Een gewaarschuwd Wilders telt voor tweequote:Op zondag 8 november 2020 14:05 schreef Slayage het volgende:
Aldus jaren hielen likken bij Netanyahu en dan dit als dank![]()
[ twitter ]
Dat is altijd zijn aanpak geweest, leugens herhalen zodat ze kritische massa krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:36 schreef Heph844 het volgende:
Trump begon al zo vroeg voor de verkiezingen met beschuldigingen van fraude, dat je vermoedt dat er een (doordacht) plan zit achter de rechtszaken en het traineren dat nu gaande is. Wat is de strategie hier? Valt er nog iets te winnen voor Trump?
Een plan, wel , niet doordacht.quote:Op zondag 8 november 2020 19:36 schreef Heph844 het volgende:
Trump begon al zo vroeg voor de verkiezingen met beschuldigingen van fraude, dat je vermoedt dat er een (doordacht) plan zit achter de rechtszaken en het traineren dat nu gaande is. Wat is de strategie hier? Valt er nog iets te winnen voor Trump?
Zijn zakenimperium draaide op net zo lang rechtszaken draaien tot de tegenstander het zat was/het geld van de tegenstander op was. Dat zit in zijn systeem.quote:Op zondag 8 november 2020 19:36 schreef Heph844 het volgende:
Dat gaat niet werken bij dit SC, dat zijn grotendeels orginalists nu en die gaan geen mensen stemrecht afnemen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien is er een vaag plan van miljoenen mensen alsnog hun stemrecht afpakken door de US Supreme Court die hem mogelijk goedgezind is .
Lijkt me ook een slecht plan. Ook dit conservatieve Court zal niet zover gaan.
Dat is bepaald niet waar, Trump volgt alleen rechterlijke bevelen op als er geen andere keuze is, hij negeert ze zo lang hij kan en gaat vrijwel altijd in beroep.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zijn zakenimperium draaide op net zo lang rechtszaken draaien tot de tegenstander het zat was/het geld van de tegenstander op was. Dat zit in zijn systeem.
Gelukkig zit tot nu toe in zijn systeem als president ook dat hij uitspraken van de rechter altijd volgt. Dat zou hoop moeten geven.
We mogen wel blij zijn dat hij niet voor een tweede termijn van vier jaar gaat.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zijn zakenimperium draaide op net zo lang rechtszaken draaien tot de tegenstander het zat was/het geld van de tegenstander op was. Dat zit in zijn systeem.
Gelukkig zit tot nu toe in zijn systeem als president ook dat hij uitspraken van de rechter altijd volgt. Dat zou hoop moeten geven.
Hij ging wel steeds in hoger beroep, maar echt een uitspraak naast zich neer leggen heeft hij volgens mij nooit gedaan. Al stond er natuurlijk nooit zo veel op het spel als nu.quote:Op zondag 8 november 2020 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is bepaald niet waar, Trump volgt alleen rechterlijke bevelen op als er geen andere keuze is, hij negeert ze zo lang hij kan en gaat vrijwel altijd in beroep.
https://wnl.tv/2020/11/06(...)d-twee-aanhoudingen/quote:Mogelijke aanval op stemmentellers Pennsylvania verijdeld, twee aanhoudingen
Goeie uitzending idd. Verrassend scherpe analyse door Scaramucci (van Trump) en interessante en ook enge anylse van mogelijke scenario's van de aftocht van Trump door anderen in de studio.quote:Op zondag 8 november 2020 13:47 schreef STING het volgende:
Wel een aanrader om terug te kijken, de speciale uitzending van Buitenhof op NPO 1 zojuist.
O.a. interviews met een Trump aanhanger, een aantal Republikeinen waaronder Anthony Scaramucci en een aantal Democraten. Wel verfrissend.
https://www.npostart.nl/b(...)1-2020/VPWON_1311247
https://www.vpro.nl/buite(...)-november-2020.html#
Jawel. De "acting" secretaries zitten nog steeds op hun plek ondanks dat de rechter dat hele acting verhaal afgeschoten heeft.quote:Op zondag 8 november 2020 20:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij ging wel steeds in hoger beroep, maar echt een uitspraak naast zich neer leggen heeft hij volgens mij nooit gedaan. Al stond er natuurlijk nooit zo veel op het spel als nu.
quote:But not all in the neighborhood were so bemused. Zarif Jacob, an employee at the Fantasy Island sex shop, said his phone had been ringing off the hook since Saturday with pranksters asking “Is Rudy Giuliani there?”
Aan de ene kant zou het mij niet verbazen dat de Trump officials illegaal documenten vernietigen en aan de andere kant denk ik "Daar zijn ze te incompetent voor"quote:Op zondag 8 november 2020 20:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Men maakt zich wel wat ongerust.
Ik mag toch hopen dat er systemen zijn die zorgt dat er altijd kopieën ergens worden opgeslagen waar niemand zomaar bij kan.quote:Op zondag 8 november 2020 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou het mij niet verbazen dat de Trump officials illegaal documenten vernietigen en aan de andere kant denk ik "Daar zijn ze te incompetent voor"
Daar zou ik maar niet te hard op rekenen. Dat zou wel zo moeten zijn. Maar of die er ook zijn?quote:Op zondag 8 november 2020 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er systemen zijn die zorgt dat er altijd kopieën ergens worden opgeslagen waar niemand zomaar bij kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |