Zo werkt het uiteindelijk wel.quote:Op zondag 8 november 2020 14:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als jij brabbelt, en het taal noemt, telt het, want je gebruikt het?

Ff 3 dagen wachten, dan verkleinen de plaatjes uiteindelijk een keer.quote:Op zondag 8 november 2020 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, ik woon niet zo groot

Omg, mijn creatiesquote:Op zondag 8 november 2020 14:58 schreef SchuurFryer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget

Zelfs de gehaktballen met eieren en augurkjes erop. Kerrie-mayo + curry als saus?quote:Op zondag 8 november 2020 14:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Stuk voor stuk ziet alles er mega ranzig uit

Ik ben inmiddels op een leeftijd dat straattaal mij niet of nauwelijks meer bereikt.quote:Op zondag 8 november 2020 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo werkt het uiteindelijk wel.
Op een gegeven moment wordt een woord vaker gebruikt en is het onderdeel van de taal.
Er komen zo vaak nieuwe woorden bij. Een woordenboek volgt en registreert alleen en bepaalt verder niet wat wel of geen woord is.

Hehe yep. Al moet ik zeggen dat die laatste 2 katervoer warenquote:

Wait, whut?quote:Op zondag 8 november 2020 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff 3 dagen wachten, dan verkleinen de plaatjes uiteindelijk een keer.

Ja je mag nergens meer naar toe, dus gaat iedereen schouder aan schouder de natuur in.quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker gewandeld, was nog best wel druk

Net een hoop schijtquote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef SchuurFryer het volgende:
[..]
Zelfs de gehaktballen met eieren en augurkjes erop. Kerrie-mayo + curry als saus?

Je bent nooit te oud voor straattaal:quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op een leeftijd dat straattaal mij niet of nauwelijks meer bereikt.
Ik heb IRL nog nooit iemand dat woord horen gebruiken

Nja mag wel, maar beter alleen als het noodzakelijk is..quote:Op zondag 8 november 2020 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je mag nergens meer naar toe, dus gaat iedereen schouder aan schouder de natuur in.

Grote plaatjes passen uiteindelijk aan aan het formaat van FOK! 3 dagen is natuurlijk sterk overdreven, maar met deze specifieke foto's moet je wel verdomd lang wachten.quote:

Ik ben denk ik niet hip genoegquote:

Ik heb ook nog nooit iemand het woord contrecoeur horen zeggen, maar dat betekent niet dat het geen Nederlands is uiteraard.quote:Op zondag 8 november 2020 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op een leeftijd dat straattaal mij niet of nauwelijks meer bereikt.
Ik heb IRL nog nooit iemand dat woord horen gebruiken

Weer wat geleerdquote:Op zondag 8 november 2020 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Grote plaatjes passen uiteindelijk aan aan het formaat van FOK! 3 dagen is natuurlijk sterk overdreven, maar met deze specifieke foto's moet je wel verdomd lang wachten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |