Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 november 2020 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt ie best vaak in Amstelveen?
Ergens aan de oostkant. Ik had hem zo gevonden.quote:
Ja, jij vindt ze altijd in een minuut verdomme. Ik ga morgen nog eens zoeken, zat nu aan de westkant te zoeken omdat daar water is.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ergens aan de oostkant. Ik had hem zo gevonden.
Eerste waar ik keek was de Fanny Blankers-Koenlaan, ik dacht "Fietspad en weiland, even checken". Die huizen lijken er wel op maar hier is het niet dacht ik toen. Daarna even zuidelijker en bingo.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:11 schreef iamredleader het volgende:
Yup, oostkant Amstelveen, beetje boven de A9.
Mensen die weten waar ik woon: minder dan 10 minuten lopen
Dank voor de tip - anders had ik 'm ook niet gevonden...quote:
Gaat u hem halen ja?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank voor de tip - anders had ik 'm ook niet gevonden...
Morgen en overmorgen in ieder geval niet. Dus anderen hebben alle kans.quote:
Geen koffie bij mij! Ik ben net een uurtje terug van de RAI teststraat. Lekker m'n neus laten uitborenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stok is weg, ik herhaal, de stok is weg
Moeten we de stok in quarantaine doen ? 😱quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen koffie bij mij! Ik ben net een uurtje terug van de RAI teststraat. Lekker m'n neus laten uitboren
Neuh, hij heeft lang genoeg buiten gelegenquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moeten we de stok in quarantaine doen ? 😱
Nou, hij draagt straks maar gewoon een mondkapje.... 😡quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft lang genoeg buiten gelegen
Etten-Leur heb ik hem wel eens opgehaald.quote:
Vast een schijnbeweging.quote:
Dat gebeurt wel vakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hè, wat rot(t)!
Succes!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |