Dit dus...it’s part of the game dat je misschien voor “niks” rijdt. Al denk ik dat je op dat moment ook zonder stok een nieuwe omgeving kunt verkennen wat voor mij juist het leukste is van dit spelquote:Op donderdag 3 december 2020 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag je doen als je wil. Ik vind melden dat je hem hebt genoeg. Deel van het spel verder. Anders kun je hem lekker 'reserveren' om hem vervolgens niet te halen, want dat is wat er gaat gebeuren.
Ik meld liever niet dat ik hem ga halen als ik een paar uur moet rijden, wil het topic niet kicken en mensen op ideeën brengen terwijl ik onderweg ben
@Light ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Tuurlijk heb je daar zin in!quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:14 schreef DJMO het volgende:
pinpoint made. Ben er ooit heel dicht in de buurt geweest met de Westerborkpadwandelingen. Even bedenken of ik zin heb om de trein te pakken morgen
daar ben ik nog niet heel zeker van hoor.quote:
Helaas, nadat ik wakker gejankt werd door de rookmelder die zonder reden af ging om zes uur, terug in coma gevallen en nu pas wakker. Te laat om nog op pad te gaan.quote:
Zie de wiki, staat in de OpeningsPost. 2004 begonnen.quote:Op zondag 6 december 2020 15:03 schreef DuchessX het volgende:
Wow ben hier lang niet geweest maar zie dat de FOK!STOK nog steeds door het land reist![]()
Weet iemand hoe lang deze reis al duurt?
quote:Op maandag 7 december 2020 11:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
owja, stok in de auto. En de site van maringo is bij mij deaud?
deze werkt bij mij welquote:Op maandag 7 december 2020 11:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
owja, stok in de auto. En de site van maringo is bij mij deaud?
Tijd voor een update.quote:Op maandag 7 december 2020 22:59 schreef Rob het volgende:
[..]
deze werkt bij mij wel
https://fokstok.maringo.nl/
DUURT LANGquote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
Helemaal vergeten om vandaag te droppen![]()
Reminder voor dinsdag in mijn Agenda gezet
DUURT LANGquote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang!!!!quote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |