lelijk vind.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:50 schreef golfer het volgende:
Annechien vond het wel leuk om op haar fluitje te fluiten bij die lelijke bodybuilster.
Ik vind dat afvallen elke aflevering ook vervelend. Ik heb een keer de Franse versie gezien, daar ging het geselecteerde team van 10 tot het einde door. Groeien gaat vaak met sprongen, iemand kan een slechte dag hebben.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef monkyyy het volgende:
Oh God, de publieksjury, het stomme aan dit programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |