Goed punt. Ik heb het idee dat die meer profijt van de tactische kunde van zijn assistent heeft, want zelf roept hij de debielste dingen. Groningen scheen defensief kwetsbaar te zijn, verder is het ook nooit de schuld van Hofland zelf want DE SPELERS komen de afspraken niet na. Hou toch op met die vent. Ook alweer 2,5 jaar met dat stromannengedoe, hemeltergend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Kevin Hofland mag ook weg trouwens, net als heel Limburg.
Erviti is een betrouwbare jongen inderdaad.quote:
Dat snelle gelkapsel en het van Nagelsmann afgekeken colbertje erbijquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word alleen agressief van John Stegeman. Wat een extreem nare man is dat zeg, godvergeten walgelijk.
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erviti is een betrouwbare jongen inderdaad.
Valt niet mee inderdaad. Geen Nederlander die het zal lukken om de klemtoon goed te leggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.
Al die x-en, y-en en z-en in dat schamele taaltje van ze, daar zit ook wel een hoop aandachttrekkerij bij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.
Straks mag Van Bommel Hofland vervangenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb het idee dat die meer profijt van de tactische kunde van zijn assistent heeft, want zelf roept hij de debielste dingen. Groningen scheen defensief kwetsbaar te zijn, verder is het ook nooit de schuld van Hofland zelf want DE SPELERS komen de afspraken niet na. Hou toch op met die vent. Ook alweer 2,5 jaar met dat stromannengedoe, hemeltergend.
Die wordt ook genoemd bij Utrecht toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks mag Van Bommel Hofland vervangen
Welbeschouwd is het dus een Spaanse overwinning.quote:Op zondag 8 november 2020 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik de commentsectie van Wielerflits moet geloven is de aanstaande eindzege van Roglic een halve Nederlandse overwinning, daar Hofstede nog even achttien meter in de weg mocht rijden.
Perico, in Movistar cardigan, was echt kwaad op Arrieta. Echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 8 november 2020 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welbeschouwd is het dus een Spaanse overwinning.
Wij feliciteren Movistar.
Lijkt me dat het vandaag meer Lastras was? Die kwam in die hele docu het meest haatdragend over.quote:Op zondag 8 november 2020 00:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perico, in Movistar cardigan, was echt kwaad op Arrieta. Echt nog nooit gezien.
Die documentaire heb ik niet gezien, maar het was Lastras ja. Gewoon uitgelachen door een mannetje wiens geld opgehoest wordt door Movistar. Dat wordt Perico in Spanje nogal kwalijk genomen.quote:Op zondag 8 november 2020 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dat het vandaag meer Lastras was? Die kwam in die hele docu het meest haatdragend over.
Vrij oud stuk tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)74850996930-9e8cc8d0
Meerdere clubs mogen dit wel gaan doorlezen
Als ik de sosjuls van Movistar bekijk heb ik het idee dat ze in Zuid-Amerika ook niet echt blij zijn, ofzo.quote:Op zondag 8 november 2020 00:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die documentaire heb ik niet gezien, maar het was Lastras ja. Gewoon uitgelachen door een mannetje wiens geld opgehoest wordt door Movistar. Dat wordt Perico in Spanje nogal kwalijk genomen.
Nouja dit jaar vecht de beste man tegen degradatie..quote:Op zondag 8 november 2020 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker maar kan niet vaak genoeg herhaald worden bij KNVB en de clubs.
Die wordt ook steeds boller heb ik het idee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hofland is ook maar een beperkte trainer.
Technisch directeur bij Schalke 04, direct gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)74850996930-9e8cc8d0
Meerdere clubs mogen dit wel gaan doorlezen
21 minuten blessuretijd al ?quote:
De Sjaal had nooit weg moeten gaan bij Lokosphinx.quote:
De originele Strakhov. Wel lachen dat hij juist met die dikke kop ongekend hard brommerde.quote:Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Sjaal had nooit weg moeten gaan bij Lokosphinx.
Ik vraag me wel af waarom het nietige Lokosphinx het voor elkaar krijgt om iedere Rus ongekend hard te laten schroeien, terwijl het met de miljoenen van Gazprom voor geen meter lukt.quote:Op zondag 8 november 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De originele Strakhov. Wel lachen dat hij juist met die dikke kop ongekend hard brommerde.
Ja, hoe zou dat komen. En waarom rijdt Lev Gonov daar nog niet?quote:Op zondag 8 november 2020 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom het nietige Lokosphinx het voor elkaar krijgt om iedere Rus ongekend hard te laten schroeien, terwijl het met de miljoenen van Gazprom voor geen meter lukt.
Twee weken van bezinning.quote:Op zondag 8 november 2020 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zwarte gat en dan ook nog interlandvoetbal, dubbel zwart gat.
Ibrahimovic geeft niet op en pakt met Milan toch nog puntje tegen Hellas Veronaquote:Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Zlatanact mist 3x op een rij een penalty, maar bij een volgende intikker volgen weer allemaal superlatieven.
Nu alweer dus.![]()
Kan je een intikker scoren met je hoofd? Inknikker?quote:Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Zlatanact mist 3x op een rij een penalty, maar bij een volgende intikker volgen weer allemaal superlatieven.
Nu alweer dus.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nu alweer dus.![]()
Zelfs geen schaatsenquote:Op zondag 8 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn nu officieel in de weken van bezinning.
Ik zou het eerder leegte noemen.quote:Op zondag 8 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn nu officieel in de weken van bezinning.
Jij denkt niet na over dingen tijdens het 'niets'?quote:
Misschien dat ik nu eindelijk toekom aan lezenquote:Op zondag 8 november 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij denkt niet na over dingen tijdens het 'niets'?
Kranten lezen, muziek bijluisteren, ik kom er wel doorheen.quote:Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu eindelijk toekom aan lezen
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 november 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij denkt niet na over dingen tijdens het 'niets'?
Dit wel ja, nauwelijks een boek uitgelezen de laatste maanden.quote:Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu eindelijk toekom aan lezen
Morgen gaan we gewoon verder met speren natuurlijk!quote:Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kranten lezen, muziek bijluisteren, ik kom er wel doorheen.
Absoluut, zeker met de GSoD ook.quote:Op zondag 8 november 2020 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Morgen gaan we gewoon verder met speren natuurlijk!
Geen scriptie-stress of iets dergelijks?quote:Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit wel ja, nauwelijks een boek uitgelezen de laatste maanden.
Ik kan me sowieso minder goed op een boek concentreren dan vroeger, enigszins zorgwekkend. Herkennen jullie dat?quote:Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit wel ja, nauwelijks een boek uitgelezen de laatste maanden.
Ik lees vooral op het eind van de dag, anders heb ik teveel afleiding meestal.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso minder goed op een boek concentreren dan vroeger, enigszins zorgwekkend. Herkennen jullie dat?
Misschien zit ik te veel op internet.
Ja. Kan me sowieso extreem moeilijk concentreren op complexere taken. Niet leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso minder goed op een boek concentreren dan vroeger, enigszins zorgwekkend. Herkennen jullie dat?
Dat herken ik, ik kijk te vaak op m'n mobiel.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee vorig jaar afgestudeerd, had werk maar sinds twee weken werkloos vanwege Coronaaidsquote:Op zondag 8 november 2020 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen scriptie-stress of iets dergelijks?
Balen man.quote:Op zondag 8 november 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee vorig jaar afgestudeerd, had werk maar sinds twee weken werkloos vanwege Coronaaids. Jij wel?
Ah dat is zuur, wel een beetje perspectief in deze tijd?quote:Op zondag 8 november 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee vorig jaar afgestudeerd, had werk maar sinds twee weken werkloos vanwege Coronaaids. Jij wel?
Ja heel herkenbaar. Voortdurend Fok en twitter refreshen ipv ergens de tijd voor nemen..quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jup... te veel op internet of tv/Netflixquote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Klote. Wat voor werk had je?quote:Op zondag 8 november 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RR schrijft dat in een nachtje voor jequote:Op zondag 8 november 2020 23:29 schreef Aguero het volgende:
Oh ja, scriptie. Dat moet ook nog een keer af.
Nou, eigenlijk https://streamable.com/y4ydp echt.quote:Op zondag 8 november 2020 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah dat is zuur, wel een beetje perspectief in deze tijd?
Ben al een paar jaar aan het werk. Maar het volledig thuiswerk is af en toe wel saai, ritme van een dag vervaagt nogal eens.
Zo te lezen hebben we hier allemaal last van.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zo heb ik wel ongeveer bij m'n bachelor gedaan.quote:Op zondag 8 november 2020 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
RR schrijft dat in een nachtje voor je
De "korte" voorbeschouwingen in de Giro bevielen erg goedquote:Op zondag 8 november 2020 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik zelf ook afhaken als ik m'n eigen voorbeschouwingen moest lezen.
Hmm dat klinkt inderdaad niet als een makkelijke sector. Succes!quote:Op zondag 8 november 2020 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik werkte bij een provinciaal archief. Digitalisering enzo.
Klote. Is zoiets grotendeels afhankelijk van publiek geld? Of ook veel door particulieren, die dan nu vanwege corona amper meer komen?quote:Op zondag 8 november 2020 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik werkte bij een provinciaal archief. Digitalisering enzo.
Dat snap ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 november 2020 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De "korte" voorbeschouwingen in de Giro bevielen erg goed
Het was beter dan wat een wielerflits ofzo schrijft, ik lees het altijdquote:Op zondag 8 november 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk wel.
Mijn perfectionistische kant was daar alleen niet mee akkoord.
Ze somden de middenvelders van Jong Oranje ten koste van Joey Veerman op en toen kwam Ludovit Reis bij Osnabruck ter sprake.quote:
https://streamable.com/ax4nxlquote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
Maar Hans, Hans, Hans, kijk nou wat 'ie doet.
We moeten wat nu Down Under alles is afgelast.quote:Op zondag 8 november 2020 18:03 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd met het weer beginnen van de Omloopact allen [ afbeelding ]
@Bolasiequote:Op maandag 9 november 2020 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://streamable.com/ax4nxl
Ingezoomd is het nog beter
Ik heb dit nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
Ik heb dit tien keer bekeken en snap nog steeds niet hoe dit kanquote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
Normaal zie je dit in die Fifa filmpjes met motorisch onmogelijke bewegingen.quote:Op maandag 9 november 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb dit tien keer bekeken en snap nog steeds niet hoe dit kan
Ik kom nog zo ver dat ie de bal met z'n linker wil meenemen, maar hem net daarvoor met de punt van z'n rechtervoet al heeft weggetikt. Vanaf dat punt is het complete error qua motoriekquote:Op maandag 9 november 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb dit tien keer bekeken en snap nog steeds niet hoe dit kan
https://v.redd.it/q32wszzxh4y51quote:Op maandag 9 november 2020 12:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Normaal zie je dit in die Fifa filmpjes met motorisch onmogelijke bewegingen.
Niet slecht.quote:Op maandag 9 november 2020 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://v.redd.it/q32wszzxh4y51
Over FIFA physics gesproken.
Nee, maar nu wil ik hemquote:Op maandag 9 november 2020 13:47 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie ook al een Joe Bidon besteld?
[ afbeelding ]
Vuurwerk is echt voor de allergrootste proleten op aarde. Goede beslissing, derhalve. Maak er maar een definitief verbod van.quote:Op maandag 9 november 2020 14:07 schreef franklop het volgende:
Geen vuurwerk dit jaar mannen. Uw mening?
100%.quote:Op maandag 9 november 2020 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vuurwerk is echt voor de allergrootste proleten op aarde. Goede beslissing, derhalve. Maak er maar een definitief verbod van.
Wanneer ga jij de politiek in?quote:Op maandag 9 november 2020 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vuurwerk is echt voor de allergrootste proleten op aarde. Goede beslissing, derhalve. Maak er maar een definitief verbod van.
LPF.quote:Op maandag 9 november 2020 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij welke partij zou hij zich aansluiten denk jij?
Vuurwerk is voor kinderen en tokkies.quote:Op maandag 9 november 2020 14:07 schreef franklop het volgende:
FvD.quote:Op maandag 9 november 2020 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lastig. Staaij?quote:Op maandag 9 november 2020 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pyro toro in WLR komtquote:Op maandag 9 november 2020 14:39 schreef franklop het volgende:
Wat een eensgezindheid hier in het topic
quote:Op maandag 9 november 2020 14:56 schreef hhh38 het volgende:
Ik had trouwens wel een euforische stemming verwacht hier vanwege dat nieuws over een vaccin
Spijtig. Niks mis met siervuurwerk. Knalvuurwerk is wel echt mn tijd voorbij.quote:Op maandag 9 november 2020 14:07 schreef franklop het volgende:
Met mensen die daar een maandsalaris aan uitgeven is alles mis.quote:Op maandag 9 november 2020 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spijtig. Niks mis met siervuurwerk. Knalvuurwerk is wel echt mn tijd voorbij.
Ik was afgelopen oud en nieuw bij een feestje in Utrecht. Beetje tokkiebuurt.quote:Op maandag 9 november 2020 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met mensen die daar een maandsalaris aan uitgeven is alles mis.
quote:Op maandag 9 november 2020 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Wij branden een kaarsje voor: Ricardo, Delano, Wesley, Rodney, Joey, Damian, Kevin, Jordy en Stijn.
quote:Op maandag 9 november 2020 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb last van ontwenningsverschijnselen.
Tja, gelukkig is overbevolking niet de achtergrond van zowat alle problemen wereldwijd.quote:Op maandag 9 november 2020 16:43 schreef Marcoss het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ierde-kind~a23569d2/
Kan dit?
Misschien kun je net als Mani een fictieve Vuelta naspelen? Dan niet door een cyclingmaster-team, maar door je eigen routes te maken en te beschrijven uiteraard.quote:Op maandag 9 november 2020 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, maar dan alleen voor blanken.quote:Op maandag 9 november 2020 16:43 schreef Marcoss het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ierde-kind~a23569d2/
Kan dit?
Hoezo? Er is darten en schaatsen.quote:Op maandag 9 november 2020 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fatsoenlijke etappes ontwerpen voor grote rondes is sowieso een leuke hobby.quote:Op maandag 9 november 2020 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Misschien kun je net als Mani een fictieve Vuelta naspelen? Dan niet door een cyclingmaster-team, maar door je eigen routes te maken en te beschrijven uiteraard.
1000 euro voor een kind dat volgens het Nibud gemiddeld ¤80.000 kost tot de 18e verjaardag is sowieso niks.quote:Op maandag 9 november 2020 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is overbevolking niet de achtergrond van zowat alle problemen wereldwijd.
Over een week kruip je jankend over de vloer?quote:Op maandag 9 november 2020 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kenner.quote:Op maandag 9 november 2020 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke etappes ontwerpen voor grote rondes is sowieso een leuke hobby.
Cronoescalada.com
Ja zo'n kleine (semi-)professionele sport met veel reizen voor wedstrijden moet met een beetje pech straks grotendeels opnieuw beginnen.quote:Op maandag 9 november 2020 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
Over de cross gesproken: de cross-economie is erg zorgelijk. Organisatoren hebben veel minder inkomsten door geen publiek en minder sponsors. Gevolg is dat er veel minder startgeld beschikbaar is en ook dat zelfstandige organisatoren om kunnen gaan vallen. Minder start- en prijzengeld is voor de (sub)toppers geen groot probleem maar voor het middenveld betekent het dat ze eindjes aan elkaar moeten knopen. Zeker als ze ook nog salaris in moeten leveren. Voor een deel van de buitenlanders is het bovendien een crime om naar Europa te komen om te crossen. Als dit zo het hele seizoen doorgaat kan het zo maar dat er volgens seizoen een beperkt en weinig internationaal deelnemersveld over blijft omdat veel veldrijders het niet meer kunnen betalen.
Zolang carbid maar wel magquote:Op maandag 9 november 2020 14:07 schreef franklop het volgende:
Lekker in de vrieskou melkbussen hard laten knallen om... ja, wat eigenlijk?quote:Op maandag 9 november 2020 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zolang carbid maar wel mag
Om een goed excuus te hebben om vanaf 11 uur bier te drinken en te vreten. Wat dacht jij dan? Beetje cultuur hèquote:Op maandag 9 november 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker in de vrieskou melkbussen hard laten knallen om... ja, wat eigenlijk?
Dat kan ook zonder carbid schieten.quote:Op maandag 9 november 2020 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Om een goed excuus te hebben om vanaf 11 uur bier te drinken en te vreten. Wat dacht jij dan? Beetje cultuur hè
Carbidschieten is echt zo'n product van generaties lang zorgvuldig uitgevoerde inteelt.quote:Op maandag 9 november 2020 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Om een goed excuus te hebben om vanaf 11 uur bier te drinken en te vreten. Wat dacht jij dan? Beetje cultuur hè
Bob is onze excuustokkiequote:Op maandag 9 november 2020 19:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Carbidschieten is echt zo'n product van generaties lang zorgvuldig uitgevoerde inteelt.
Woon je in Kampen ofzo? Daar is dat ook al zo'n ding.quote:Op maandag 9 november 2020 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede kant van de IJssel genotquote:Op maandag 9 november 2020 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woon je in Kampen ofzo? Daar is dat ook al zo'n ding.
Hattum of Wezup? Nog erger.quote:Op maandag 9 november 2020 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede kant van de IJssel genot
Te veel carbid geknald.quote:Op maandag 9 november 2020 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.trouw.nl/poli(...)eerklimaat~beb24246/
Slob, je bent een eikel.
Bijzonder en absurd voorstelquote:Op maandag 9 november 2020 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Slob, je bent een eikel.
Hebben ze veel ervaring meer in het Amerikaanse legerquote:Op maandag 9 november 2020 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder en absurd voorstel
Ik keur Slob af.quote:Op maandag 9 november 2020 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Slob, je bent een eikel.
Als ik daar shitloads aan Lego voor zou krijgen wel ja.quote:Op maandag 9 november 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
Wilden jullie toen je 12 was ook in een talkshow zitten om de Amerikaanse verkiezingen te duiden?
Nee, welk dialect is dat?quote:Op maandag 9 november 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zeggen jullie ook jouwn/joun? Bijvoorbeeld: Is dat jouwn fiets?
Nee, ik koop er voorlopig geen.quote:Op maandag 9 november 2020 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze prachtige e-mail ook ontvangen? @:Mani89 @:Slobeend
Ga je je laten invriezen?quote:Op maandag 9 november 2020 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie deze prachtige e-mail ook ontvangen? @:Mani89 @:Slobeend
Zou het wat uitmaken bij ADO?quote:Op maandag 9 november 2020 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is je mening over Ruud Brood @:el-stinho ?
WannesGOATquote:Op maandag 9 november 2020 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Dit is goed @:rellende_rotscholier
https://link.tospotify.com/Brtnvsdyhbb
Dat was in ieder geval wel Raymond Mens zijn wens.quote:Op maandag 9 november 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
Wilden jullie toen je 12 was ook in een talkshow zitten om de Amerikaanse verkiezingen te duiden?
quote:Hoe denk jij dat de wereld eruit ziet over vijf jaar? En hoe denk je dat het met jezelf gaat over vijf jaar? Die prikkelende vragen vormen de basis van een programma dat maar één keer om de vijf jaar wordt gemaakt: Over 5 jaar. Vanaf woensdag 11 november confronteert Wim De Vilder negen bekende Vlamingen met hun voorspellingen uit het verleden. Onder andere Gert Verhulst, Dirk De Wachter en Meyrem Almaci zijn te gast in dit nieuwe seizoen.
In 2015 zocht Wim De Vilder negen bekende en interessante Vlamingen op bij hen thuis of op hun werk. En hij vroeg hen om in de toekomst te kijken, vijf jaar vooruit naar 2020. Niet eenvoudig. De interviews van toen werden vijf jaar lang weggestopt. Niemand kon ze bekijken. Voor de negen gasten een reden om echt het achterste van hun tong te laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@showtimer
In West-Vlaanderen wordt jouw fiets wel joen fiets.quote:Op maandag 9 november 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gronings.quote:Op maandag 9 november 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Namen en rugnummers.quote:Het ongenoegen bij een flink aantal ministers wordt mede veroorzaakt doordat besluiten zijn genomen zonder inhoudelijke onderbouwing. "Niemand kon uitleggen wat de sluiting van bibliotheken betekent voor de vermindering van de verspreiding van het virus, de R-factor. Waarom doen we het dan?", zegt een ingewijde.
De onderlinge spanning kwam vorige week zondag tot een uitbarsting tijdens het Catshuis-overleg tussen de meest betrokken ministers. Omdat dat overleg volgens een betrokkene eindigde in 'slaande ruzie', is besloten afgelopen zondag niet bij elkaar te komen. "Het is in het kabinet uit de klauwen gelopen."
Want jij werkt daar?quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:20 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)rapt-1000-banen.html
Dit niet niet leuk
VVDsymboolpolitiekgenot.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekmakend.
Wat vind je van dat knipsel uit de Telegraaf waarin gezegd wordt dat bepaalde bewindspersonen fysiek buikpijn krijgen van Hugo de Jonge, die als een soort hijgerig kind in een snoepwinkel allerlei lockdowns voorstelt?quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekmakend.
Dit kan je niet verbazen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekmakend.
Heb net dat boek over Rutte uit, schijnt regelmatig mensen te bellen die iets verkeerds hebben gedaan in zijn ogen om ze helemaal verrot te schelden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet hier van.
Klinkt als uitstekende werkrelatiequote:Op dinsdag 10 november 2020 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb net dat boek over Rutte uit, schijnt regelmatig mensen te bellen die iets verkeerds hebben gedaan in zijn ogen om ze helemaal verrot te schelden.
Ja had verwacht dat ie wel een hoger niveau aan zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Janmaat traint mee bij ADO lol. Van potentieel Oranje-rechtsback naar slangennest in Den Haag
Excuses aanbieden en ze gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als uitstekende werkrelatie
Je moet wat als je hogerop wil komen of zo. Lekker glibberenquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuses aanbieden en ze gaan weer over tot de orde van de dag.
En dan verwachten mensen dat we na de verkiezingen weer dezelfde coalitie gaan krijgen, ik kan me niet voorstellen dat alle partijen daar trek in hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet hier van.
Hogerop wil blijven vooral.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet wat als je hogerop wil komen of zo. Lekker glibberen
VVD heeft natuurlijk riante keuze straks met hun geprojecteerde aantal van 40+ zetels dacht ik. Die lachen zich kapotquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan verwachten mensen dat we na de verkiezingen weer dezelfde coalitie gaan krijgen, ik kan me niet voorstellen dat alle partijen daar trek in hebben.
VVD en CDA zijn denk ik wel redelijk aan verbonden, tenzij CDA echt onderuit gaatquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan verwachten mensen dat we na de verkiezingen weer dezelfde coalitie gaan krijgen, ik kan me niet voorstellen dat alle partijen daar trek in hebben.
Staan op ongeveer 2x zoveel zetels als de tweede partij.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VVD heeft natuurlijk riante keuze straks met hun geprojecteerde aantal van 40+ zetels dacht ik. Die lachen zich kapot
Telegraaf. Riooljournalistiek.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vind je van dat knipsel uit de Telegraaf waarin gezegd wordt dat bepaalde bewindspersonen fysiek buikpijn krijgen van Hugo de Jonge, die als een soort hijgerig kind in een snoepwinkel allerlei lockdowns voorstelt?
Naïeve mensen als @Slobeend geloven alles.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:52 schreef Marcoss het volgende:
Bij dat soort "verslagen" van de gesprekken is het wel altijd de vraag uit welke hoek de bron komt.. dan kun je het vaak mooi eenzijdig uitleggen
Ik word tikje moe van geneuzel over 'links motorblok'. Kom alsjeblieft met goed doordachte plannen in plaats van je al te committeren aan elkaar waardoor je al weet dat je buitenspel staat...quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan op ongeveer 2x zoveel zetels als de tweede partij.
Het zal wel uit CDA-hoek komen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:52 schreef Marcoss het volgende:
Bij dat soort "verslagen" van de gesprekken is het wel altijd de vraag uit welke hoek de bron komt.. dan kun je het vaak mooi eenzijdig uitleggen
SP voelde zich ook al buitengesloten. Nou ja als de peilingen een beetje kloppen lijkt het een beetje op het motorblok van Max Verstappen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik word tikje moe van geneuzel over 'links motorblok'. Kom alsjeblieft met goed doordachte plannen in plaats van je al te committeren aan elkaar waardoor je al weet dat je buitenspel staat...
Ok.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naïeve mensen als @:slobeend geloven alles.
Maar in het NRC staat ook bijna wekelijks dat het constant Rutte/DeJonge/VanArk tegen de rest is? Eerst zat Grappie ook nog aan die kant maar is ook naar de liberale kant gegaan.quote:
Ja klopt, maar zo lang FvD en PVV geen optie zijn zal er dus een andere samenstelling worden bedacht met partijen links van die twee. Als D66 verstandig is zoeken ze toch de steun van PvdA en GL, maar die willen niet zonder elkaar in een kabinet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
[..]
VVD en CDA zijn denk ik wel redelijk aan verbonden, tenzij CDA echt onderuit gaat
Het gaat mij hier om de bewoordingen, de beeldspraak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar in het NRC staat ook bijna wekelijks dat het constant Rutte/DeJonge/VanArk tegen de rest is? Eerst zat Grappie ook nog aan die kant maar is ook naar de liberale kant gegaan.
En ze geven nota bene zelf toe op persco's dat het hevige/heftige discussies zijn.
Als je met hele motorblok (GL, PvdA, SP) maximaal dertig zetels haalt dan heb je sowieso weinig in te brengen. Wat denk je dan, omdat je met drie partijen bent dat je wel even iets regelt bij VVD? Die zeggen dan gewoon; graag of niet he Jesse.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SP voelde zich ook al buitengesloten. Nou ja als de peilingen een beetje kloppen lijkt het een beetje op het motorblok van Max Verstappen.
Die staan nu op 66 voor wat het waard is, het CDA zal niet veel stijgen maar eerder dalen en die andere 2 sowieso niet. En de VVD zakt ook nog wel wat in denk ik dus dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Is er een horrorscenario denkbaar waarin VVD/CDA/CU/SGP samen 76 zetels halen?
Daar gaan ze ook sowieso niet instappen. Maar het zal hoe dan ook wel erg lastig worden voor Mark, daar hij niet wil met de 2e partij en de rest ontzettend versplinterd is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je met hele motorblok (GL, PvdA, SP) maximaal dertig zetels haalt dan heb je sowieso weinig in te brengen. Wat denk je dan, omdat je met drie partijen bent dat je wel even iets regelt bij VVD? Die zeggen dan gewoon; graag of niet he Jesse.
Partijen die mét Rutte zijn hebben wel alweer flink verloren. (zoals altijd)quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:59 schreef Momo het volgende:
De peilingen zijn nu nog redelijk vergelijkbaar met de verkiezingen 2017.
Baudet die nog wat afpakt van Greet, dan staat straks alles behalve de VVD onder de 15 zetels. (al zal dat wel bijtrekken maar toch)quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Wordt pas echt leuk als de VVD besluit dat er geen goede combinatie mogelijk is en ze niet willen regeren
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:03 schreef Momo het volgende:
VVD en PVV zal ook wel niet gebeuren al zijn Rutte en Wilders amigo's.
Misschien kan de PvdA nog een stunt uithalen zoals tijdens de Europese verkiezingen!quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baudet die nog wat afpakt van Greet, dan staat straks alles behalve de VVD onder de 15 zetels. (al zal dat wel bijtrekken maar toch)
Timmeraids. Maar Lodewijk is wel een goede debater (en niet van de buis te slaan), daar heb ik wel vertrouwen in dat ze nog wat zeteltjes rapen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kan de PvdA nog een stunt uithalen zoals tijdens de Europese verkiezingen!
Ben wel benieuwd of hij bij zn standpunt blijft alleen te willen regeren met GL. Dat kan hem nog wel eens opbrekenquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timmeraids. Maar Lodewijk is wel een goede debater (en niet van de buis te slaan), daar heb ik wel vertrouwen in dat ze nog wat zeteltjes rapen.
Als hij daarbij blijft gaat hij niet regeren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij bij zn standpunt blijft alleen te willen regeren met GL. Dat kan hem nog wel eens opbreken
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kan de PvdA nog een stunt uithalen zoals tijdens de Europese verkiezingen!
Dat lijkt me nog niet zo zekerquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij daarbij blijft gaat hij niet regeren.
Waarom zouden ze met GL en PVDA gaan als die amper nog rullevant zijn? Ja de alternatieven zijn schaars maar dit is het ook niet.quote:
Jou stem gaat weer naar Esther?quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd backstabbende Asscher. Trap er niet in!
Ligt aan de uiteindelijke zetelverhoudingen en de relaties binnen het huidige kabinet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze met GL en PVDA gaan als die amper nog rullevant zijn? Ja de alternatieven zijn schaars maar dit is het ook niet.
Heb je hier voorbeelden van? (Niet dat ik het niet geloof).quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd backstabbende Asscher. Trap er niet in!
Ik weet het nog niet.quote:
Het eeuwige voorbeeld is natuurlijk Samsom.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? (Niet dat ik het niet geloof).
De keuze is reuze he, op links. Hahahaha.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
De nummer 9 van GroenLinks lijkt me wel een lollige keuze om mensen viesmad te krijgen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
De keuze is reuze he, op links. Hahahaha.
@El-Stinho wat is het heerlijk he?quote:
Wat denk je. Hier in Groningen 5 graden en mistig. Terwijl jij en anderen met zon en 15 graden zitten.quote:
Heerlijk.quote:
Rustig maar, denk aan je hart. Je hebt al zo weinig haar door de stres. Er zijn dagen dat ik niet bekend ben met jouw woonplaats.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat denk je. Hier in Groningen 5 graden en mistig. Terwijl jij en anderen met zon en 15 graden zitten.
Ik had deze reactie verwachtquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rustig maar, denk aan je hart. Je hebt al zo weinig haar door de stres. Er zijn dagen dat ik niet bekend ben met jouw woonplaats.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat denk je. Hier in Groningen 5 graden en mistig. Terwijl jij en anderen met zon en 15 graden zitten.
Heerlijk gewandeld en op bezoek geweest bij den Oma.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:El-Stinho wat is het heerlijk he?
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet dat jullie me nog Slob of Arie noemen.
15 euro is wel veel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Krooneend als ode aan Karsten.
Ik heb ook heerlijk gewandeld om de klinkenbergse plas.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heerlijk gewandeld en op bezoek geweest bij den Oma.
De muskuseend is ook nog vrij:quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op straffe van een note dan wel een ban?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Slobeend het volgende:
Dat is mijn beste vriend. (trouwe volgers van mijn instagram weten dit)quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De muskuseend is ook nog vrij:
[ afbeelding ]
Lekker kuifje toch?
Ik heb echt medelijden met zijn vrouw die ik zag in dat filmpje laatst.quote:
Niemand, dus.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is mijn beste vriend. (trouwe volgers van mijn instagram weten dit)
Vind je mijn instagram story van vandaag ook zo mooi? Vele mensen vinden van wel.quote:
Vele mensen is een subjectieve uitdrukking. Drie kun je ook veel vinden. Hoeveel zijn het er echt? Mijn geld staat nog altijd op twaalf.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je mijn instagram story van vandaag ook zo mooi? Vele mensen vinden van wel.
Kijk dan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vele mensen is een subjectieve uitdrukking. Drie kun je ook veel vinden. Hoeveel zijn het er echt? Mijn geld staat nog altijd op twaalf.
Ik hoop echt dat dit een act is, het is dat of je bent totaal HARTELOOS.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ [url=https://i.ktt2.com/https://i.ktt2.com/https:(...)icted.gif]afbeelding[/url] ]
Ik wil je de geluidsversie ook wel geven.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit een act is, het is dat of je bent totaal HARTELOOS.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil je de geluidsversie ook wel geven.
quote:
Stop eens met reageren op mijn posts.quote:
Wil jij dan stoppen mij foto's van je leuter naast je cavia's toe te sturen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stop eens met reageren op mijn posts.
Echt hè.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wil jij dan stoppen mij foto's van je leuter naast je cavia's toe te sturen?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Slobeend het volgende:
Kuteend bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pekingeend.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kuteend bekt wel lekker.
Slechte dag gehad.
Wat een clown blijft dit toch ook hè.quote:
Dit lijkt alvast indekken ja, hij schijnt er ook geen reet aan te vinden in de kamer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een clown blijft dit toch ook hè.
Het excuus voor een tegenvallende verkiezingsuitslag is nu al gevonden. Allemaal Blatter!
Er is ook geen reet aan, eigenlijk. Wel makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt alvast indekken ja, hij schijnt er ook geen reet aan te vinden in de kamer.
Iemand die daadwerkelijk capaciteiten heeft kan beter in het bedrijfsleven zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is ook geen reet aan, eigenlijk. Wel makkelijk geld verdienen.
Klaas 'Maxi-mus' Dijkhoffquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die daadwerkelijk capaciteiten heeft kan beter in het bedrijfsleven zijn.
Maar dan worden we straks door nog grotere debielen geregeerdquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die daadwerkelijk capaciteiten heeft kan beter in het bedrijfsleven zijn.
Bedrijfsleven is ook kut. Tenzij je hooggeplaatste connecties hebt, je over mensen heen kan walsen of als je geen fuck geeft om andere mensen. Dan ben je daar wel op je plek.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die Eva er maar niet inkomt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas voor ons krijgt FvD straks weer 2 zetels en kan Thierry gezellig aan champagne zitten met Theo in Tweede Kamer
Dit vind ik ietwat generaliserend Bob.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedrijfsleven is ook kut. Tenzij je hooggeplaatste connecties hebt, je over mensen heen kan walsen of als je geen fuck geeft om andere mensen. Dan ben je daar wel op je plek.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk weet de zeer sympathieke Eva een zetel te bemachtigen.
Een commune beginnen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Politiek is kut, bedrijfsleven is kut, wat kunnen we nog? Bollen pellen?
De horeca in! Oh, wacht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Politiek is kut, bedrijfsleven is kut, wat kunnen we nog? Bollen pellen?
Van mij mogen ze alle 46 het loodje leggen. De koers heeft al gewonnen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)orona~1605034626982/
@:Koffieplanter Doet dit afbreuk aan het blazoen van de Vuelta of is Madrid halen genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |