Je zal wel met een zaak moeten komen die steek houdt en tot dusverre is dat pas een keer gelukt, een zaak hoe dichtbij de observers mochten staan, verder heeft de RNC iedere zaak verloren inclusief een waarin geclaimed werd dat hun observers niet toegelaten werden terwijl de advocaten toegeven dat ze er wel waren.quote:Op zondag 8 november 2020 15:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gister was er nog geen geld opzijgelegd voor een hertelling zeiden bronnen dichtbij het witte huis. En hij wil pas maandag een zaak gaan starten (waartegen precies is nogal onduidelijk) wat ook vreemd is. Waarom eerst gaan golfen en dan pas naar de rechter stappen als het zo belangrijk is.
Klinkt een beetje alsof hij het vooral voor zijn achterban zegt maar niet echt meent.
Die kans is aanwezig maar zal voor een groot gedeelte ook afhangen van de aanstaande senaat verkiezingen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:01 schreef Kyran het volgende:
Toespraak van Biden gisteren was gewoon echt ijzersterk. De Republikeinen zijn nu aan zet.
Gaan ze samen met de Democraten proberen een land te besturen of blijven ze iemand steunen die zonder enig bewijs de burgers en de democratie in de VS (waar hij afgelopen vier jaar zelf de president was) blijft aanvallen,
Zou Trump straks ook Jensen from the Netherlands gaan quoten?quote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Kyran het volgende:
Hij haalt gewoon Newt Gingrich er bij
Nee, die zal onpartijdig zijn.
Dat wordt dan ongetwijfeld "the most important man from the Netherlands"quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zou Trump straks ook Jensen from the Netherlands gaan quoten?
dit ging over observers van beide kanten neem ik aan ?quote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zal wel met een zaak moeten komen die steek houdt en tot dusverre is dat pas een keer gelukt, een zaak hoe dichtbij de observers mochten staan, verder heeft de RNC iedere zaak verloren inclusief een waarin geclaimed werd dat hun observers niet toegelaten werden terwijl de advocaten toegeven dat ze er wel waren.
Zo werkt dat, ja, maar het was specifiek een klacht van de RNC maar de uitkomst geldt dan voor alle observers, natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit ging over observers van beide kanten neem ik aan ?
Mijn voorspelling was 50k+ dus go go go!quote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwe update van PA (voor de mensen die het nog boeit) Biden loopt nu voor met 41,166 stemmen.
wil het net posten:quote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwe update van PA (voor de mensen die het nog boeit) Biden loopt nu voor met 41,166 stemmen.
Nu meer dan 0,5% verschil.
Mijn 69.000 voorsprong is nog ver wegquote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn voorspelling was 50k+ dus go go go!
Mijn voorspelling is uiteindelijk zo'n 2 punten verschil.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn voorspelling was 50k+ dus go go go!
geen hertelling meer mogelijk nu ?quote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu meer dan 0,5% verschil.
Geen automatische hertelling.quote:Op zondag 8 november 2020 16:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
geen hertelling meer mogelijk nu ?
Maar toen hij voorstond was het wel allemaal goed.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Predator40 het volgende:
kijk deze complete bagger dan weer:
[ twitter ]
100 miljoen mail-in ballots in 1 stad ?? juist ja![]()
![]()
Ja, bij het Four Seasons Landscaping Centerquote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
100 miljoen miljard stemmen gevonden voor Trump net in een afvalbak! Als deze geteld waren stond trump zeker voor met 2 triljard.
Ik zag net ook filmpje rond gaan van duizenden stemmen die weg weten gegooid in een berm, maar lijken amazon pakketjes te zijn uit een oud filmpje.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
100 miljoen miljard stemmen gevonden voor Trump net in een afvalbak! Als deze geteld waren stond trump zeker voor met 2 triljard.
Jezus, wat een gebagger weer.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Predator40 het volgende:
kijk deze complete bagger dan weer:
[ twitter ]
100 miljoen mail-in ballots in 1 stad ?? juist ja![]()
![]()
Hangt erom. AZ nog pakken lijkt me wel een mooie manier om het laatste zetje te geven aan Trump om de strijd te staken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:37 schreef bechirti het volgende:
Arizona lijkt nog wel naar Trump te gaan. Ach, mosterd na de maaltijd.. Hij heeft de strijd verloren in PA.
ja in Arizona is er ook niks aan de hand....daar moeten ze gewoon door blijven tellen en is er geen fraudequote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar toen hij voorstond was het wel allemaal goed.
in de prullenbakken naast de wank boots ?quote:Op zondag 8 november 2020 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, bij het Four Seasons Landscaping Center
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |