SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Tuurlijk heb je daar zin in!quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:14 schreef DJMO het volgende:
pinpoint made. Ben er ooit heel dicht in de buurt geweest met de Westerborkpadwandelingen. Even bedenken of ik zin heb om de trein te pakken morgen
daar ben ik nog niet heel zeker van hoor.quote:
Helaas, nadat ik wakker gejankt werd door de rookmelder die zonder reden af ging om zes uur, terug in coma gevallen en nu pas wakker. Te laat om nog op pad te gaan.quote:
Zie de wiki, staat in de OpeningsPost. 2004 begonnen.quote:Op zondag 6 december 2020 15:03 schreef DuchessX het volgende:
Wow ben hier lang niet geweest maar zie dat de FOK!STOK nog steeds door het land reist![]()
Weet iemand hoe lang deze reis al duurt?
quote:Op maandag 7 december 2020 11:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
owja, stok in de auto. En de site van maringo is bij mij deaud?
deze werkt bij mij welquote:Op maandag 7 december 2020 11:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
owja, stok in de auto. En de site van maringo is bij mij deaud?
Tijd voor een update.quote:Op maandag 7 december 2020 22:59 schreef Rob het volgende:
[..]
deze werkt bij mij wel
https://fokstok.maringo.nl/
DUURT LANGquote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
Helemaal vergeten om vandaag te droppen![]()
Reminder voor dinsdag in mijn Agenda gezet
DUURT LANGquote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang!!!!quote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
pinpoint binnen tien seconden gemacht. Als hij donderdag nog niet weg is, wellicht even kijken of het met het OV te doen is.quote:
Nou ja, er kon iemand zijn geweest die het niet gemeld heeft natuurlijk. Maar goed, in dat geval pak ik morgen de trein wel even.quote:
Niet effe lopen?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, er kon iemand zijn geweest die het niet gemeld heeft natuurlijk. Maar goed, in dat geval pak ik morgen de trein wel even.
Ik ben me daar gekquote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet effe lopen?
Oh nee het is 136km... Dat is wel erg ver.
Die ga ik binnenkort al opnieuw aan.quote:
👍 Volgende week wordt het al weer wat warmer.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort al opnieuw aan.
Ja, dik 2,5 uur reistijd met ov. Kans is groot dat ik 'm vrijdag pas weer weg kan leggen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
👍 Volgende week wordt het al weer wat warmer.
we dwalen af trouwens, mbt de stok.
Lijkt me geen groot probleem. Dat 'ie on the move is, daar is waar het vooral om gaat.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dik 2,5 uur reistijd met ov. Kans is groot dat ik 'm vrijdag pas weer weg kan leggen.
Ik was al aan 't zoeken naar een punt langs het waterliniepad dat ik aan 't lopen ben, maar in die contreien is ie al eens geweest. (iig langs etappe 15). Zoek nu iets bereikbaars waar ie nog niet is geweestquote:Op woensdag 9 december 2020 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lijkt me geen groot probleem. Dat 'ie on the move is, daar is waar het vooral om gaat.
In Noord-Holland zijn nog plekken zat.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was al aan 't zoeken naar een punt langs het waterliniepad dat ik aan 't lopen ben, maar in die contreien is ie al eens geweest. (iig langs etappe 15). Zoek nu iets bereikbaars waar ie nog niet is geweest
Link ze even, dan pik er even één uit.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Noord-Holland zijn nog plekken zat.
3 ofzo
Ik verwijs je even naar 👉 Rob.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Link ze even, dan pik er even één uit.
Waarom in godesnaam, moet bij alles wat ik doe of laat, @Rob erbij gehaald worden? denken jullie soms dat ik gehandicapt ben zonder hem?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar 👉 Rob.
Nee hoor, ik zeg dat omdat Rob heel veel de stok heeft gehaald en verplaatst en hij vooral veel in Noord-Holland heeft geplaatst.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam, moet bij alles wat ik doe of laat, @:rob erbij gehaald worden? denken jullie soms dat ik gehandicapt ben zonder hem?
Neuh, nog wel stuk of 10.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Noord-Holland zijn nog plekken zat.
3 ofzo
Ik stuur je een DM.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Link ze even, dan pik er even één uit.
Dat heb je aan DTS te dankenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg dat omdat Rob heel veel de stok heeft gehaald en verplaatst en hij vooral veel in Noord-Holland heeft geplaatst.
Niet omdat jij en Rob af en toe met elkaar optrekken.
Niet teveel achter zoeken.
@Dagoduck heeft met net in DM wat plekken aangedaan die nog wel redelijk te doen zijn én in bereik liggen.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben bang dat de plekken die nog over zijn, waarschijnlijk lastig met het OV te bereiken zijn. Van die kleine flutplaatsjes...
Mooi. Succes met de verplaatsing. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Dagoduck heeft met net in DM wat plekken aangedaan die nog wel redelijk te doen zijn én in bereik liggen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar 👉 Rob.
Ja vraag mij ook af de verwijzing naar mij vandaan komt:?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam, moet bij alles wat ik doe of laat, @:rob erbij gehaald worden? denken jullie soms dat ik gehandicapt ben zonder hem?
Snel een mooie verplaatsing dusquote:Op woensdag 9 december 2020 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Dagoduck heeft met net in DM wat plekken aangedaan die nog wel redelijk te doen zijn én in bereik liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |