quote:
Goed zo. Ze zullen wel een goed gesprek met hem hebben gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 09:12 schreef wdn het volgende:
CNN: Kushner heeft Biden gesproken en heeft aangegeven dat Trump heeft erkend te hebben verloren
Officieel is het extreem stil
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk?quote:Op zondag 8 november 2020 09:28 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af of Obama nog een comeback gaat maken.... Uiteraard niet als President, dat is niet toegestaan, maar wellicht bijvoorbeeld op buitenlandse zaken.
Dat zou prima zijn, ObamaGodquote:Op zondag 8 november 2020 09:28 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af of Obama nog een comeback gaat maken.... Uiteraard niet als President, dat is niet toegestaan, maar wellicht bijvoorbeeld op buitenlandse zaken.
Hij en zijn vrouw hebben een contract met Netflix voor het maken van films en documentairesquote:Op zondag 8 november 2020 09:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk?
Nee? Tenminste ze hebben het niet er over gehad in de afgelopen 2 uurquote:
Was hij niet helemaal klaar met politiek? Ik acht de kans klein eigenlijk dat hij daar zelf nog zin in heeft... Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 8 november 2020 09:28 schreef raptorix het volgende:
Komt net te kort leek me eerder?quote:Op zondag 8 november 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
Trump ligt overigens nog wel op koers om Arizona te winnen, lijkt het.
Het tellen duurt altijd zo lang, maar nu was de post idd belangrijker.quote:Op zondag 8 november 2020 10:14 schreef warp995 het volgende:
Heb het de afgelopen dagen niet heel nauw meer gevolgd. Maar wat was nou de uiteindelijke reden dat het tellen zo lang duurde? Door de post of?
Het tellen duurt lang door:quote:Op zondag 8 november 2020 10:14 schreef warp995 het volgende:
Heb het de afgelopen dagen niet heel nauw meer gevolgd. Maar wat was nou de uiteindelijke reden dat het tellen zo lang duurde? Door de post of?
AOC lijkt me compleet ongeschikt als minister. Wat ze prima kan is bij zo'n hoorzitting figuren als Suckerberg doorzagen, maar dat is het dan ook wel.quote:Op zondag 8 november 2020 09:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn, ObamaGod. Blijft een sterke politicus, ondanks dat ik het lang niet altijd eens ben geweest met zijn visie. Obama zou natuurlijk een duizend maal betere keus zijn dan van die hysterische figuren zoals Warren of AOC.
Als er een oneindig aantal stemmen ligt zou Trump zeker nog kunnen winnen.quote:Op zondag 8 november 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
Trump ligt overigens nog wel op koers om Arizona te winnen, lijkt het.
Beetje lopen zoeken, er is eigenlijk niets over te zeggenquote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Saboo het volgende:
[..]
Was hij niet helemaal klaar met politiek? Ik acht de kans klein eigenlijk dat hij daar zelf nog zin in heeft... Zou wel leuk zijn
Wahid Shaka Khan, een anonieme twitteraar zegt het, dus natuurlijk is het waar.quote:
Er staat dat CNN het zegt. Maar kan er niks over terugvinden. Zal wel fake zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 10:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wahid Shaka Khan, een anonieme twitteraar zegt het, dus natuurlijk is het waar.
Gast..quote:Op zondag 8 november 2020 10:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Er staat dat CNN het zegt. Maar kan er niks over terugvinden. Zal wel fake zijn.
Doodsimpel twitterrechts was het al aan het retweeten.quote:Op zondag 8 november 2020 10:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wahid Shaka Khan, een anonieme twitteraar zegt het, dus natuurlijk is het waar.
“De Telegraaf schrijft dat Aurelius vanochtend een natte wind heeft gelaten.“quote:
Daarom vraag ik toch of the waar is ezel! Topic gaat te snel om terug te lezen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
“De Telegraaf schrijft dat Aurelius vanochtend een natte wind heeft gelaten.“
Dat kan best eens waar staan. Er staat dat de Telegraaf het heeft geschreven.
Het lijkt wel een southpark sketch inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2020 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik blijf met verbazing lezen over de verkeerde Four Seasons plek waar die laatste speech van Trumps advocaten was.
Hoe is dit zo gelopen, ik kan het gewoon niet bevatten. Iemand die in het telefoonboek snel Four Seasons opzocht? Maar hoe hebben ze die plek uberhaupt 'geboekt' (het echte Four Seasons had geen boeking staan). De fout moet snel naar voren zijn gekomen met een belletje. Of is het normaal dat het parkeerterrein van een tuincentrum regelmatig geboekt wordt voor speeches
Och bij ABC hadden ze een afbeelding van een stem lokatie in Georgie (het land naast Rusland)quote:Op zondag 8 november 2020 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik blijf met verbazing lezen over de verkeerde Four Seasons plek waar die laatste speech van Trumps advocaten was.
Hoe is dit zo gelopen, ik kan het gewoon niet bevatten. Iemand die in het telefoonboek snel Four Seasons opzocht? Maar hoe hebben ze die plek uberhaupt 'geboekt' (het echte Four Seasons had geen boeking staan). De fout moet snel naar voren zijn gekomen met een belletje. Of is het normaal dat het parkeerterrein van een tuincentrum regelmatig geboekt wordt voor speeches
Het echte four seasons is is ook het hoogste gebouw van de stad (of een van de hoogste gebouwen). Dus tijdens het rijden was er niemand die zei van ehhh gaan we niet verkeerd?
Trump en zijn adviseurs zijn gewoon enorme faalhazen. Dat blijkt al jaren uit alles.quote:Op zondag 8 november 2020 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het echte four seasons is is ook het hoogste gebouw van de stad (of een van de hoogste gebouwen). Dus tijdens het rijden was er niemand die zei van ehhh gaan we niet verkeerd?
Ja, die horen gewoon in de keuken te staan. Toch?quote:Op zondag 8 november 2020 09:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn, ObamaGod. Blijft een sterke politicus, ondanks dat ik het lang niet altijd eens ben geweest met zijn visie. Obama zou natuurlijk een duizend maal betere keus zijn dan van die hysterische figuren zoals Warren of AOC.
Oh jawel hoorquote:Op zondag 8 november 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet dat veel mensen in 2008 blij waren met Obama, maar ik kan me niet herinneren dat mensen zo uitgebreid de straat op gingen en het in een volksfeest ontaarde
Op Twitter ook een boze journalist (?) die aangaf dat er in Georgia wel sprake moest zijn van fraude omdat die maar 3,7 miljoen inwoners hebben. En hoezo er dan 7 miljoen mensen hadden gestemd?quote:Op zondag 8 november 2020 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Och bij ABC hadden ze een afbeelding van een stem lokatie in Georgie (het land naast Rusland)
dat volgens hun in Georgia (de staat in de VS) was.
Dat vind ik nog een stuk dommer.
Wat ook kan is dat het WEL een terechte boeking was omdat ze nergen anders mochten komen en ze nu net doen alsof het een foutje was.
Die horen gewoon in de keuken te staan? Het ontgaat mij even wat je nu precies bedoelt ...quote:Op zondag 8 november 2020 11:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, die horen gewoon in de keuken te staan. Toch?
Maar ze doen niet alsof het een foutje was toch? Ze doen alsof dit het plan was.quote:Op zondag 8 november 2020 11:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Och bij ABC hadden ze een afbeelding van een stem lokatie in Georgie (het land naast Rusland)
dat volgens hun in Georgia (de staat in de VS) was.
Dat vind ik nog een stuk dommer.
Wat ook kan is dat het WEL een terechte boeking was omdat ze nergen anders mochten komen en ze nu net doen alsof het een foutje was.
Zou een mooi verhaal zijn, ware het niet dat dit bedrijf een flink aantal donaties aan Trump heeft gedaan.quote:Op zondag 8 november 2020 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is toch knap dat ze 4 jaar geleden gewonnen hebben.quote:Op zondag 8 november 2020 11:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Trump en zijn adviseurs zijn gewoon enorme faalhazen. Dat blijkt al jaren uit alles.
Het zou kunnen dat ze degene die alles neerzetten naar de Four Seasons hebben gestuurd, en dat zijn waarschijnlijk gewoon mensen die doen wat ze opgedragen wordt. En dat de 'leiding' daar later achter kwam en dacht fuuuck, naja, laten we het maar gewoon doen anders zijn we weer uren verder.quote:Op zondag 8 november 2020 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Documentaire over Cambridge Analytica gezien?quote:Op zondag 8 november 2020 11:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is toch knap dat ze 4 jaar geleden gewonnen hebben.
Een tuincentrum in een of ander steegje doet 'flinke' donaties aan Trump? Wat groeien ze daar? geldbomen?quote:Op zondag 8 november 2020 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou een mooi verhaal zijn, ware het niet dat dit bedrijf een flink aantal donaties aan Trump heeft gedaan.
2008 was echt mooi. Acht jaar W achter de rug. Een charismatische president. De laatste barrière voor zwarte mensen doorbroken.quote:Op zondag 8 november 2020 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jawel hoorik was er die avond bij in Chicago en het was echt een groot feest. Mensen trokken massaal de straten op en vielen elkaar huilend in de armen: blank/gekeurd/hetero/homo/jong/oud. Ik vond dat toen heel indrukwekkend! Zelf hebben we ook tot in de kleine uurtjes gefeest
Geen idee zag het voorbij komen op Twitter.quote:Op zondag 8 november 2020 11:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een tuincentrum in een of ander steegje doet 'flinke' donaties aan Trump? Wat groeien ze daar? geldbomen?
Ja dat was er ook zo 1 D:quote:Op zondag 8 november 2020 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op Twitter ook een boze journalist (?) die aangaf dat er in Georgia wel sprake moest zijn van fraude omdat die maar 3,7 miljoen inwoners hebben. En hoezo er dan 7 miljoen mensen hadden gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |