Tofu?quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hehe yep. Al moet ik zeggen dat die laatste 2 katervoer waren

Hip proberen te doen is al helemaal niet hipquote:Op zondag 8 november 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs de kerk gebruikt tegenwoordig straattaal:

Ben bijna nooit meer dronken vanwege corona en dan maak ik dus gewoon normale saaie maaltijden die niet postwaardig zijnquote:

Niet alles wat vegan is, is tofu hequote:

Je ware aard komt boven?quote:Op zondag 8 november 2020 15:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben bijna nooit meer dronken vanwege corona en dan maak ik dus gewoon normale saaie maaltijden die niet postwaardig zijn

Kattevoer wel vaakquote:Op zondag 8 november 2020 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet alles wat vegan is, is tofu he

Haha!quote:Op zondag 8 november 2020 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hip proberen te doen is al helemaal niet hip

Zijn meerdere Bijbelverhalen die zo gemaakt zijn.
 Zijn meerdere Bijbelverhalen die zo gemaakt zijn.

Geen augurken meer in huis?quote:Op zondag 8 november 2020 15:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben bijna nooit meer dronken vanwege corona en dan maak ik dus gewoon normale saaie maaltijden die niet postwaardig zijn

Fixed. Kunnen is een groot woord.quote:

Paddenstoelen of noten dan?quote:Op zondag 8 november 2020 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet alles wat vegan is, is tofu he

Van Canei krijg je corona?quote:Op zondag 8 november 2020 15:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]

Ow, ik had niet geklikt, maar ik dacht dat het om een echte kerk zou gaan die zo de jeugd probeert te bereikenquote:Op zondag 8 november 2020 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja was een FOK!ker die dit allemaal opgezet heeft.Zijn meerdere Bijbelverhalen die zo gemaakt zijn.

Nou, ik ga denk ik gewoon bepaalde dingen missenquote:

Geen idee. Moet je zelf opzoeken. Dat ene is gewoon rookworst van de AH. De laatste bitterballen mey vegan kaasquote:

Youth For Christ als ik het goed heb.quote:Op zondag 8 november 2020 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik had niet geklikt, maar ik dacht dat het om een echte kerk zou gaan die zo de jeugd probeert te bereiken

Dat en eieren, chocomelk maar daar heb wel weer alpro chocomelk die ook prima smaaktquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |