Goed punt. Ik heb het idee dat die meer profijt van de tactische kunde van zijn assistent heeft, want zelf roept hij de debielste dingen. Groningen scheen defensief kwetsbaar te zijn, verder is het ook nooit de schuld van Hofland zelf want DE SPELERS komen de afspraken niet na. Hou toch op met die vent. Ook alweer 2,5 jaar met dat stromannengedoe, hemeltergend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Kevin Hofland mag ook weg trouwens, net als heel Limburg.
Erviti is een betrouwbare jongen inderdaad.quote:
Dat snelle gelkapsel en het van Nagelsmann afgekeken colbertje erbijquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word alleen agressief van John Stegeman. Wat een extreem nare man is dat zeg, godvergeten walgelijk.
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erviti is een betrouwbare jongen inderdaad.
Valt niet mee inderdaad. Geen Nederlander die het zal lukken om de klemtoon goed te leggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.
Al die x-en, y-en en z-en in dat schamele taaltje van ze, daar zit ook wel een hoop aandachttrekkerij bij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo Driessen vond 'Barrenetxea' en 'Oyarzabal' donderdag ingewikkelde achternamen.
Straks mag Van Bommel Hofland vervangenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb het idee dat die meer profijt van de tactische kunde van zijn assistent heeft, want zelf roept hij de debielste dingen. Groningen scheen defensief kwetsbaar te zijn, verder is het ook nooit de schuld van Hofland zelf want DE SPELERS komen de afspraken niet na. Hou toch op met die vent. Ook alweer 2,5 jaar met dat stromannengedoe, hemeltergend.
Die wordt ook genoemd bij Utrecht toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks mag Van Bommel Hofland vervangen
Welbeschouwd is het dus een Spaanse overwinning.quote:Op zondag 8 november 2020 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik de commentsectie van Wielerflits moet geloven is de aanstaande eindzege van Roglic een halve Nederlandse overwinning, daar Hofstede nog even achttien meter in de weg mocht rijden.
Perico, in Movistar cardigan, was echt kwaad op Arrieta. Echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 8 november 2020 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welbeschouwd is het dus een Spaanse overwinning.
Wij feliciteren Movistar.
Lijkt me dat het vandaag meer Lastras was? Die kwam in die hele docu het meest haatdragend over.quote:Op zondag 8 november 2020 00:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Perico, in Movistar cardigan, was echt kwaad op Arrieta. Echt nog nooit gezien.
Die documentaire heb ik niet gezien, maar het was Lastras ja. Gewoon uitgelachen door een mannetje wiens geld opgehoest wordt door Movistar. Dat wordt Perico in Spanje nogal kwalijk genomen.quote:Op zondag 8 november 2020 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dat het vandaag meer Lastras was? Die kwam in die hele docu het meest haatdragend over.
Vrij oud stuk tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)74850996930-9e8cc8d0
Meerdere clubs mogen dit wel gaan doorlezen
Als ik de sosjuls van Movistar bekijk heb ik het idee dat ze in Zuid-Amerika ook niet echt blij zijn, ofzo.quote:Op zondag 8 november 2020 00:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die documentaire heb ik niet gezien, maar het was Lastras ja. Gewoon uitgelachen door een mannetje wiens geld opgehoest wordt door Movistar. Dat wordt Perico in Spanje nogal kwalijk genomen.
Nouja dit jaar vecht de beste man tegen degradatie..quote:Op zondag 8 november 2020 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker maar kan niet vaak genoeg herhaald worden bij KNVB en de clubs.
Die wordt ook steeds boller heb ik het idee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hofland is ook maar een beperkte trainer.
Technisch directeur bij Schalke 04, direct gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://decorrespondent.n(...)74850996930-9e8cc8d0
Meerdere clubs mogen dit wel gaan doorlezen
21 minuten blessuretijd al ?quote:
De Sjaal had nooit weg moeten gaan bij Lokosphinx.quote:
De originele Strakhov. Wel lachen dat hij juist met die dikke kop ongekend hard brommerde.quote:Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Sjaal had nooit weg moeten gaan bij Lokosphinx.
Ik vraag me wel af waarom het nietige Lokosphinx het voor elkaar krijgt om iedere Rus ongekend hard te laten schroeien, terwijl het met de miljoenen van Gazprom voor geen meter lukt.quote:Op zondag 8 november 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De originele Strakhov. Wel lachen dat hij juist met die dikke kop ongekend hard brommerde.
Ja, hoe zou dat komen. En waarom rijdt Lev Gonov daar nog niet?quote:Op zondag 8 november 2020 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom het nietige Lokosphinx het voor elkaar krijgt om iedere Rus ongekend hard te laten schroeien, terwijl het met de miljoenen van Gazprom voor geen meter lukt.
Twee weken van bezinning.quote:Op zondag 8 november 2020 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zwarte gat en dan ook nog interlandvoetbal, dubbel zwart gat.
Ibrahimovic geeft niet op en pakt met Milan toch nog puntje tegen Hellas Veronaquote:Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Zlatanact mist 3x op een rij een penalty, maar bij een volgende intikker volgen weer allemaal superlatieven.
Nu alweer dus.![]()
Kan je een intikker scoren met je hoofd? Inknikker?quote:Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Zlatanact mist 3x op een rij een penalty, maar bij een volgende intikker volgen weer allemaal superlatieven.
Nu alweer dus.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nu alweer dus.![]()
Zelfs geen schaatsenquote:Op zondag 8 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn nu officieel in de weken van bezinning.
Ik zou het eerder leegte noemen.quote:Op zondag 8 november 2020 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
We zijn nu officieel in de weken van bezinning.
Jij denkt niet na over dingen tijdens het 'niets'?quote:
Misschien dat ik nu eindelijk toekom aan lezenquote:Op zondag 8 november 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij denkt niet na over dingen tijdens het 'niets'?
Kranten lezen, muziek bijluisteren, ik kom er wel doorheen.quote:Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu eindelijk toekom aan lezen
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 november 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij denkt niet na over dingen tijdens het 'niets'?
Dit wel ja, nauwelijks een boek uitgelezen de laatste maanden.quote:Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu eindelijk toekom aan lezen
Morgen gaan we gewoon verder met speren natuurlijk!quote:Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kranten lezen, muziek bijluisteren, ik kom er wel doorheen.
Absoluut, zeker met de GSoD ook.quote:Op zondag 8 november 2020 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Morgen gaan we gewoon verder met speren natuurlijk!
Geen scriptie-stress of iets dergelijks?quote:Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit wel ja, nauwelijks een boek uitgelezen de laatste maanden.
Ik kan me sowieso minder goed op een boek concentreren dan vroeger, enigszins zorgwekkend. Herkennen jullie dat?quote:Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit wel ja, nauwelijks een boek uitgelezen de laatste maanden.
Ik lees vooral op het eind van de dag, anders heb ik teveel afleiding meestal.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso minder goed op een boek concentreren dan vroeger, enigszins zorgwekkend. Herkennen jullie dat?
Misschien zit ik te veel op internet.
Ja. Kan me sowieso extreem moeilijk concentreren op complexere taken. Niet leuk.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso minder goed op een boek concentreren dan vroeger, enigszins zorgwekkend. Herkennen jullie dat?
Dat herken ik, ik kijk te vaak op m'n mobiel.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee vorig jaar afgestudeerd, had werk maar sinds twee weken werkloos vanwege Coronaaidsquote:Op zondag 8 november 2020 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen scriptie-stress of iets dergelijks?
Balen man.quote:Op zondag 8 november 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee vorig jaar afgestudeerd, had werk maar sinds twee weken werkloos vanwege Coronaaids. Jij wel?
Ah dat is zuur, wel een beetje perspectief in deze tijd?quote:Op zondag 8 november 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee vorig jaar afgestudeerd, had werk maar sinds twee weken werkloos vanwege Coronaaids. Jij wel?
Ja heel herkenbaar. Voortdurend Fok en twitter refreshen ipv ergens de tijd voor nemen..quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jup... te veel op internet of tv/Netflixquote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Klote. Wat voor werk had je?quote:Op zondag 8 november 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RR schrijft dat in een nachtje voor jequote:Op zondag 8 november 2020 23:29 schreef Aguero het volgende:
Oh ja, scriptie. Dat moet ook nog een keer af.
Nou, eigenlijk https://streamable.com/y4ydp echt.quote:Op zondag 8 november 2020 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah dat is zuur, wel een beetje perspectief in deze tijd?
Ben al een paar jaar aan het werk. Maar het volledig thuiswerk is af en toe wel saai, ritme van een dag vervaagt nogal eens.
Zo te lezen hebben we hier allemaal last van.quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zo heb ik wel ongeveer bij m'n bachelor gedaan.quote:Op zondag 8 november 2020 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
RR schrijft dat in een nachtje voor je
De "korte" voorbeschouwingen in de Giro bevielen erg goedquote:Op zondag 8 november 2020 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik zelf ook afhaken als ik m'n eigen voorbeschouwingen moest lezen.
Hmm dat klinkt inderdaad niet als een makkelijke sector. Succes!quote:Op zondag 8 november 2020 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik werkte bij een provinciaal archief. Digitalisering enzo.
Klote. Is zoiets grotendeels afhankelijk van publiek geld? Of ook veel door particulieren, die dan nu vanwege corona amper meer komen?quote:Op zondag 8 november 2020 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik werkte bij een provinciaal archief. Digitalisering enzo.
Dat snap ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 november 2020 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De "korte" voorbeschouwingen in de Giro bevielen erg goed
Het was beter dan wat een wielerflits ofzo schrijft, ik lees het altijdquote:Op zondag 8 november 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk wel.
Mijn perfectionistische kant was daar alleen niet mee akkoord.
Ze somden de middenvelders van Jong Oranje ten koste van Joey Veerman op en toen kwam Ludovit Reis bij Osnabruck ter sprake.quote:
https://streamable.com/ax4nxlquote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
Maar Hans, Hans, Hans, kijk nou wat 'ie doet.
We moeten wat nu Down Under alles is afgelast.quote:Op zondag 8 november 2020 18:03 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd met het weer beginnen van de Omloopact allen [ afbeelding ]
@Bolasiequote:Op maandag 9 november 2020 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://streamable.com/ax4nxl
Ingezoomd is het nog beter
Ik heb dit nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
Ik heb dit tien keer bekeken en snap nog steeds niet hoe dit kanquote:Op maandag 9 november 2020 08:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ Tweet ]
Normaal zie je dit in die Fifa filmpjes met motorisch onmogelijke bewegingen.quote:Op maandag 9 november 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb dit tien keer bekeken en snap nog steeds niet hoe dit kan
Ik kom nog zo ver dat ie de bal met z'n linker wil meenemen, maar hem net daarvoor met de punt van z'n rechtervoet al heeft weggetikt. Vanaf dat punt is het complete error qua motoriekquote:Op maandag 9 november 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb dit tien keer bekeken en snap nog steeds niet hoe dit kan
https://v.redd.it/q32wszzxh4y51quote:Op maandag 9 november 2020 12:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Normaal zie je dit in die Fifa filmpjes met motorisch onmogelijke bewegingen.
Niet slecht.quote:Op maandag 9 november 2020 13:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://v.redd.it/q32wszzxh4y51
Over FIFA physics gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |