Goed punt. Ik heb het idee dat die meer profijt van de tactische kunde van zijn assistent heeft, want zelf roept hij de debielste dingen. Groningen scheen defensief kwetsbaar te zijn, verder is het ook nooit de schuld van Hofland zelf want DE SPELERS komen de afspraken niet na. Hou toch op met die vent. Ook alweer 2,5 jaar met dat stromannengedoe, hemeltergend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Kevin Hofland mag ook weg trouwens, net als heel Limburg.
Erviti is een betrouwbare jongen inderdaad.quote:
Dat snelle gelkapsel en het van Nagelsmann afgekeken colbertje erbijquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word alleen agressief van John Stegeman. Wat een extreem nare man is dat zeg, godvergeten walgelijk.
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erviti is een betrouwbare jongen inderdaad.
Valt niet mee inderdaad. Geen Nederlander die het zal lukken om de klemtoon goed te leggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.
Al die x-en, y-en en z-en in dat schamele taaltje van ze, daar zit ook wel een hoop aandachttrekkerij bij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.
Straks mag Van Bommel Hofland vervangenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb het idee dat die meer profijt van de tactische kunde van zijn assistent heeft, want zelf roept hij de debielste dingen. Groningen scheen defensief kwetsbaar te zijn, verder is het ook nooit de schuld van Hofland zelf want DE SPELERS komen de afspraken niet na. Hou toch op met die vent. Ook alweer 2,5 jaar met dat stromannengedoe, hemeltergend.
Die wordt ook genoemd bij Utrecht toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks mag Van Bommel Hofland vervangen
Welbeschouwd is het dus een Spaanse overwinning.quote:Op zondag 8 november 2020 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik de commentsectie van Wielerflits moet geloven is de aanstaande eindzege van Roglic een halve Nederlandse overwinning, daar Hofstede nog even achttien meter in de weg mocht rijden.
Perico, in Movistar cardigan, was echt kwaad op Arrieta. Echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 8 november 2020 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welbeschouwd is het dus een Spaanse overwinning.
Wij feliciteren Movistar.
Lijkt me dat het vandaag meer Lastras was? Die kwam in die hele docu het meest haatdragend over.quote:Op zondag 8 november 2020 00:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perico, in Movistar cardigan, was echt kwaad op Arrieta. Echt nog nooit gezien.
Die documentaire heb ik niet gezien, maar het was Lastras ja. Gewoon uitgelachen door een mannetje wiens geld opgehoest wordt door Movistar. Dat wordt Perico in Spanje nogal kwalijk genomen.quote:Op zondag 8 november 2020 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dat het vandaag meer Lastras was? Die kwam in die hele docu het meest haatdragend over.
Vrij oud stuk tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)74850996930-9e8cc8d0
Meerdere clubs mogen dit wel gaan doorlezen
Als ik de sosjuls van Movistar bekijk heb ik het idee dat ze in Zuid-Amerika ook niet echt blij zijn, ofzo.quote:Op zondag 8 november 2020 00:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die documentaire heb ik niet gezien, maar het was Lastras ja. Gewoon uitgelachen door een mannetje wiens geld opgehoest wordt door Movistar. Dat wordt Perico in Spanje nogal kwalijk genomen.
Nouja dit jaar vecht de beste man tegen degradatie..quote:Op zondag 8 november 2020 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker maar kan niet vaak genoeg herhaald worden bij KNVB en de clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |