O jee. Ex?quote:Op zondag 8 november 2020 15:51 schreef D. het volgende:
Alleen al om de naam Saskia zou ik 'm laten staan
Drink ik ook vaak.quote:Op zondag 8 november 2020 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Saskia geloof ik, maar vind het een domme naam voor 'spa rood'
Ze moeten wat he ...quote:Op zondag 8 november 2020 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden het ook Serge kunnen noemen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
En dierlijke producten danquote:Op zondag 8 november 2020 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Vitamine heb je ook niet nodig, als je genoeg groente/fruit eet
Ik heb gelezen dat het weinig toevoegt verder, als je een normaal eetpatroon hebt.quote:Op zondag 8 november 2020 15:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vit D kan iedereen wel gebruiken nu.
quote:Op zondag 8 november 2020 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn de bijhorende rietjes, die je erin kunt steken
Nou als je dat niet eet, moet gewoon kijken waar die voedingstoffen wel in zitten..quote:
Och ja, met jouw zonnebrandcrèmefetisj zul je idd wel supplementen moeten slikken idd!quote:Op zondag 8 november 2020 15:55 schreef Mikeytt het volgende:
Valt me wel op dat ze in Nederland zeggen dat vitamine D prima uit de zon gehaald kan worden.![]()
Slechte bron omdat je dan ook blootgesteld wordt aan uv-a en uv-b straling.
In andere landen zoals de VS raadden ze juist een supplement aan voor vitamime D.
Uiteraard.quote:Op zondag 8 november 2020 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, met jouw zonnebrandcrèmefetisj zul je idd wel supplementen moeten slikken idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |